Loading...
nl

Ineke, Fotolezen

Ineke
Ineke mei 29 '10
Wie kan of wil mijn foto lezen?
Delen:
admin
admin mei 29 '10
Ik zou het kunnen en ook willen,
maaaar... zie geen foto hier op dit topic!
Ineke
Ineke mei 29 '10
Dank je wel Maryssa. Ik snap er niks van.
Lin
Lin mei 29 '10
Hoi Ineke,
Wow wat een mooie ogen, hele zuivere ogen.
Je hebt veel meegemaakt, zowel in je eigenleven als van je omgeving voor wie je tot steun wilt zijn. Ook al loop jij op je laatste tandvlees , doch verkrijg je telkens weer die bijzondere kracht om toch nog even door te gaan. Is dat helemaal weer rustig dan voelt het aan of de uitgestelde moeheid je dubbel en dwars veroverd en je een hele tijd nodig hebt om weer bij te komen.

Geef jij ook iets van cursussen ? of ben je er onlangs zelf naar 1 geweest ? En dan in de trant van iets creatiefs, het lijkt haast wel op hoe heet dat...met bijenwas dat je dat met een strijkijzer op een doek bewerkt...ancoustisch schilderen heet dat geloof ik...

Je bent heel creatief en weet van iets heel simpels iets moois te creeren.

Heb het idee dat je 2 kinderen hebt, meiden.

Iets blijft mij eraan herinneren om over een vriendin te beginnen..ziekte ? psychische problemen ? Want krijg namelijk een gevoel van een hele grote zorg te voelen, bang dat ze zizhzelf wat aan doet ? dat ze niet voldoende eet en niet goed genoeg voorzichzelf zorgt ...en jij die zorg over hebt genomen. Voel daar ook een enorme moeheid vandaan komen.

In afwachting van je antwoord...
Liefs Linda
Ineke
Ineke mei 30 '10
Hoi Linda,

Je hebt veel meegemaakt, zowel in je eigenleven als van je omgeving voor wie je tot steun wilt zijn. Ook al loop jij op je laatste tandvlees , doch verkrijg je telkens weer die bijzondere kracht om toch nog even door te gaan. Is dat helemaal weer rustig dan voelt het aan of de uitgestelde moeheid je dubbel en dwars veroverd en je een hele tijd nodig hebt om weer bij te komen.

Klopt helemaal.

Ik heb geen kinderen.

Ik heb wel zorgen gehad om mijn zusje. Die een hele nare periode heeft meegemaakt. Langzaam maar zeker gaat het beter met haar.

Ik ben wel een beetje creatief, kan ook wel leuke dingen maken. Op het moment doe ik daar helemaal niets mee. Ook geen cursus, ook nooit gedaan.

Je zit dus redelijk goed met alles.

Hartstikke bedankt.
Olijf
Olijf mei 30 '10
Hoi Ineke,
Ik heb je foto ook gelezen.. ben nog maar een beginner maar misschien heb je er wat aan:

Je bent een enorm emotioneel mens een echt watertypje. Prachtige blauwe ogen.
De kleur groen , helder groen past goed bij jou, de kleur van de hartchakra.
Ik zie veel zorgen in je ogen en ook een grote vermoeidheid. Ondanks tegenslagen in je leven weet je met een creatieve draai er weer uit te komen. Je hebt veel liefde in je voor je omgeving en vind het moeilijk om balans te vinden voor jezelf om dingen voor jezelf te vragen. Maar dat mag wel en dat ga je ook steeds meer doen.
Je houd volgens mij van lekker eten maken.. ik zie je in de weer met voedsel en lekkere dingen.
In de familie sfeer zijn er problemen geweest met je zusje vertel je.. zijn je ouders niet lang geleden overleden... of je moeder? Er is veel bezorgdheid ook vanuit het gezin geweest om je zusje. Maar ook om je moeder?
Je houdt van wandelen.. ik zie een mooie omgeving waar je vaak naar toe gaat. Houd je van puzzelen? Ik zie je ook in de weer met iets van breien ofzo.. misschien een tijd terug. Je wil dit wel oppakken , de creativiteit maar je voelt er een blokkade in. Iets houd je tegen.. misschien vind je het wel moeilijk om even niet te denken en gewoon met jezelf bezig te zijn met een creatief werkje.
Jouw hond is jouw grootste maatje momenteel.. nog meer dan je partner. Je hebt behoefte aan stilte en rust. Die krijg je ook door lekker lang met je hond te lopen.
Kan het dat je momenteel het gevoel hebt alsof je een beetje stilstaat? Dit is niet zo, maar je moet even wennen aan de ontspanning.
Je houd van warme wollen truien.

Misschien heb ik het helemaal mis, maar dit is wat ik lees en doorkrijg. Het zou me helpen als je kan zeggen wat klopt en wat niet.
Je bent een mooie zachte vrouw.. ben niet bang voor je eigen emoties, die kunnen een kracht zijn.
Ineke
Ineke mei 30 '10
Hoi Olijf,

Je bent een enorm emotioneel mens een echt watertypje. Prachtige blauwe ogen.
De kleur groen , helder groen past goed bij jou, de kleur van de hartchakra.

Ik heb een enorme hekel aan groen.

Ik zie veel zorgen in je ogen en ook een grote vermoeidheid. Ondanks tegenslagen in je leven weet je met een creatieve draai er weer uit te komen.

Klopt helemaal.

Je hebt veel liefde in je voor je omgeving en vind het moeilijk om balans te vinden voor jezelf om dingen voor jezelf te vragen. Maar dat mag wel en dat ga je ook steeds meer doen.

Soms

Je houd volgens mij van lekker eten maken.. ik zie je in de weer met voedsel en lekkere dingen.

Ik hou heel veel van lekker eten, niet om het te maken. wink
In de familie sfeer zijn er problemen geweest met je zusje vertel je.. zijn je ouders niet lang geleden overleden... of je moeder? Er is veel bezorgdheid ook vanuit het gezin geweest om je zusje. Maar ook om je moeder?

Mijn vader is onverwacht overleden.
Je houdt van wandelen.. ik zie een mooie omgeving waar je vaak naar toe gaat.

Moet wel met een hond. grin

Houd je van puzzelen?
Ja

Ik zie je ook in de weer met iets van breien ofzo.. misschien een tijd terug. Je wil dit wel oppakken , de creativiteit maar je voelt er een blokkade in. Iets houd je tegen.. misschien vind je het wel moeilijk om even niet te denken en gewoon met jezelf bezig te zijn met een creatief werkje.

Klopt helemaal.
Jouw hond is jouw grootste maatje momenteel.. nog meer dan je partner. Je hebt behoefte aan stilte en rust. Die krijg je ook door lekker lang met je hond te lopen.

Klopt ook.

Kan het dat je momenteel het gevoel hebt alsof je een beetje stilstaat? Dit is niet zo, maar je moet even wennen aan de ontspanning.

???
Je houd van warme wollen truien.

Dikke te grote fleece truien.

Misschien heb ik het helemaal mis, maar dit is wat ik lees en doorkrijg. Het zou me helpen als je kan zeggen wat klopt en wat niet.
Je bent een mooie zachte vrouw.. ben niet bang voor je eigen emoties, die kunnen een kracht zijn.

Je hebt het helemaal niet raar gedaan. Klopt allemaal vrij goed.

Bedankt, het is heel eigenaardig wat iemand uit een foto kan halen.
Olijf
Olijf mei 30 '10
inderdaad zeer eigenaardig!! Bedankt voor je feed-back!.. ik sta verbaasd van mijn eigen fotolezing.. ik heb nog meer doorgekregen maar mis het zelf vertrouwen en de duidelijkheid om je meer info te geven. Misschien een andere keer.
Nogmaals dank,
groet Olijf
Ineke
Ineke mei 30 '10
Ik hoop dat je het vertrouwen en de moed krijgt om de rest ook te vertellen. Ik ben zeer benieuwd.
taro
taro mei 31 '10
Origineel bericht van: Ineke
Wie kan of wil mijn foto lezen?

Lieve Ineke,
Ik wil het graag proberen.

Ik ben een tijdje te druk geweest om foto's te lezen maar ik zag je foto en die trok mij enorm aan.

Wat een verdriet voel ik bij je.
Je zit er doorheen. Het gevoel dat er geen weg is die naar een happy end gaat
Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Wees eens niet zo goedgelovig, ga eens meer op eigen benen staan. Het wordt tijd dat je voor jezelf gaat opkomen en gaat kijken wat wil ik met mijn leven.
Probeer eens voor jezelf op te schrijven "wat wil ik, wat vind ik belangrijk" gewoon opschrijven zonder bij een ander na te denken. Het is voor jou en niemand zal dat lezen.
Je staat teveel voor een ander klaar en je zet jezelf op de laatste plaats.
Ga eens een nieuwe invulling geven aan je leven.
Je bent er nog jong genoeg voor. Er moet iets zijn waar jij blij van wordt wat je energie geeft.
Maar dit moet je wel zelf doen/zoeken, een ander kan dat niet voor jou doen. Dus vecht om elke dag dichter bij je doel te komen. Het hoeft niet gelijk morgen te gebeuren al doe je er 3 jaar over.

Je vreet je emoties op, ik voel een knoop in mijn maag, die mij misselijk maakt.
Er moet meer gehuild worden en wees niet zo hard voor jezelf, je bent een lief en mooi mens die het nu zwaar heeft. Geef jezelf de tijd om te huilen.
En geef daarmee andere mensen in je buurt de gelegenheid om ook eens voor jou klaar te staan.
Want je geeft enorm veel maar laat andere de kans krijgen om jou ook eens wat terug te geven, jij mag namelijk ook nemen, mensen houden van je en die willen er voor je zijn maar dan moet jij ze wel toelaten. Dus laat zien dat je pijn en verdriet hebt.

Waarom krijg ik een goedkeuring door uit de geestenwereld "ze zijn trots op je !", twijfel je zo erg aan jezelf of je het allemaal wel goed doet?
Ga meer in jezelf geloven. Want je bent een kei van een vrouw.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.
Liefs Taro
Ineke
Ineke mei 31 '10
Het lijkt wel dat ik een open boek ben voor jullie.
Wat een verdriet voel ik bij je.

Je zit er doorheen. Het gevoel dat er geen weg is die naar een happy end gaat
Je ziet door de bomen het bos niet meer.
Ik heb heel veel verdriet gehad, heb het ook nog. Ik heb wel het idee dat ik de zaken weer wat onder controle heb.
Wees eens niet zo goedgelovig, ga eens meer op eigen benen staan. Het wordt tijd dat je voor jezelf gaat opkomen en gaat kijken wat wil ik met mijn leven.
Ik heb nog geen idee wat ik verder wil, maar sta wel op eigen benen.

Je vreet je emoties op, ik voel een knoop in mijn maag, die mij misselijk maakt.
Dat is zo. Ik heb ook een knoop in mijn maag die me misselijk maakt.

Er moet meer gehuild worden en wees niet zo hard voor jezelf, je bent een lief en mooi mens die het nu zwaar heeft. Geef jezelf de tijd om te huilen.
En geef daarmee andere mensen in je buurt de gelegenheid om ook eens voor jou klaar te staan.
Huilen doe ik wel.

Je ziet dat je heel veel goed hebt gezien. Ik vind het verbazingwekkend dat jullie dat kunnen.

Liefs,

Ineke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske