Hoi Olijf,
Je bent een enorm emotioneel mens een echt watertypje. Prachtige blauwe ogen.
De kleur groen , helder groen past goed bij jou, de kleur van de hartchakra.
Ik heb een enorme hekel aan groen.
Ik zie veel zorgen in je ogen en ook een grote vermoeidheid. Ondanks tegenslagen in je leven weet je met een creatieve draai er weer uit te komen.
Klopt helemaal.
Je hebt veel liefde in je voor je omgeving en vind het moeilijk om balans te vinden voor jezelf om dingen voor jezelf te vragen. Maar dat mag wel en dat ga je ook steeds meer doen.
Soms
Je houd volgens mij van lekker eten maken.. ik zie je in de weer met voedsel en lekkere dingen.
Ik hou heel veel van lekker eten, niet om het te maken.
In de familie sfeer zijn er problemen geweest met je zusje vertel je.. zijn je ouders niet lang geleden overleden... of je moeder? Er is veel bezorgdheid ook vanuit het gezin geweest om je zusje. Maar ook om je moeder?
Mijn vader is onverwacht overleden.
Je houdt van wandelen.. ik zie een mooie omgeving waar je vaak naar toe gaat.
Moet wel met een hond.
Houd je van puzzelen?
Ja
Ik zie je ook in de weer met iets van breien ofzo.. misschien een tijd terug. Je wil dit wel oppakken , de creativiteit maar je voelt er een blokkade in. Iets houd je tegen.. misschien vind je het wel moeilijk om even niet te denken en gewoon met jezelf bezig te zijn met een creatief werkje.
Klopt helemaal.
Jouw hond is jouw grootste maatje momenteel.. nog meer dan je partner. Je hebt behoefte aan stilte en rust. Die krijg je ook door lekker lang met je hond te lopen.
Klopt ook.
Kan het dat je momenteel het gevoel hebt alsof je een beetje stilstaat? Dit is niet zo, maar je moet even wennen aan de ontspanning.
???
Je houd van warme wollen truien.
Dikke te grote fleece truien.
Misschien heb ik het helemaal mis, maar dit is wat ik lees en doorkrijg. Het zou me helpen als je kan zeggen wat klopt en wat niet.
Je bent een mooie zachte vrouw.. ben niet bang voor je eigen emoties, die kunnen een kracht zijn.
Je hebt het helemaal niet raar gedaan. Klopt allemaal vrij goed.
Bedankt, het is heel eigenaardig wat iemand uit een foto kan halen.