Hallo lieve forumgenoten
Waar zal ik beginnen? Ik heb altijd al het gevoel dat er meer is dan mensen kunnen bevatten. Maar dat we het liever wegdrukken dan om-armen omdat we er niet mee weten om te gaan.
Toch heb ik al van jongs af aan gevoelige handen. Ik kan bijvoorbeeld niet met mijn handen dichtbij een stopcontact komen want dan prikken ze alsof ik een speldenkussen ben. of te dichtbij een tv dan heb ik hetzelfde. Nu dat heb ik al dus heel wat jaren. 5 jaar geleden vertelde mij een moeder van een goede vriendin van me dat ze pijn had in haar schouder. En uit het niets zei ik: Mag ik er even mijn hand opleggen? Vraag me niet waarom maar ik deed het en ik voelde haar huid gloeien en mijn handen tintelden(weer het speldekussen)Dat heb ik een 10 min gedaan, schudde mijn handen uit, en keek haar aan. Ze gaf aan dat de pijn begon af te zwakken. Nog geen 15 min later was het weg, zo zei ze. Nu heb ik er verder niks mee gedaan. Sinds 2.5 jaar ben ik met mijn huidige vriend samen, en die heeft soms last van zijn maag en slapeloosheid. Ook bij hem spontaan de hand opgelegd en hetzelfde tintelen in mijn handen. Alleen moet ik soms ook kokhalzen, ik heb zelfs al 1x moeten spugen.... Bij hem is de pijn weg, en ik voel me prima ondanks het kokhalzen. Ik heb het nu al meerdere malen gedaan, en het is echt raar maar het schijnt te werken. Ik durf zelf niet over een gave te spreken maar echt weten wat ik doe?Nee dat weet ik niet. Het gaat echt om een ingeving. En ik voel ook niet waar de pijn zit. Dus ik vermoed ook niet dat het om een gave gaat.. Maar kan iemand mij misschien zeggen wat het wel is? Want ik heb er geen verklaring voor.Het is het eerst dat ik erover durf te praten dus voor mij is het wel een bijzondere gebeurtenis/dag vandaag...
Hoop dat jullie mij misschien kunnen verder helpen.
Liefs Nicky