Loading...
nl

jammer

jo
jo jan 16 '07
ik wil alleen even zeggen dat ik het heeeel erg jammer vind dat er na het lezen van de foto's niet of weinig meer gereageert wordt!

Of zie ik dit verkeerd?
wat vinden jullie ervan?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Bedoel je door de mensen van wie hun foto wordt gelezen? Tja zo zie je maar hoe egoistisch de meeste mensen zijn. Ik kan me er niet zo druk om maken. De meeste willen alleen maar iets winnen, en niets bijdragen. Maar goed, ik weet toch dat de ze dit later zelf terugkrijgen. Ik vind het leuk om te lezen en de mensen te helpen. Ik weet dat ze er iets aan hebben. Wat er daarna gebeurd zien we dan wel weer verder.
Tamara26
Tamara26 jan 16 '07
Ja zo denk ik ook
Thomas A
Thomas A jan 16 '07
Ja Jo, maar je moet het ook maar kunnen, goed reageren. Sommigen hebben naar mijn idee de foto lezingen als heftig ervaren. In mijn geval heb ik verschillende keren een pb reactie ontvangen en als reactie daarop gevraagd hun antwoord op het forum te plaatsen. Dit wilden ze dan weer niet omdat de lezing te indringend was, of er kwam een heel sumiere reactie.
Dan te bedenken dat ik een aantal dingen niet schrijf omdat ze gewoon te heftig zijn en ik niet weet wie erbij is als het gelezene door de gelezen persoon gelezen wordt. (wat een zin)

Ook ik zit er niet zo mee als er geen reactie komt, kan daar best begrip voor opbrengen.

liefs

Thomas
Wendy's
Wendy's jan 17 '07
Ik ben het ook wel met thomas eens. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Zelf krijg ik geen pb reacties, maar die lezingen van mij zijn ook (nog) niet zo heftig ;).

Ik vind het wel jammer dat sommige zich alleen aanmelden voor het fotolezen, en daarna nooit meer op het forum komen! maarjah, als ze geholpen worden door mij of door de andere lezers, vind ik het goed! :D

Ik vind het zelf ook leuk om te lezen en andere er misschien mee te kunnen helpen!!! :D
LPChip
LPChip jan 17 '07
Inderdaad. Gelukkig zijn we niet allemaal zo. :)
Sanpan
Sanpan jan 17 '07
Nou ik ben hier nog wel geregeld hoor, ik ben alleen heel erg geschrokken van Angel haar uitleg...
Mijn grootste angst is om haar kwijt te raken en toen ik zag staan met haar hart en ademhaling schrok ik me echt wild. Ik zou nog iets terug schrijven maar wist niet wat.

Sorry ervoor, kan alleen maar zeggen dat wat jullie neer zetten klopt en dat ik dus ben geschrokken :o
Acheliah
Acheliah jan 17 '07
Hallo met Dinie

Nou ik ben er ook nog steeds hoor en ik heb jullie wel heel erg veel uitleg gegeven en ik heb nog steeds contact met jullie. Mijn dank was toen heel groot omdat het mij de kracht gaf van mijn ex af te komen. Jullie gaven mij de kracht om door te zetten

Groetjes Dieneke
Thomas A
Thomas A jan 17 '07
toppie Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '07
 Quote:
Origineel van Sanpan:
Nou ik ben hier nog wel geregeld hoor, ik ben alleen heel erg geschrokken van Angel haar uitleg...
Mijn grootste angst is om haar kwijt te raken en toen ik zag staan met haar hart en ademhaling schrok ik me echt wild. Ik zou nog iets terug schrijven maar wist niet wat.

Sorry ervoor, kan alleen maar zeggen dat wat jullie neer zetten klopt en dat ik dus ben geschrokken :o
Geeft niets als je niets wilt zeggen. Ik snap heel goed dat wij soms erg confronterend kunnen zijn. Ik vind het belangrijk als degeen wij confronteren er ook daadwerkelijk iets aan heeft. En wat ik merk (en dat is al een paar keer bevestigd) dat de mensen die hier komen ook echt geholpen worden. Dat feit alleen al, maakt het voor mij fijn om te doen.
jo
jo jan 18 '07
ooo nee zo bedoel ik het helemaal niet!! ik wilde alleen weten hoe jullie er over dachten! ik lees nu mijn bericht terug en het komt idd zo over! sorry daarvoor! het is ook idd zo dat ze het heftig vinden zo foto lezeing dat had ik ook toen mijn foto gelezen werd!

@sanpan ik begrijp heel goed dat je ervan bent geschrokken ik schrok er ook een beetje van maar je moet niet denken dat je angel zomaar ineens kwijt gaat raken.

ik vind het persoonlijk ook wel fijn dat mensen hun foto's hier plaatsen en de foto's van de dieren kunnen we goed oefenen! en het beter leren begrijpen!

ik vind et id jammer dat ze zich alleen aanmelden voor het lezen. maar niet dat ik daar veder mee zit ofzo en daarvan wilde ik weten wat jullie daar van vinden of jullie dat erg vinden en het is idd ook zo dat als ze zijn geholpen dat het dan ook goed is!
Mirreke
Mirreke jan 18 '07
Ik zal 1 van mijn honden plaatsen, kunnen jullie oefenen!!

Ik zal ook feedback geven!
Charlie
Charlie jan 18 '07
Ik ben er ook nog, hoor en ik heb persoonlijk wel heel veel aan jullie steun en tips.

Ga zo door, guys.

Gr. Charlie
Sanpan
Sanpan jan 18 '07
 Quote:
Origineel van jo:
ooo nee zo bedoel ik het helemaal niet!! ik wilde alleen weten hoe jullie er over dachten! ik lees nu mijn bericht terug en het komt idd zo over! sorry daarvoor! het is ook idd zo dat ze het heftig vinden zo foto lezeing dat had ik ook toen mijn foto gelezen werd!

@sanpan ik begrijp heel goed dat je ervan bent geschrokken ik schrok er ook een beetje van maar je moet niet denken dat je angel zomaar ineens kwijt gaat raken.

ik vind het persoonlijk ook wel fijn dat mensen hun foto's hier plaatsen en de foto's van de dieren kunnen we goed oefenen! en het beter leren begrijpen!

ik vind et id jammer dat ze zich alleen aanmelden voor het lezen. maar niet dat ik daar veder mee zit ofzo en daarvan wilde ik weten wat jullie daar van vinden of jullie dat erg vinden en het is idd ook zo dat als ze zijn geholpen dat het dan ook goed is!
Al zou je het wel zo bedoelen ik kan het mij ook wel een beetje voorstellen hoor :D, ben echt super blij dat je zegt dat ik haar niet ineens zal verliezen........ Het is mijn meisje en het is mijn wereld. Verder kijk ik hier wel steeds rond vind het echt reuze interessant allemaal.
Ik heb het stiekem zelf ook nog even geprobeerd :p , maar ben van mening dat ik het beter aan jullie over kan laten. Ik kan het niet ;)
LPChip
LPChip jan 19 '07
 Quote:
Origineel van Charlie:
Ik ben er ook nog, hoor en ik heb persoonlijk wel heel veel aan jullie steun en tips.

Ga zo door, guys.

Gr. Charlie
Weten we :)en tnx. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy