Loading...
nl

Signalen en informatiestroom: hoe af te sluiten?

New Moon
New Moon jun 14 '10
Hee lieve mensen,

Ik heb hulp nodig bij een (eigenlijk niet erg probleem)

De laatste tijd krijg ik erg veel signalen van onder ander mijn gidsen. (gelukkig niet van slechte etniteiten, heb het idee dat ik me nu beter kan beschermen.) Dit vind ik allemaal heel fijn, maar soms wil ik gewoon even bezig zijn met alleen focussen op aardse zaken (zoals nu leren voor een examen).

Hebben jullie concrete tips en trics om te aarden en je af te sluiten? Zodat de informatie binnenkomt op de momenten als ik het goed kan gebruiken, en dat de informatie stopt als ik me moet concentreren op iets aards. Als jullie het idee hebben dat ik het compleet bij het verkeerde eind heb en mijn gids(en) moet laten "zenden", hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt.

The Moon
Delen:
Cialara
Cialara jun 14 '10
Een gids respecteerd altijd je wensen, dus als jij tegen hem of haar zegt: "Nu even niet lieve gids" dan kan ik me niet voorstellen dat ie toch probeert door te komen...

En dan hoef jij je niet af te sluiten, kun je gewoon open blijven, of in je natuurlijke openheid blijven.

Liefs Jorine
New Moon
New Moon jun 14 '10
Klinkt goed, bedankt Jorine!

Liefs The Moon

ps: hihi hij is stil nu en ben rustig aan het leren smile
Cialara
Cialara jun 14 '10
ha ha ha, ja ik spreek uit 'ervaring'... wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '10
Wat ook kan helpen bij entiteiten die niet luisteren, is een pyramide van licht:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

Hier staat uitgelegd hoe je die kan maken.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 19 '10
hmmm,kheb hier toch best last van... ook als ik naar buiten ga... ik lijk de hele tijd/constant totaal open te staan ofzo... en nog iets aparts hierbij... ik zeg heel vaak iets en vervolgens wordt het dan precies zo herhaald door de persoon tegenover mij...bij mij in de buurt... soms denk ik het eigenlijk alleen en dan zegt die ander het vervolgens??? en nog iets vreemds mijn leeftijd wordt echt heel erg vreemd geraden... als ik mij wat bezwaard voel of heel serieus ben... wordt ik echt 30 + als het al niet meer is geraden... (veel ge-u naar me toe ipv je) als ik heel vrolijk en los ben... wordt ik amper op 18 geschat ??? uhm I dunno... tikkeltje vreemd (ow btw tis niet zo dat mensen een grap maken... )... nuja, heeft iemand hier ervaring mee?

misschien kijken sommigen niet naar de looks? of juist alleen naar de looks? --- of dus alleen naar hoe ik overkom/uitstraal/ wat ik zeg, of dit anders juist niet...

Grtz,

1stMoonofMars

* ow btw... ik kon altijd lekker afstellen, zelf regelen of gewoon ok laten verlopen... maar de laatste paar jaar is het uitgegroeid/sterk geworden/geexpandeerd... of tewel wat oveldigend.... misschien ist gewoon ff een kwestie van de rest vanmzelf(gebieden die misschien wat achter zijn gebleven...) ook omhoog te schroeven? (lol... ik geef mezelf eigenlijk al antwoord...maargoed meer tips en adviezen zijn erg welkom winksmile)

*edit2; eerst was het zo dat ik vrijwel altijd de ander makkelijk kon volgen wat voor persoon het ook was (ook doven en blinden...kindjes, meisjes/jongens/mannen/vrouwen etc etc....dieren blijven ook stokstijf stilstaan of komen juist naar me toe...)...maar nu zit daar dus af toe letterlijk een stem bij(na niet bij die dieren...das meer een beeld/gevoel)...
Serenity
Serenity jun 29 '11
Ik heb een site gevonden waar nog meer leuke info staat met betrekking tot dit topic!
www.paranormaaladviespunt.nl-> leren_afsluiten. .

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki