Loading...
nl

trance reis, zielereis

admin
admin mei 24 '10
Vraagje:

je kunt deze reizen met andere aanverwante geesten maken, is het mogelijk dat je dit met je huisdier zou kunnen doen?
Gekke vraag misschien maar voor mijn gevoel kan dit, ik heb het nooit gedaan maar ben nieuwsgierig of er iemand onder jullie is die dit ooit heeft meegemaakt.
Ik ben wel mijn totemdier (lynx) ooit tegengekomen in een trancereis, maar heb nooit bewust iemand meegenomen.
Delen:
Cialara
Cialara mei 24 '10
Ik weet niet of je dit met een huisdier kunt doen. Wel weet ik dat we onze overleden huisdieren weer tegen kunnen komen, want dat heb ik zien gebeuren.
Pegasus
Pegasus mei 29 '10
Hallo Karin,

Of het kan weet ik niet.
In het Sjamanisme maak je een reis om je krachtdier te vinden voor je toekomstige reizen. Het krachtdier reist onder andere met je mee, als bescherming en je te helpen op de reizen. Maar dit is iets anders.

Intuitief gezien, als je huisdier zich zelf aan dient om mee te reizen, is dit denk ik zeker mogelijk. Je kunt toestemming vragen aan jouw huisdier of hij mee wil gaan. En als hij die geeft, lijkt het mij geen probleem.
admin
admin mei 29 '10
Ik ga het eens proberen, en ik zal jullie vertellen of het lukte smile
Pegasus
Pegasus mei 29 '10
Ik ben benieuwd. Succes!
admin
admin mei 29 '10
Op een gegeven moment, had ik zoveel gelezen over de schrijnende verhalen over de windhonden in Spanje,
dat ik besloot om samen met Bots, astraal daar heen te reizen..
en de honden daar de gaan knuffelen.
Ik vertelde dit tegen Bots, dat alle knuffels die ik aan hem gaf, sterker zullen worden, liefdevoller en dat we diezelfde liefde gingen doorgeven aan de zieke honden.
Lieve Karin ik kan u verzekeren, het werkt, en Bots en ik lagen elke dag astraal tussen de honden aldaar, we knuffelde ze plat, en bij sommige honden hebben we er lang over moeten doen, eer we echt contakt mochten hebben.
Ik zette al m'n kracht; licht en liefde in om samen met Bots veel te bereiken vanuit dat astrale ziels niveau.
Het werkte.. ik voelde het... ik zag het. Heb veel gezien in die Kennel.
Maar toen Bots ineens kennelhoest kreeg, ben ik gestopt..
Ik weet dat de denkers onder ons dit niet aan het astrale contakt weidde, maar ikzelf wel.
Bots was nl. nooit ziek, en kwam overal...dus waarom zou hun toen - op 8 jarige leeftijd - dit ineens krijgen.
In alle geval, mijn intuitie wist genoeg, en ik hoefde een ander niet te overtuigen.. hij werd ziek doordat we in die kennel heel erg aanwezig waren.
dus ben ik daarmee gestopt, niet ten koste van Bots, dacht ik..
en we zijn kleinere werkjes gaan beginnen doen.
Honden die in de omgeving het moeilijk hadden, gingen we ontmoeten snachts en ook tijdens het knuffelmoment.
Die honden zag je na weken dan plots helemaal anders zijn, er gebeurde werkelijk wat. Sommigen konden we genezen van hun kwalen, anderen kregen meer warmte van hun baasje, of beter verzorging, nog anderen werden sneller uit hun lijden verlost dan voorzien..

Een trance reis is natuurlijk iets anders.. doch huisdieren, zijn makkelijk mee te nemen hoor, als je het merkt dat ze een soort innerlijk kontakt met je hebben.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki