Loading...
nl

Arend, wie wil het proberen

arend
arend mei 17 '10
hallo
ik heb in feb mijn foto laten lezen
wie zou het opnieuw willen proberen
groetjes Arend
Delen:
Marenubium
Marenubium mei 17 '10
God zeg, Arend!! Ik ben zoooo benieuwd hoe het met Harmke is, en met jou en jullie dochter... stuur me anders even een pb, als je het niet hier kwijt wilt...

Als je het goed vindt, probeer ik je morgen te lezen, net even een andere lezing achter de rug smile
Hele warme knuffel vanuit hier, en weet...je bent niet alleen Arend!

Liefs,

Eva
admin
admin mei 17 '10
Hallo Arend,

Ik probeer je te lezen op je naam, Ben nog aan het leren dus ik kan er ook voledig naast zitten.

Allereerst zie ik een vrachtwagen en een stapel zand en stenen, ik zie je als een zachtaardig persoon die krachtig is maar wel erg betrokken bij andere mensen en vooral je gezin is heel belangrijk.
Je bent een harde werker en ik zie je het liefst als eigen baas.
Dit past goed bij je Ik zie een pubermeisje en ik zie dat je om haar geeft en zij om jou is dat je dochter?
Verder zie ik vogels is dat een hobby? of heb je ze graag om je heen ben je een natuurliefhebber?
Je bent een man van zijn woord integer en betrouwbaar.
Wel is het zo dat wanneer iemand je belazert dan is er geen weg terug je bent er dan klaar mee en neemt afstand van de persoon.
Je laat het dan makkelijk los en denkt er ook verder niet meer aan het is gewist uit je systeem.

Je bent een echte familie man en het geeft je kracht en steun.

Dit is het voor nu even ik hoop op een reaktie van je om te weten of ik goed zit.

fijne avond en tot horens

groetjes van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske