Hoi Sarah,
Welkom terug. Hoe gaat het met je, volgens mij best goed! De foto van je kind mag inderdaad niet gelezen worden, maar dat is de vorige keer ook aangegeven. Je komt een stuk milder/zachter over, en je zit beter in je vel. Mooi om te zien.
Misschien iets om aan te geven wat raar over komt, maar wat toch wel belangrijk is. Ik zie dat je tandvlees erg rood is, dit heeft met irritatie/ontsteking te maken. Koop een zachte borstel en poets voorzichtig, ook langs je tandvlees (bijv. met Zendium), spoel na met een mondwater. Hier een advies van de tandarts
(Het kan ook in combinatie zijn met dat je soms teveel van jezelf vergt, en dit zich lichamelijk uit op deze manier).
Maatschappelijk gaat het goed, je past je aan en hebt oude dingen veel meer losgelaten. Je weet jezelf heel goed in balans te houden. Af en toe komt er iets ouds naar boven, maar je weet hoe je dit moet "behandelen" en kan het van je afzetten. Soms heb je moeite om jezelf te laten zien, laten voelen, liefde te geven. Dit merk je in het diepere contact met je naasten. Hier zit nog een oud stukje onzekerheid, dus niets om je zorgen over te maken. Het heeft gewoon tijd nodig. Heel mooi op weg !!
Groetjes,
Bart
Hey Bart,
Dank je dat je nogmaals men foto wou lezen...
Sorry dat ik later reageer maar las nu pas de reacties vandaar.
Met mij gaat het redelijk goed, het gaat toch al beter dan de vorige keer, maar ben er nog niet helemaal.
In verband met mijn tandvlees, dat heb ik al van sinds ik klein was, men moeder heeft gezegd dat dit te maken heeft met het feit dat mijn tanden er laterr door gekomen zijn dan normaal. Zendium ken ik niet, en ik wist niet dat je tandarts bent. Is wel fijn om te horen want ben op zoek naar een goede tandarts. Hier in mijn gemeente ben ik al naar paar tandartsen geweest maar vindt geen goede. En dat is wel echt belangrijk, niet alleen voor mij maar ook binnekort voor men kindjes.
Enja ik heb veel te maken met stress, niet zozeer van men werk. Maar van mijn gezin. Het is moeilijk om alles hier neer te schrijven omdat het een ingewikkelde situatie is. Maar het is dus zo dat mijn partner een dochter heeft uit een vorige relatie die niet meer wil luisteren. Natuurlijk komt dit ook door het feit dat ze dus bij ons om de 14 dagen zit en wij strenger handelen omdat we hier nog twee kleine kindjes hebben. Maar men partner zijn dochter zit dus ook geregeld bij men partner zijn moeder waar ze praktisch alles mag, dan gaat ze ook regelmatig bij de broer van mijn partner. en de andere week zit mijn partner bij haar moeder, waar ze ook bijna alles mag. En nu vanavond heeft ze gezegd dat ze niet graag bij ons is en ik kan er niet meer mee omgaan, ik weet niet meer wat we ermee moeten aanvangen, want ons jongste dochter van twee jaar wil nu ook bijna niet meer luisteren, we moeten er al echt tegen staan roepen vooraleer ze luistert. Ik zie er echt tegenop als mijn partner zijn dochter bij ons komt want dit lokt ook ruzie's uit tussen mij en mijn partner.
Wat je zegt dat ik moeite heb om mezelf te laten zien of voelen of liefde te geven, dat klopt. En dit heeft volgens mij ook allemaal te maken met deze stress-situatie. Ik wil hierin ook verandering maar dit heeft zijn tijd nodig denk ik.
Alvast bedankt en tot binnekort.
Groetjes
Sarah