Loading...
nl

geef een leuk plaatje aan je voorganger..

Beschermengel
Beschermengel jun 1 '10

Diana smile



Lin
Lin jun 1 '10
@Jorine, nog heel erg bedankt voor je plaatje

Het volgende plaatje is voor beschermengel ;
Beschermengel
Beschermengel jun 2 '10

Oooh mooi! smile
Lin
Lin jun 2 '10


Liefs Linda
admin
admin jun 2 '10
voor Lin
Beschermengel
Beschermengel jun 2 '10
Voor Tinne


Lin
Lin jun 2 '10
Voor beschermengel
Beschermengel
Beschermengel jun 2 '10
Prachtig!!

Nu een voor Lin

Lin
Lin jun 2 '10
Ff stiekem zeggen dat ik het een prachtig plaatje vind,
net of je waant op de school van Harry Potter. Werkelijk prachtig !! HEb het direct opgeslagen. Thanks !
Liefs Lin
Beschermengel
Beschermengel jun 3 '10

Ja inderdaad hihi ...Magie! smile
Cialara
Cialara jun 3 '10
admin
admin jun 3 '10
admin
admin jun 3 '10
voor Karin..



Twee voor de prijs van één laugh

admin
admin jun 3 '10
Ow ja die onderste dat ben ik echt helemaal!! laugh
Loooove trees.

Als dank ga ik uitvogelen wat jouw totemdier is, effe wachten..
admin
admin jun 3 '10


In het medicijnwiel neemt het stekelvarken de plaats van het onschuldige kind in. Naar zijn wezen is het vriendelijk en liefdevol. Er gaat nooit agressie van het dier uit. Als het echt door een ander dier wordt aangevallen, wat overigens zelden gebeurt, wordt het beschermt door zijn stekels.

Het stekelvarken leert ons goed geloof en vertrouwen te hebben.
Omdat geloof zoals bekend bergen kan verzetten, gaat het om een zeer grote kracht.

Dit dier leert open te zijn, elke dag nieuwe wonderen te ontdekken en zich te bevrijden van de serieuze, door gewoonten bepaalde wereld van volwassenen.
Het stekelvarken heeft zijn kinderlijke verbazing bewaard en ook zijn vertrouwen in het goddelijke plan, waarin alles goed zal aflopen.
Zijn vriendelijkheid en openheid jegens anderen opent de harten om liefde en vreugde met elkaar te delen.

smilesmilesmile
admin
admin jun 3 '10
stekelvarken als totemdier, nog niet aan gedacht, en dat kleintje vind ik superschattig!! mooie tekst wel .

in wezen ben ik een uil
zal ik ook eens nadenken welk dier ik bij jou zie, als totem, Karin..

De otter,
Otters hebben een grote woordenschat, die bestaat uit gillen, krijsen, hikken, grinniken, en fluiten. Soms hoor je hun roep op een afstand van meer dan 1.5 km. Aan de oevers van de rivieren maakt hij glijbanen en laat zich daar langs naar beneden glijden, net als kinderen op een slee. In de zomer maken ze deze van modder, in de winter van sneeuw. Zij zwemmen in groepjes en bewegen net als dolfijnen. Ze spelen een spelletje "alles doen wat moeder doet", ze springen in en uit water.

Otters leiden een warm en actief huiselijk leven en beide ouders bemoeien zich met de opvoeding van de jongen. De jongen blijven langer bij hen dan die van meeste andere in het wild levende dieren. Otters zijn speelse en vurige kameraden, en de partner rouwt enige maanden over het verlies van zijn of haar levensgezel.

Het is niet moeilijk te begrijpen waarom mensen, geboren onder de maan van rust en zuivering en met otter als totemdier zulke gezochte vrienden zijn. Ze zijn net als hun totem, knap, stoutmoedig, speels, behulpzaam en vriendelijk. Ze beschikken over een uitgebreide woordenschat en spelen even graag met woorden en filosofieën als met andere dingen. Maar de ottermensen hebben nog een ander aspect gemeen met hun totemdier. Ze beschouwen het als hun plicht ervoor te zorgen dat andere mensen in de gunst staan van de wereld om hen heen. Ze spenderen veel tijd aan hoe ze een medemens kan helpen.

Als je iemand nodig hebt die naar je wil luisteren of je een helpende hand wilt bieden, of zelfs geld wilt lenen, en je helpt ottermens als vriend, dan zullen deze zeker helpen zoveel ze kunnen. Maar ze kunnen ook hard trappen wanneer je ze onrecht aan doet, niet zomaar uit boosheid of wrok. Ze kennen echter geen angst, zijn heel moedig, en zien er, als ze weten dat ze gelijk hebben, niet tegenop een standpunt in te nemen.

Beschermengel
Beschermengel jun 3 '10

Owwww mooi Jorine!...bedankt! ........en Tinne Bart en Emmy ook bedankt voor de 1e ste plaatjes...was het vergeten te schrijven
Emuca
Emuca jun 3 '10
Voor Tinne:


Voor Beschermengel:
Beschermengel
Beschermengel jun 3 '10

Mooi!!

deze voor jou Emmy ( ik hoop dat hij blijft staan ...soms verdwijnen ze zomaar )


admin
admin jun 4 '10
Emmy, das een leuke !! grin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki