Loading...
nl

herkenning van emotie

nibel
nibel mei 25 '10
lang geleden woonde ik bij eenn tante , wel bewust dat het niet bkijvend was ,hopend dat ik nu niet weg moest , zo verstreken er jaren bang , mijn best doen lief te zijn , wat wou ik dat ze van me heilden dus , de dag kwam ,ik mest naar huis , het duurde jaren voor ik me thuis voelde ,voor ik voelde dat is mijn vader ,zus, broer, jaren zijn voorbij ,nog steeds is dat gevoel daar bij mijn vriend door mijn lat -relatie ,
nu voel ik of plaats ik het anders ,bezoek ,en terug niet blij niet ongelukikg, levend dood ?
nee gevoel verdringen
En dit zijn de oude gevoelens die ik weg wil , maar ik moet anders leven ? kan je aan een knopje draaien en weg is alles
Delen:
admin
admin mei 25 '10
Beste Nibel,

zo te lezen heb je een erg zware kindertijd gehad.
bedoel je dat je na een bezoek aan je vader en je broer en zus,
je neutraal voelt ? Dat je niet weet of je je gelukkig daardoor voelt of ongelukkig ? Volgens mij is dat normaal als je je niet bij hun geborgen voelt. Ik weet niet of je daarbij je gevoel verdringt.
De gevoelens verwerken kan alleen als je accepteert hoe je je toen voelde, en hoe het toen was. En volgens mij was dat helemaal niet leuk..Probeer het een plekje te geven waar het hoort; namelijk in het verleden.
Jij bent nu op dit moment zoveel meer dan hoe je je toen voelde, en je bent daar niet meer gebonden aan, als je accepeert hoe het in het verleden was, en je gaat leven in het Nu.

Wat bedoel je met "nog steeds is dat gevoel daar bij mijn vriend door mijn lat-relatie" ?

en wat bedoel je met "maar ik moet anders leven? ", dit vind ik een beetje een vreemde zin..

veel sterkte en succes.
liefs
nibel
nibel mei 25 '10
danks



door mijn lat relatie van komen en gaan is de herkennig daar van :ik hoor hier niet : maar nuis het anders ,van daar in mijn onderbewust zijn de herkennig van emotie ,
nu ik mijn leven jij het uwe , ik krijg niet het gevoel ik ben thuis nee ik kom in een huis waar ik toevallig woon ,,,,,,,
moet ik anders leven, bedoelde ik stoppen met die relatie ? praten ? hm
groetjes
admin
admin mei 25 '10
woon je wel op jezelf; alleen dus ?
en hoe oud ben je eigenlijk (ongeveer) ?

sorry, ik snap je stukje niet helemaal geloof ik,
maar wat ik wilde zeggen is dat het belangrijk is dat je zelf eerst thuis; thuis bijzelf kunt zijn, en dat het van daaruit makkelijker verder werken zal zijn.

nibel
nibel mei 25 '10
thuis is een huis waar ik me goed gelukkig voel
, een huis is , waar ik woon , het is gek misschien maar het is zo een gevoel , ja ik woon alleen , aan de best gedekte tafel eet ik niet graag alleen , dus nooit aan tafel alleen , sorry van mijn onduidelijkheid , hoe oud ik ben , ergens wil ik een beetje kind blijven , om blij te zijn voor gekke dingen , om kleine dingen
daag
Raymond
Raymond jun 2 '10
Beste Nibel,

Je vraagt of je anders moet gaan leven, in de zin dat je je relatie moet stoppen of moet praten. Wat zegt je gevoel over je relatie? Je voelt je niet thuis bij hem doordat jullie een LAT-relatie hebben, is dit noodgedwongen of omdat hij dit zo wil?

Jij wilt zo te horen helemaal geen LAT-relatie, maar juist samenwonen met iemand. Als je dat wilt veranderen dan zul je met je vriend moeten praten daarover. Indien het voor hem geen optie is om een relatievorm met jou aan te gaan waarnaar jij verlangt, dan zul je keuzes moeten maken. Wil je zo doorgaan en je persoonlijke leven daarop aanpassen, of wil je ermee stoppen en je leven aanpassen aan je persoonlijke wens?

Verder moet je proberen om je niet blind te staren op het hebben van een perfecte relatie, probeer eerst vrede met jezelf te vinden. Alleen wonen kun je verbeteren door vrienden om je heen te verzamelen, die zijn net zo belangrijk als een relatie. Dat alleen eten kun je op die manier verminderen.

Hoe lang zit je al in deze situatie als ik vragen mag?

Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki