Loading...
nl

Oma geworden!

Beschermengel
Beschermengel mei 29 '10

Vanavond om 5 over half 10 ben ik Oma geworden van een prachtige kleinzoon van 10 pond.

Ik heb alles live meegemaakt aan de telefoon ..ik belde om te vragen hoe het ging, ik kreeg mijn andere kleinzoon aan de telefoon en die ging naar zijn moeder omdat het zo ver was! Hij vertelde me alles hoe het ging en ik hoorde alles!...wat was ik blij zeg ..ik hoorde de baby huilen.

Daarna natuurlijk gelijk richting dochter gereden!

Ze heeft er 6 uur over gedaan.....snel hoor! dat had ik niet verwacht......maar ik belde wel precies op tijd smile
Delen:
gast
gast mei 29 '10
Gefeliciteerd trotse oma laugh
Wel en zwaargewicht hoor, 10 pond!
admin
admin mei 29 '10
Oh, wat leukkkk... gefeliciteert, lieve oma,
In Belgie ben je dan een bomma of bonny bevoorbeeld, van het franse Bobonne.. laugh
admin
admin mei 29 '10
Das een lekkere dikkerd! Van harte gefeliciteerd!
Hoe heet hij? Verder alles goed met moeder en zoon? Hoe ziet hij eruit? Veel haartjes?

Veel vragen? lol

Keileuk!
admin
admin mei 29 '10
van harte gefeliciteerd beschermengel!!
wat mooi dat je net toen belde smile
Helma
Helma mei 29 '10
Lieve Beschermengel,

van harte gefeliciteerd! Hoe vaak ben je nu oma?
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '10

Dank jullie wel allemaal!...leuk hoor al die vragen en ik beantwoord ze graag smile

@ Gast: Ja is best wel zwaar 10 pond maar toch na 1 perswee was hij eruit en alleen binnenwaarts was ze iets uitgescheurd dus het viel mee.

@ Tinne: jaaa bomma! ik weet het, ik kijk altijd naar de Pfaffs en daar was Opa dus Bompa! haha leuk hoor....de baby heeft ook de naam van een van de kleinkinderen.

@ Karin: Hij heet Liam heeft donker haartjes ( best veel) mooi rose huidje breed klein neusje echt een knappert smile...en met Mama gaat het prima ...ik heb gelukkig alles kunnen horen door de telefoon en ze heeft hem zelf eruit gehaald toen eenmaal het hoofdje en de schouders eruit waren ( dat wist ik want dat wilde ze zo graag) ik hoorde haar zuchten en praten....was een heel mooi moment smile
Strakjes ga ik weer naar haar toe smile

@ Diana: jaaaaaa toevallig he haha...zooooo mooi!! ik wilde al eerder bellen maar heb toch even gewacht ...als ik dat gedaan had had ik het mooie moment niet meegemaakt, ik denk dat dat mijn Gids was die zei wacht maar even bel maar op het goeie moment smile

@ Helma: ik ben nu voor de 6e keer Oma ( Bomma .. smilegeworden mijn dochter heeft nu 3 zonen van 15 - 12 en 0 jaar.......mijn oudste zoon heeft ook 3 kinderen 2 jongens en 1 meisje van 12 - 10 en het meisje is 3 jaar. Dus drukke boel haha smile

Ik ga strakjes weer naar haar toe, ik ben een beetje laat naar bed gegaan dus laat wakker, ik kon haast niet slapen. En ik ben zo blij dat alles goed is gegaan!
Cialara
Cialara mei 29 '10


Beschermengel, van harte gefeliciteerd laughen welkom voor het kleine ventje!

Jorine.
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '10


Dank je wel lieve Jorine, het plaatje wat leuk! ...ze heeft zo'n zelfde soort geboorte kaartje laten maken... smile
Cialara
Cialara mei 29 '10
smilegrappig, misschien heb ik dat opgepikt toen ik haar reiki gaf...

Hoe is het met je dochter, alweer een beetje bij aan het komen?
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '10


Jaaaaaaa dat denk ik ook, je hebt haar energie gevoeld... smile

Ik ga strakjes naar haar toe, ik heb haar nog niet gehoort dus ik ben erg nieuwschierig ..strakjes eerst mijn zoon ophalen en dan naar mijn dochter! met gezin natuurlijk smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '10
Van harte gefeliciteerd!
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '10


Dank je wel Julien! smile
admin
admin mei 29 '10
En wat past jouw avatar nu extra bij je,
alhoewel ik die zo al bij je passen vinde hoor,
heel mooi..
Lin
Lin mei 29 '10
Van harte met de geboorte van je kleinzoon.
Prachtig om te lezen dat oma zo enthousiast op alles reageert !
Ik zie het al helemaal voor me dat je daar dan zit voor de foon met een enorme smile van oor tot oor dat je de kleine geboren hoort worden. Bijzonder !
Geniet ervan lieve beschermengel..

Liefs lin
Beschermengel
Beschermengel mei 29 '10

@ Tinne: Ja is mooi de avatar en inderdaad komt hij nu erg mooi uit smile...en ja hij past nu echt helemaal bij mij.

Dank je wel Lin .. smileen ja zo zat ik dus ook aan de telefoon .. smilehelemaal blij en verbijsterd dat ik er toch bij was ...echt een geschenk hoor! En ga zeker van alles genieten! smile

Ik ga nu heerlijk slapen ...het is een lange dag geweest ( en nacht ) ...welterusten lieve mensen.
Lin
Lin mei 30 '10
Welterusten lieve Beschermengel

Liefs Lin
Beschermengel
Beschermengel mei 30 '10

Dank je wel lieve Lin, ik heb heerlijk geslapen en kan er weer de hele dag tegenaan!

Alles gaat goed met moeder en kind smileheerlijk heerlijk heerlijk!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki