Loading...
nl

Lady Nada

Cialara
Cialara mei 18 '10
Na onze ontmoetingen met de meesters El Morya, Djwahl Kuhl en Thoth-Hermes hebben Tinne en ik gisteren een bijzonder mooie ontmoeting mogen beleven met Lady Nada.

Ik wil graag jullie met haar bekend maken middels een stukje dat ik van internet heb gehaald. Het is terug te vinden op deze link: http://www.runningfox.nl/ladynada.htm



Lady Nada, Meestervrouwe van de Zesde Straal
Door: Mark & Elisabeth Prophet

The Summit Lighthouse

Vertaling: Leyla Güven






Rose - Zonnevlecht Chakra
In de ‘Grote samenkomst van de Uitverkorenen’ die samen met Hem zullen dienen voor de wereldvrede, treedt Nada, Meestervrouwe van de Zesde Straal, op als Saint Germain’s assistente. Deze opgestegen meesteres dient tevens de Karmische Raad als afgevaardigde van de Derde Straal. In beide functies onderwijst ze Jezus’ Pad van persoonlijk Christusschap door bij te staan in dienstbaarheid aan het leven.

Op Atlantis diende Nada als priesteres in de Tempel van Liefde. De etherische tegenhanger van deze Tempel, die ontworpen is naar de vorm en het patroon van een roos, ligt gecentreerd boven New Bedford, Massachusetts, in de Verenigde Staten. Elk bloemblad is een kamer en in het centrum brandt de Vlam van Goddelijke Liefde, waarvoor de zusters en broeders van de Derde Straal zorgdragen. Deze vlam is voor het genezen van de aardse evoluties door middel van Liefde, waarvan Jezus zegt dat dit het volbrengen van de Wet van Karma is.

Laatste incarnatie
In andere incarnaties nam Nada daarnaast de taak op zich om expert te worden in het verdedigen van zielen die onderdrukt werden door de plunderaars van de aarde. Gedurende haar meditaties op de Wet van God, en in de richting van haar dienstbaarheid in de Tempel, ontdekte ze de Wet als de werkelijke verdediging welke de Moeder moet aanwenden om haar kinderen te beschermen tegen de listen van deze wereld, van de gevallenen die ook een manier zoeken om de Wet te gebruiken voor hun onrechtvaardige doeleinden. In haar laatste incarnatie, 2700 jaar geleden, was Nada de jongste van een groot gezin van uitermate begaafde kinderen.

De geliefde engel Charity verscheen aan haar op zeer jonge leeftijd. Zij leerde haar hoe Gods Liefde te ontvangen vanuit de Vlam in haar hart en het uit te stralen naar het Natuur Koninkrijk voor de zegening van het Leven. De vrouwelijke Aartsengel van de Derde Straal leerde Nada ook haar Drievoudige Vlam te ontwikkelen voor het verscherpen van de chakra’s van haar broers en zussen, zodat zij door een hoger innerlijk bewustzijn de mensen zouden kunnen zegenen en dat zij de Cultuur van de Heilige Moeder zouden kunnen verheffen op aarde, door middel van de alfa-wetenschappen.


Nada vertelt haar verhaal
”Toen ik in incarnatie was in een groot gezin van vele hoogbegaafde broers en zussen, zag ik in dat elk van hen liefde en dienstbaarheid nodig had in het uitoefenen van hun beroep en dat ze de Vlam van het Heilige Vuur in zich dienden te bewaren om succesvol te kunnen zijn.

Zodoende, ook al was mij de keuze gegeven om mijn eigen carrière te volgen, behield ik in stilte de Vlam in diepe meditatie en gebed, zowel als door uiterlijke hulpvaardigheid, als door middel van het maken van contact met de Grote Sferen (causale lichaam) van hun Heilige Plan. Door het vergroten van kennis via de machtige Aartsengelen Chamuël en Charity, van het begrip dat er vele tegenstanders van de Liefde zijn, en dat Liefde de volle kracht is van creativiteit, wist ik dat het succes van de carrière van de zonen en dochters van God afhangt van de ontmanteling van de tegenstanders van de Liefde, punt - contrapunt.

Daarom moest ik, met het oog op het verdedigen van het Christusschap van mijn broers en zussen vooruitkomen in mijn persoonlijke Meesterschap om de gevallenen te confronteren, die hen probeerden dwars te zitten in hun prachtige levensstromen en hun offers aan de wereld. Zodoende begreep ik dat Liefde het verterende Vuur van de Heilige Geest is, dat inderdaad uitdaagt en de laaghartigen op hun weg doet inbinden.

Ik kan je verzekeren dat aan het einde van mijn incarnatie, toen ik de overwinning zag van mijn broers en zussen, de volheid van mijn vreugde in een hart zat dat de Vlam had behouden en de Liefde had versterkt. Ik besefte dat ik de Vlam had behouden en dat ik echt verschil had gemaakt, dat ik essentieel was geweest in hun overwinning.

Het zal voor de wereld lijken, en waarschijnlijk zelfs voor mijzelf, dat ik niet veel voor elkaar heb gekregen. Maar ik vertrok naar de Hogere Octaven met het volle besef wat persoonlijk Meesterschap op de Roze Straal inhoudt. Zodoende was het vanuit het punt op de Derde Straal dat ik het Hart van Christus binnenkwam en ik de toepassing op de Zesde Straal zag van het geestelijk ambt en de dienstbaarheid.”

De Zesde Straal van bijstand en dienstbaarheid
Als Meestervrouwe van de Zesde Straal van Bijstand en Dienstbaarheid assisteert Nada ministers, missionarissen, genezers, leraren, psychologen, advocaten, professionele mensen en regeringsfunctionarissen, zowel als diegenen die toegewijd zijn om de noden van Gods Kinderen te dienen, op elk gebied van dienstbaarheid aan de mens en genezing. Je zult haar ook vinden aan de zijde van zakenlieden en zakenvrouwen, bekwame en onbekwame werklieden, landarbeiders, veefokkers, verdedigers van de Vrijheid en revolutionairen op elk gebied.

Natuurlijk houdt Nada van hen allemaal omdat ze het principe en de praktijk van de Heilige Kamer onderwijst, als de effectieve reden om het doel van de Hemelvaart te verwerven. Gepast zijn de motto’s van haar discipelen: “Ik Dien De dienaar die niet groter is dan zijn Heer en IK BEN mijn broeders hoeder.

Nada vertelt ons over de vreugde en de inwijdingen van onbaatzuchtig dienen
Begrijp de formule van onbaatzuchtigheid. Te weten wanneer je onbaatzuchtig bent is niet hetzelfde bewust te kiezen onbaatzuchtig te zijn. Hiermee bedoel ik dat in de natuurlijke koers van je leven altijd Gods Liefde boven alles te verkiezen is, de dienstbaarheid van die God in incarnatie; je bewust te zijn van je zelf, het plezier, de privileges, de voorkeuren en om dan de keuze te maken om dat zelf voorbij te streven. Dat is een stap op de weg van onbaatzuchtigheid die inderdaad gezet moet worden…

Maar als je eenmaal dat punt hebt bereikt, ben je je niet langer bewust van het kiezen tussen het Zelf, het werkelijke Zelf, en je niet-zelf. Omdat je dat Levende Zelf geworden bent, en je identificeert met alle voorkeuren om dat Zelf te zijn, helemaal verdiept zijn in dat Zelf, de Handen, het Hoofd en het Hart van God te zijn. Te voorzien in alle noden en daarom met elk aspect in dat Christus-Zijn te voorzien.

De voorkeur is er dan om te voorzien in tederheid en mededogen die de noden waarnemen omdat je gevoeligheid voor God verfijnd is. Niet alleen door Het Alziend Oog maar door de oefeningen op de Geheime Stralen, zodat deze Stralen door je heen vloeien en je niet bang bent voor de pijn van de kruisiging, maar het allemaal samen omvormt in de pijn van de verrukking van de samenkomst.

Gaven van de Heilige Geest
De Gaven van de Heilige Geest die Nada toepast zijn die van de diverse talen en de interpretatie der talen. Deze Gaven houden het Meesterschap in van het nuanceren van de vibratie van de Vijf Geheime Stralen. En hun bijna oneindige combinaties met de elementen van de Zeven Stralen, zoals de kwaliteiten die via het Woord naar buiten komen door de lotusbladen van de chakras.

Zoals het hoort bij menselijke-, heilige- en engelentalen brengen deze Gaven het Meesterschap der spraak, communicatie en het overbrengen van het Woord met zich mee. Zij rangschikken het Meesterschap van de aardse talen voor het overbrengen van het Universele Woord aan iedereen, om de talen der engelen meester te worden zoals de boodschappers die spreken door machtiging van de Heilige Geest.

Zulke overdrachten gegeven vanuit een verrukte, verheven of veranderde staat van zijn, zijn dictaten (soms officieel) voor de inwijding van zielen en het overbrengen van het Heilige Vuur van de Hemelse Altaren. Deze Vuren, geaard via de gezalfden, zijn zeker voor de zegening van de heiligen, die in Liefde werken onder het gewicht van het Planetaire Karma dat zij dragen, of voor de binding van het geïncarneerde zaad van de gevallen engelen wiens uur van de Dag des Oordeels is gekomen.

De Gaven der Talen verlichten ook het begrip tussen de mensen, en houden tevens de kunst der diplomatie in om gewoon om te kunnen gaan met je buren en het zachte antwoord dat woede afwendt, en het in toom houden van de taal waar Johannes voor waarschuwde, een kind of gekwetste ziel geruststellen, of handelen met de Kracht van de Geest van de Heer voor het uitdrijven van demonen.
Zodoende is de Wetenschap van het Gesproken Woord met zijn gehele menselijke en heilige vertakkingen de sterke zijde van Nada, die zij overbrengt met de Gaven der Talen en de interpretatie daarvan. Zo ook zul je het in je hoofd toe moeten laten dat wanneer het Woord is uitgesproken, het per direct wordt gemanifesteerd als het Werk van de Heer via Zijn bemiddelaars op aarde.
Delen:
admin
admin mei 18 '10
Het was een hele mooie reis, en Lady Nada is een hele warme, tedere, doch sterk, onafhankelijk en liefdevol energetisch lichtwezen.
Na haar moederlijk en open ontvangst kregen we een roos aangeboden. Het was meer symbolisch zei ze, maar het is een kracht.
daarna veranderde haar energie in die van Maria Magdalena.
Het was heel overweldigend en bijzonder.. en het gaf ons ook een heel vrouwelijk, healend gevoel. Ik en Jorine waren ontroerd..

De dag na de reis ben ik wezen googlen en kwam dit verhaal tegen :


De Roos van Maria Magdalena
De Magdalena Vlam door Lady Nada
Er staat in enkele oerteksten, waarvan de meeste al van de aardbodem verdwenen zijn, geschreven dat Maria Magdalena aan de voet van het kruis twee tranen schreide, die op de aarde vielen en op miraculeuze wijze rozen deden ontspruiten en bloeien aan de voeten van haar geliefde Jezus: De rozen van de Magdalena. Sommige zeggen natuurlijk, dat deze rozen natuurlijke niet op miraculeuze wijze tot manifestatie gebracht waren aan de voet van het kruis, maar in andere tijden en anderen plaatsen. Soms word de roos van de Magdalena de Roos van Israël of de Roos van Jeruzalem genoemd en die worden niet verondersteld gevormd te zijn door de tranen van Maria Magdalena maar door andere Heiligen of Heilige meesters.



De waarheid is dat deze rozen nooit echt geweest zijn, maar dat de benoeming altijd symbolisch is geweest, een representatie van twee krachtige vortexen of aardechakras, waarvan de ene inderdaad in Jeruzalem bestaat en de andere ergens anders in Israël. De connectie tussen deze aarde vortexen en Maria Magdalena is gerelateerd aan de aard van deze energie die Maria Magdalena in die tijden droeg " de energie van de Magdalena vlam " het vrouwelijke aspect van de Christus energie, De Christess energie. Deze vortexen waren de laatste twee vortexen die deze energie op de planeet vast hielden en verankerden, voordat de kracht afzwakte en verdween van dit fysieke niveau. Deze twee chakra`s de rozen van Magdalena, die in Israël en Jeruzalem bestonden en die vastgehouden en gevoed werden door Maria Magdalena, tot aan het eind van haar fysieke leven op aarde, waren de laatste aarde vortexen die overbleven om de kracht en de aanwezigheidvan de Magdalena vlam te ankeren, de vrouwelijke expressie van het christus bewust-zijn, die de energie van de grote Goddelijke Moeder, Sophia en Shekinah op aarde hield totdat de aanwezigheid van het Goddelijke vrouwelijke, de universele Moeder uitdoofde op de aarde en volledig vervangen werddoor de patriarchale expressie en perceptie van God.

Ik Ben Lady Nada , zij die eens Maria Magdalena was. De Vortexen die te dien tijde op de aarde bestonden werden beheerst door mijn wil en aanwezigheid op aarde als laatste van de Priesteressen van de Goddelijke Moeder, de laatste van de Priesteressen die fungeerde als avatars waardoor de kracht van de Magdalena vlam bestond op de aarde. Natuurlijk waren er, lang na mijn ascensie, priesters en priesteressen op verschillende plaatsen rond de wereld, die doorgingen de Goddelijke moeder in al haar verschillende namen en verschijningsvormen te vereren. Zelfs al bestond de Magdalena Vlam niet langer hier op aarde of in hun harten van, het was nog steeds mogelijk om de Grote Godin te vereren. Het was simpelweg echter niet langer het geval dat haar aanwezigheid gekend en gevoelt werd in het bewust-zijn en de harten van een-ieder. Nu trok de Godin zich terug naar die landen, die haar altijd heilig hadden gehouden en haar aanwezigheid zou alleen nog maar gevoeld en gekend en worden in deze oeroude landen van waarheid. Toen de Magdalena Vlam niet langer aanwezig was om het bewustzijn van het Goddelijke Vrouwelijke te voeden, was het nog maar een kwestie van tijd voordat het patriarchale Christendom zich zou verspreiden en volledig het bewustzijn en de vereniging van zijn eigen vrouwelijke helft zou opslorpen. En dit is inderdaad hetgeen wat gebeurde, bijna overal, maar op bepaalde plaatsen en in bepaalde culturen en geheime orders en genootschappen, die in stad werden gehouden door degenen die de mysteriën geleerd hadden die door de generaties doorgegeven waren, werd de Godin nog steeds erkend en haar aanwezigheid werd in een schaduwvorm op aarde behouden.

Onlangs heeft de terugkeer van de magdalena Vlam in het bewustzijn van de mensheid en in de wezenlijke structuur van jullie realiteit plaatsgevonden. De terugkeer van deze energie zal de weg vrijmaken voor de volledige terugkeer van de aanwezigheid van de Goddelijke Moeder in de harten, geesten en spirits van de mannen en vrouwen van jullie aarde en terug in de structuur van de materie zelf, tot zijn volste en meest krachtige niveau. Zo het ooit was zo zal het weer worden, dat de Goddelijke Moeder gekend en geëerd word op gelijke voet, zij aan zij met haar mannelijke wederhelft, wat het heilige huwelijk en vereniging voltooid dat op den duur androgyne en perfecte harmonieuze aanwezigheid van het Goddelijke mogelijk zal maken, die in al zijn ongelimiteerdheid ervaren en uitgedrukt zal worden door het eigen wezen van de mensheid. Maar voordat dit kan gebeuren moet de Maria Magdalena Vlam sterker op de aarde verankerd worden, en middels de resurrectie van de rozen van de Magdalena zal de Vlam krachtiger op zijn plaats gehouden en verspreid gaan worden door het hele fysieke niveau en het bewustzijn van de mensheid.

De twee vortexen in Israël en Jeruzalem, die de laatste waren die deze krachtige energie op de planeet beheersten, zijn recentelijk weer ontwaakt. Ze zijn gedurende deze laatste maanden in kracht gegroeid en zullen binnenkort klaar zijn om hun kracht te delen, zodat andere vortexen van een vergelijkbaar signatuur gecreëerd kunnen worden. De schepping van de rozen van de Magdalena zal in handen gegeven worden van de lichtwerkers van deze wereld, die mannen en vrouwen die geleid zullen worden om deze oproep te volgen en het zaad van de roos te planten op die locaties waar ze naartoe getrokken worden, zodat door de resurrectie van deze oeroude kracht ze hun rol te kunnen spelen in het weer tot leven roepen en ankeren van deze vitale aanwezigheid en kracht.

Om dit te kunnen doen, individueel of in groepen, hoe groot of hoe klein ook, moeten individuen die aangeraakt en geleid worden, geïnspireerd door deze boodschap of direct via hun verbinding met spirit, zichzelf toestaan geleid te worden naar die plaats waar een zaad geplant moet worden en daar hun bewustzijn tot eenheid samenvoegen en uitreiken naar een van de twee rozen die al op deze aarde bestaan. Om zo de energie van deze rozen, van deze aarde vortexen, tot zich te trekken, zoals je een stekje neemt van een plant, en dit te gebruiken om deze plant te vermeerderen op de plaats waarnaar ze zijn toegetrokken. Met gebruik van hun wil, hun bewustzijn, met hun lichaam als kanaal waardoor deze energie de aarde in kan, om zo op holografische wijze de roos op die locatie te hercreëren. Zie de roos beginnen te groeien, beginnen te openen, te bloesemen en te bloeien, zie het uitreiken door het bestaande wortelstelsel van de leylijnen op de aarde en z´n energie de planeet in zien weven en ankeren. Voed de roos met de liefhebbende energie van het Goddelijke en roep de aanwezigheid van de magdalena Vlam op naar beneden tot in de roos, zodat z´n licht en kracht kan beginnen zich meer substantieel met onze wereld en haar bewustzijn te verbinden.

Mochten mensen naar de verkeerde plaats gaan geen zorgen, want de energie van de rozen van de Magdalena is een energie door wordt overzien door mijn aanwezigheid en de kracht en aanwezigheid van de grote universele Moeder zelf en haar engelen en dus als de mensheid locaties heeft gekozen die niet voorbestemd waren om de nieuwe huizen en gastheren te zijn voor de roos energie, dan zal die simpelweg verschrompelen en zich niet wortelen op die plaats. Dus de mensen hoeven niet bang te zijn voor hun eigen intenties of twijfelen aan hun eigen intuïtie, want zelfs als zo onverhoopt een fout maken dan is er nog geen man overboord. Maar de mensheid is wel nodig om deze energie te ankeren, want deze energie moet manifest gemaakt worden in het fysieke lichaam van de aarde en dat kan niet door spirit alleen gedaan worden en daarom is de mensheid nodig om de fysieke ankerpunten te worden waardoor deze nieuwe energie kan groeien. De mens mag, als hij dat zo wil, zo versieringen aanbrengen aan het simpele ritueel dat we genoemd hebben, voeg je eigen viering, ceremonieën, gezang, gebeden, channelings toe, om deze dienstbaarheid aan het licht te gedenken en het iets moois, krachtig en diep gaans te maken. Maar de mensheid moet ook begrijpen dat het niet noodzakelijkere wijze vereist is om zo´n grandioze ceremonie te houden om de roos te activeren en een persoon met simpele intentie, die zich met de kracht van de rozen die al bestaan wil verbinden en het zaad wil overbrengen dat nodig is om een volgende te creëren, die in alle serieusheid en intentie werkt, zal succesvol zijn in dit streven.

De magdalena Vlam is een energie die geschapen is voor de mens, om hem op lijn te brengen met de aanwezigheid van de Goddelijke Moeder. In den beginne maakte deel uit van het erfgoed van de mensheid, zoals ook het Christus vuur. Toen het verloren ging, verloor de mensheid als geheel z´n bewuste verbinding met de Goddelijke Moeder, waardoor ze weggleed van de aarde, wat er toe leidde dat in het bewustzijn van de mens haar bestaan steeds minder een realiteit werd en meer een droom of een sprookje. Sommigen zijn natuurlijk in staat geweest om de verbinding in stand te houden, zelfs zonder de aanwezigheid van de magdalena Vlam en waren in staat om op die plaatsen waar zij samenkwamen, in die landen waar het Goddelijke vrouwelijke herinnerd werd, door toewijding en discipline de verbinding tussen henzelf en de Godin in stand te houden en de plaatsen naar haar aanwezigheid en magie gevoeld kon worden te bewaren.

Maar het tij der tijden was aan het veranderen en het was gepast dat de kracht van het patriarchaat zou regeren en dus zelfs in deze veilige heiligdommen, werd in de loop der tijden de Godin verdrongen door de God. De zaden van waarheid, de oeroude Mysteriën zijn gebleven en door het succesvol bewaren van deze geheimen was het mogelijk dat de waarheid over het bestaan van de Godin in ere hersteld kon worden. Met nu de restoratie van de Magdalena Vlam en met een krachtige verspreiding van haar energie middels de rozen van de Magdalena, zal de aanwezigheid en kracht van de Godin ten volle beginnen terug te komen en de mensheid zal opnieuw beginnen de aanwezigheid van de Godin binnenin zichzelf, zowel als in de natuur , te onderzoeken en ontdekken. De mensheid zal beginnen de zachte, liefhebbende, eeuwigdurende en oneindige aanwezigheid van de Grote Lady, de Universele Moeder van Alles, te voelen en na verloop van tijd deze kracht te combineren met de kracht van God, de kracht van de Christos, om uiteindelijk het ultieme gezicht van de godheid te bereiken, dat verschijnt als de twee zich versmelten als een.

Deze Channeling is dus een oproep aan al diegene die dienstbaar willen zijn aan het licht om zich te openen voor deze waarheid en geleid te worden, alleen of met anderen, om te beginnen aan de reis de wereld in en de Rozen van de magdalena te doen herrijzen en te helpen bij het ankeren en het distribuëren van de kracht van de Magdalena Vlam, zodat het meer en meer manifest word op aarde. Het is een oproep om jullie bewustzijn, jullie hart en ziel, te verbinden met die van ons en ons te helpen in de restoratie van jullie wereld. In die oeroude boeken, die nu tot stof vergaan zijn en alleen nog in de akasha kronieken geconserveerd zijn, wordt er gezegd dat wanneer de wereld er klaar voor is om herboren te worden, de rozen van de Magdalena opnieuw zullen bloeien en op zouden reizen uit de aarde, deze keer niet tot manifestatie door tranen en verdriet, maar door tranen van vreugde en herkenning dat de Magdalena en de Christus verenigd zijn als een en de nieuwe Adam en Eva van de Aarde worden. De tijd voor de vervulling van deze profetie is aangebroken en het kan alleen maar vervult worden middels jullie gratie en liefde.



Met liefde dus verlaten we jullie met deze woorden. In perfect vertrouwen en perfecte liefde nemen we afscheid.

Bron: De Roos van Maria Magdalena
http://www.divinevitality.nl/deroos.html
admin
admin mei 18 '10
Mag ik vragen welke kleur de roos had,Jorine of Tinne.
Marenubium
Marenubium mei 18 '10
Wat mooi dat ik 'haar' zo weer tegen mag komen. Door 'haar' ben ik zelf de kracht van de Godin weer gaan ervaren, en daarmee tevens de kracht van de vrouw in het algemeen. De krachtigste vrouwen die ik ooit ontmoet heb in mijn leven, hadden allemaal 'iets' met Maria Magdalena/Nada. Haar krachten (of die van Nada) heb ik aan den lijve ondervonden tijdens een bezoekje aan een mevrouw in Limburg; zij heeft een bron met zuiver water in haar tuin welke 'aangeraakt' is door Maria. Ook heb ik via deze mevrouw weer even contact weten te leggen met Atlantis, en de puurheid en zuivere liefde die daaruit voortkwam.
Erg mooi, bedankt voor het delen.
admin
admin mei 18 '10
wat ik hier typerend vind is de band met Atlantis.....
Die zie ik hier veelvuldig.......(gelukkig)
Vanaf mijn 14de vertelde een handlezer hierover (vanuit mijn hand) en daarna diverse andere mensen/mediums/handlezers/handschriftlezer enz ook.
Het gegeven GOD/GODIN ben ik tot voor kort alleen maar tegengekomen in de Wicca leer.
hehe........
Cialara
Cialara mei 18 '10
Onze roos had een roze kleur smile

Ik heb zelf ook onlangs mijn connectie met Atlantis leren kennen, ik heb daar al eerder een stukje over geschreven hier op het forum.

Ik heb ook ergens in december een hele duidelijke herinnering gekregen aan wie ik daar was en met wie en wat ik daar deed smileHet was een heel mooi, maar ook een heel verdrietig moment.

Liefs Jorine
Begrip
Begrip mei 19 '10
Ma zijn er dan ook goden van de Islam, Boeddhisme ... Alleeja kvin Lady Nada wel e sympthieke madam enzo oor alsk da ier lees, ma kvraag me dat altijd af, tis precies ofdat gefocust is op het crhistendom, snappen jullie een beetje wat ik wil zeggen?

xxx
Ilse
Cialara
Cialara mei 19 '10
Ja, eigenlijk alles waar ooit over geschreven is in de mythologieën en in religieuze geschriften, al die "personen" of geesten, spirits hoe je het ook wilt noemen, die bestaan echt.

We kunnen ze herkennen doordat onze gidsen of de betreffende spirit zijn/haar naam noemt, soms doen ze dat niet en zien we alleen maar kleuren, symbolen, of attributen, omgeving of situaties... Niet altijd mogen we weten met wie we te maken hebben, dan gaat het meer om het ervaren.
Begrip
Begrip mei 19 '10

Wauw, jij hebt echt geluk dat je deze personen mag ontmoeten.

x
Cialara
Cialara mei 19 '10
Ik zie het zelf niet echt als geluk, maar meer als een soort van ontwaken en leren kennen wie ik werkelijk ben. Iedere ontmoeting met, is een nieuw puzzelstukje van mijn ware zelf. Ik denk dat dit voor iedereen mogelijk is, als je je er op in stelt en de intentie hebt om te groeien. Daarnaast vermoed ik dat er meer achter schuilt dan alleen maar zelf te ontwaken, misschien ook om het meer uit te gaan dragen en anderen een weg te laten zien die voor ons als mens open staat om te betreden.

En ondanks dat ik het niet zie als "geluk" ben ik er wel degelijk van onder de indruk smile
admin
admin mei 19 '10
Lady Nada is er voor iedereen, die in deze tijd.. het Christusbewustzijn in zichzelf wil naar buiten brengen. Het Christusbewustzijn is de Goddelijke vonk die in jouw hart zetelt.
Lady Nada komt blijkbaar naar je toe.. ze nodigt uit, en in feite is het heel energetisch.
Daarmee bedoel ik dat je "voelt" dat ze bij je aanwezig is, innerlijk in je hart,
En dat ze kiest, om je te begeleiden.. deze keuze is gebaseerd op datgene wat ze hierboven van je zien,weten,voelen en op Zielsvlak. (niet vanuit de moeilijkheden of problemen op aards niveau bv.. want meestal zijn dat tests, of opdrachten, of zoektochen en lessen.. die zij voor ons hebben uitgestippelt)
Dit is wat ik tijdens de reis heb begrepen, zoals het intuitief opgevangen werd.

Liefs, Tinne
gast
gast mei 19 '10
Ik ben niet bekend met al die namen die jullie iedere keer noemen. Wat er bij mij van binnen inzichten geeft heeft geen naam maar is zeker wel een grote aanwezigheid. Ik heb ook zelf niet de behoefte er een naam aan te geven. Het komt op de momenten dat het "nodig" is om mij iets te laten "zien".
Als het al iets is dat een naam draagt weet ik bijna zeker dat het door mijn eigen mind geinterpreteerd is en wel een weten is maar nog geen waarheid. De waarheid draagt voor mij geen naam. Er is niemand die er iets aan kan ontlenen.

Ik vind het wel mooi hoe jullie door de mind kunnen reizen en daar van alles tegen komen dat vanaf het begin van de mensheid erin opgeslagen is. Eigenlijk zijn jullie met de weg terug bezig. Ben benieuwd wat jullie zullen vinden als julie bij het allereerste begin zijn beland. De schepper? De scheppers schepper? of misschien iets anders.....
Marenubium
Marenubium mei 19 '10
Hihi Gast, ik bedacht me net hetzelfde. En om Ilse het even te verduidelijken: Het maakt niet uit welke naam het 'beestje' heeft, of het nou Maria is, Nada, God, Godin, Jahwe of Jezus, Pietje of Klaas, of het uit het Boeddhisme afkomstig is of uit de Afrikaanse mythologie. De energie is hetzelfde, dan wel de 'ziel'. Het gaat meer om de intentie, en in welke hoedanigheid deze energie ons aanspreekt (letterlijk en figuurlijk). Dat is voor de 1 ander dan de andere, omdat de 1 wat meer 'feeling' heeft met de verschijning van Maria, de ander meer feeling met Godin, en zo verder! Het is 1 soort energie, die op meerdere manieren verschillen personen kan en weet te bereiken.
Is me dat mooi smile
admin
admin mei 19 '10
Origineel bericht van: Ilse
Ma zijn er dan ook goden van de Islam, Boeddhisme ... Alleeja kvin Lady Nada wel e sympthieke madam enzo oor alsk da ier lees, ma kvraag me dat altijd af, tis precies ofdat gefocust is op het crhistendom, snappen jullie een beetje wat ik wil zeggen?

xxx
Ilse


Het Christendom is een godsdienst.. en Jorine en ik zijn niet met Godsdiensten bezig..
Lady Nada was in een aards Leven, Maria Magdalena.. en ook dàt zien wij niet vanuit een bepaald godsdienstig oogpunt.
Shiva bv. is m'n vriend nr 1, en je zou hem kunnen plaatsen bij de Godsdienst " Hindouisme" , doch ook Hem zie ik niet binnen het kader van een bepaalde Godsdienst, Shiva is een energie...
Alles is energie trouwens.
We schrijven ook niet alles van de reis neer, sommige zaken zijn zo privé en persoonlijk.. in feite "stippen" we aan.. wat in woorden bijna niet is uit te leggen, en wat we voelen en beleven is niet altijd over te brengen.

OOk begrijp ik dat de verhalen die hier verteld worden, via de reizen die we meemaken, geïnterpreteert worden door diegene die het lezen, naar hun eigen kijk op het leven en de dingen rondom hen, en hun ervaringen..gevoelens en ontmoetingen.

Ik geniet van jullie betrokkenheid, en jullie persoonlijke kijk en interesse en openheid daarin.... dank jullie wel voor jullie feedback. En alle verhalen die jullie meemaken zijn hartelijk welkom.
Voelt als een groep voor mij..
Cialara
Cialara mei 19 '10
Nee ik ben inderdaad niet met godsdienst bezig smile

Wat ik vooral waarneem zijn bepaalde energiën, gebeurtenissen, emoties, symbolen, objecten, landschappen, kleuren, tintelingen, fysieke gevoelens, gebaren of teksten die ik doorkrijg via helderweten en heldervoelen.

De energie zoals ik Lady Nada vooral voelde, was als een zacht veertje dat langs je huid komt, maar ook het gevoel van geborgenheid, veiligheid, een zachte bries in een bloemenveldje in de zomer.

Alle spirits zijn anders in energie. Als je er eentje een aantal malen hebt "ontmoet" ga je die herkennen. In het begin is het inderdaad soms lastig, maar dan helpen onze gidsen en de betreffende energie ons, door ons bijvoorbeeld een naam, een symbool of een omgeving te laten zien.

Het is wel waar wat Marenubium zegt dat de spirits zich op verschillende manieren kunnen tonen aan je, maar hetgeen je voelt, ofwel de energie die je waarneemt is altijd dezelfde van die betreffende spirit. (Wat een lastig taalgebruik om iets wat je voelt uit te leggen crazyhet is ook bijna niet uit te leggen hoor ha ha ha)

En terug gaan naar de schepping? Tijd bestaat niet, dus hoef je niet terug...
Cialara
Cialara mei 19 '10
Origineel bericht van: gast
Ik vind het wel mooi hoe jullie door de mind kunnen reizen en daar van alles tegen komen dat vanaf het begin van de mensheid erin opgeslagen is.


Daar is een misvatting die ik even recht wil zetten. We reizen liever niet vanuit de intentie van de mind. We reizen vanuit de ziel, en de ziel heeft herinneringen ja, uit vele vorige levens. Daardoor kun je ook dingen van lang geleden herkennen, dus van duizenden jaren geleden. De mind kan dat niet, die is alleen van dit leven.

Ik kan je niet zo heel goed uitleggen hoe het in zijn werk gaat, het is een fysiek gevoel bij mij dat vooraf gaat aan een reis. Ik word letterlijk getrokken aan mijn ziel. En dan pas kan ik op reis.

Zeker, ik heb ook een paar keer gedeeltelijk vanuit de mind gereisd, omdat mijn ego dat wel graag wilde. Maar zo'n reis is anders, voelt anders, is vaak aardser en niet zo warm, licht en liefdevol als de zuivere zielsreizen. De lichtmeesters of lichtenergieën, zullen je niet ontmoeten als je vanuit je ego of vanuit de mind reist.
gast
gast mei 19 '10
Ach het is maar hoe je het noemt en weer interpreteerd. Het is iig datgene wat door alles wat er ooit aan energie en leven op aarde is geweest wat bijelkaar in een "ruimte" zit. Je zou het ook nog de grote collectieve Geest kunnen noemen en er zijn mensen die het Akashic records noemen. En hoe je het ervaart, met wat je ervaart maakt er nog niet iets anders van dan dat wat het IS.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki