God zeg, bij mijn weten was het aufgelöst, en Steffie heeft hier helemaal niets mee te maken gehad. Vandaar mijn OPENBARE excuses.
Waarom haar hier zo in betrekken, en er nog wel een nieuw topic van maken? Je loopt een beetje achter de feitjes aan zo.
Heb je ergens last van?
Als je wat op te merken had hierover Tinne, had je dit beter per PB kunnen doen.
Suit yourself woman.
Komt ie:
Bovendien.
Dat ik soms foto's op aanvraag lees, is *mijn* keuze. Fotolezen staat de lezer immers vrij zoals dat ook in de "regels" staat, en ik bepaal zelf als lezer wel of een aanvraag "gewaardeerd" wordt of niet.
Daar komt bij, dat er gewoon mensen zijn en komen met bepaalde vragen en problemen en gewoon hulp zoeken, ook hier op Merudi, en die niet graag hun vuile was willen buitenhangen, wat niks met 'iets te verbergen' heeft te maken. Dat kun je ook NIET van ze verlangen. Dat en hun privacy dient gerespecteerd te worden.
Het bieden van hulp wanneer daar om gevraagd wordt gaat m.i. alle forum regeltjes te boven. Ongeacht HOE daar om gevraagd wordt.
Wat een kortzichtige aanpak dit, werkelijkwaar.
Over "zuiver" zijn gesproken.
Of gaan we nu ook maar gezellig pb's doorlezen, om maar aan de 'regeltjes' te voldoen en tikken uit te kunnen delen?
Dan zou ik jullie eigen modjes ook maar even goed gaan screenen als ik jou was, en nog meer merudi leden, want deze 'regeltjes' worden echt niet door alles en iedereen gevolgd, lol.
Maar fijn dat je het hier nog eventjes genoemd hebt