Loading...
nl

Naar welk muziek luister jij nu naar ?

Cirr
Cirr jan 22 '13
akschuna
akschuna jan 22 '13
Cirr
Cirr jan 22 '13
Enigma
Enigma jan 26 '13
akschuna
akschuna jan 28 '13
Enigma
Enigma mrt 10 '13
Blijft goed laugh!!!







pleiaden
pleiaden apr 16 '13
Hoi allemaal,
Zelf vind ik muziek erg belangrijk...wou vanaf kleinsaf muziekant worden..heb hiervoor uiteindelijk gestudeerd aan het conservatorium...ma niet afgemaakt een van de stukken die mij echt raakt is geschreven door samuel barber...
'Adagio for Strings (Samuel Barber)' bekijken op YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=KylMqxLzNGo&feature=youtube_gdata_player

Maak nog dagelijks muziek, smile.....echt genieten!!
Groeten van roelof
vestaans
vestaans apr 16 '13
ok niet lachen...


naar patricia paay je bent nit hip, vraag me niet
why

http://www.youtube.com/watch?v=aRWjwbJ81ec
Spud
Spud mei 8 '13
Ik wil nog eens het nummer in herinnering brengen waarvan de meeste van jullie al weten dat ik het heel leuk vind. grin
Maar mij nu weer een hele andere kijk geeft op dat nummer.
Blijkbaar is mijn inlevingsvermogen de beste kracht waarover ik beschik. Want ik heb het doorgemaakt nu, en deze ervaring is ook weer hetzelfde gevoel ik al had bij enkel visualiseren.
Luister en geniet! cool
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '13


Wauw ...respect voor jou Spud! smile...al kreeg ik miljoen euro's zou ik het nog niet durven of doen smile
Spud
Spud mei 13 '13
Thank you for being a friend

Omdat ik dankbaar ben, om hier mensen te ontmoeten die mijn denken niet zo volgen en we daardoor een aanvaring krijgen, maar er wel een hoop van leren. En voor al die mensen die me door dik en dun steunen, mijn woorden soms niet echt begrijpen, maar moeite willen doen deze te begrijpen. Hihi, zo heb ik hier dus ook vrienden gekregen.
Spud
Spud mei 13 '13
Blijkbaar is de link dood. Past gewoon bij mij grin
Nieuwe poging. grin
Thanks Friends wink
Beschermengel
Beschermengel mei 13 '13


Hij doet het! smiledus hij leeft! ...en jij ook Spud ! smile
Spud
Spud mei 14 '13
Zeker wel Beschermengel! Je opmerking brengt me op dit nummer
I´m alive grin
Beschermengel
Beschermengel mei 14 '13


Oh ja een prachtig lied ...gezongen door Celine Dion waar ik een GROOT FAN van ben! smile...wat een stem he smile
Spud
Spud mei 15 '13
Ja geweldige stem, maar haar levensverhaal ook. wink
Ik ben dan wel geen groot fan van haar maar mag haar graag horen.
Eigenlijk ben ik van niemand fan, ik ben een fan van muziek, en sommige nummers raken je en daardoor ga je je meer in artiesten verdiepen.

Zo vind ik haar nummer geschreven voor haar overleden neefje geloof ik, ook heel mooi.
Celine Dion - Fly

Maar zo mag ik Beth Hart ook heel graag, omdat ze een levensverhaal vertelde met dit nummer
Beth Hart - Leave the light on

En zo waardeer ik eigenlijk wel een heleboel mensen die muziek maken.
Spud
Spud mei 15 '13
Maar vooral dit nummer vind ik heel mooi van Celine Dion waardoor ze in mijn kijker kwam en ik over haar ben beginnen lezen. grin
It´s all coming back
inge1983
inge1983 mei 15 '13
ik blijf continu het liedje geef mij je angst van guus meeuwis in mijn gedachten horen.
Pagina's: « Vorige ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki