Loading...
nl

Specialfamily, Graag wil ik mijn foto laten lezen

Specialfamily
Specialfamily mei 26 '10
Graag wil ik mijn foto eens laten lezen...

Delen:
HarryS
HarryS mei 26 '10
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen:

Je lijkt me iemand te zijn die niet krachtig voor haar eigen mening uitkomt. Je laat je nogal snel ompraten, klopt dat? Je neemt ook vaak de schuld van een ander op je, om meer moeilijkheden te voorkomen? Je bent te schuw denk ik, je mag (moet) meer van je afbijten hoor.

....
Cialara
Cialara mei 26 '10
Oei, in de regels van het foto lezen staat, dat kinderen niet gelezen mogen worden en dat we ook geen foto's van hen mogen/laten plaatsen.

Dus mijn verzoek is om even een andere foto, en dan zonder je kleintje smile

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara mei 26 '10

Specialfamily, ik heb je foto aangepast, zodat je toch gelezen kunt worden.

Liefs Jorine
admin
admin mei 26 '10
Hoi Sarah,

Welkom terug. Hoe gaat het met je, volgens mij best goed! De foto van je kind mag inderdaad niet gelezen worden, maar dat is de vorige keer ook aangegeven. Je komt een stuk milder/zachter over, en je zit beter in je vel. Mooi om te zien.

Misschien iets om aan te geven wat raar over komt, maar wat toch wel belangrijk is. Ik zie dat je tandvlees erg rood is, dit heeft met irritatie/ontsteking te maken. Koop een zachte borstel en poets voorzichtig, ook langs je tandvlees (bijv. met Zendium), spoel na met een mondwater. Hier een advies van de tandarts smile(Het kan ook in combinatie zijn met dat je soms teveel van jezelf vergt, en dit zich lichamelijk uit op deze manier).

Maatschappelijk gaat het goed, je past je aan en hebt oude dingen veel meer losgelaten. Je weet jezelf heel goed in balans te houden. Af en toe komt er iets ouds naar boven, maar je weet hoe je dit moet "behandelen" en kan het van je afzetten. Soms heb je moeite om jezelf te laten zien, laten voelen, liefde te geven. Dit merk je in het diepere contact met je naasten. Hier zit nog een oud stukje onzekerheid, dus niets om je zorgen over te maken. Het heeft gewoon tijd nodig. Heel mooi op weg !!

Groetjes,
Bart

HarryS
HarryS mei 26 '10
mijn excuses
admin
admin mei 26 '10
Geen probleem Harry, de regel is gewoon nog een keer aangehaald. Dank voor het verwijderen.
Maryssa
Maryssa mei 26 '10
Hello again,

Even kijken naar je..

* Ik krijg een beetje duizeligheid te voelen als ik me op je afstem. Ben je geregeld wat duizelig; wat licht in je hoofd?

* Je voelt rustig aan; alsof je rustig afwacht wat er komen zal.

* Wat Bart opmerkt dat zag ik ook gelijk. Let op jouw tandvlees het heeft wat extra zorg nodig. Ik krijg het gevoel dat je er het beste even naar kunt laten kijken. Door een tandarts / parodontoloog/mondhygieniste.

* Ehm doe jij een balsport? Ik krijg een sportzaal te zien.

* Heb jij in het verleden met kindjes gewerkt?

* Ik krijg het gevoel dat je wat tekorten hebt. Een goede multivitamine zou heel goed zijn voor je. Dan slaap je ook beter. Heb het idee dat je niet goed tot rust kunt komen. Vitamine B zou hiervoor heel goed zijn maar als het goed is zit dat al bij de multivitamine bij in. Krijg ook het gevoel dat je vaak naar dezelfde groentes en gerechten neigt. Kijk eens of je wat meer kunt variëren en hoe je je erbij voelt. Minder vlees en meer vis of vegetarisch krijg ik er ook bij door.

* Heb jij zo nu en dan last van je knieën? Alsof ze wat stijf zijn er wat vocht inzit?

* Wees trots op wie je bent. Je hebt al heel veel achter de rug en kijk eens naar jezelf wat je hebt bereikt. Ik hoor je bijna zeggen "ach het is niets, het stelt niet zoveel voor" Jawel zeker weten van wel! Je bent een harde werker, je bent dat altijd gewend om te moeten strijden voor dingen die je graag wilde, het kwam niet vanzelf maar meid je HEBT gewoon keihard gewerkt! Petje af..

* Ik blijf iets met sport terugzien bij je... alsof je er heel actief in bent geweest en ook behoorlijk goed..nu wat meer op laag pitje? Kijk eens of je het weer op kunt pakken, het geeft jou zo'n boost en geluksgevoel!

Nou Specialfamily dat was mn lezing voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet hè.

Liefs Maryssa
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 27 '10
Hoihoi,
De volgende dingen kwamen op toen ik naar je foto keek, ik ben benieuwd of je je erin herkent:
-Draaien: draaierig gevoel hebben, duizeligheid
-Spreekwoord: maakt het niet dan schaad het niet
-Je zorgt niet optimaal voor jezelf: je komt oververmoeid over
-Ik kreeg een dichtgeknepen gevoel in mijn keel, alsof je daar dingen die je hebt meegemaakt vasthoudt.
-Iemand die op je wacht: ik zag een plaatje van een man, die naar de horizon kijkt en afwachtende is: een wat oudere man, met een grijzige baard.
-Ben je een dierenliefhebber: ik zie allemaal beelden van allerlei dieren achter elkaar opkomen. Werk je miss trouwens ook bij de dierenbescherming?
Liefs!
admin
admin mei 27 '10
Wat een mooie foto, je ziet er enorm gelukkig uit op dit plaatje, was je zo onder de indruk ervan.

Ik zie een heel gelukkig mens voor me iemand die heel dicht bij haar liefdes natuur staat, zelfs zo dicht dat ik de engelen door je heen zie jubelen en zingen.

Wat een enorme dankbaarheid straal je uit.
erg mooi om te zien ik geniet nu even met je mee van al dat moois.

Ik zie een hele lichte energie om je heen en je bent iemand die zich in een overgave aan een ander kan geven maar ook zie ik dat je een levend geloof hebt.

Houd dat vast blijf zo als een kind puur en oprecht in je beleving, jouw zonnetje zal een voorbeeld en aanwijzing voor anderen zijn.

ik geef je een hele warme knuffel en wens je alle goede dingen op je weg.

liefs van Bea
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Origineel bericht van: HarryS
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen:

Je lijkt me iemand te zijn die niet krachtig voor haar eigen mening uitkomt. Je laat je nogal snel ompraten, klopt dat? Je neemt ook vaak de schuld van een ander op je, om meer moeilijkheden te voorkomen? Je bent te schuw denk ik, je mag (moet) meer van je afbijten hoor.

....

Hey Harry,

Sorry dat ik nu pas antwoord, heb net alle reacties gegeven en zal nu een antwoord geven op alle berichtjes
Als ik een mening heb over iets zal dat niet snel veranderen, ik probeer bij mijn standpunt te blijven maar soms gebeurt het wel is dat mijn mening verandert omdat ik ruzie's wil vermijden (zoals bij mijn schoonfamilie) De schuld van anderen op mij nemen dat vindt ik raar want ik kan me niet herrineren dat ik dit doe. Ik weet dat ik meer van me moet afbijten maar ik weet niet hoe ik daar moet aan beginnen....

Alvast bedankt om mijn foto te willen lezen.
Groetjes
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Origineel bericht van: Jorine

Specialfamily, ik heb je foto aangepast, zodat je toch gelezen kunt worden.

Liefs Jorine

Dank je wel Jorine, om de foto aan te passen. Het was inderdaad de bedoeling niet om mijn zoontje te laten lezen maar had geen andere foto.

Groetjes
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Origineel bericht van: Bart
Hoi Sarah,

Welkom terug. Hoe gaat het met je, volgens mij best goed! De foto van je kind mag inderdaad niet gelezen worden, maar dat is de vorige keer ook aangegeven. Je komt een stuk milder/zachter over, en je zit beter in je vel. Mooi om te zien.

Misschien iets om aan te geven wat raar over komt, maar wat toch wel belangrijk is. Ik zie dat je tandvlees erg rood is, dit heeft met irritatie/ontsteking te maken. Koop een zachte borstel en poets voorzichtig, ook langs je tandvlees (bijv. met Zendium), spoel na met een mondwater. Hier een advies van de tandarts smile(Het kan ook in combinatie zijn met dat je soms teveel van jezelf vergt, en dit zich lichamelijk uit op deze manier).

Maatschappelijk gaat het goed, je past je aan en hebt oude dingen veel meer losgelaten. Je weet jezelf heel goed in balans te houden. Af en toe komt er iets ouds naar boven, maar je weet hoe je dit moet "behandelen" en kan het van je afzetten. Soms heb je moeite om jezelf te laten zien, laten voelen, liefde te geven. Dit merk je in het diepere contact met je naasten. Hier zit nog een oud stukje onzekerheid, dus niets om je zorgen over te maken. Het heeft gewoon tijd nodig. Heel mooi op weg !!

Groetjes,
Bart

Hey Bart,

Dank je dat je nogmaals men foto wou lezen...
Sorry dat ik later reageer maar las nu pas de reacties vandaar.
Met mij gaat het redelijk goed, het gaat toch al beter dan de vorige keer, maar ben er nog niet helemaal.
In verband met mijn tandvlees, dat heb ik al van sinds ik klein was, men moeder heeft gezegd dat dit te maken heeft met het feit dat mijn tanden er laterr door gekomen zijn dan normaal. Zendium ken ik niet, en ik wist niet dat je tandarts bent. Is wel fijn om te horen want ben op zoek naar een goede tandarts. Hier in mijn gemeente ben ik al naar paar tandartsen geweest maar vindt geen goede. En dat is wel echt belangrijk, niet alleen voor mij maar ook binnekort voor men kindjes.

Enja ik heb veel te maken met stress, niet zozeer van men werk. Maar van mijn gezin. Het is moeilijk om alles hier neer te schrijven omdat het een ingewikkelde situatie is. Maar het is dus zo dat mijn partner een dochter heeft uit een vorige relatie die niet meer wil luisteren. Natuurlijk komt dit ook door het feit dat ze dus bij ons om de 14 dagen zit en wij strenger handelen omdat we hier nog twee kleine kindjes hebben. Maar men partner zijn dochter zit dus ook geregeld bij men partner zijn moeder waar ze praktisch alles mag, dan gaat ze ook regelmatig bij de broer van mijn partner. en de andere week zit mijn partner bij haar moeder, waar ze ook bijna alles mag. En nu vanavond heeft ze gezegd dat ze niet graag bij ons is en ik kan er niet meer mee omgaan, ik weet niet meer wat we ermee moeten aanvangen, want ons jongste dochter van twee jaar wil nu ook bijna niet meer luisteren, we moeten er al echt tegen staan roepen vooraleer ze luistert. Ik zie er echt tegenop als mijn partner zijn dochter bij ons komt want dit lokt ook ruzie's uit tussen mij en mijn partner.
Wat je zegt dat ik moeite heb om mezelf te laten zien of voelen of liefde te geven, dat klopt. En dit heeft volgens mij ook allemaal te maken met deze stress-situatie. Ik wil hierin ook verandering maar dit heeft zijn tijd nodig denk ik.

Alvast bedankt en tot binnekort.

Groetjes
Sarah
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hello again,

Even kijken naar je..

* Ik krijg een beetje duizeligheid te voelen als ik me op je afstem. Ben je geregeld wat duizelig; wat licht in je hoofd? Dat klopt, dit heb ik vooral 's morgens als ik opsta, maar ik denk dat dit ook te maken heeft met mijn suikerziekte.

* Je voelt rustig aan; alsof je rustig afwacht wat er komen zal.

* Wat Bart opmerkt dat zag ik ook gelijk. Let op jouw tandvlees het heeft wat extra zorg nodig. Ik krijg het gevoel dat je er het beste even naar kunt laten kijken. Door een tandarts / parodontoloog/mondhygieniste.

* Ehm doe jij een balsport? Ik krijg een sportzaal te zien.
euhm...Dit verbaast me wel even want ik heb vroeger wel tennis gespeeld maar ik was toen 16 jaar. Voor de rest doe ik geen sport. Wat ik misschien beter wel zou doen om de stress te kunnen verminderen, maar vindt gewoon de tijd niet hiervoor.

* Heb jij in het verleden met kindjes gewerkt?
Euhm ik heb nooit een job gehad met kindjes maar heb zelf twee kindjes en nog een stiefdochter

* Ik krijg het gevoel dat je wat tekorten hebt. Een goede multivitamine zou heel goed zijn voor je. Dan slaap je ook beter. Heb het idee dat je niet goed tot rust kunt komen. Vitamine B zou hiervoor heel goed zijn maar als het goed is zit dat al bij de multivitamine bij in. Krijg ook het gevoel dat je vaak naar dezelfde groentes en gerechten neigt. Kijk eens of je wat meer kunt variëren en hoe je je erbij voelt. Minder vlees en meer vis of vegetarisch krijg ik er ook bij door.
Inderdaad, ik heb er al aangedacht gisteren om bij de apotheker Vitaminen te gaan halen, ook voor de stress, maar ook voor de vermoeidheid. Wat het eten betreft klopt dit ook, wij eten praktisch altijd hetzelfde, ale niet elke dag hetzelfde maar toch qua groenten en eten kopen we toch elke keer hetzelfde maar ben van plan om me te gaan verdiepen in het koken, zodat ik andere gerechten kan klaarmaken dan de gewone kost.

* Heb jij zo nu en dan last van je knieën? Alsof ze wat stijf zijn er wat vocht inzit?
ja dat klopt
* Wees trots op wie je bent. Je hebt al heel veel achter de rug en kijk eens naar jezelf wat je hebt bereikt. Ik hoor je bijna zeggen "ach het is niets, het stelt niet zoveel voor" Jawel zeker weten van wel! Je bent een harde werker, je bent dat altijd gewend om te moeten strijden voor dingen die je graag wilde, het kwam niet vanzelf maar meid je HEBT gewoon keihard gewerkt! Petje af..
Ik heb inderdaad een moeilijke tijd gehad in men leven, wat ik nu bereikt heb, heb ik inderdaad helemaal alleen moeten doen. Het is niet gemakkelijk maar ben toch wel blij dat ik die keuze's heb gemaakt.

* Ik blijf iets met sport terugzien bij je... alsof je er heel actief in bent geweest en ook behoorlijk goed..nu wat meer op laag pitje? Kijk eens of je het weer op kunt pakken, het geeft jou zo'n boost en geluksgevoel!

Nou Specialfamily dat was mn lezing voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet hè.
Alvast bedankt voor de lezing, groetjes Sarah

Liefs Maryssa
admin
admin jun 3 '10
Hoi Sarah,

Graag gedaan natuurlijk. Dank je wel voor je reactie ! Ik ben geen echte tandarts, dat was een beetje gekscherend bedoeld, kwam anders over als ik bedoelde. Een goede tandarts is zeker belangrijk, voor zowel jou als je kinderen. Ik weet niet in welke regio je woont, dan kan ik eens voor je zoeken voor een goede tandarts?

Moeilijke situatie kan ik me inderdaad zo indenken, als je van de ene ouder alles mag, en bij de ander op je vingers wordt getikt, daar krijg je inderdaad tegenwerking van. Misschien helpt het om wat minder er bovenop te zitten, haar voor haar gevoel wat vrijer te laten, maar toch met zachte hand sturen. Als er ruzie's komen escaleert de boel nog meer, wat de sfeer -kan ik me zo indenken- niet ten goede komt.

Verandering aanbrengen is altijd mogelijk, doe het wel overdacht en met geduld, leen of koop er een boek over, kijk op internet of vraag iemand die er verstand van heeft hoe om te gaan, dat zal jullie alleen maar verder helpen.

Succes hiermee toegewenst en denk af en toe aan jezelf. Neem wat tijd om te ontspannen, wat leuks te doen of te kopen waar je je beter door voelt !

Groetjes,
Bart
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoihoi,
De volgende dingen kwamen op toen ik naar je foto keek, ik ben benieuwd of je je erin herkent:
-Draaien: draaierig gevoel hebben, duizeligheid
dat klopt, heb ik regelmatig 's morgens voor, maar denk dat dit door men suikerziekte komt.
-Spreekwoord: maakt het niet dan schaad het niet
Dit kan ik me niet zo goed plaatsen, kan je hierover uitleg geven?
-Je zorgt niet optimaal voor jezelf: je komt oververmoeid over
ik heb nogal veel te maken met stress en ben ook oververmoeid, dit heeft te maken met mijn drukke leven, hoop dat het binnekort betert
-Ik kreeg een dichtgeknepen gevoel in mijn keel, alsof je daar dingen die je hebt meegemaakt vasthoudt.
ik heb inderdaad dingen meegemaakt die ik niet kan vergeten. Dit heeft te maken met mijn neef die de dag voor mijn verjaardag opeens vermist werd en 4jaar later teruggevonden werd. Wat er gebeurd is is een raadsel en wil dit graag opgelost zien maar ja.
-Iemand die op je wacht: ik zag een plaatje van een man, die naar de horizon kijkt en afwachtende is: een wat oudere man, met een grijzige baard. kan je me meer vertellen hierover???
-Ben je een dierenliefhebber: ik zie allemaal beelden van allerlei dieren achter elkaar opkomen. Werk je miss trouwens ook bij de dierenbescherming? ik werk niet bij de dierenbescherming, maar we hebben wel aantal dieren zoals een kat die onlangs jongskes gekregen heeft, we hebben vogels, men vriend speelt met de duiven...
Liefs!

Alvast bedankt voor mijn foto te willen lezen.

Groetjes
Sarah
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Origineel bericht van: Bea
Wat een mooie foto, je ziet er enorm gelukkig uit op dit plaatje, was je zo onder de indruk ervan.

Deze foto is genomen op een leuke gebeurtenis, namelijk het doopsel van mijn zoontje

Ik zie een heel gelukkig mens voor me iemand die heel dicht bij haar liefdes natuur staat, zelfs zo dicht dat ik de engelen door je heen zie jubelen en zingen.
Volledig gelukkig ben ik toch niet en wat betekent dit met de engelen die jubelen en zingen, kan je hierover meer vertellen?

Wat een enorme dankbaarheid straal je uit.
erg mooi om te zien ik geniet nu even met je mee van al dat moois.

Ik zie een hele lichte energie om je heen en je bent iemand die zich in een overgave aan een ander kan geven maar ook zie ik dat je een levend geloof hebt.
Dit snap ik niet zo goed, kan je even uitleggen?

Houd dat vast blijf zo als een kind puur en oprecht in je beleving, jouw zonnetje zal een voorbeeld en aanwijzing voor anderen zijn.

ik geef je een hele warme knuffel en wens je alle goede dingen op je weg.

liefs van Bea

Bea,
bedankt om men foto te lezen, ik geef je een warme knuffel terug.

Groetjes Sarah
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Hoi Sarah,

Graag gedaan natuurlijk. Dank je wel voor je reactie ! Ik ben geen echte tandarts, dat was een beetje gekscherend bedoeld, kwam anders over als ik bedoelde. Een goede tandarts is zeker belangrijk, voor zowel jou als je kinderen. Ik weet niet in welke regio je woont, dan kan ik eens voor je zoeken voor een goede tandarts?

Moeilijke situatie kan ik me inderdaad zo indenken, als je van de ene ouder alles mag, en bij de ander op je vingers wordt getikt, daar krijg je inderdaad tegenwerking van. Misschien helpt het om wat minder er bovenop te zitten, haar voor haar gevoel wat vrijer te laten, maar toch met zachte hand sturen. Als er ruzie's komen escaleert de boel nog meer, wat de sfeer -kan ik me zo indenken- niet ten goede komt.

Verandering aanbrengen is altijd mogelijk, doe het wel overdacht en met geduld, leen of koop er een boek over, kijk op internet of vraag iemand die er verstand van heeft hoe om te gaan, dat zal jullie alleen maar verder helpen.

Succes hiermee toegewenst en denk af en toe aan jezelf. Neem wat tijd om te ontspannen, wat leuks te doen of te kopen waar je je beter door voelt !

Groetjes,
Bart

Bart,
Ik ben zeker van plan om eens een boek te kopen, want heb al zo'n beetje op internet lopen zoeken, maar vindt er niet al te veel over. Misschien dat de situatie wel zal veranderen binnekort. Ik en mijn partner hebben onlangs een huis samen gekocht en daar kunnen we vanaf augustus intrekken, dus hoop dat dit veel goeds zal brengen.
Ik heb momenteel afgesproken bij de tandarts waar men tante ook gaat, ale eigenlijk gaat zo goed als de hele familie daar, dus die zal wel goed zijn denk ik.

Mijn partner wil graag ook een lezing laten doen, maar hij is nog niet geregistreerd op deze site.

Groetjes
Sarah
admin
admin jun 3 '10
Hopen alleen lost niet altijd iets op, soms zijn het juist de kleine dingen die het hem doen, maar daar heb jij en je partner zelf de hand in. Een nieuw huis is sowieso een mooie start !!

Je partner kan altijd registeren en zijn foto laten lezen, geen probleem natuurlijk !!

Groetjes !
Bart
Specialfamily
Specialfamily jun 3 '10
Hopen alleen lost niet altijd iets op, soms zijn het juist de kleine dingen die het hem doen, maar daar heb jij en je partner zelf de hand in. Een nieuw huis is sowieso een mooie start !!

Je partner kan altijd registeren en zijn foto laten lezen, geen probleem natuurlijk !!

Groetjes !
Bart

Inderdaad, met hopen alleen zullen we er niet komen, we moeten er aan werken, maar het is enorm moeilijk. Maar we zullen een nieuwe start nemen en hopelijk wil mijn partner zijn dochter er ook mee aan werken.

Mijn partner heeft hem geregistreerd, je zal het wel merken, Tirolerboy.

Groetjes
Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske