Loading...
nl

Tirolerboy171, Kan iemand mijn foto lezen?

Tirolerboy171
Tirolerboy171 jun 3 '10
Ik ben nieuw hier, mijn vriendin heeft me gezegd dat ik me hier moest aanmelden omdat ik benieuwd ben om mijn foto te laten lezen.
Delen:
HarryS
HarryS jun 3 '10
Ik wil het best proberen smile

Je lijkt me iemand met wat uiterlijk betreft een stoere vent.
Maar met een klein hartje. Je mag best wat opgewekter zijn. Zie de mooie dingen van het leven, dan komt die glimlach vanzelf.

Soms ben je wat TE nonchalant, waardoor er kansen verloren gaan.
Wees scherp op de juiste momenten.
Heb je vaker last van je rug, of alleen maar af en toe? Merk een vervelende pijn onder in de rug bij je, kan dat? Of komt dat doordat je teveel gewicht op je schouders neemt (letterlijk als figuurlijk) waardoor je lichaam een beetje inzakt en alle kracht op je heupen neer komt.
Probeer je met niet teveel dingen tegelijk bezig te houden.

Je houd iets verborgen voor de buitenwereld volgens mij, al weet ik niet wat.

Hier laat ik het even bij smile
Tirolerboy171
Tirolerboy171 jun 3 '10
Origineel bericht van: HarryS
Ik wil het best proberen smile

Je lijkt me iemand met wat uiterlijk betreft een stoere vent.
Maar met een klein hartje. Je mag best wat opgewekter zijn. Zie de mooie dingen van het leven, dan komt die glimlach vanzelf.

Soms ben je wat TE nonchalant, waardoor er kansen verloren gaan.
Wees scherp op de juiste momenten.
Heb je vaker last van je rug, of alleen maar af en toe? Merk een vervelende pijn onder in de rug bij je, kan dat? Of komt dat doordat je teveel gewicht op je schouders neemt (letterlijk als figuurlijk) waardoor je lichaam een beetje inzakt en alle kracht op je heupen neer komt.
Probeer je met niet teveel dingen tegelijk bezig te houden.

Je houd iets verborgen voor de buitenwereld volgens mij, al weet ik niet wat.

Hier laat ik het even bij smile

Hey

Dat ik een klein hartje heb dat klopt wel, sommige zeggen zelfs dat ik veel te goed ben.
Nonchalant wat bedoel je?
Ik heb regelmatig last van mijn onderrug.

Je zegt dat ik iets verborgen hou, maar ik kan niet denken wat?

Groeten,
Dave
HarryS
HarryS jun 3 '10
Met nonchalant bedoel ik meer dat je niet alles even serieus neemt. En wat je verborgen houd weet ik ook niet. Het is maar een gevoel he, misschien hou je wel iets voor jezelf verborgen....
Lin
Lin jun 3 '10
Hoi

Heb je foto een paar keer bekeken en vernam een hele muur aan emoties, hele sterke emoties.
Wil het toch proberen omdat het wel iets wil zeggen;

Kvoel heel erg veel boosheid, irritaties, maar ook hoor ik veel ruzies met anderen, net of je er vaak bij betrokken bent of word waardoor en menig rake klappen zijn gevallen.

Je bent niet altijd even makkelijk naar anderen en kan heel hard uitvallen in je uitspraken , maar ook naar jezelf stel je hele hoge eisens.

Ook hoor ik een auto met dikke uitlaat en goiee harde stereo in de auto, beetje een sport model auto. Donker blauw met een witte streep, zegt jou dat iets ?

Als ik verder terug ga, dan lijk ik ook te voelen dat je vroeger als klein jongetje vaak niet gehoord en geloofd werd.
Dat men jou niet serieus nam.
Iets zegt mij dat de relatie met je vader altijd heel moeizaam heeft gelopen ....
Mss rare vraag en heel persoonlijk maar is heb het gevoel dat je vader er niet meer is..klopt dat ?

Afwachtend op je reactie

Liefs Linda
Tirolerboy171
Tirolerboy171 jun 3 '10
beste Lin

Dank u voor je reactie, hier mijn antwoord op je bericht

Dat van die boosheid en irritaties die je voelt dat klopt. Ook ruzie's met anderen, dat klopt ook. Dit is namelijk met mijn ouders en broer.

dat van die auto dat zegt mij niets.

Toen ik klein was werd ik vaak niet gehoord of geloofd, niet serieus namen, dat klopt en dat is nu nog steeds door mijn familie.

De relatie met mijn vader liep en loopt nog altijd moeilijk.
Mijn vader is er wel nog hoor.

Groeten,
Dave
Tirolerboy171
Tirolerboy171 jun 3 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi

Heb je foto een paar keer bekeken en vernam een hele muur aan emoties, hele sterke emoties.

Kvoel heel erg veel boosheid, irritaties, maar ook hoor ik veel ruzies met anderen, net of je er vaak bij betrokken bent of word waardoor en menig rake klappen zijn gevallen.

Je bent niet altijd even makkelijk naar anderen en kan heel hard uitvallen in je uitspraken , maar ook naar jezelf stel je hele hoge eisens.

Ook hoor ik een auto met dikke uitlaat en goiee harde stereo in de auto, beetje een sport model auto. Donker blauw met een witte streep, zegt jou dat iets ?

Als ik verder terug ga, dan lijk ik ook te voelen dat je vroeger als klein jongetje vaak niet gehoord en geloofd werd.
Iets zegt mij dat de relatie met je vader altijd heel moeizaam heeft gelopen ....
Mss rare vraag en heel persoonlijk maar is heb het gevoel dat je vader er niet meer is..klopt dat ?

Afwachtend op je reactie

Liefs Linda

beste Lin

Dat van die boosheid en irritaties die je voelt dat klopt. Ook ruzie's met anderen, dat klopt ook. Dit is namelijk met mijn ouders en broer.

Toen ik klein was werd ik vaak niet gehoord of geloofd, niet serieus namen, dat klopt en dat is nu nog steeds door mijn familie.

Groeten,
Dave
Lin
Lin jun 3 '10
Origineel bericht van: Tirolerboy171
Hoi

Afwachtend op je reactie

Liefs Linda

beste Lin

Groeten,
Dave

Dank jewel voor je reactie Dave,
Het lijkt ook wel of het een contineu gevecht is in jezelf. Dat je je eigenlijk wel wilt losmaken van de hele situatie, maar ergens ook houd het je tegen omdat er ook consequenties aan verbonden zijn als je afstand neemt van je ouders en broer.

De aftand tussen jou en je vader is opvallend groot.

Liefs Lin
Tirolerboy171
Tirolerboy171 jun 3 '10
Origineel bericht van: Tirolerboy171
Hoi

Afwachtend op je reactie

Liefs Linda

beste Lin

Groeten,
Dave

Dank jewel voor je reactie Dave,
Het lijkt ook wel of het een contineu gevecht is in jezelf. Dat je je eigenlijk wel wilt losmaken van de hele situatie, maar ergens ook houd het je tegen omdat er ook consequenties aan verbonden zijn als je afstand neemt van je ouders en broer.

De aftand tussen jou en je vader is opvallend groot.

Liefs Lin

Het is een zeer lastige situatie voor mij. Ik kan geen afstand nemen van hen, want mijn dochter zit daar altijd (mijn dochter zie ik om de twee weken) zij gaat daar in de buurt naar school. dus kan niet anders.

wat wil dat zeggen dat de afstand tussen mij en men vader opvallend groot is? ik heb niet zo'n goede band met hem, misschien bedoel je dat?
Lin
Lin jun 4 '10
Kweet niet precies hoe ik dat gevoel uit moet leggen, maar
in de zin dat je vader wel de "titel"vader draagt maar jou verder niet veel meer zegt...lastig om uit te leggen maar hoop dat je het zo begrijpt.

Liefs Lin
Marenubium
Marenubium jun 4 '10
Dag Dave,

Jouw foto klopt niet echt met de persoon die je NU bent. Is dit een wat oudere foto? Anders ben je niet de persoon die je zou moeten zijn; je houdt jouw eigen IK angstvallig verborgen voor de buitenwereld. Vanwaar dat?
Ik krijg het gevoel door van sexueel misbruik, dan wel geestelijk dan wel manipulatie (van jouw ouders uit; je mag niet zijn wie je bent). Ben je heel misschien homosexueel? Of zoiets...je komt iig over als 'acteur'; je bent jezelf niet.
Duifje
Duifje jun 6 '10
Hai,

Ik kijk naar je foto en krijg een doof gevoel in mijn oren..... kan het zijn dat je last hebt met je gehoor of met je oren?

Verder ben je heel serieus, en vaak niet bereid te luisteren naar wat een ander te vertellen heeft. Jij hebt je mening al klaar. Je bent snel met denken. Ook met oordelen. Dit komt door je jeugd. Je bent iemand die niet serieus genomen is. Men wilde niet naar jouw luisteren. daardoor ben je je anders gaan opstellen zodat men wel naar je moest luisteren. als jij in staat bent je ware zelf te vinden dan kom je er achter dat mensen wel degelijk naar je willen luisteren.

Je bent een denker...... voor je iets doet denk je er goed over na.

Ik krijg sterk het gevoel dat jij heel gevoelig bent, heel veel voelt maar dit wil je niet... je wilt alles wat je ziet , ervaart en hoort niet ....... (heb ik het niet over het normale he....maar over het MEER dan...) Hoop dat je me snapt.

Je houd je spirituele ik verborgen voor de buitenwereld. Je eigen ik je..... je ziel......
Als jij in staat bent Los te laten, gaat er een wereld voor je open.

Ik krijg iets door met motoren.??? rijd je op een motor?. of ben je fan van motors?

Ik zie boosheid, woede, onbegrepenheid. .... waardoor je jezelf op slot gezet hebt.

Oke ... dat was het van mijn kant. Ik hoop dat je hier wat mee kan. Zo niet hoor ik het ook heel graag. Ik tik slechts wat ik door krijg.

Knuff DUiff
admin
admin jun 6 '10
hoi, Tirolerboy..
het eerste wat me bij je opvalt is een ingehoude woede,(zware boosheid).. opgestapelt, het zit vast..
en soms komt het er ineens ongekontroleert toch naar buiten op een moment dat je met iets in eht nauw gedreven voelt, en schrik je er zelf van. Dat het zo veel is en zo heftig kan zijn..
En de anderen schrikken ook, want het is niet "jij",
en toch.. jij bent het die het naar buiten brengt, wat heb je opgestapelt? Wat heb je niet mogen zijn? waar in je kindertijd ben je begonnen met boos te worden...op je vader voel ik, op iets wat niet mocht en niet kon. Ja knikken en inslikken..en innerlijk opstapelen
zo voelt het voor me aan. Dat je vader een autoritaire figuur is/was. (ik zie blauw van uniform, politie, kan symbolisch zijn..)
Je hebt dus een grote draagkracht. Neemt heel veel in je op, "ziet" veel om je heen, "voelt" veel om je heen.. maar, ik heb het gevoel Tirolerboy dat je niet goed weet wat er mee te doen.
Het kleine jongetje die je ooit was, en die zich ingeperkt voelt.. en gevangen in een soort keurslijf, zit nog altijd in jou.. en wil bevrijdt worden.

Ik voel een zoontje bij je,

meer krijg ik niet..
graag zou ik eens een andere foto van je zien, wie weet komen er dan andere dingen naar voren,

liefs
Tinne
admin
admin jun 6 '10
Aha ik lees nu van je replieken, dat het een dochtertje is en geen zoontje zoals ik voelde.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki