Loading...
nl

hallo iedereen

joyfull
joyfull mei 26 '10
Hoi hoi

Ik wilde mij ook even voorstellen, ik ben Nicky woon in het zuiden van het land en hoop hier met mijn vragen terecht te kunnen. Ik heb een topic geplaatst onder mijn verhaal. Ik ben 34 jaar en altijd al geboeid geweest in het leven, ook dat gedeelte wat soms niet zo makkelijk te bevatten is. Dus voor mij is er zeker meer tussen hemel en aarde.

Groetjes
Nicky
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '10

Hallo Nicky smile.....van Harte Welkom op Merudi smile
joyfull
joyfull mei 26 '10
Dankjewel beschermengel, het is fijn om op dit forum veel onderwerpen te lezen die herkenbaar zijn, voor mij helemaal niet raar zijn, integendeel, het geeft een heerlijk gevoel van herkenning en warmte....
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '10

Ja is fijn he, dat had ik dus zelf ook toen ik hier kwam ...herkenbare dingen en ik leer heel veel smile
joyfull
joyfull mei 26 '10
Heerlijk, ben al uren aan het surfen op dit forum en ik vind het echt geweldig! Hulde aan degene die dit gestart zijn!!!

Liefs Nic
Cialara
Cialara mei 26 '10
Hoi Nicky,

Leuk dat je zo enthousiast bent over Merudi, een warm welkom hier op het forum.

Jorine
Emuca
Emuca mei 26 '10
Welkom hier! laugh
joyfull
joyfull mei 26 '10
Het wordt steeds leuker hier, zeker met die warme welkom van jullie allemaal smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '10
Ook ik wil je een warm welkom heten. En graag gedaan dat ik dit forum ben gestart wink
joyfull
joyfull mei 26 '10
Ik denk dat woorden niet kunnen zeggen wat dit forum voor mij betekent. (Klinkt misschien wat erg overdreven voor iemand die pas een paar uur lid is) maar ik meen het oprecht.

Mijn diepste respect!
admin
admin mei 26 '10
En heel leuk dat jij er bent, Nicky grin
gast
gast mei 26 '10
Welkom laugh
admin
admin mei 26 '10
Welkom Nicky smile
Elfje21
Elfje21 mei 28 '10
Hey Nicky,

Welkom op het forum! Hopelijk vind je de antwoorden op je vragen.

Ik vind het zelf ook een heel leuk forum. Met allemaal lieve, behulpzame mensen die je steun en begrip tonen.

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske