Waarom terug gaan in de tijd,
als het hier-en-nu je bij jezelf houdt,
Wat heeft het voor zin om terug te gaan naar vele andere levens die je al geleid hebt,
want over doen kan niet...nee dat kan niet...
Lastig als je bepaalde thema's in je hier en nu leven je beinvloeden op het hier en nu....
Ik ben opzoek al zolang ...hoe ik ook zat te wachten op mijn antwoorden ...geen reactie, geen glimpje van iets om terug te grijpen op het probleem dat zich blijft herhalen.
Ben nu zover dat ik vol zit in mijn hoofd, beelden die afgelopen 5 jaar spelen van een vorig leven. En niet alleen die van mij maar ook van een hele lieve vriend.
Het resultaat ; we hebben zijn ouderlijk huis terug kunnen vinden vanuit de 2e WO en het is het enige huis wat is blijven staan. Eromheen op nog 1 huisje na, alles verwoest.
Hij is er ook heen geweest, ik heb hem aan de foon gehad en ik kon hem specifieke dingen vertellen over dat huis, terwijl ook ik er nog nooit ben geweest (Frankrijk).
Mijn leven met hem verweven, uitkomend op een heel bedroefend einde van mijn leven. Puzzelstukjes die nu vallen en weer een plekje nodig hebben. Mijn man die mijn oom uit mijn vorig leven is geweest, waarin ik ook in zijn armen ben gestorven.
Op mijn 13e kwam ik mijn (huidige) man tegen , kwist op mijn 14e dat we een dochtertje zouden krijgen die Marijke moest gaan heten. Nu 17 jaar samen en onze oudste dochter die Marijke heet. Ik wist voor ik zwanger raakte dat ik 3 mnd later zwanger werdzoals het geschiede....
Vele puzzelstukjes en karma afgebroken..
Nu het moeilijkste... de dood
Al mijn hele leven heb ik te maken gehad met tot op het randje liggen van de dood, er mee tarten en het worden bedreigt met de dood....
Ben opzoek naar antwoorden die mij helpen om te kunnen helen..
Wederom een zoektocht in het verleden ...in een vorig leven..
Ben al heel dichtbij dat voel ik , maar alleen red ik het niet.
Heb overwogen om een regressie te doen, ben op alles voorbereid , durf alle paden te bewandelen en ben nergens bang voor want ik wil weer een stuk karma kunnen aflossen
waardoor die ongetemde boosheid ,getemd kan worden en dat het niet meer gevoed blijft worden zodat het kans krijgt het groter te laten groeien.
Waarom schrijf ik dit hier ? Tja mss om een helder beeld te krijgen ... herekenning van anderen ?
Kweet in middels uit eigen ervaring dat m'n geschreven stukken vaak worden gelezen maar geen reaktie op word gegeven omdat men niet weet hoe erop te reageren ...en dat geeft ook niks...die ruimte is ook goed ,,,maar wel es moeilijk te accepteren ..wederom maar beschouwen als levensles.
Liefs een heel erg zoekende Lin