Loading...
nl

waaraan herkent een engelmens zichzelf..

bloempje
bloempje mei 16 '10
maar ja wanneer ben je nu dan dus echt een engelmens? waaraan herkent een engelmens zichzelf, buiten zijn mogelijkheden om?

liefs Bloempje
Delen:
Marenubium
Marenubium mei 17 '10
Ola Bloempje smile

Zie tevens 'Engelmensen' 1 en 2 uit 'Overige zaken'.
Neem mee wat jou aanspreekt, voel en ervaar jouzelf hierin, dat is het allerbelangrijkste!
Laat je niet zozeer leiden/lijden door wat op schrift staat (zwart op wit), want dat is maar 1 interpretatie van 1 iemand.
Neem gewoon datgene hieruit mee, wat jou aanspreekt, en volg dat, dan ben en blijf je jezelf, en laat de rest voor wat het is.
Herken jij jezelf bijv. in 'indigomensen'/'kristalmensen'/'nieuwetijdskinderen'? Dat is goed! Maar zou jij jezelf dan ook onder die labeltjes willen scharen?
Hoe dan, of hoe niet?
Zoiets geldt exact voor de 'engelmens'.
admin
admin mei 18 '10
Hoi, lief Bloempje,
ik heb voor jou een apart topic gemaakt..
Lena
Lena mei 18 '10
heb je hierboven al gelezen over de informatie die over de engelmens geschreven staat? http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/1_inleiding.htm

het enige wat je jezelf moet afvragen...
of het niet gewoon een naam label is voor iets... wink
voor mij is de engelmens niet zonder ziel dus die informatie klopt voor mij niet...
haal eruit wat er voor jezelf inzit.
en vraag je af wat wil ik ermee..met dat gegeven dan...
bloempje
bloempje mei 18 '10
ja ik geloof dat een engelmens juist wel een ziel heeft, voor mijn gevoel dan, dus ik denk dat ik er idd maar gewoon uithaal waarvan ik voel hoe het zit, en verder gewoon het erbij houd dat ik ben wie ik ben, want ja engelmens of niet, ik heb een doel, mijn ziel heeft een doel mijn geest heeft een doel en uiteindelijk zal het vast zover komen dat het punt daar is dat ik weet waar ik naartoe moet en ook dat we met zijn allen bereiken wat van ons verwacht wordt.
en nee ik houd niet van labeltjes, daarom vond ik het zo moeilijk om definitief te weten of ik een engelmens ben ja of nee. maar echt van belang is dat niet om te weten als je maar goed doet dan komt het ook weer allemaal goed. zo heeft ons zoontje de diagnose klassiek autisme, maar ja echt een doorsnee autist is het absoluut niet, dus alles is niet zwart op wit te zetten. ik denk dat ik had willen horen van 1 specifiek iets dat leidt tot het antwoord wel of niet, maar dat is er niet echt.
dus ik houd het er gewoon bij dat ik mezelf ben en handel vanuit mijn hart en ziel.

wel heel hartelijk dank voor jullie geduldige antwoorden, dat is wel heel fijn! het is zelfs al heel fijn om eens niet voor raar verklaard te worden door een menigte om me heen, maar gewoon een degelijk antwoord te krijgen.

Heel veel liefs van Bloempje.
blij met dit forum van begrip!
Cialara
Cialara jul 15 '10
Deze video kan helpen bij herkenning wink

admin
admin jul 15 '10
Mijn ervaringen: Je hoeft niet een engel mens of wat dan ook te zijn om open te kunnen staan voor een ontwaking in engelen energie. Dat te hebben gezegd klopt de benaming engelen mens niet en word het meer een engelen energie gebruiker.

Mensen die groeien door andere mensen te helpen hebben er veel aan om die energie vorm te gebruiken en kunnen na veel gebruik een astraal lichaam krijgen met vleugels. Na de ontwaking van deze astrale vleugels ga je ook groter worden en ben je steeds beter in staat licht te gebruiken om te zuiveren.
Echter ga je steeds verder weg van je kern als mens en kan je ook sommige basis energieën niet meer als mens verwerken.
2 mooie voorbeelden hiervan zijn,
- dat je niet meer tegen het donker kan (en dan hoeft niet eens donker te zijn maar dingen kunnen ook donker uitstralen)
- je kan dingen niet meer los laten als de cosmos je ergens in vermengt. Dit waarschijnlijk omdat hoe meer licht je hebt hoe meer je in eenheid bent met de cosmos (licht is niet de enige manier om een te zijn met de cosmos).

Zelf ben ik geen groots gebruiker van licht energie, heb er wel ervaring mee. Maar dit is waarschijnlijk omdat het niet aan mij is om mensen te helpen, de cosmos komt mij in andere dingen te gemoed om te groeien.


Greets, Robbert.
3Dx
3Dx aug 28 '10
Welke is de relatie tussen:

1/ de ENGELMENS zoals omschreven op deze site - WIT
2/ de opstandige AN.UNNA.KI’S / Nephilims (gevallen engelen)die in opstand kwamen tegen hun leider EN.KI (Aartsengel Lucifer) en hun leven als gevallen engel opgaven voor een menselijke ziel. Deze gevallen engelen kregen de naam van “Sterrevaders” of “Ridders van Michaël” of “Meesters van de Violette Vlam” mee.
3/ de achtergebleven Anunnaki omschreven door Amitakh Stanford, een aantal achtergebleven buitenaardsen in menselijke lichamen - ZWART (zie http://www.scribd.com/doc/24567077/Annunaki-Nephilim-NL)
4/ Saint-Germain, vrijmetselaar = Engelmens? Afstammeling van Anunnaki Achterblijvers? Hoge priester van de Tempel van de Violette Vlam?

en dus de relatie Engelmens en Vrijmetselarij?
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 28 '10
4?
stap 4? ... .. ja geweldig... 5 en verder, en dan weet je het.....=wel heavey en veeel.., maar ook mooi smileow btw dan krijg je weer terug keer en heftige dingen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki