Loading...
nl

tomo, fotolezing

tomo
tomo mei 29 '10
hoi, alweer tijd geleden dat ik hier nog es foto plaatste... heb veel gehad aan vroegere fotolezingen ... intussen veel veranderd ...
iemand die het es probeert?
kus
tomo
Delen:
admin
admin jun 3 '10
Hallo Tomo,

Ik krijg een draaierig gevoel in mijn hoofd en het gevoel dat ik vast zit, dat ik weinig kan met mijn hoofd, dan bedoel ik dat je geremd bent om datgene te doen wat je eigenlijk wilt doen.
Heb je de indruk dat je minder vlot dingen kan opnemen en je minder kan concentreren de laatste tijd, ik voel dat je er onzeker van word.
Probeer kleine stapjes te doen in alles en maak het jezelf niet zo moeilijk.
Je bent goed zoals je bent en je kunt niet alles kunnen.
Geef jezelf de tijd in je eigen tempo, en probeer de gedachte los te laten wat een ander daar van vind.
Dat is helemaal niet belangrijk de ander mag zich alleen met zichzelf bemoeien, en jou niet onder druk zetten.
Ik geef je een kleur mee en dat is lichtblauw, probeer je daar mee te verbinden, koop eens een lichtblauw kledingstuk en trek het maar aan.
Dat geeft een enorme vrijheid en ruimte gevoel, er komen dan ongekende diepten naar boven en je kunt je met die kleur enorm verdiepen in je gevoel.
Je vind een enorme rust in de kleur lichtblauw en een verstilling van binnen, een vrede komt er over je en kalmte.
Op dit moment zie ik een rode kater, ik weet niet wat hij komt doen maar heb je vroeger een rode kater gekend, ik zie hem van een afstandje.
het lijkt me alsof hij met je periode als kind te maken heeft.
Dit was de lezing, ik hoop dat je er iets aan hebt.
Omdat ik nog beginnend ben zou ik het fijn vinden wanneer je een reactie wilt geven of ik de dingen juist zie.

lieve groeten van Bea
admin
admin jun 6 '10
Hoi Tomo,

Reading:

Je bent een echte tomo.

Een gevoelig iemand met een groot hart. Je bent heel aardig voor de mensen om je heen.

Je bent zoekend naar jezelf en je omgeving. Je probeert te worden geaccepteerd voor wie je bent en wil niet voldoen aan hoe andere willen dat je bent. Zo bv je ouders hebben je streng opgevoed en je hebt daardoor nu nog steeds moeite met het zijn van hoe je wilt zijn.

Echt veel vrienden heb je nooit nodig gehad.

Je bent heel erg bezig met je eigen innerlijk waarheid.

Je houdt niet van onverwachte verrandering in je leven. Je bent iemand die vaak bezig is met het grip krijgen van zaken in je leven, orde is van groot belang. Maar, soms kan je hier wel te ver in gaan en ook onrustig worden.


Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.


Greets, Robbert en Jolanda.
admin
admin jun 6 '10
Hallo Tomo..
Als ik je foto zie, krijg ik een musketiergevoel.. een d'artagnan-gevoel.
Je draagt iets edel(moedigs) in je, met een vleugje nochanlance, en je-m'en-fou-t'isme maar met klasse, met stijl.. haha. "één voor allen, àllen voor één! "
Je voelt een beetje verlegen, en onzeker, doch innerlijk weet jij best wat je wil. De kunst is dan ook om er voledig voor te gaan.
Daar vind jij best ook wel derden voor nodig om je in te steunen,
Innerlijk kan je je al eens eenzaam voelen, en onbegrepen..
volgens mij komt dat omdat je innerlijk je eigenheid nog niet helemaal hebt gevonden.
Talentvol.. laat het naar buiten komen. Durf, doe.. en geef niet te veel om reactie's van derden. Het gaat om je hart.. en de vreugde die het met zich meebrengt te doen wat je écht graag wil doen.

veel liefs van mij,
Tinne
tomo
tomo nov 13 '10
hoi lieve mensen ...
ben een tijdje afwezig geweest ...
lees nu pas de fijne lieve en mooie reacties op mijn foto ...
ik haal uit elk van jullie woorden rust, kracht en inspiratie ...
al zijn jullie reacties die van een tijd geleden ... ze komen door het late lezen ervan misschien nog mooier en beter binnen ...
dankjullie wel allemaal
en sorry voor mijn late antwoord ....
het chaootje in mij :-)
kus
t

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki