Leuk, Karin.. en het eerste wat ik wilde toen ik je foto zag was je stevig knuffelen..*kkkkkkkkkkkkkknufffffffffffffstroemf$*
Daarna keek ik naar je ogen, en er kwam een zin "gedeelde smart is halve smart"..
je hebt veel gedeeld, Je kwam in een emotioneel stuk terecht, doch anderen rondom je eveneens,
en door die gezamelijke emotie's over en weer, die openheid naar elkaar toe.. zorgde ervoor dat er veel is naar buitengekomen, ook dingen van vroeger die vast zaten, of die verkeerd waren begrepen, of waren binnengekomen,
en dus is er veel , heel veel aangepakt!! schitterend;
En je bent toch innerlijk moe van van geworden, ook... dat zie ik ook in je ogen. en toch.. haha, zie ik in jou iets van "doorgaan.. moe.. doorgaan.. moe....doorgaan.."
Beiden kan, rusten, doorgaan, rusten, doorgaan..
Ik zie wat verdriet in je. Ik probeer het te vertalen : "wie gaat mij nu "....." noemen? (liefkoosnaampje dat ik niet kan horen.
ik zie ineens een konijn.. een pluche, een oortje omhoog , eentje omlaag. Geen idee, maar die ister ineens! Een knuffeltje..
Die pet staat je voortreffelijk, das al een beetje showbiss-allures, Karin
Je bent klaar voor de wereld, klaar voor nog meer te delen, dan dat je al deelde..
Nou dit was het van mij voor nu!