Loading...
nl

Janosh, graancirkels en de Arcturians

Cialara
Cialara jun 11 '10


de Ultieme Terugkeer


Inleiding column
Wie vertrouwd is met mijn werk, weet dat elke code* invloed heeft op een specifiek deel van ons onderbewustzijn. In mijn columns – gekoppeld aan de nieuwste code - leg ik uit hoe je met de hologrammen kunt werken om het maximale effect te bereiken. Eerst vertel ik de boodschap van de code, die op dat moment het sterkst is in zijn energie. Daarna leg ik je uit hoe je de energie op praktische wijze in het leven van alledag kunt toepassen. Op deze manier hoop ik je een extra steuntje in de rug te geven tijdens jouw zoektocht naar wie je bent en wat je passie is in het leven.



Belangrijke informatie van Janosh en Saïe

Waarschuwen
We gaan een tijd in, waarbij het belangrijk is dicht bij onszelf te blijven. Dat is een waarschuwing van mijn spirituele begeleider Saïe. Het zijn immers vreemde tijden. Alles gaat in een versnelling. Maar zoals je misschien weet is het niet onze tijd die sneller gaat, maar creatie. Dus ook jouw creatiekracht neemt toe, waardoor hetgeen je uitzendt snel manifest wordt. Zowel positief als negatief. Dat geldt niet alleen voor jouw leven; ook op grote schaal. Heftige gebeurtenissen voltrekken zich wereldwijd in rap tempo. Hierdoor denken veel mensen dat er alleen duisternis heerst op Aarde. Dat is niet zo! Maar dat is wel wat wij voornamelijk via o.a. de media te zien krijgen.


Terugvorderen eigen kracht
De tijd is rijp voor het terugvorderen van je eigen kracht. Je wordt in de nieuwe, verhoogde frequenties gedwongen jezelf los te koppelen van het verleden maar ook van de negatieve energieën waar een groot deel van de massa nog in gevangen zit. Ik noem dit de oude matrix, het energieveld om de Aarde dat bol staat van angst en negatieve, beperkende programmeringen. Als je jezelf hier los van kunt maken, dan kun je weer contact maken met de missie, die jij als ziel gepland hebt. Je persoonlijke blauwdruk, je opdracht hier op Aarde komt naar boven. Dit kan verwarring geven maar het is belangrijk juist op dit moment - en wat er allemaal staat te gebeuren - in je eigen kracht te blijven geloven, vertrouwen te hebben en dicht bij je eigen waarheid te blijven. Op deze wijze inspireer je je omgeving en help je anderen bij hun transformatieproces. Saïe zegt: “Het willen overtuigen van anderen of gelijk willen krijgen, werkt juist averechts.”

Saïe wil nog meer belangrijke informatie met jullie delen.
De belangrijkste punten op een rij:
We komen in de frequenties van Terugwaardse Kracht.
De Aarde zit in de Biosfeer-Noösfeer Transitie.
Aarde en mensheid worden in rap tempo uit quarantaine gezet.
Er is een nieuw elektromagnetisch raster in de maak:
o Deze vergemakkelijkt ons evolutieproces.
o Verbindt ons weer met elkaar en de kosmische gemeenschap.
o Het evenaart het elektromagnetisch raster van het oude Atlantis.


Terugwaardse Kracht
De frequenties waar we de komende tijd in gaan komen heeft te maken met een terugwaardse kracht, die ons terugbrengt naar ons authentieke Zelf. We komen weer in verbinding met de kracht van voor onze geboorte, verbonden aan de kracht van het inzicht van het Universum. Dit kan vreemd voelen. Er kunnen namelijk allerlei oude patronen, diepgewortelde negatieve overtuigingen en bepaalde weerstanden vanuit oude angsten naar boven komen. Maar weet: dit zijn de laatste loodjes. Synchronisatie zal toenemen. Let op de toevalligheden die op je pad komen, want die wijzen je de weg.

Biosfeer-Noösfeer Transitie
Laten we even naar het grote geheel kijken . Volgens één van de Maya-profetieën (De Wet van Tijd) moeten we vóór 2012 voorbereid zijn op de verschuiving naar de volgende fase van de evolutie. Doordat de trillingsfrequenties in het universum automatisch veranderen met de precessie van de planeten en sterren, past ook het menselijk bewustzijn zich aan. Dat trilt natuurlijk gewoon mee met de rest. Bewustzijn is immers het fundament voor alles wat bestaat. Door deze universele sterrenparade gebeurt op Aarde iets dat door Maya-expert José Arguëlles de Biosfeer-Noösfeer Transitie wordt genoemd. Simpel gezegd betekent dit het bereiken van een verenigd veld van planetair bewustzijn (noösfeer). De noösfeer is de recentste fase in de ontwikkeling van de Aarde en volgt de biosfeer (het gedeelte van de Aarde waar leven mogelijk is en wat nu vervuild is – J) op.

Project gaande
Onze hedendaagse problemen zijn begonnen in het oude Atlantis. Drunvalo Melchizedek heeft aangekondigd in mei 2010 met een belangrijke boodschap te komen. Hij gaat dan vertellen dat er een project gaande is om de mensen weer terug te brengen naar hun vertrouwde bewustzijnsniveaus. In een vooraankondiging zegt hij: “Lang geleden, ongeveer 13.000 jaar terug, vielen de menselijke ‘grids’ van bewustzijn omver en de mensheid begon haar hogere bewustzijn te verliezen. Het wordt in de Bijbel ‘de Val’ genoemd. Hun Mer-Ka-Ba-velden, oftewel hun lichtlichamen waren uitgeschakeld, waardoor ze werden blootgesteld aan de effecten van het aardmagnetisch veld, dat ook uitgeschakeld was. De herinneringen van de mensheid werden uitgewist.” De Aarde en de mensheid werden in quarantaine gezet. Afgesloten van de rest van het universum. En we leven nu in een tijd dat ALLES in rap tempo in ere wordt hersteld.


Het elektromagnetisch raster
Door de eeuwen heen zijn bepaalde mensen naar voren getreden om ‘het licht voor de Aarde’ op te houden door gewoon te ‘zijn’, spirituele wijsheden uit te dragen of (r)evolutionaire ontdekkingen te doen. Denk aan Boeddha, Socrates, Jezus, Tesla, etc. Drunvalo zegt: “Op een dieper niveau werd gewerkt aan het ontwikkelen/herstellen van een enorm netwerk van lijnen op Aarde om zo een specifiek menselijk ‘grid’ van bewustzijn te creëren wat de Aarde omringt, zodat ooit de mensheid op de hogere bewustzijnsniveaus kon terugkeren, die ver daarvoor waren bereikt.”
Op Atlantis was de invloed van de geest op de materie goed bekend, ze wisten dat Spirit denken/gedachte (bewustzijn) is en dat daaruit Licht voortkomt. En dat uit Licht alle dingen worden gecreëerd. Ook was men zich bewust van een elektromagnetisch raster – een soort energiematrix – onder het aardoppervlak.


Kosmische gemeenschap
De restanten van deze imposante energiematrix vinden we op Aarde nog terug in de vorm van leylijnen. Je zou kunnen zeggen dat door deze matrix Hemel en Aarde met elkaar werden verbonden. Het raster bood mensen de mogelijkheid om bijvoorbeeld telepathisch met elkaar in contact te staan, te healen, te beschikken over zeer geavanceerde technologieën, te reizen door de gangen van Tijd maar ook om in contact te treden met boven, met sterrenmensen. Nu is dat voor het merendeel van de mensheid nog de ver-van-hun-bed-show maar toen was men zich bewust van hun rol in het universum, als onderdeel van de kosmische gemeenschap. In de tijd die komen gaat is de kans groot dat het contact met andere levensvormen in het universum hersteld zal worden. Maar voordat dit op grote schaal gebeurt, zullen we eerst als mensheid voor onszelf moeten kunnen zorgen en onszelf als één met het al moeten kunnen gedragen.

Groter plan voor de Aarde
Ook in dit verband moet ik aan het ‘100ste aap-effect’ denken. Hoe meer mensen zich openstellen voor contact met leven in hogere dimensies, hoe sneller een kritieke massa wordt bereikt die zorgt voor volledige openheid. Echter, gezien de uitdagingen waar we op dit moment voor gesteld staan is contact met buitenaards leven op grote schaal niet onze eerste en belangrijkste prioriteit. Het is eerder het logische gevolg van een ontwikkeling, die reeds in gang is gezet en waar geen houden meer aan is. Ons aandachtspunt moet zijn de Aarde en alles wat erop leeft. Dat is namelijk ook het aandachtspunt voor de kosmische gemeenschap. Ik heb me vaak afgevraagd waarom Saïe zoveel interesse in mijn ontwikkeling toont, maar dat begint me steeds duidelijker te worden. Het heeft niet alleen met mij als persoon te maken, maar maakt deel uit van een veel groter plan voor de Aarde en haar rol in het universum.



Spiegel van de kosmos
De manier waarop we onszelf als mens(heid) behandelen, heeft invloed op het universum. Het universum is één groot hologram. Ook mensen zijn gemaakt als een spiegel van de kosmos. Dus zoals ieder deel van een hologram, alle informatie van het geheel bevat, zo heeft elke menselijke cel een complete blauwdruk in zich van de hele mens. En zo heeft de mens ook de volledige blauwdruk van het universum in zich. De tijd is aangebroken dat we ons opnieuw bewust worden van onze rol in het universum. Saïe noemt ons wel eens gekscherend ‘Goden in ballingschap’. Van hem leer ik dat de Aarde een kernplaneet is in ons universum. De Aarde is een smeltkroes van rassen afkomstig vanuit de hele kosmos. Nergens in het universum is zoveel variatie als op onze planeet.

Oorlog van de Hemelen
Op onze planeet wordt dan ook iets uitgewerkt wat het totale universum betreft. Volgens een Maya-profetie (de Telektonon) is de huidige planetaire crisis een climax van een interdimensionale, interplanetaire Tijdoorlog, de oorlog van de Hemelen. Het voert te ver door om daar nu op in te gaan. Maar er zullen nog veel verrassingen verrijzen vanuit de onpeilbare diepte van het galactisch bewustzijn. Weet in ieder geval dat de kosmische gemeenschap ook baat heeft bij het transformatieproces van de Aarde naar de vijfde dimensie, de dimensie van denken vanuit eenheid. De dimensie waarbij we bewust co-creëren met de Bron en ons volledig potentieel als ‘goden’ - of ook wel multidimensionale wezens - benutten. Niet alleen de Aarde maar alles in het universum gaat naar een hoger frequentieniveau.

Feest
Het feit dat bijvoorbeeld graancirkels steeds complexer worden, het aantal UFO-meldingen drastisch toeneemt, vulkaanuitbarstingen en aardbevingen elkaar in rap tempo opvolgen, o.a. politieke- en economische systemen in elkaar klappen en steeds meer mensen de rest van hun DNA gaan gebruiken, vormt het bewijs dat er een nieuwe matrix in de maak is. Dit nieuwe elektromagnetisch raster van de Aarde, dat in frequentie toeneemt krijgt zelfs weer dezelfde kracht als in de tijd van Atlantis. Het nieuwe raster vergemakkelijkt het proces waar we in zitten. Persoonlijke groei hoeft niet langer een lijdensweg te zijn, als we daarvoor kiezen. Ik ben er een groot voorstander van er een feest van te maken. Het is toch ook prachtig wat er nu gebeurt? Er is 10.000 jaar voor nodig geweest om het huidige frequentieniveau te bereiken. Plus er staat een miraculeuze galactische uitlijning in ons heelal op het programma. En jij en ik leven NU!

Kiezen voor bevrijding
Ook al is dit proces niet meer te stoppen en betreden we hoe dan ook – zoals de Maya dat noemen – de 6e wereld… het is en blijft belangrijk dat zoveel mogelijk mensen ontwaken en zichzelf innerlijk voorbereiden. Zowel op Aarde als daarbuiten is een groot gevoel van urgentie in deze zorgwekkende tijden. Er is een verruimd bewustzijn nodig om de hogere energieën en krachten vanuit de kosmos naar en door iemands lichaam te geleiden. Willen we kunnen ontsnappen aan de vernietigende werking van de huidige, negatieve matrix, zullen we uit ons denken moeten stappen. Zullen we onze beiden hersenhelften moeten kunnen synchroniseren en verbinden met ons hartcentrum, zodat we rechtstreeks verbonden zijn met het nieuwe raster.

De taal van Atlantis
Schrik niet als je om je heen de chaos steeds groter zult zien worden. Oordeel niet in termen van ‘goed’ of ‘fout’. Laat jezelf niet meevoeren in de stroom van angst. Jij kunt kiezen voor bevrijding. Nu. Wat ons kan helpen in het vinden van rust en wat ons onderbewustzijn kan inspireren, is de taal van Atlantis. Daarmee bedoel ik de Heilige Geometrische codes, die ook toen een grote rol speelden. Het is de taal van onze ziel, het zijn de bouwstenen van onze schepping en jij en ik zijn geometrie. Om terug te keren naar onze innerlijke kracht kan geometrie ons inspireren. De frequentie van de laatste code 'de Ultieme Terugkeer' kan je helpen in je terugwaartse kracht te komen naar de authentieke jij, voor je geboorte, verbonden aan de kracht van het inzicht van het Universum. We zijn onderweg naar het diepgewortelde ontwaken!

http://www.the-arcturians.com/ned/janosh/column6.htm
Delen:
admin
admin jun 12 '10
Het is toch wel jammer dat ik door de ME/CVS deze lange teksten niet meer kan lezen pfffff
Maar ik vertrouw erop, dat wat belangrijk voor me is, het me ook toekomt.

Liefs Mar
New Moon
New Moon jun 16 '10
Zo Jorine, bedankt voor deze post smile
Het geeft voor mij houvast voor wat ik al voelde, inspiratie, en vooral een "ik heb zin in een groot feest" gevoel. Ik ben al weken in een feeststemming en heb veel plezier, dus dat komt wel goed wink
(ook de vrolijke oranje mensen en versierselen op straat dragen daar aan bij, haha!)

Liefs.

ps: larapinta, naar dat je dit niet kan lezen.. maar we weten beiden zeker dat je dit bericht wel ergens anders "hoort of ziet" wink
Cialara
Cialara jun 16 '10
Larapinta, je kunt ook gewoon het plaatje op je laten inwerken smiledat zou op zich al wat met je kunnen doen.

Of steeds een klein stukje lezen...

Liefs Jorine
Emuca
Emuca jun 16 '10
Als ik naar de plaatjes kijk, lijkt het alsof ik erin wordt gezogen. crazy
New Moon
New Moon jun 16 '10
Ja, die plaatjes doen ook veel met me.

Het lijkt me tof om in die vorm ooit oorbellen van te hebben, het "ontwerp" is daar perfect voor! laugh
Cialara
Cialara jun 24 '10
Diepgeworteld Ontwaken

Soms hebben we het gevoel dat het ons niet meer lukt. De oude programma's en valkuilen blijven maar terugkomen. Net of je geen stap verder komt. Zo voelt het, maar zo is het niet werkelijk. Je bent onderweg naar het diepere ontwaken! Alles is cyclisch. Je wordt als een ui afgepeld, dus iedere herhaling betekent in feite dat je op een dieper niveau een grote schoonmaak houdt. Totdat er geen herhaling meer nodig is en je volledig schoon bent. Intussen is het belangrijk duidelijk te erkennen wie je bent en waarom je bent zoals je bent. Accepteer het dan, zodat je bij het ontwaken kunt loslaten wat niet meer bij jou past. De frequentie 'Diepgeworteld Ontwaken' kan je helpen meer afstand te nemen en je diepere ontwaken helpen te versnellen. Geniet ondertussen van deze mooie reis!



Bron: http://www.the-arcturians.com/ned/codes1/ontwaken.htm
Cialara
Cialara jun 25 '10
De colum van Janosh verscheen vandaag smile




Inleiding column
Wie vertrouwd is met mijn werk, weet dat elke code* invloed heeft op een specifiek deel van ons onderbewustzijn. In mijn columns – gekoppeld aan de nieuwste code - leg ik uit hoe je met de hologrammen kunt werken om het maximale effect te bereiken. Eerst vertel ik de boodschap van de code, die op dat moment het sterkst is in zijn energie. Daarna leg ik je uit hoe je de energie op praktische wijze in het leven van alledag kunt toepassen. Op deze manier hoop ik je een extra steuntje in de rug te geven tijdens jouw zoektocht naar wie je bent en wat je passie is in het leven.

Column Janosh: Het is tijd voor het diepgewortelde ontwaken
*Ik adviseer je om mijn vorige column er eventueel bij te pakken.
Bepaalde zaken waar ik nu dieper op inga, heb ik daarin al aangestipt.

Verbinding kwijt
In mijn vorige column schreef ik al dat we een tijd in zijn gegaan, waarin het belangrijk is om dicht bij onszelf te blijven. De frequenties op Aarde stijgen met de dag, waardoor tijd sneller lijkt te gaan maar het is in feite onze creatiekracht die toeneemt. De tijd zoals wij die beleven, brokkelt af. Dat komt omdat onze tijd kunstmatig is; lineair; een beweging in de ruimte. Het pint ons vast in ons hoofd, ons denken. We zijn als het ware de verbinding kwijt met de natuurlijke tijd. De Maya’s helpen ons eraan herinneren dat alles in het universum in cyclussen verloopt, dus ook dat wat wij tijd noemen, beweegt in een spiraal. Deze spiraal wordt steeds kleiner, omdat we een tijd ingaan waarin een einde komt aan een cyclus.


Diepgeworteld ontwaken
In deze column wil ik iets vertellen over wat er nu gaande is in onszelf; het diepgewortelde ontwaken is aangebroken. En hoe gaan we daarmee om? Natuurlijk wil je ook weten waarom het de moeite waard is om zoveel tijd en energie in je eigen transformatie te steken. Dus wat schuilt er aan potentie in jou? Je bent namelijk veel meer dan je denkt en dan wat je aan de buitenkant ziet. Vergelijk jouw potentieel maar met dat van een ijsberg, waarvan ongeveer 8/9 van de ijsmassa zich onder water bevindt. Dus je ziet slechts 10% van de werkelijke berg! In ons geval hebben we het dan over ons DNA, waarvan wetenschappers stellen dat een groot deel onbruikbaar is. Uit onwetendheid hebben ze dit bestempeld als junk-DNA, oftewel: afval-DNA. Door deze zienswijze konden we de plank nog wel eens volledig misslaan.



De Val
Hoe heeft het zover kunnen komen dat we een deel van ons potentieel afval noemen? En hoe heeft de mensheid zover af kunnen dalen? In de tijd van Atlantis werd het elektromagnetisch raster op een gegeven moment voor lagere doeleinden gebruikt. Zo werden er – net als nu – experimenten gedaan met kernenergie, alleen dan nog gevaarlijker. Van hoger hand werd toen ingegrepen, wat leidde tot de ondergang (‘de Val’) van Atlantis. Een aantal van hen overleefde de ondergang van hun land, doordat ze voorvoelden wat er ging gebeuren. Zij vestigden zich in Egypte en Yucatán (Mexico), zodoende kon een deel van de kosmische kennis en mysteries bewaard blijven. Voor het gros van de mensheid deed de vergetelheid zijn intrede. Niet alleen het raster werd verder van de Aarde verwijderd, maar ook een groot deel van onze geestelijke vermogens werden op non-actief gezet (circa 90% van ons DNA).

Energetisch afval
Nu de werking van het netwerk in het DNA van de Aarde weer wordt uitgebreid, heeft dit ook zijn effect op ons DNA. We zijn immers met dit raster verbonden. Ons lichaam krijgt een andere structuur; wordt gevoeliger, intuïtiever. Oeps, nu dit gaande is merken we pas hoeveel energetisch afval we in de loop der tijd hebben opgestapeld! Alles komt nu naar boven in de vorm van ziekten, depressies, burn-out, stress, relatiecrises, etc. Als onze ware essentie een fonkelende diamant is, dan is het licht aardig afgezwakt door al onze negatieve en beperkende overtuigingen en trauma’s uit het verleden. We mogen dan in wezen perfect zijn, multidimensionaal en over goddelijke krachten beschikken, maar we ervaren momenteel vooral wat we niet zijn: alleen ons denken, alleen ons lijf, afgescheiden van onszelf, elkaar, Moeder Aarde en het Universum. Slachtoffer.

Spiegels van elkaar
Het is dus niet verwonderlijk dat duistere krachten ons al eeuwenlang makkelijk kunnen controleren en manipuleren. Als je maar toegang hebt tot 10% van je potentieel, is er niet veel voor nodig om ons voor de gek te houden en er allerlei verborgen agenda’s op na te houden. Vergeet ondertussen niet dat er op een hoger niveau een experiment gaande is; namelijk dat de Schepper zichzelf wil ervaren. Dat doe je niet door alleen maar perfect zijn. Nee, juist in de imperfectie ervaar je de perfectie. We leven in een driedimensionale werkelijkheid, die wordt gekenmerkt door licht/donker, goed/kwaad, dichtbij/veraf, etc. Het een kan niet zonder het ander. Let er dus op dat je niet vervalt in het oordelen in ‘goed’ en ‘fout’. Op een dieper niveau is alles één en zijn we allemaal spiegels van elkaar in deze uitgestrekte schepping.


Gedachten zijn creatief
Wat we nu op grote schaal ervaren, is de verandering in ons DNA. Daarom is het zo ontzettend belangrijk om te begrijpen hoe ons denken werkt. De keuze om oude patronen los te laten, begint namelijk in het denken, waar ook ons gedrag uit voortkomt. Onze gedachten zijn creatief. Elke gedachte creëert de toekomst. Gedachten ontspruiten uit onze overtuigingen. Wat als deze overtuigingen niet meer kloppen? Wat als ze negatief en beperkend zijn? Als mensen zijn we altijd onderhevig geweest aan de Universele Wetten, maar omdat de energie op Aarde zo dicht was en de frequentie zo laag, duurde het redelijk lang voordat zaken manifest werden. Je kent al een paar van deze Universele Wetten, zoals de Wet van Oorzaak en Gevolg. In deze tijd zullen ze steeds belangrijker worden.


Geen referentiekader
De Universele Wetten gaan uit van eenheid (de Wet van Goddelijke Eenheid) en niemand valt buiten de boot. De Universele Wetten zijn één van de kosmische schatten die lange tijd verborgen bleven in de mysteriescholen van het oude Egypte. Het is de hoogste tijd dat de mensheid deze wetten leert kennen en te gebruiken. De trillingsfrequenties stijgen immers met de dag. Nu maken we ook gebruik van deze wetten, alleen op een negatieve manier, omdat we onszelf niet bewust zijn hoe we zelf de scheppers zijn van onze werkelijkheid. Wat het ontzettend lastig maakt om veel mensen over te halen zelf het heft in handen te nemen, is: we hebben geen referentiekader. De aardse ziel kent vooral armoede en angst. Daarbij zijn we getraind om te denken vanuit onze linkerhersenhelft. Ons verstand.

Meesters worden
Dat is wat er bedoeld wordt met de onderdrukte vrouwelijke energie en de overheersende mannelijke energie. We zijn het ons niet bewust en we hebben geen referentiekader… De ‘duistere’ kant trekt aan je, maar ook de ‘lichte’ kant. We worden allemaal door deze onzichtbare krachten uitgedaagd. In feite is alles energie, één en met elkaar verbonden. Het kan niet worden vernietigd of gecreëerd. Energie IS. Wel kun je het richten: van positief naar negatief op de balans. Dus jouw keuze bepaalt hoe je het ervaart: ‘goed’ of ‘slecht’. Het is nu onze uitdaging meesters te worden van deze kracht. Je begrijpt dat er weinig mensen zijn voorbereid op deze grote transformatie. Maar ieder van ons heeft dezelfde mogelijkheden om zijn of haar trilling te verhogen en het slapende potentieel in zichzelf aan te boren.



Welke overtuigingen?
Dat komt omdat we niet beseffen hoe groots we zijn. Franklin D. Roosevelt zei eens: ‘Er is niets om bang voor te zijn, behalve voor de angst zelf!’ Hierin schuilt een diepe waarheid. We worden niet zozeer door ‘anderen’ geterroriseerd maar door onze overtuigingen! Welke streken ‘ze’ ook uithalen, de duistere krachten hebben geen macht over jou, tenzij je hun deze macht geeft. Hoe meer je jezelf zuivert van energetisch afval, hoe sterker jouw scheppingskracht/intentie en hoe groter jouw kennis/wijsheid.

Kennis is macht
Maar hoe groots zijn we nu eigenlijk?! Er wordt vaak gezegd: ‘Liefde overwint alles.’ Voeg daar maar kennis aan toe. Kennis is macht en wijsheid is toegepaste kennis. Macht klinkt negatief maar in dit geval gaat het over het terugnemen van je eigen kracht. Licht is liefde, kennis en wijsheid. Vandaar dat alleen het licht (ofwel het verhogen van je trilling) bevrijding biedt en Heilige Geometrie (De Taal van het Licht) een supersnelweg is voor evolutie. Om onze eigen grootsheid te begrijpen en een handig gebruik te maken van Heilige Geometrie maar ook: waarom het denken sleutels bevat voor transformatie, wil ik illustreren aan de hand van het menselijk energiesysteem en ons DNA. Ik zou een heel boek kunnen wijden aan alleen al deze twee onderwerpen, daarom houd ik het kort maar krachtig.

Lichtlichamen
Wat ik al schreef: we ervaren niet alleen een uitbreiding van de werking van het netwerk in het DNA van de Aarde maar ook in onszelf. Immers: ‘Zo boven, zo beneden.’ Niet al onze lichtlichamen zijn op dit moment geactiveerd, net als een groot deel van ons DNA nog ligt te slapen. Maar we zijn wel op weg om een totaal nieuw mens te worden. Als we het hebben over de transformatie naar een ruimer bewustzijn, dan begrijp je dat dit niet alleen het bewustzijn beïnvloedt maar ook onze verschillende lichtlichamen (bv. het fysieke, emotionele en mentale lichaam) tot diep in de cellen van ons DNA. Afhankelijk van jouw ontwikkeling als ziel ondervind je aan den lijve dat de grote transformatie in de kosmos gaande is. Iedereen merkt het in feite, alleen reageert iedereen er anders op. En iedereen heeft zijn eigen innerlijke timing om te ontwaken en sommigen ontwaken in dit leven nooit.

De ziel
Dat is geen ‘vergissing’. Je weet nooit wat een ziel op het programma heeft staan. Vanuit menselijk perspectief kan dat voor iemand heel zielig zijn (of een verkeerde daad), maar de ziel schept vreugde in ervaring. Zowel positief als negatief. Echter, uiteindelijk is de nieuwe staat van zijn voor iedereen op Aarde in de toekomst onvermijdelijk. Hoe bewuster je bent, hoe liever jij je persoonlijke transformatieproces waarschijnlijk wilt stimuleren. Daarom is kennis van de ziel en de samenwerking met ons lichaam van belang. De ziel is de voetafdruk van de Schepper, de bewaarder van onze levensenergie. En onze chakra’s houden deze energie bijeen, waarna de energie wordt opgeslagen in onze lichtlichamen en als laatste in ons fysieke lichaam. De ziel heeft hiervoor ontvangers en zenders.

Heilige Geometrie
In mijn volgende column ga ik hier dieper op in: op ons DNA en hoe we ons DNA kunnen beïnvloeden met onze gedachten/intenties/geometrie Het lijkt allemaal heel complex maar het is heel simpel; we zijn in transformatie op alle niveaus en dat geeft bijwerkingen. Zoals vermoeidheid, gevoeliger worden voor energieën en emoties van anderen. Blijf vertrouwen houden. Weet dat elke verandering groei betekent. Groei naar de nieuwe mens, de nieuwe jij. We zijn onderweg naar het diepgewortelde ontwaken. Je krijgt steeds meer toegang tot al je magische vermogens. De groeipijnen kunnen worden verminderd als je leert te werken met Heilige Geometrie. Concentreer je op mijn nieuwste hologram en laat de code en de frequentie in het geometrische patroon van ‘Roots Awakening’ zijn werk doen.

De code: Diepgeworteld Ontwaken
Soms hebben we het gevoel dat het ons niet meer lukt. De oude programma's en valkuilen blijven maar terugkomen. Net of je geen stap verder komt. Zo voelt het, maar zo is het niet werkelijk. Je bent onderweg naar het diepere ontwaken! Alles is cyclisch. Je wordt als een ui afgepeld, dus iedere herhaling betekent in feite dat je op een dieper niveau een grote schoonmaak houdt. Totdat er geen herhaling meer nodig is en je volledig schoon bent. Intussen is het belangrijk duidelijk te erkennen wie je bent en waarom je bent zoals je bent. Accepteer het dan, zodat je bij het ontwaken kunt loslaten wat niet meer bij jou past. De frequentie 'Diepgeworteld Ontwaken' kan je helpen meer afstand te nemen en je diepere ontwaken helpen te versnellen. Geniet ondertussen van deze mooie reis!


* Wat is een code? >> Door de stand van de planeten en de veranderende (verhoogde) frequenties op Aarde, worden specifieke energieën in een bepaalde periode net even sterker. Deze gebundelde energieën noem ik altijd codes en geef ik visueel weer in hologrammen. Ze kunnen allerlei namen hebben, zoals Doorbraak, Herhaling, Transformatie, etc. De frequenties van deze codes zijn een tijdje geleden opgestart en zullen tot het keerpunt in 2012 alleen maar in kracht toenemen.

Bron: http://www.the-arcturians.com/ned/janosh/column7.htm
Cialara
Cialara aug 7 '10


Inleiding column

Wie vertrouwd is met mijn werk, weet dat elke code* invloed heeft op een specifiek deel van ons onderbewustzijn. In mijn columns – gekoppeld aan de nieuwste code - leg ik uit hoe je met de hologrammen kunt werken om het maximale effect te bereiken. Eerst vertel ik de boodschap van de code, die op dat moment het sterkst is in zijn energie. Daarna leg ik je uit hoe je de energie op praktische wijze in het leven van alledag kunt toepassen. Op deze manier hoop ik je een extra steuntje in de rug te geven tijdens jouw zoektocht naar wie je bent en wat je passie is in het leven.

‘Je bent in transfiguratie, dus ook je lichaam verandert’
*Ik adviseer je om mijn vorige column er eventueel bij te pakken.
Bepaalde zaken waar ik nu dieper op inga, heb ik daarin al aangestipt.

Transfiguratie
Ik kan me voorstellen dat je van de term ‘transfiguratie’ nu niet direct warm loopt. Maar mijn spirituele begeleider Saïe kwam er laatst mee toen ik hem vertelde over mijn fysieke klachten en de onbalans die ik regelmatig ervaar. Soms ben ik namelijk ineens helemaal uitgeput en wil ik het liefst: slapen! Of ik voel me zwaar in mijn lijf, alsof de zwaartekracht als zware magneten aan mijn armen, benen en oogleden hangt. Maar ook kan mijn hart onregelmatig gaan kloppen of heb ik hoofdpijn en voel ik me futloos. Nou vertelde Saïe me laatst dat we ons massaal in de ‘terugwaartse kracht’ bevinden, op weg naar ons authentieke zelf. Waardoor we in een soort hernieuwde kennismaking zitten met onszelf. Maar soms denk ik wel eens: ‘Wanneer houdt het nou eens op?!’ Vooral als ik ergens in wordt tegengewerkt of afgeremd als ik net weer in balans ben.


DNA verandert
Saïe zei me laatst: “Nee hoor, je wordt niet tegengewerkt, er is niets buiten jezelf. Je ben in transfiguratie.” “Sorry, in wat?!” vroeg ik hem. Hij legde dat als volgt uit: “Je zit, met andere woorden, in een groot veranderingsproces. Voorheen vond die alleen op energetisch level (in je lichtlichaam) plaats maar nu wordt het dus ook op fysiek niveau voelbaar. Het stoffelijke lichaam is altijd net even trager en pikt als laatste in de rij het signaal op. Maar je DNA is aan het veranderen. Je genetische code verandert en dus worden je blauwdrukken aangesproken. Je lichaam reageert hierop, waardoor je vermoeidheid kan toenemen en/of hoofdpijn kunt krijgen. Oude patronen en overtuigingen verlaten in de vorm van afvalstoffen in de materie je lichaam. Je organen reageren hierop. Laat je er niet door afleiden het hoort bij je evolutie en het gaat dus in wezen fantastisch.”



Positieve focus
Saïe adviseerde me juist nu vertrouwen te houden en mezelf op de positieve kant en alle positieve veranderingen te richten. “Maak die focus groter, want ze zijn er,” zei hij. “De veranderingen zijn al merkbaar en zichtbaar. Focus je niet op datgene wat niet goed voelt. Ervaar het, erken het en laat het los. Geef je aandacht aan datgene wat je bevalt.”
Poeh hé, spannend wat er allemaal gebeurt. Maar het voelt ook dubbel, tenminste zo ervaar ik het. Aan de ene kant voel ik de opwinding van een klein kind, omdat er op korte termijn iets spannends staat te gebeuren. Iets positiefs. Maar anderzijds voel ik me nerveus voor wat er komen gaat. Hoe voltrekken de veranderingen zich praktisch gezien? En wat betekent dat voor mij, mijn gezin en de rest van de wereld? Zoals omschreven in mijn vorige columns worden we door de komende frequenties bijna gedwongen meer naar binnen te gaan. Dat is in eerste instantie zwaar maar uiteindelijk geeft dat ons de zekerheid die we zoeken.


Codering DNA
Dat zal ik je uitleggen. Onze chakra’s staan in verbinding met de blauwdruk die je in jezelf meedraagt – je DNA. Stel dat je pijnlijke lessen uit het verleden hebt omgebogen tot positieve ervaringen, dan wordt dit door je tweede chakra gecommuniceerd naar de coderingen in je DNA. Lichamelijke klachten kunnen hierdoor verdwijnen maar ook verandert je frequentie, waardoor je niet nog een keer dezelfde levenslessen hoeft te doorlopen. Het hartchakra vormt het centrum van onze diepe gevoelens en heeft het vermogen om te helen, te geven en te ontvangen. Als een bepaalde situatie wordt geheeld, dan versnelt dit het bewustzijn/je frequentie, zodat we geïnspireerd raken onze blauwdruk te gaan leven. Van de vijfde chakra (keel) wordt wel gezegd dat dit de poort is naar de ziel. Als iemand zover is om zich te laten leiden door de ziel en niet langer door het ego, dan helpt de keelchakra met het ‘downloaden’ van de blauwdruk van de ziel.

Toverwoord: communicatie
Alles is op wonderlijke wijze met elkaar verbonden en communicatie is het toverwoord. Maar hoe zit dat ook alweer met je DNA?DNA zit in je lichaamscellen in de vorm van chromosomen, de dragers van ons erfelijkheidsmateriaal. Het menselijk lichaam bestaat uit meer dan 10.000 miljard cellen. De cellen in je lichaam worden door het DNA aangestuurd. Het DNA geeft voortdurend allerlei opdrachten aan onze cellen (b.v. celgroei, -reparatie, -vernietiging) en zet (lichamelijke) processen in werking. Iedere cel heeft zijn eigen taak, bewustzijn, herinnering èn de cel kan communiceren met bewustzijn! Veel gebeurt automatisch (b.v. haargroei) echter wat maar weinig mensen weten is dat ons DNA ook beïnvloed kan worden door onze intenties. Wat blijkt: DNA is een bron van fotonemissie wat betekent dat het licht uitstraalt en ontvangt!


De 5 Platonische Lichamen
Hoe dan ook begint het je met dit inzicht vast duidelijker te worden waarom Heilige Geometrie – de Universele Taal van het Licht - een supersnelweg is voor evolutie. Maar… ik ga nog een stapje verder. Want we zijn zowaar op weg om het mysterie van de Schepping te ontdekken en onze eigen enorme God-kracht te begrijpen, wat ons aanmoedigt niet op te geven op de door ons ingeslagen weg. De micro- en macrokosmos zijn door de geometrische energiestructuren van ons lichtlichaam en de geometrische energiestructuren van het heelal met elkaar verbonden. In 1953 ontdekten wetenschappers dat het DNA de vorm heeft van een spiraalvormige draad, die met een andere DNA-draad een dubbele helix vormt. Onthoud dit even, dan leg ik je iets uit over de 5 Platonische Lichamen, de ‘kosmische bouwstenen van de wereld’.


Geometrie en DNA
Ons gehele universum is gevormd volgens vaste geometrische waarden is. Alles is bewustzijn, denken/gedachte, Licht… en dit bestaat dus uit Heilige Geometrie. Eenvoudige voorbeelden zijn de cirkel, de driehoek en het pentagram. De vijf Platonische Lichamen – vernoemd naar de Griekse filosoof Plato – zijn meer complex: de Tetraëder, Hexaëder, de Octaëder, de Dodecaëder en Isosaëder. Plato relateerde deze bouwstenen aan de 5 elementen: aarde, vuur, lucht, water en ether. De Chinezen geloven dat alles bestaat uit een combinatie van deze 5 elementen. Plato stelde dat atomen deze 5 geometrische vormen bevatten. Alles bestaat uit moleculen (dus ook DNA) en een molecuul is opgebouwd uit atomen. Het leuke is bijvoorbeeld als je dodecaëders opeenstapelt, deels in elkaar geschoven, je langs de ‘ribben’ twee spiraliserende lijnen kunt trekken. En zie: een dubbele helix is geboren!

Twaalf strengen
De tijd waarin we nu leven draagt de belofte in zich dat we weer naar een DNA van 12 strengen evolueren, in plaats van de twee strengen die we nu hebben. Dit proces is al gaande. Als gevolg hiervan zullen beiden hersenhelften weer gaan synchroniseren. Dan ontstaat 1 + 1 = 3. Wonderlijke dingen staan te gebeuren. Het helpt ons meester te zijn over ons eigen leven, onze gezondheid en alles wat we maar willen creëren. Met de tijd zal blijken dat deze tien slapende strengen geen ‘junk’ zijn maar juist de geheimen bewaren over het menselijk ras. Zie de strengen als kosmische verbindingsschakels, die het Licht nodig heeft om nog beter met ons te communiceren, te co-creëren en onze lichtlichamen te activeren. Maar wat kun JIJ doen om bij te dragen aan je eigen evolutieproces en je DNA te helen? Hoe zet jij de deur open naar jouw oneindig potentieel?



Energieblokkades
Want je merkt dat je zowel je fysieke als lichtlichaam bol staat van de energieblokkades. Dat komt niet alleen door negatieve overtuigingen, maar kan ook te maken hebben met vorige levens, waarvan de informatie ligt opgeslagen in je cellen. Of het kan ook te maken hebben met genetisch celgeheugen (waardoor families zijn ‘belast’ met bijvoorbeeld alcoholverslaving of ziekten). Los van wat een ziel op het programma heeft staan, is het mogelijk overal van te worden bevrijd. Het is een keuze, jouw keuze. Onthoud goed dat jouw DNA-activatieproces (dus ook het verhogen van jouw frequentie) begint in het door het hart geregeerde denken en dat de macht van intentie jouw grootste gereedschap is. Alles wat jij bent wordt bepaald door jouw denken. Dus wat je uitzendt, wat je aantrekt, de mensen die jij ontmoet, situaties die jij creëert…

Jij en ik ZIJN geometrie
Energie volgt namelijk het denken en jij bent de belichaming van elektromagnetische energie. Natuurlijk zijn er talloze methoden om dichterbij jezelf te komen: praten, meditatie, ademhalingsoefeningen, positieve affirmaties, gezond eten, bewegen. Het is de kunst om uit te vinden welke methode – of combinatie van methodes – bij jou past. Maar werken met Heilige Geometrie zal in de tijd die is aangebroken voor veel mensen steeds belangrijker worden. Wat ik zojuist heb uitgelegd geeft aan dat jij en ik geometrie ZIJN. Dat de hele schepping eigenlijk geometrie IS. Van hoger hand wordt het nieuwe elektromagnetisch raster om de Aarde opgewaardeerd door geometrische symbolen (o.a. door graancirkels), waarvan er 144.000 bestaan. Ook is deze codering gaande op individueel niveau. Via het raster kan ons lichtlichaam informatie ‘downloaden’ in haar systeem.

Het sturen van liefde
Het klinkt allemaal wat kil en statisch, maar we hebben het hier over het ontvangen van liefde! Waardoor je jezelf en anderen kunt helen. Waardoor je telepathische vermogens tot leven komen. Waardoor je derde oog zal gaan zien. Waardoor je door verschillende dimensies en naar andere werelden kunt reizen. Waardoor je contact kunt maken met liefdevolle wezens in het universum. Waardoor je nog meer vreugde in je leven schept op elke manier die jij wilt. Het verschilt per persoon hoeveel licht (geometrische symbolen) naar binnen kan worden gehaald in het lichtlichaam. Dat is afhankelijk van je bewustzijn. Begrijp je nu dat je vertrouwen moet blijven houden? We zitten in een grote transformatie, zelfs tot in het diepste van onze cellen! Alle bijwerkingen zullen tijdelijk zijn. Als tip geef ik je mee: observeer jezelf, voel en ervaar en laat los. Focus op de positieve veranderingen, de rest is van voorbijgaande aard en hoe snel het voorbij is bepaal jij. Waar geef jij je aandacht aan?

De code Transfiguratie
Je bent in transfiguratie. Onze transformatie vindt niet meer alleen energetisch maar nu ook op fysiek niveau plaats. Daar kunnen we hinder van ondervinden in b.v. de vorm van vermoeidheid of hoofdpijn. Maar het is ons DNA dat verandert en dit doorgeeft aan iedere cel van ons lichaam. Onze organen reageren hierop. Oude patronen en negatieve overtuigingen worden in de vorm van afvalstoffen in de materie afgevoerd. Als mens kunnen we dit als heftig ervaren. Maar weet: we zijn onderweg naar onze nieuwe ik, naar een nieuw bewustzijn, het nieuwe weten en het nieuwe creëren. De frequentie van Transfiguratie kan je helpen rust te vinden in je veranderingsproces en vertrouwen te hebben dat alles volgens plan verloopt, zodat de bijwerkingen van dit alles meer naar de achtergrond verdwijnen.

* Wat is een code? >> Door de stand van de planeten en de veranderende (verhoogde) frequenties op Aarde, worden specifieke energieën in een bepaalde periode net even sterker. Deze gebundelde energieën noem ik altijd codes en geef ik visueel weer in hologrammen. Ze kunnen allerlei namen hebben, zoals Doorbraak, Herhaling, Transformatie, etc. De frequenties van deze codes zijn een tijdje geleden opgestart en zullen tot het keerpunt in 2012 alleen maar in kracht toenemen.

Bron: Janosh
http://www.the-arcturians.com/ned/janosh/column8.htm
New Moon
New Moon aug 7 '10
Jorine, ik heb je symbool eerder gezien!! (het eerste plaatje, ong een week geleden)
Ik ga er even over nadenken. smile
edit: een paar dagen terug was ik op een expositie met grote werken van da vinci, michelangelo en rafael.
Ik had het gevoel dat ik daarheen MOEST (ondanks de weg kwijt raken en problemen met tickets op de boot zette ik toch door terwijl ik in het verleden meer een afhaker was), en voelde me erg aangetrokken tot het werk van da vinci op die expositie. Ben soort van geleid van mijn gids, en heb dat symbool (eerste plaatje) verspreid door de expositie ontdekt (zoals jullie weten was da vinci nogal bezig met constructies, wiskunde, etc) (had het gevoel dat ik die symboliek moest onthouden (van figuren, getallen, en kleur... etc), ookal gingen ze er bij de beschrijving helemaal niet op in, tot mijn grote verbazing... (dat is toch veel interessanter dan het materiaal van het schilderij dacht ik zo). Nu valt alles op zijn plaats want ik begreep er geen snars van wat ik moest ontdekken in die hal. Heb het altijd al een briljante en bijzondere gast gevonden, da vinci , en er zitten echt figuren in zijn werk. (het desbetreffende symbool zat in een schilderij die hij samen met rafael heeft gemaakt.)

Leuk hoor, hoe mijn gids duidelijk maakt wat hier in dit bericht boven me staat, hihi. Ik krijg niks voorgekauwd. Dus bij deze bedankt Jorine voor de feedback, ben weer stukken wijzer geworden smile

Liefs themoon

ps: ik bedoel niet de triangels en schilderijen van internet en de da vinci code, het is vanuit een iets ander perspectief. ik zal er later eens een topic over starten in het kennis panel, heb al wat ideeen en ben benieuwd naar jullie mening, maar ga dat doen als ik weer mijn eigen computer heb smile
ps2: lees nu pas de informatie onder het plaatje. Ik kan wel wat met dat stukje over getallen en plato ed ;-)
Cialara
Cialara aug 7 '10
ja in een graancirkel winkeentje die we hadden voorzien... cosmic unity noemde ik hem.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php....html#Post93999
Cialara
Cialara sep 14 '10

Column


Inleiding column
Wie vertrouwd is met mijn werk, weet dat elke code* invloed heeft op een specifiek deel van ons onderbewustzijn. In mijn columns – gekoppeld aan de nieuwste code - leg ik uit hoe je met de hologrammen kunt werken om het maximale effect te bereiken. Eerst vertel ik de boodschap van de code, die op dat moment het sterkst is in zijn energie. Daarna leg ik je uit hoe je de energie op praktische wijze in het leven van alledag kunt toepassen. Op deze manier hoop ik je een extra steuntje in de rug te geven tijdens jouw zoektocht naar wie je bent en wat je passie is in het leven.


Janosh: ‘Verander je frequentie. Het universum daagt je NU uit!’
Bereid je maar voor op grote veranderingen. Op donderdag 10 februari 2011 stopt de ‘tijd’… Tenminste volgens de 9de trede van de eeuwenoude TUN-kalender. Een bijzondere erfenis van de Maya’s, die het verloop van onze evolutie tot 2012 trapsgewijs in kaart brengt. Het plaatst wie wij werkelijk zijn in een ander licht. Hoe hoger op de trede, hoe hoger de frequenties op Aarde, hoe sneller creatie gaat en onze valse tijdsbeleving afbrokkelt. Ook al lijkt alles in de wereld mis te gaan, de ‘TUN’ laat ons zien dat juist alles op schema ligt en dat het gaat om jou! Op 11-02-‘11 organiseer ik een grootschalige activatie. Doel hiervan is om jou diep in je onderbewustzijn af te stemmen op de nieuwe trillingsfrequenties behorende bij de allerhoogste trede van de TUN.
In deze column leg ik je uit waarom de frequenties stijgen, hoe het kan dat onze valse tijdsbeleving afbrokkelt en waarom het universum jou uitdaagt om je frequentie te veranderen. Aan het eind snap je dat je veel meer bent dan je al die tijd hebt gedacht!

Kunstmatige kalender
Wat weten we eigenlijk over onszelf? De Aarde is ruim 4 miljard jaar oud en de mens loopt zo’n 200.000 jaar op deze planeet rond. Volgens Darwin zijn evolutietheorie stammen we af van de aap en is de mens uit ‘toeval’ ontstaan. Wat betreft ons erfelijk materiaal; daarvan is slechts 5% bruikbaar. De wetenschap noemt de overige 95% junk-DNA, ofwel afval. Verder beschouwen wij het wereldwijd als de normaalste zaak van de wereld dat we leven volgens de Gregoriaanse (12 maanden) kalender. Velen zullen niet beseffen dat deze kalender kunstmatig is en ooit door het Vaticaan is ingevoerd (de machtigste organisatie ter wereld). De Maya’s noemden onze kalender de ‘verkeerde’ kalender, die een doodsteek voor ons bewustzijn en onze evolutie blijkt te zijn. En toch … alles ligt op schema.


Overwinnaars
Wat we denken te weten over de wereld en onszelf is gebaseerd op 5000 jaar geschreven geschiedenis. Wordt van de geschiedenis niet gezegd dat deze voornamelijk wordt geschreven door de overwinnaars? In dit geval het Westen, dat voornamelijk opereert vanuit het ego, het intellectuele denken waarbij het verstand heer en meester is en het gevoel als zwak en ondergeschikt wordt beschouwd. Je zou kunnen zeggen dat wij als mens gaandeweg onze evolutie onze macht, veelal onbewust, uit handen hebben gegeven. We zijn vergeten dat we over de macht beschikken onze eigen werkelijkheid te creëren. Een werkelijkheid die uitgaat van eenheid en leven in harmonie met de Universele Wetten van het universum. Als jij nu denkt: ‘Gaaaaaap. Eenheid en in harmonie met de universele wetten? Zegt me niets!’ blijf dan nog even bij de les, want deze informatie zou je leven kunnen veranderen.

Frequenties
Wil je deze column kunnen begrijpen en het belang ervan inzien! moet ik nog wat meer vertellen over frequenties. Mensen die mijn werk kennen, zijn hiermee al vertrouwd. Het woord frequentie is namelijk de sleutel naar bevrijding, zo zal de komende tijd blijken. Wij Westerlingen zijn getraind om te denken in afgescheidenheid en ‘zien is geloven’. Maar oude natuurvolken – zoals de Maya’s – maar ook in andere rijken en oude beschavingen (zoals de oude Egyptenaren) werd gedacht in eenheid en ‘geloven is zien’. Een heel ander paradigma dus. Het universum, waar wij dus met onze Aarde deel vanuit maken, werd gezien als een grote zee van energie, opgebouwd uit verschillende lagen (dimensies) die ieder trillen op een andere snelheid (frequentie). Op het hoogste niveau is deze energie Licht (puur bewustzijn, God, Allah, de Bron, Schepper, etc.) en Licht = Informatie = Weten = Bewustzijn.

Tijd versnelt
Aan deze zienswijze is ook een eeuwenoude wetenschap verbonden: Heilige Geometrie. Dit is de basis is in al mijn werk. Ook wel de Taal van het Licht genoemd. In essentie komt het erop neer dat Heilige Geometrie de architectuur vormt van alle creatie en de basis vormt van Al Wat Is. Het slaat de brug tussen geziene en ongeziene werelden. Jij en ik zijn in feite geometrie! Maar daarover straks meer. Ik heb al veel verteld over de nieuwe, verhoogde frequenties die naar de Aarde komen en dat dit grote gevolgen heeft voor jouw gedachtekracht en dat je dus nog eerder retour krijgt wat je uitzendt. De Universele Wetten worden steeds belangrijker in deze tijd. Maar hoe weet je nou dat er nieuwe frequenties naar de Aarde komen? Er zijn mensen die dat voelen maar als jij dat nog niet (bewust) ervaart, merk je waarschijnlijk wel dat het lijkt alsof de tijd sneller gaat.

Valse tijd
Mmm dat is gek: de 365 dagen, 8760 uren, 525.600 minuten of 31 miljoen 536.000 seconden van een jaar verstrijken volgens onze mechanische klok (12:60 frequentie:) nog steeds allemaal even langzaam. Aan de omloop van de Aarde om onze zon is niets veranderd. Gek genoeg moeten we de wereldklok wel jaarlijks bijstellen. Hoe dat zit daar denken we verder niet over na. Niks aan de hand dus: verbeelding. We beseffen vaak niet hoe machtig de greep van valse tijd is en wat voor impact het heeft op wie wij denken te zijn. De Maya’s wisten dat wel. Dit natuurvolk uit Midden- en Zuid-Amerika wordt een oude beschaving genoemd, maar ze lijkt eerder een beschaving uit de verre toekomst te zijn geweest. Hun overblijfselen uit het verleden – met name hun kalenders, die tot op heden de meest exacte zijn op Aarde – blijken veelal richtingaanwijzers en toekomstvoorspellers voor de tijd waarin we nu leven.

Tijd is geld
Valse tijd? Ja. Eeuwenlang was het voor de hele mensheid de normaalste zaak van de wereld de 13 Manen Kalender te gebruiken. De 13 Manen kalender is een lunaire, solaire kalender. Ofwel een combinatie van de cycli van zon, aarde en maan. De indeling wordt bepaald door de cycli van de maan (13 keer) dat gemiddeld 28 dagen duurt (een maan(d)). Het voert te ver door om uit te leggen wat er allemaal niet klopt aan onze kalender, behalve dat we 12 en geen 13 maanden hebben. Maar wie zich verdiept in de oorsprong van onze kalender komt tot de conclusie dat we al 2000 jaar leven in een brouwsel van ‘tijd’ dat door mannelijke priesters bijeen is gesprokkeld. Onze beleving van tijd heeft niets te maken met natuurlijke tijdsindelingen. Hier profiteren machtshebbers van, want eigenlijk ligt macht en geld ten grondslag aan onze kalender. Vandaar de uitdrukking: ‘Tijd is geld.’


13:20 frequentie
De Maya’s wisten dat de Aarde betrokken is bij een groter systeem van rotatie, dan alleen haar eigen zonnestelsel. Vandaar niet 1 maar 22 kalenders, die allemaal gelijk liepen en allemaal eindigen op 21-12-2012. Voor de Maya’s is tijd – in tegenstelling tot ons - geen beweging in de ruimte. Tijd is niet lineair, objectief of neutraal maar cyclisch. Er is slechts Een Moment: het eeuwige NU. Tijd staat stil. Ergens diep van binnen weten we dit intuïtief. Want je hebt waarschijnlijk ook wel eens verrukt uitgeroepen: ‘Het was alsof de tijd stilstond!’ Jij beweegt, niet de TIJD. Tijd is een geschenk van de Bron opdat wij onszelf kunnen ervaren. Voor de Maya's is tijd een frequentie, waarbinnen zich scheppingen voltrekken. Dus geen tijd = geld maar Tijd x Energie = Kunst (lees: onze schepping.) De natuurlijke tijd heeft 13:20 als frequentie. 13 staat voor maanfasen en 20 voor zonfasen.


Universele Bewaarders van Tijd
Dit gezegd hebbende, kunnen we eindelijk kijken naar de TUN-kalender. Eeuwenlang is de werking van de TUN-kalender een mysterie gebleven. Niet zonder reden: we waren er nog niet klaar voor. De Maya’s worden ook wel de Universele Bewaarders van Tijd genoemd en ze waren tijdreizigers. Ze konden vooruit en terug in de tijd reizen. Als je het universum inderdaad ziet als één grote frequentiesoep en tijd ziet als het eeuwige NU, dan snap je dat de Maya’s wisten dat ze multidimensionaal waren. Dus niet alleen hun fysieke lichaam, maar ook hun lichtlichaam. Van hun taak hier op Aarde wordt wel gezegd dat het hun doel was/is om de mensen de waarheid over tijd (en dus zichzelf) te leren, zodat zoveel mogelijk mensen volgens de ware, natuurlijke tijd- afgestemd op het universum - gaan leven. Hun schatten hadden ze zo goed verborgen, dat ze precies op het juiste moment worden ontdekt.

Vondst in de jungle
Eind jaren ’40 was het zover om de werking van de TUN-kalender te doorgronden. In de jungle vonden archeologen een grote steen van ruim 3,5 meter lang en twee meter breed. Er stonden allemaal uit steen gehouwen inscripties op, het bleken data te zijn die cyclussen van de TUN-kalender weergeven. De TUN is een kosmische kalender, die 360 dagen telt en in perfecte harmonie is met de cycli van de sterren, planeten en sterrenwegstelsels. Deze kalender brengt ons gehele evolutieproces vanaf de big bang tot 2012 in kaart. De ‘TUN’ heeft 9 verschillende bewustzijnsniveaus en lijkt op een tempel. Per trede wordt het bewustzijn van de Aarde en alles wat erop leeft verruimd. Per trede stijgen de frequenties 20x zo snel. Daardoor lijkt de tijd sneller te gaan, maar het is de schepping die versnelt. Vandaar ook dat gebeurtenissen in de wereld en onszelf zo snel gaan.




Buitenaardse interventie?
Twee Mayadeskundigen – Carl Johan Calleman & Ian Xel Lungold – hebben geprobeerd om de TUN-kalender – die zij het Schema van Creatie noemen – op juiste wijze te interpreteren. Hoewel hun berekeningen waarschijnlijk niet tot in detail kloppen, is hun theorie een interessante poging de waarheid te ontvouwen. Het bijzondere aan de TUN is dat ze in grote lijnen beschrijft waar we vandaan komen, waar we nu staan en waar we naar op weg zijn. Neem van mij aan: dat is compleet anders dan wat ons is geleerd op school. Wist je dat onze huidige evolutietheorie – dat we afstammen van de aap - nooit wetenschappelijk is bewezen? Kijkend naar de TUN wordt deze theorie onderuit gehaald. Wat namelijk vreemd is: we hadden miljoenen jaren nodig om tot de aap te komen en dan zou de mens in slechts 40.000 jaar ontstaan zijn. Is er soms van buitenaf ingegrepen in ons evolutieproces?

Trap 8
Helaas kan ik niet alles nu uit te doeken doen wat de TUN zo interessant maakt. Want er is een reden voor dat we nu maar 5% van ons DNA gebruiken in plaats van 100%. Het heeft met de zondeval te maken; hoe wij ons hebben ge- (of mis)dragen op Lemurië en Atlantis. Er zijn ook geen slachtoffers of daders in de tijd waarin we nu leven. Ook al geloven we dat soms maar al te graag. De TUN leert ons een groter perspectief te zien en te begrijpen dat er op Aarde een ‘spel’ wordt gespeeld tussen ‘licht’ en ‘donker’ op basis van Vrije Wil. Het spel van de illusie want in essentie is alles EEN. Het wordt nu echt tijd om weer naar ‘Huis’ terug te keren. Dus waar staan we nu? Op trap 8, de één na hoogste trede op onze evolutieladder. De trede – met de naam Galactische Cyclus - startte op 4 januari 1999. Net als iedere trede heeft dit (bewustzijns)niveau een kenmerk en een ‘intentie in creatie’.

Hubble Space Telescope
De intentie in creatie is dat we buiten de Aarde gaan kijken/creëren. Op voorgaande trede (trap 7: Planetaire Cyclus, waarop de meeste van ons geboren zijn) waren we vooral bezig met het grijpen van macht en het verdedigen/uitbreiden van onze landgrenzen. Dat is aan het verschuiven. Zo hebben we de laatste jaren veel meer ontdekt over ons melkwegstelsel en universum, dankzij bijvoorbeeld de Hubble Space Telescope. En gaan steeds meer mensen geloven dat wij niet de enige zijn in het heelal. Toch zijn we nog niet zover om onze rol in het universum te begrijpen en in te zien dat we deel uitmaken van een kosmische gemeenschap. We blijven hangen in onze rationele denkwijze. De multidimensionale denkwijze, zoals de Maya’s het universum benaderden, dat wordt de volgende, laatste stap.

Bewustzijnsprobleem
Opvallend van onze huidige trede is ook de ommekeer in bewustzijn van Macht naar Ethiek. Langzaam maar zeker komt de waarheid over wie we zijn, waar we vandaan komen en waar we naar op weg zijn (letterlijk) aan het licht. Doofpotten worden opengetrokken, mysteries ontrafeld en de onderste steen komt boven. Bestaande systemen, zoals onze economie, storten als kaartenhuizen in elkaar. De machtselite probeert problemen – ook op deze trede – veelal op te lossen alsof het economische, politieke of zelfs militaire problemen zijn. Maar we hebben vooral een bewustzijnsprobleem. Het lijkt in deze tijd van grote veranderingen en chaos of er alleen duisternis heerst. Dat is niet zo. Deze tijd noemden de Maya’s de overgangstijd. Ze voorspelden dat de oude wereld van nu verdwijnt.

Universele Cyclus
Maar wat gebeurt er dan in ons universum, waardoor de frequenties op Aarde veranderen en stijgen? Heel veel. Ook dat voert te ver door om allemaal uit te leggen. Maar ik zal één belangrijk aspect belichten. In de open sterrencluster van de Pleiaden bevindt zich de fotonengordel (kleine lichtdeeltjes), die o.a. van grote invloed is op ons en de Aarde. Eens in de circa 13.000 jaar gaan we met ons zonnestelsel de lichtsfeer van de fotonen in. Via de zon wordt onze aarde overspoeld door golven van energie/Licht. Steeds meer en meer. Wat ik al zei Licht = Informatie = Weten = Bewustzijn. De waarheid over wie we zijn komt dus letterlijk AAN HET LICHT. Zeker als we volgend jaar de allerhoogste van onze evolutieladder gaan betreden. Niemand – ook de Maya’s niet – weten wat er precies gaat gebeuren op weg naar en voorbij 2012. Dat hangt af van jou.

Hoofd of hart?
Op de laatste trede van de TUN-kalender – op 10 februari 2011 – ‘stopt’ de tijd. De valse tijd welteverstaan, de tijd waarin we nu leven. De ‘tijd = geld tijd’. Het is deze negende en hoogste golfbeweging, die de uiteindelijke omslag naar het eenheidsbewustzijn zal brengen. Ofwel Universeel Bewustzijn. Maak je stoelriemen maar vast want de komende jaren gaan er heel veel dingen veranderen. Als mens sta je in deze tijd tussen twee vuren. De oude wereld trekt aan je, net als de nieuwe wereld. Daarom is het zo belangrijk welke keuze jij maakt. Blijf je in de oude frequentie of kies je voor de natuurlijke frequentie? Blijf je leven vanuit je hoofd of ga je leren denken met je hart? Als je eenmaal kiest voor het laatste, zal jouw transformatie in sneltreinvaart gaan, want het Universeel Bewustzijn ligt opgesloten in onze genen.

Higher Universal Man
Er komt een tijd, en dat duurt niet lang meer, dan hoef je niet meer zo hard te werken aan jezelf om je eigen frequentie te verhogen. En de mensen die de komende jaren ‘inhaken’ krijgen het steeds makkelijker; de nieuwe resonanties verspreiden zich als een inktvlek hoe meer mensen de keuze maken hun frequentie te veranderen en af te stemmen op die van het universum. Het zal uiteindelijk genetisch worden doorgegeven. Ik zeg vaak: de nieuwe mens is in aantocht, verwelkom de nieuwe jij! Op de hoogste trede van onze evolutieladder word je namelijk weer bewust medeschepper met het grote geheel. Nu ligt het grootste deel van je DNA (de wetenschap denkt dat er slechts twee strengen zijn, maar er zijn 12 strengen!) nog te slapen. Maar straks ben je weer een compleet mens, een human: Higher Universal Man.

Feest vieren
Transformeren hoef je in deze tijd niet alleen te doen. Er zijn allerlei manieren en hulpmiddelen, die jou helpen jezelf goed innerlijk voor te bereiden op de tijd die is aangebroken. De codes verwerkt in mijn kunst, zijn gebaseerd op Heilige Geometrie en communiceren met jouw onderbewustzijn. Ieder mens is energie en heeft zijn of haar unieke frequentie. De geometrische codes helpen jouw slapende potentieel wakker te schudden en versneld door jouw transformatieproces te gaan. Je zult gaan ervaren dat het leven geen strijd hoeft te zijn, maar een feest is. Hopelijk ben je er ook bij op vrijdag 11 februari 2011. Dan gaan we niet alleen vieren dat we op de allerhoogste trede van onze evolutieladder zijn beland, maar dat jij veel meer bent dan je altijd hebt gedacht!
Van hart tot hart,

Janosh


Copyright 2010 Janosh Art

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki