Hallo Mannytjje!
Ik wil wel even kijken wat ik doorkrijg..
* Als eerste een gevoeligheid bij de rechterachterpoot, bij de knie (of hoe heet dat bij een hond hahahah)
* Volgens mij heeft ie wat last van zenuwachtigheid; je moet duidelijk tegen hem zijn anders weet ie niet goed wat ie moet doen. Ik hoor een zenuwachtig blafje/janken. Zijn er personen in jouw huis niet helemaal duidelijk in wat ze willen van hem? Ik krijg een speelsheid te voelen van hem die anders geinterpreteerd wordt soms, niet begrepen wordt zo nu en dan.
* Hij lijkt wat schichtig soms; hmm wat bang voor onverwachte bewegingen.
* Staat zijn mand naast een kast? Ik heb het gevoel dat die plek wat te druk is en hij meer rust zou willen als ie een slaapje doet.
* Is er wat huidirritatie aan de rechterkant van zn kop? Ter hoogte van zn wang richting bek. Het voelt alsof het kriebelt en prikt.
* Ik krijg ook een lichte benauwdheid te voelen aan 1 kant; linkerlong. Ik heb het idee dat die kant minder inhoud heeft dan zijn rechterlong. Niets ernstigs hoor!
* Wat ongemak met anderen honden; hij is wat onhandig soms in het contact maken en beginnen met spelen met andere honden
* Het is een hond met een lief karakter maar heeft veel bevestiging nodig. Onzekerheid zit er in bij het beestje. Stapje voor stapje komt dat denk ik wel goed.
En trouwens..wat een geweldige oren heeft jouw hond!
Ik hoor graag wat er klopt en wat niet hè
Liefs Maryssa