Loading...
nl

wie kan me meer vertellen

nipje
nipje jun 1 '10
Mijn zus(je) is 35 weken zwanger van haar eerste kind . nu heeft ze sinds een aantal maanden , minstens 1 x in de week dat ze wakker wordt het s'nachts van een raar gevoel , zodra ze haar ogen open doet , ziet ze iemand naast haar bed staan , of tussen haar en haar vriend inzitten op bed . omdat deze verschijningen zo echt lijken begint ze te gillen , ze verdwijnen dan . het zijn 3 verschillende personen , ze kan de gezichten niet zien , die zijn wazig . de personen doen niets ze kijken alleen maar . wel zien ze er eng uit ! een van de drie heeft lang zwart haar voor het gezicht hangen , een ander is kaal .
Nu heeft ze vroeger als kind wel vaker gegild in haar slaap , langs de muren gekratst met haar nagels , en heeft ze haar beschermengel onze over -over grootvader gezien , toen zij viel met haar fiets . ze is ook wel eens bij een medium geweest en zij zeggen dat ze in een bepaalde stand van de sterren is geboren en daardoor gevoeliger is .
ze merkt en voelt het ook als mensen niet meer lang te leven hebben , en ruikt het als mensen ziek zijn .
Maar mijn enige vraag is : wat moeten die 3 personen van haar ??? wie zijn het en hoe komt ze er vanaf ?
Ikzelf ben helemaal niet spiritueel en heb nog nooit iets bovennatuurlijks gemerkt . daarom weet ik niet of ik in geesten geloof , maar ik kan mijn zusje en geloof haar op haar woord . Help !
Delen:
admin
admin jun 1 '10
Is het op vraag van je zusje dat je hier schrijft?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki