Dank jullie wel allemaal!...leuk hoor al die vragen en ik beantwoord ze graag
@ Gast: Ja is best wel zwaar 10 pond maar toch na 1 perswee was hij eruit en alleen binnenwaarts was ze iets uitgescheurd dus het viel mee.
@ Tinne: jaaa bomma! ik weet het, ik kijk altijd naar de Pfaffs en daar was Opa dus Bompa! haha leuk hoor....de baby heeft ook de naam van een van de kleinkinderen.
@ Karin: Hij heet Liam heeft donker haartjes ( best veel) mooi rose huidje breed klein neusje echt een knappert
...en met Mama gaat het prima ...ik heb gelukkig alles kunnen horen door de telefoon en ze heeft hem zelf eruit gehaald toen eenmaal het hoofdje en de schouders eruit waren ( dat wist ik want dat wilde ze zo graag) ik hoorde haar zuchten en praten....was een heel mooi moment
Strakjes ga ik weer naar haar toe
@ Diana: jaaaaaa toevallig he haha...zooooo mooi!! ik wilde al eerder bellen maar heb toch even gewacht ...als ik dat gedaan had had ik het mooie moment niet meegemaakt, ik denk dat dat mijn Gids was die zei wacht maar even bel maar op het goeie moment
@ Helma: ik ben nu voor de 6e keer Oma ( Bomma ..
geworden mijn dochter heeft nu 3 zonen van 15 - 12 en 0 jaar.......mijn oudste zoon heeft ook 3 kinderen 2 jongens en 1 meisje van 12 - 10 en het meisje is 3 jaar. Dus drukke boel haha
Ik ga strakjes weer naar haar toe, ik ben een beetje laat naar bed gegaan dus laat wakker, ik kon haast niet slapen. En ik ben zo blij dat alles goed is gegaan!