Loading...
nl

Mee gaan met de wind

danauw
danauw mei 22 '10
Als de wind zich op doen heeft weten te rukken gaan mijn haren weer omhoog staan komt de onrust weer om het hoekje kijken.

Heb het mooi omonkeerbare magische leeftijd berijkt van 33 jaar. In dat korten levendtje ben ik vaak verhuist het begon op het mooie puber leeftijd van 16 jaar. Vanaf die tijd ben ik 12!! x verhuist De ene huis voelde anders aan dan t andere huis.

En weet totaal niet hoe t komt want ik trek niet langer dan 3 jaar in een huis of complex. Neem dit voorbeeld. Woon nu 3 jaar in een flatje eerste 2,5 jaar op de 1 ste verdieping en kon aangezien het groter was 1 etage hoger wonen. Zitten nu hier 9maandjes. Maar op t moment dat ik er kwam voelde ik me niet thuis. Maar dacht het zullen de hormoontje wel zijn. Maar nu 9 maanden later is niks minder waar. Het gevoel der depriheid sloopt langzaam binnen. Zit regelmatig op de bank om me heen te kijken wat doe ik t zijn wil me spullen die hier staan maar waar zit ik waar ben ik.

Maar om door dit gevoel te verhuizen(word al moeilijk aan gezien de wacht lijst super hoog is). Vind het wel heel wat want moet zeggen is verhuizen een oplossing want ben er beetje klaar mee. Ja zou heel graag nog 1 x willen verhuizen maar dan als laatste plek en niet meer tot aan me ouder dom tongue.

Maar ja wat moet ik er mee verder gaan zoeken of afwachten dat t gevoel weg drijft. En vraag me ook af of meerder mensen hier een probleem mee onder vinden of hebben of dat ze juist vrede hebben met het steeds weer verhuizen.
Delen:
admin
admin mei 23 '10
Hahaha in die opzichte ben je als mij,
Ik ben bijna 50 (eeeeeeeeeek!!!) en ik ben al 17 maal verhuist in m'n leven, en het is nog niet de laatste keer..
Net als jij verlang ik naar het juiste stekje...

De stijl van woonst groeide mee met m'n zelfbeeld, het zijn nu meestal huizen met grote wijdse tuinen, in een doodlopende straat, waar rust en vrede en mooie vogelgeluiden zijn.. waar ik dus me totaal kan in vinden.

Door vele vorige levens, zit het nomade leven nog in m'n bloed, en dat is iets dat bij jou heel zeker ook zit..
Vanaf het moment dat ik het gevoel heb, zowat alles te hebben gezien en ontdekt, komen de kriebels om te verhuizen.
Ik woon nu twee jaar in Durbuy en onlangs heb ik weer gesproken over verhuizen..
en gelijk heb ik, ik evolueer.. dus verandert de omgeving ook.
Innerlijk ben ik dus blij dat waar ik woon niet m'n eigendom is, maar dat ik de vrijheid heb, om weer eens een stukje van de wereld te verkennen..
danauw
danauw mei 23 '10
Ja idd tinne. Want soms vraag ik me af doe ik verstandig aan kopen... maar ben zo bang dat ik straks met dubbelen kosten zit. Ow wat jij beschrijft heerlijk z n huis hier flatjes gehad heb nu met de zon in de ochtend vind t 3 x niks haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki