Hoi Natascha ik zal hem eens proberen te lezen. Ook deze is weer onder voorbehoud, en ik zou het leuk vinden als je reageert.
Ik ben benieuwd of het me nog lukt na een weekje wintersport
.
Je bent vrij onzeker over jezelf. Hebt het gevoel alsof je in veel dingen tekort schiet.
Ik heb ook het idee dat je op je tenen loopt en dat het af en toe heel zwaar voor je is.
Er zijn wat dingen in het verleden gebeurd die je nog met je meedraagt en niet hebt losgelaten.
Je houdt van gezelligheid en vind het belangrijk dat anderen het naar hun zin hebben.
Toch heb ik het idee dat jij niet graag veel mensen opzoekt, of tegen drukte kan. Het liefst ben jij met 1 of 2 vrienden / vriendinnen, maar verjaardagen zijn niet aan jou besteed.
Je bent verlegen en direct contact met onbekende mensen overvalt je nog wel eens.
Je bent goud-eerlijk en betrouwbaar. Toch moet je wel eerst jouw vertrouwen winnen voordat jij je helemaal geeft.
De kat uit de boom kijken is bij jou wel een uitdrukking die bij je past.
Wat ik wel apart vindt is dat jij in sommige opzichten wel impulsief bent in bepaalde dingen. Die kan je dan wat minder schelen en dan die je die gewoon. Misschien dat jij weet wat ik bedoel, want ik heb geen idee haha.
Als laatste opmerking een vraag: Vind jij het moeilijk om te luisteren wanneer iemand over jou begint te praten / vragen stellen. Heb jij dan het gevoel alsof je aangevallen wordt door die persoon?
Goed dit was hem. Ik ben benieuwd.