Loading...
nl

nougnag, wie wil mijn foto's lezen

admin
admin mei 22 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Keej Tinne/Bellefleur/Martina...ik snap jouw uiting in deze, maar het voegt weinig tot niks toe.
Blijkbaar heb jij nougnag wat anders mee te geven of dan wel hetzelfde?
Of beschouw jij haar als een beschermelinge...dan gebruik aub je eigen woorden ipv te gaan vieren met de woorden van andere mensen...
Danku.
Ik beschouw mijn lezingen hier voor als gezien, want blijkbaar zijn mijn woorden minder waardevol dan de regerende Guru's hier smile
I make way, if that means that others can have more space to explore themselves.

Lat0rz en het gaat u allen goed!

En Nougnag: je hebt ergens toch niet 'onze' woorden goed opgevat meis. Macht auch nichts, het gaat inderdaad en immers alleen om de weg die wij mensen individueel hebben te gaan wink
Jij bent je daar volledig bewust van. Hou dat vast! En laat je niet van de wijs dan wel van jouw pad afbrengen door woorden en wijsheden van anderen. Je bent sterker dan je denkt smile

Ow Marenubium
Maak je toch niet zo druk over mij.

Doe gewoon.

HarryS
HarryS mei 22 '10
Origineel bericht van: nougnag
Hahaha

Ik hoor HarryS roepen kijk ff naar mijn runen,
kijk ff naar mijn runen......

ssssssssssssst harry

Had even de discussie gemist hier hoor, zal dit weekend even terug gaan lezen allemaal wink
admin
admin mei 22 '10
Ik denk dat Mare heel gewoon doet als ik eerlijk ben. Er wordt info gevraagd, deze wordt gegeven. Maar je weet en je kent je eigen pad, ook al kan een ander nog zoveel zeggen.

En wat betreft de eerste alinea wat Marenubium aangeeft, ben ik het zeker voor een deel met haar eens.

Het komt inderdaad bij mij over dat de 1 meer naar voren wordt gehaald (c.q. opgehemeld, be (ver) licht) dan een ander. Er wordt zeker een bepaald onderscheid gemaakt, ook zal zegt men: nee, 1 voor allen, vrijheid, blijheid, kijk eens naar wat het met je doet en noem maar op.

Het voelt aan als onderscheid, het voelt aan als: Ik weet het beter (dan jij). Luister naar mij. Ik ben en voel zoveel (meer en anders dan jij). Het is net als een hiërarchische maatschappij. Dacht dat het daar in de nieuwe wereld helemaal niet meer om ging?

En dan is de opmerking: I make way, if that means that others can have more space to explore themselves.
helemaal niet zo gek.

Maar ik wil niet met de woorden van een ander gaan schermen, de niet schuingedrukte tekst is van mij.

Nougnag, dit staat helemaal los van jouw fotolezing, dus trek het je niet persoonlijk aan. Het is gewoon (een) mijn visie op dingen.
admin
admin mei 22 '10
Te laat Bart

Ik heb net Mare een aantal vragen gesteld.....
Ook niet erg,vind ikzelf, het is om duidelijkheid te verkrijgen,nooit verkeerd....
Marenubium
Marenubium mei 23 '10
Origineel bericht van: Bart
Nougnag, dit staat helemaal los van jouw fotolezing, dus trek het je niet persoonlijk aan. Het is gewoon (een) mijn visie op dingen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel bericht van: nougnag
Ik heb net Mare een aantal vragen gesteld.....
Ook niet erg,vind ikzelf, het is om duidelijkheid te verkrijgen,nooit verkeerd....

Yup, vragen gesteld aan de verkeerde dus. Laat dat dan duidelijk zijn wink
Het is wel goed zo.
admin
admin mei 23 '10

Ik lees het topic van nougnag vandaag verder, en de reactie naar mij persoonlijk..die begrijp ik niet goed.
Ik grapte op nougnag haar woorden naar Harry toe.. had alle lezingen gelezen en vond die prachtig; Ik kan daarvan genieten.
En dat vertel ik graag..
De reactie's die daarop volgen, van derden.. voelde voor mij daarom vreemd aan.
Blijkbaar was er iets aan de gang, waar ik geen weet van had.

Liefs
Tinne
Marenubium
Marenubium mei 23 '10
Quote:
Blijkbaar was er iets aan de gang, waar ik geen weet van had.

Datzelfde geldt van hieruit ook!
Daar komt bij, dat loze opmerkingen voor mij nooit een toegevoegde waarde hebben op een forum, helemaal niet bij lezingen! (algemene Fora-Richtlijn, en komt nogal onbeschoft over). Daar is het 1 en ander uit te concluderen, zoals Bart en ik al hebben 'uitgelegd'. En als jij dat niet snapt Tinne/Bellefleur/Martina, dan zou je wellicht even wat meer moeten converseren met je gidsen.
Want blijkbaar hebben bepaalde mensen toch meer 'ruimte' nodig om zichzelf te (her)ontdekken, om daarmee hun eigen pad te kunnen vervolgen. Zelfs nu heb je het niet kunnen laten weer te reageren overigens. Dus de arena is all yours smile
(Nudge nudge do you know do you know.)

Lat0rz en tot (be)kijk(s) maar weder.

*gaat vrolijk verderz*
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie