Heeeey Raymond, bij deze de fotolezing.
Ik heb het gevoel alsof dit een moeilijke lezing word. Ook heb ik al wat verhalen van je gelezen, dus ik hoop dat ik daardoor NIET beinvloed word.
ik zal mijn best doen.
Geduld: Ik zie dat je veel geduld hebt, maar het moet je niet te lang duren, want dan kan je geduld ineens op raken. Ik heb hier gemengde gevoelens over, want iets zegt me dat je je geduld laat zakken totdat je jezelf er niet meer mee bezig houdt. Ik denk dat dit ligt aan hetgene waar het over gaat.
Soms zoek je een plekje op om tot rust te komen, en ga je iets anders doen om (negatieve) dingen te vergeten. Je bent erg bewust bezig met de dingen die je doet en wilt doen, je kan jezelf dan afvragen wat de gevolgen ervan zouden zijn. En of het je goed of slecht zal doen.
Je verkeerd soms in moeilijke situaties. Je probeerd er dan bovenop te komen, maar dat lukt je niet altijd. Soms kun je naar mijn gevoel dan ook totaal de controle over jezelf verliezen.
Het lijkt wel alsof de buitenwereld (andere mensen) jouw niet goed kent, van hoe je werkelijk bent! Ik denk dat je wat meer vertrouwen in jezelf mag hebben. Dit zal je veel beter doen.
Er zijn ook momenten waarbij je heel druk kunt zijn. Ik moet dit gewoon opschrijven want het blijft in mijn hoofd hangen, anders kan ik niet verder dus bij deze.
Naar mijn idee ken jij jezelf goed, en heb je goed contact met je ziel. Je weet goed wat je allemaal kunt. Laat dit ook aan de andere zien! Naar mijn idee dringt dat niet echt tot je door. Ik denk dat je snel beinvloed raakt door de mensen om je heen, en wat ze je allemaal zeggen. Naar mijn idee kun je nog meer voor jezelf opkomen.
Van binnen zit een hele andere Raymond, dan dat je aan de buitenwereld laat zien. (bijvoorbeeld: Ik zie dat je een slim menneke bent, maar ik denk niet dat iedereen dit in je ziet).
Naar wat ben je opzoek in dit leven? Het lijkt alsof je met vragen zit waarvan je niet echt antwoorden krijgt, alsof je ergens naar opzoek bent.
Het lijkt alsof je met veel dingen bezig bent, die je alleen voor jezelf houdt. Het lijkt erop dat de rest dit niet mag weten, ze zullen het volgens jouw toch niet snappen?? Het lijkt een beetje geheimzinnig wat je doet.
Probeer iemand te zoeken waarmee je goed kunt praten? Hoe meer dingen je voor je houdt, hoe meer je ophoopt, des te moeilijker het voor je zal worden. Naar mijn idee mag je meer open staan voor de rest. Maar dan wel met degene die je zal begrijpen.
Je bent niet echt tevreden met de situatie van nu.
Het moet voor jouw allemaal niet te verwarrend worden, want hier kun je niet tegen.
Ik zie en voel in een flits angst voorbij gaan? Volgensmij heb je veel meegemaakt. Heb je angst voor de entiteiten en schimmen die je voelt/ziet?? Angst dat er iets zal overkomen????
Je bent een beetje teruggetrokken. Af en toe kun je wel in je eigen wereldje zijn. Je lijkt een beetje terughoudend, ik denk dat je wel je best doet om dit niet te laten zien aan de rest.
meer krijg ik er niet uit. De lezing vond ik nog beter gaan dan ik verwacht had
.
Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen.
Groetjes, Wendy