Loading...
nl

zwangerschapsmeditatie?

bloempje
bloempje jun 9 '10
hallo allemaal,

weet er iemand van jullie misschien een leuke meditatie om in contact te komen met je ongeboren kindje?

ga zo iig zelf ook een proberen, maar ik ben wel nieuwsgierig naar andere ervaringen.

Liefs Bloempje
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 10 '10
Een voorbeeldje .. smile


bloempje
bloempje jun 13 '10
dank je wel!

ga het eens bekijken. de zwangerschap drijgt nu erg fout te gaan frown

Liefs Bianca
Beschermengel
Beschermengel jun 14 '10


Ohhh toch niets ernstigs?
Anke
Anke jun 14 '10
Voor mij was het genoeg om gewoon rustig te gaan zitten of liggen. Handen op de buik eventueel, zodat het makkelijker is om de aandacht te richten.
En dan binnen laten komen wat er komt. Ook bij een eventuele miskraam kan dit heel fijn zijn. Laat weten dat wat er ook gebeurt, dat het er mag zijn. Als het goed gaat, je vreugde en hoop. Als het misgaat... dat het je verdriet en pijn doet, maar dat je ergens ook weet dat het zo het beste is.
Richt jezelf helemaal op je buik en wat daarin zit. Alle aandacht en liefde daarop focussen en dan laten komen wat er komt.
bloempje
bloempje jun 14 '10
voorals nog was er dus op de echo niks te zien, dat wijst op of een zeer prille zwangerschap of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam. morgen moet ik bloedprikken maar ze zijn bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. de test zegt nog steeds dat ik zwanger ben terwijl ik ook bloed verlies heb al bijna 3 weken. maar het bloedverlies is tussendoor af en toe gestopt dus kan het ook ergens anders vandaan komen. op de een of andere manier heb ik er toch nog steed vertrouwen in dat het er nog zit. maar ben wel bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
overigens zegt de pendel ddt het geen miskraam is of wordt en dat ik nog gewoon zwanger ben. ik heb gisteren voor het eerst gependeld, maar ben een beetje bang voor de zuiverheid, want is het de waarheid(die ik dus wil weten) of is het de hoop die de pendel laat zien. ik ben begonnen met hele duidelijke ja/ nee vragen dus wist precies hoe ik het moest interpeteren. maar ja ik hoop toch wel dat dat ding de waarheid verteld. ik heb bewust duidelijke vragen gesteld waar alleen ja of nee op kon.

maar goed tot we een duidelijke kindje op de echo zien zullen we het niet met zekerheid weten ben ik bang.
volgens de pendel ga ik donderdag ook nog mijn rijbewijs halen.....nou zoals ik vandaag gereden heb..... geloof ik daar geen snars van!
maar goed komt tijd komt raad!

Liefs Bloempje
Anke
Anke jun 14 '10
Ik twijfel eerlijk gezegd of je pendel in dit situaties echt antwoord kan geven. Misschien dat je iemand anders zou kunnen vragen om voor jou te pendelen. Iemand die er niet persoonlijk bij betrokken is?

Verder is het zo dat je hormonen aanmaakt bij een zwangerschap. Die blijven nog een tijdje in je lichaam, ook als er een miskraam komt.
Zelf voelde ik me tot een week na de echo nog echt zwanger, terwijl ik wist dat het kindje niet meer leefde. Dit wist ik zowel vanuit de echo, als vanuit een hoger bewustzijn. Toch bleef mijn lichaam iets anders zeggen. Dat kan ontzettend zwaar en moeilijk zijn.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en wens je in ieder geval veel sterkte.
admin
admin jun 14 '10
Pendelen is een betrouwbaar medium, doch de mens die pendelt is dit niet altijd grin
Ik herinner me dat ik vroeger in m'n beginjaren me zot heb gependeld om allerlij onzekerheden /angsten of twijfels weg te werken,
zo werk dit natuurlijk niet goed..een Pendel is je maatje, maar als je in de stress zit, krijg je er geen kontakt mee.
Dus kan je dat beter laten.. (een advies die ik ooit mezelf gaf wink)
bloempje
bloempje jun 14 '10
ja maar bij een miskraam stopt niet ineens het bloeden en gaat daarna weer rustig verder. overigens heb ik gelukkig zoiezo weinig zwangerschapsklachten.... ja beetje moe en spierpijn maar meer ook niet. maar goed de pendel heb ik zo ook mijn twijfels bij ondanks dat hij wel zeeeeeer duidelijk was. maar de verloskundige is geweest net voor de bloedtestformulieren en vrijdag mag ik nog een echo laten doen dus we zien wel wat het wordt en ja donderdag mag ik zelf gaan bewijzen of de pendel gelijk heeft met mijn rijbewijs overigens heb ik echt liever dat het als het fout zit nu fout gaat dan dat ik al een paar maanden zwanger was dus ik kijk er nog wel neutraal tegenaan. ook al is het zeer zeker gewenst. maar vorig jaar heb ik zo vaak mezelf laten foppen door mijn lijf en ook geregeld al een zeer vroege zwangerschapstest gedaan die dan daarna weer negatief was dat ik eigenlijk echt de moed opgegeven had. dus ja ik ben nu eigenlijk neutraal en durf niet zo te hopen ondanks dat mijn gevoel zegt dat ik me niet zo'n zorgen moet maken. dus erg tegenstrijdig allemaal.

Liefs Bloempje
bloempje
bloempje jun 14 '10
nou mocht er iemand de behoefte voelen om voor mij een pendeltje uit te gooien:)
ik hou me aanbevolen:)

Liefs Bloempje die nu wel hele vreemde dingen uit de pendel kreeg(overigens niet gestressd want heb het gedaan na een meditatie:))

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki