Loading...
nl

Karin's koppie

admin
admin jun 1 '10
Ik ben best nieuwsgierig wat jullie uit deze foto kunnen halen smile
Deze is van afgelopen zaterdag 29 mei.
Leef je uit laugh

Delen:
gast
gast jun 1 '10
Hahaha, ik zag hem net opkomen bij hyves. Leuke foto. Zoals je weet lees ik ze niet.......sorrie.
Emuca
Emuca jun 1 '10
Wat een leuke foto zeg. smileDIe ketting.. die trekt mij vooral heel veel aandacht. Hij is mooi en lijkt te kalmeren, maar tevens heel veel energie te geven. smile

Je lijkt tevreden. Ook al heb je een moeilijke periode gehad, je ziet wat voor een moois je nu om je heen hebt. Een soort innerlijke rust.

Ga je graag naar de zee?

Het is bijna zomer, geniet ervan! laugh
admin
admin jun 1 '10
Leuk, Karin.. en het eerste wat ik wilde toen ik je foto zag was je stevig knuffelen..*kkkkkkkkkkkkkknufffffffffffffstroemf$* grin

Daarna keek ik naar je ogen, en er kwam een zin "gedeelde smart is halve smart"..
je hebt veel gedeeld, Je kwam in een emotioneel stuk terecht, doch anderen rondom je eveneens,
en door die gezamelijke emotie's over en weer, die openheid naar elkaar toe.. zorgde ervoor dat er veel is naar buitengekomen, ook dingen van vroeger die vast zaten, of die verkeerd waren begrepen, of waren binnengekomen,
en dus is er veel , heel veel aangepakt!! schitterend;
En je bent toch innerlijk moe van van geworden, ook... dat zie ik ook in je ogen. en toch.. haha, zie ik in jou iets van "doorgaan.. moe.. doorgaan.. moe....doorgaan.."
Beiden kan, rusten, doorgaan, rusten, doorgaan..
Ik zie wat verdriet in je. Ik probeer het te vertalen : "wie gaat mij nu "....." noemen? (liefkoosnaampje dat ik niet kan horen.
ik zie ineens een konijn.. een pluche, een oortje omhoog , eentje omlaag. Geen idee, maar die ister ineens! Een knuffeltje..

Die pet staat je voortreffelijk, das al een beetje showbiss-allures, Karin laugh
Je bent klaar voor de wereld, klaar voor nog meer te delen, dan dat je al deelde..

Nou dit was het van mij voor nu!
admin
admin jun 1 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Wat een leuke foto zeg. smileDIe ketting.. die trekt mij vooral heel veel aandacht. Hij is mooi en lijkt te kalmeren, maar tevens heel veel energie te geven. smile

Je lijkt tevreden. Ook al heb je een moeilijke periode gehad, je ziet wat voor een moois je nu om je heen hebt. Een soort innerlijke rust.

Ga je graag naar de zee?

Het is bijna zomer, geniet ervan! laugh

Thanks Aod, ja die ketting haha, het is een glaskraal die is handgemaakt door een collegaatje van mij, ik ben weg van die kleur en draag hem heel erg vaak.

Ben gek op de zee, vroeger kon ik uren in mijn uppie naar de golven staren, hele fantasieverhalen spon ik dan in mijn hoofd.

Liefs,

Karin
admin
admin jun 1 '10
Origineel bericht van: Tinne
Leuk, Karin.. en het eerste wat ik wilde toen ik je foto zag was je stevig knuffelen..*kkkkkkkkkkkkkknufffffffffffffstroemf$* grin

Daarna keek ik naar je ogen, en er kwam een zin "gedeelde smart is halve smart"..
je hebt veel gedeeld, Je kwam in een emotioneel stuk terecht, doch anderen rondom je eveneens,
en door die gezamelijke emotie's over en weer, die openheid naar elkaar toe.. zorgde ervoor dat er veel is naar buitengekomen, ook dingen van vroeger die vast zaten, of die verkeerd waren begrepen, of waren binnengekomen,
en dus is er veel , heel veel aangepakt!! schitterend;
En je bent toch innerlijk moe van van geworden, ook... dat zie ik ook in je ogen. en toch.. haha, zie ik in jou iets van "doorgaan.. moe.. doorgaan.. moe....doorgaan.."
Beiden kan, rusten, doorgaan, rusten, doorgaan..
Ik zie wat verdriet in je. Ik probeer het te vertalen : "wie gaat mij nu "....." noemen? (liefkoosnaampje dat ik niet kan horen.
ik zie ineens een konijn.. een pluche, een oortje omhoog , eentje omlaag. Geen idee, maar die ister ineens! Een knuffeltje..

Die pet staat je voortreffelijk, das al een beetje showbiss-allures, Karin laugh
Je bent klaar voor de wereld, klaar voor nog meer te delen, dan dat je al deelde..

Nou dit was het van mij voor nu!

Wie gaat me nu Kaatje noemen, dat hoor ik als ik je stukje lees, gek eigenlijk dat doen er velen maar toch als pap het zei was het wellicht anders voor mij smile

Moe, ja dat ben ik enorm, de afgelopen maanden hebben er wel ingehakt, ik heb soms het gevoel dat ik daaaagen zou kunnen slapen, maar ik geef mezelf soms te weinig ruimte.

Veel opgeruimd is er zeker!

Showbizz allures? Lol, nee hoor, ben gewoon gek op petten en hoedjes.
Maar eerlijk is eerlijk, toneel vind ik heeeeerlijk!!
Dat konijn, ja ik herinner me vaag iets, straks even aan mijn moeder vragen, als ik het me goed herinner ben ik als klein ukkie eens een pluchen konijn verloren, maar weet het niet zeker.
Ik heb nog steeds een knuffel in bed... blushzonder kan ik niet slapen smileMijn zus en moeder lagen in een deuk toen ik die bewuste knuffel in Spanje uit mijn koffer haalde...lol

Thanks Tinne voor de knuffel xx
admin
admin jun 1 '10
Ja ik ben er achter Tinne.
Mijn moeder vertelde net dat ik als ukkie van een jaar of twee een knuffelkonijn van een tante kreeg.
Ik ben dat knuffeltje verloren en heb enorme heisa gemaakt volgens haar smile
Sindsdien kreeg ik steeds knijnevelletjes van haar, en dan sliep ik prima.
Jeej dat je dat uit mijn foto haalt..gaaf!!
admin
admin jun 2 '10
jaaaaa!! leuk.. grin
Helma
Helma jun 2 '10
Mooie foto, Karin! Ik ben best benieuwd wat je zélf voelt/denkt bij het zien van de foto!

Knufs, Helma.
admin
admin jun 2 '10
Ja das een goeie smile
Wat ikzelf denk? Ik zie er happy uit, (ik ben op de foto in de Efteling samen met mijn collega's).
Ik ben blij dat ik er met 44 nog zo jong uitzie, maar weet ook dat veel van de blijheid aan de buitenkant een beetje een masker is.
Ik merk dat ik buitenkant belangrijker vind dan ik dacht, ondanks dat ik altijd roep dat het mooiste aan de binnenkant zit.
Wat ik ook voel is dat ik het fijn vind dat ik naar de Efteling ben geweest, eerst voelde ik me schuldig, ten eerste is het een hoop geld en ten tweede ging ik zonder kids..
Maar ik heb erg genoten en vind eigenlijk ook dat ik dit dagje wel had verdiend.
Het was heerlijk jeugd sentiment om door het sprookjesbos te dwalen, vroeger wilde ik met elke verjaardag naar de Efteling en mamma nam me dan ook altijd mee.
De Indische waterlelies waren favoriet.
Sprookjes waren een belangrijk iets toen ik klein was, heb stapels sprookjesboeken stuk gelezen.
Elfjes, feeen en kabouters, uren was ik er zoet mee.
Ik heb snel groot moeten worden vroeger en heb soms het gevoel dat ik nog wat in te halen heb.
Dat heb ik zaterdag dus even gedaan.
admin
admin jun 3 '10
Hallo Karin.

Ik ga de foto proberen te lezen, moet er wel bij vertellen dat ik de anderen eerst heb gelezen en ik hoop dat mijn gids nog met andere dingen komt, dan die er al staan.
In principe moet het niets uitmaken.
Het is meteen een goede oefening voor me om ook eens wat bekenden een reading te geven zonder er zelf tussen te komen.
Wil je er op reageren zodat ik weet of het een niet al te grote puinhoop word zo( hahahaha)
Allereerst een grote nies, ben je ergens gevoelig voor?
het zou kunnen dat je allergisch bent voor een stofje.
Ik zie je als een bedrijvig persoontje die best wel aanwezig is in gezelschap, je word door anderen in het middelpunt geplaatst en je voelt je daarmee op je gemak.
Je mag ook graag een beetje lachen en een beetje lol maken, je bent adrem van reageren en ziet snel de humor ergens van in.
Ik heb de indruk dat je rookt.
En dat je af en toe ook wel zenuwachtig bent.
Ik word getrokken naar het water en je bent volgens mij daar een liefhebber van.
Ik zie een boot, en ik zie je daar op het dek liggen.
Zou je goed doen, om eens lekker op het water te zijn.
Verder voel ik een angst in je hart, en ik zie je in elkaar gedoken zitten, met een afwerende houding om jezelf te beschermen tegen geweld, wat je bent ondergaan in dit leven of een vorig leven.
Ik voel heel wat angst en zie mishandeling door een mans persoon. ik ga nu niet verder want dit gaat even te diep voor het forum.
Als je er vragen over hebt wil ik wel verder gaan als je het zelf wil.
Wanneer het niet zo is dan hoor ik het wel van je.
Even kijken of er nog andere dingen komen.
Nee ik zie ook dat je daarom die knuffel mee naar bed neemt het is een stukje troost en veiligheid vanwege dat gevoel.

Ik wil het hier even bij laten en sla een arm om je heen, zet je in een gouden licht fontein, die je beschermd en heelt.

liefs van Bea
admin
admin jun 3 '10
Leuk dat je het wil proberen Bea smile

Ik heb een lichte vorm van hooikoorts dus dat kan de nies verklaren.
Best aanwezig...ja best wel veel eigenlijk, ben een enorme druktemaker soms en vind het heerlijk om in het middelpunt van de belangstelling te staan, het voelt heerlijk als mensen je zien (voor mij iets heel belangrijks, gezien te worden smile)

Ja ik rook inderdaad.

Soms kan ik net als iedereen wel eens nerveus zijn, maar niet zo vaak hoor.

Ja ik hou van water maar heb niet echt veel met boten.

In dit leven heb ik mijn portie geweld wel meegemaakt ja.

Die knuffel is van voor die tijd maar kan zeker een vorm van troost zijn, ik heb geen herinneringen van geweld uit vorige levens, maar dat zou natuurlijk heel goed kunnen.

Ik vind het echt leuk dat je een poging waagde, ik ben echter wel heel nuchter en weet ook dat alles wat je hebt verteld op het forum is terug te vinden.

Ik vind het leuk om iets te horen wat alleen ik weet, daar ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar.

Dank je wel voor de fontein! smile
susie14
susie14 jun 4 '10
ok ik heb me even uitgeleefd winkhoop dat je er eits van kan maken.

Creatieve vrouw die weet wat ze wil. Vastberaden en zelfvertrouwen.
Krijg echt zo'n gevoel van als bv. er "publiekelijk"is geregeld moet worden of gedaan moet worden en niemand durft...dan kom jij naar voren en regelt het wel even.
Niet dat je niet fijngevoelig bent, maar meer dat je totaal lak hebt aan arrogantie en mensen die zich meer voelen dan anderen.

Houd je heel erg van koken? daarbij komen de woorden Italiaans..en pasta's naar boven.

volgens mij be. je een behoorlijk kletsmajoor en kun je ontzettend met jou lachen. Je houdt ontzettend van gezelligheid, je vindt het leven veel te kort en te mooi om mokkend rond te lopen. Don't worry be happy..

Nekklachten en hoofdpijn..

Loop je het leiufste op blote voeten in je huis?

Voel wel wat kleine problemen betreffende je gevoel....zou iets met familie kunnen zijn, maar dat weer i niet zeker.

Nou ik hoor wel wat ik ervan gebakken heb.

groetjes...Sieske
admin
admin jun 4 '10
Origineel bericht van: sies
ok ik heb me even uitgeleefd winkhoop dat je er eits van kan maken.

Creatieve vrouw die weet wat ze wil. Vastberaden en zelfvertrouwen.
Ik hoor dat vaker maar voel dat zelf niet zo heel erg eigenlijk.

Krijg echt zo'n gevoel van als bv. er "publiekelijk"is geregeld moet worden of gedaan moet worden en niemand durft...dan kom jij naar voren en regelt het wel even.
Klopt helemaal, is niet altijd even handig..Ik bedoel dan dat ik naar voren stap en me later pas realiseer wat dan eventueel de bedoeling is,maar ik sta wel vaak vooraan.

Niet dat je niet fijngevoelig bent, maar meer dat je totaal lak hebt aan arrogantie en mensen die zich meer voelen dan anderen.
Ik probeer fijngevoelig te zijn, maar ben soms ook wel een beetje lomp ( op een charmante manier haha).
Ik poep echt op mensen die arrogant zijn en zich meer voelen dan een ander, van die mensen krijg ik vaak de slappe lach, letterlijk dus maar niet een lach van veroordelend maar meer zo van: Jemig wat mis jij veel wat jammer! "

Houd je heel erg van koken? daarbij komen de woorden Italiaans..en pasta's naar boven.
Oh yes! Pasta's! Lekkere verse groentes, knoflook, rood wijntje erbij...
Draag mij maar weg smile

volgens mij be. je een behoorlijk kletsmajoor en kun je ontzettend met jou lachen. Je houdt ontzettend van gezelligheid, je vindt het leven veel te kort en te mooi om mokkend rond te lopen. Don't worry be happy..
Klopt helemaal, met mokken los je niets op, shit is er altijd, dan kun je beter lachen en genieten, je mist anders zoveel als je niet geniet.
En misschien word ik wel honderd maar ik wil geen minuut missen.
Ik ben een enorme kletskous, maar eerlijk is eerlijk, mijn dochter is erger laughen das erg..

Nekklachten en hoofdpijn..
Ja, veel hoofdpijn en mijn nek zit ramvast soms

Loop je het leiufste op blote voeten in je huis?
Oh ja, lekker aarden, ik vind direct contact met de aarde met blote voeten of handen heerlijk.
Ik vind in de aarde wroeten heerlijk en heb in de zomer dus altijd zwarte voeten en handen smile

Voel wel wat kleine problemen betreffende je gevoel....zou iets met familie kunnen zijn, maar dat weer i niet zeker.
Ik voel me erg schuldig dat ik niet echt huil en verdriet voel om mijn vader die pas is overleden ( 1 mei), ik weet met mijn verstand dat dat oke is.
Als ik aan hem denk voel ik zoveel liefde in mijn hart dat het haast onmogelijk is om daar dan verdriet in te voelen. Ik weet dat mijn vader nog bij mij is, ik kan zijn energie voelen ( ook al is hij meestentijds bij mamma). Daardoor is hij niet *weg* snap je? Dus ik snap dat ik hem niet mis ( al is hij er lijfelijk dan niet meer) maar voel me toch schuldig...daar ben ik veel over aan het nadenken de laatste dagen.

Nou ik hoor wel wat ik ervan gebakken heb.
Nou lijkt me duidelijk, ik vind dat je me HEEL goed hebt gelezen, heeel erg dank je wel smile

groetjes...Sieske
susie14
susie14 jun 5 '10
Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback.
Enne...ieder mens rouwt op zijn eigen manier...als jij je er goed bij voelt dan is dit jouw manier. voel je niet schuldig daarover.
Lin
Lin jun 6 '10
Lieve Karin,
zonder na de andere reactie te hebben gekeken wil ik ook graag een poging doen.
Het aller eerste waar mijn handen heel erg geprikkeld worden is je buik..operatie ...heb het gevoel in je buikstreek en dan om precies te zijn blindedarm ?? In het verleden.

Je hebt een hele vriendelijke uitstraling , doch ook met enig
gezag waardoor mensen heel geconcentreerd naar je blijven luisteren met wat je te vertellen hebt.

Kweet niet waarom maar schrijf het maar gewoon,
ik zie een heel iel, klein vrouwtje met kort grijs haar (bob-lijnmodel) met wie jij heel erg close bent. Iets zegt mij dat het een tante van je is ..

OOk voelt het aan dat je een hele verwarrende pubertijd hebt gekent waarin je je zelfverzekerheid wat hebt verloren en iedereen probeerde naar de zin te maken. Maar zodra iemand iets naars tegen je zei, dan lijkt het net of je dan jezelf op dat moment helemaal van aardbodem afwenste.

Wil het hier even bij laten
hoop dat je enige herkenning in ziet

Liefs Lin
admin
admin jun 6 '10
Hoi Karin,

Reading:

Als ik je zie op de foto ben je iemand die opzoek is. Naar een leuke partner, spiritualiteit en wat je toekomst zal worden(mede door dat je kinderen hebt).

Als mens ben je wel een vrolijk iemand graag (soms heel) praat over van alles en nog wat. Je hebt dan ook veel vriendinnen. Maar je bent dan ook iemand die iedereen als vriend ziet. Bv je werk collega's. Het enige waar je het niet goed mee kan vinden zijn bepaalde mensen uit je familie. Er zijn dingen over je gezegd die niet goed zijn gevallen.

Er is iemand (ik vermoed je ex) die nog veel van je energie weg trekt. Je hebt daardoor buien met weinig energie en fut.

- Extravagant persoon
- Nuchter
- Soms te snel in het doen en laten
- Heeft niet veel met dieren
- Lieve moeder
- Van je vader voel ik helemaal niets (waarom?, geen idee)
- Je hebt altijd te weinig tijd

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.
admin
admin jun 6 '10
Origineel bericht van: Lin
Lieve Karin,
zonder na de andere reactie te hebben gekeken wil ik ook graag een poging doen.
Het aller eerste waar mijn handen heel erg geprikkeld worden is je buik..operatie ...heb het gevoel in je buikstreek en dan om precies te zijn blindedarm ?? In het verleden.
Nee, ik heb mijn blindedarm nog

Je hebt een hele vriendelijke uitstraling , doch ook met enig
gezag waardoor mensen heel geconcentreerd naar je blijven luisteren met wat je te vertellen hebt.

Kweet niet waarom maar schrijf het maar gewoon,
ik zie een heel iel, klein vrouwtje met kort grijs haar (bob-lijnmodel) met wie jij heel erg close bent. Iets zegt mij dat het een tante van je is ..
Geen idee, ik heb geen contact met tantes, in ieder gaval niet close, mijn moeder is grijs maar is niet iel en klein, ik zou niet weten wie je bedoelt eigenlijk.

OOk voelt het aan dat je een hele verwarrende pubertijd hebt gekent waarin je je zelfverzekerheid wat hebt verloren en iedereen probeerde naar de zin te maken. Maar zodra iemand iets naars tegen je zei, dan lijkt het net of je dan jezelf op dat moment helemaal van aardbodem afwenste.
Nee geen herkenning, mijn pubertijd was niet leuk, maar niet op die manier

Wil het hier even bij laten
hoop dat je enige herkenning in ziet
Nee geen herkenning, maar ik vind het wel heel leuk dat je het hebt geprobeerd smiledank je wel!

Liefs Lin
admin
admin jun 6 '10
Origineel bericht van: Core
Hoi Karin,

Reading:

Als ik je zie op de foto ben je iemand die opzoek is. Naar een leuke partner, spiritualiteit en wat je toekomst zal worden(mede door dat je kinderen hebt).
Nou nee, ben niet op zoek naar een partner, echt niet, spiritualiteit is mijn leven, daar zoek ik niet naar.

Als mens ben je wel een vrolijk iemand graag (soms heel) praat over van alles en nog wat. Je hebt dan ook veel vriendinnen.
Nou dat valt wel mee, ik heb veel lieve kennissen, diepe contacten heb ik heel weinig

Maar je bent dan ook iemand die iedereen als vriend ziet. Bv je werk collega's.
Dat klopt wel, maar het woord vriend...geef ik aan iemand waar ik écht contact mee heb snap je? En zoals ik al zei die zijn er niet veel

Het enige waar je het niet goed mee kan vinden zijn bepaalde mensen uit je familie. Er zijn dingen over je gezegd die niet goed zijn gevallen.
Ik heb weinig contact met familie, maar niet omdat er dingen over mij gezegd zouden zijn, dat zou voor mij geen reden zijn sowieso om contact te verbreken. Dan moet er toch wel meer aan de hand zijn.

Er is iemand (ik vermoed je ex) die nog veel van je energie weg trekt. Je hebt daardoor buien met weinig energie en fut.
Dat is in het verleden wel zo geweest, maar dat gebeurt gelukkig niet meer.

- Extravagant persoon Klopt
- Nuchter Vaak wel
- Soms te snel in het doen en laten dat klopt wel enigszins
- Heeft niet veel met dieren Mijn dieren zijn mijn alles smileen zijn bijna net zo belangrijk als mijn kinderen dat voor mij zijn
- Lieve moeder klopt
- Van je vader voel ik helemaal niets (waarom?, geen idee)Mijn vader is ongeveer 4 weken geleden overleden, ik denk (mijn vader kennende) dat hij zich door weinig andere mensen zal laten *voelen*
- Je hebt altijd te weinig tijd Ja met vier kids (drie pubers) en een baan van 32 uur wordt het wel eens drukjes ja

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.
Dank voor je moeite! Maar er is weinig wat ik herken, in zoverre bedoel ik dat je juist dingen die voor mij heel belangrijk zijn precies andersom interpreteert.
Mijn dieren bijvoorbeeld en mijn spiritualiteit.
Ik vind het heel lief dat je de moeite hebt genomen, dank je wel daarvoor!

Greets, Robbert.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420