Loading...
nl

Voelen

miyase
miyase jun 14 '10
Ik voel vanalles. Zo had ik allemaal van die shoks in mijn lichaam toen iemand naast me heel erg zenuwachtig was. & toen ik een keer mediteerde (onder begeleiding) voelde ik van die "dingen" in mijn lichaam. Maar dat voel ik al-tijd, maar dan een beetje minder krachtiger dan als ik mediteer.

Ik voel me heel de tijd nerveus, ben daarom heel snel uitgeput op het einde van de dag.

Heb wel meerdere dingen geprobeerd om me af te sluiten, maar ver ben ik niet gekomen.
Heeft iemand misschien tips om me af te sluiten?
Delen:
New Moon
New Moon jun 14 '10
Hee lieve Miyase, heb je de witte licht bol of lichtpiramide al geprobeerd? Dan absorbeer je minder (slechte) invloeden van buiten wanneer je dat niet wil.. De techniek staat hier ergens op het forum opgelegd (bij lichamelijke klachten volgens mij, correct me if im wrong guys) Ook kan je proberen in contact te komen met je gids en vragen of hij je beschermt of "je wil helpen", of met aardsengel Michael en vragen of hij je wil beschermen (vooral in je slaap). Dit lijkt moeilijk maar is het niet smile

Liefs
admin
admin jun 14 '10
Hoi Miyase,

Wat een vervelende situatie voor je. Als je bezig gaat met mediteren denk ik dat je je nog meer richt op je gevoelige punten wat dit betreft. Je bent je erg bewust van wat je voelt. Eraan denken en er overdreven bewust mee bezig zijn lost het niet op denk ik zo. Ik denk eerder dat je je gedachten op andere dingen moet richten.. dat zijn de meer "gewone" dingen zoals fietsen, lichamelijk bezig zijn, lezen, muziek luisteren, plezier hebben. Je kent jezelf, je gaven, dat gaat niet zomaar weg, daar hoef je niet bang voor te zijn. Met een alledaags leven kom je steviger in je schoenen te staan en dan wordt je aandacht niet gericht naar 1 punt. Verschuif de aandacht in jezelf naar jezelf, zonder het teveel naar extern te richten. Wat ik je wil vragen: heb je moeite met emoties van en in jezelf, durf en kan je jezelf genoeg uiten? Heb je het gevoel soms niet erbij te horen of buiten een groep te staan, alsof mensen je niet begrijpen? Hier kan namelijk iets aan gedaan worden waardoor sommige dingen zich bijna als vanzelf op kunnen lossen.

Groetjes,
Bart
aquarel
aquarel okt 13 '10
om jezelf af te sluiten zou je iets moeten doen wat je graag doet en waar je een goed gevoel bij hebt/creëerd.
ikzelf brand zo nu en dan wierook om tot rust te komen, luister naar mooie rustige muziek om mezelf tot rust te stemmen of drink speciale theesoorten om tot rsut te komen, niet die voorverpakte theezakjes maar meer natuurlijke gedroogde kruiden.
(kan je kopen in natuur winkels of andere kleine niet commercieele winkels)
aquarel
aquarel okt 13 '10
of laat jezelf eens onderdompelen in een warm bad met bijhorende zeepbubbels en een dagblad of boek om tot andere gedachten te komen.

:-) (tip voor valentijn) een warm bad laten vollopen, met rode rozeblaadjes van de knop met wat schuimwijn of champagne erbij en wat oesterstjes (heb ik in het verre verleden ooit gedaan voor mijn ex-vriendin) en dan overal theelichtjes laten branden verspreid in de hele badkamer en natuurlijk het licht uitdoen voor extra sfeer te creëeren.

een watermannetje in actie :-)
Duifje
Duifje okt 13 '10
**kwijl**
Ik krijg nu al zin in dat bad!.. hihihi

**steekt bij gebrek aan een bad toch maar een wierrookje op**

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela