hmmm,kheb hier toch best last van... ook als ik naar buiten ga... ik lijk de hele tijd/constant totaal open te staan ofzo... en nog iets aparts hierbij... ik zeg heel vaak iets en vervolgens wordt het dan precies zo herhaald door de persoon tegenover mij...bij mij in de buurt... soms denk ik het eigenlijk alleen en dan zegt die ander het vervolgens??? en nog iets vreemds mijn leeftijd wordt echt heel erg vreemd geraden... als ik mij wat bezwaard voel of heel serieus ben... wordt ik echt 30 + als het al niet meer is geraden... (veel ge-u naar me toe ipv je) als ik heel vrolijk en los ben... wordt ik amper op 18 geschat ??? uhm I dunno... tikkeltje vreemd (ow btw tis niet zo dat mensen een grap maken... )... nuja, heeft iemand hier ervaring mee?
misschien kijken sommigen niet naar de looks? of juist alleen naar de looks? --- of dus alleen naar hoe ik overkom/uitstraal/ wat ik zeg, of dit anders juist niet...
Grtz,
1stMoonofMars
* ow btw... ik kon altijd lekker afstellen, zelf regelen of gewoon ok laten verlopen... maar de laatste paar jaar is het uitgegroeid/sterk geworden/geexpandeerd... of tewel wat oveldigend.... misschien ist gewoon ff een kwestie van de rest vanmzelf(gebieden die misschien wat achter zijn gebleven...) ook omhoog te schroeven? (lol... ik geef mezelf eigenlijk al antwoord...maargoed meer tips en adviezen zijn erg welkom
)
*edit2; eerst was het zo dat ik vrijwel altijd de ander makkelijk kon volgen wat voor persoon het ook was (ook doven en blinden...kindjes, meisjes/jongens/mannen/vrouwen etc etc....dieren blijven ook stokstijf stilstaan of komen juist naar me toe...)...maar nu zit daar dus af toe letterlijk een stem bij(na niet bij die dieren...das meer een beeld/gevoel)...