Loading...
nl

nougnag, wie wil mijn foto's lezen

Marenubium
Marenubium mei 17 '10
Dag Anuschka smile

Wat leuk om eens je koppie te zien achter de tekst wink
Toen ik je foto zag, jeukten mijn vingers meteen. Dus als je het niet erg vind, even een lezing van mijn hand nu er even tijd voor is.

Jouw naam is de Hongaarse variant van 'Annuska', wat weer afgeleid is van het Hebreeuws 'Anna'. Anna betekent Genadig/lieflijk.
En dat zie ik heel sterk bij jou, voornamelijk 'Genadig' in de betekenis van Edelmoedig. Jij bent iemand die zichzelf makkelijk 'opoffert' voor een ander, c.q. jezelf snel en te makkelijk eigenlijk op de achtergrond plaatst om plaats te maken voor een ander. Daarbij laat je soms ook teveel over je heen lopen. Dit veroorzaakt best wel eens een strijd in jouzelf: Hé maar zeg, en IK dan! Maar vervolgens houdt je wel je mond stijf dicht.
Hierdoor kun je veel in jouzelf opkroppen. In veel gevallen kun je je erbij neerleggen, gewoon, omdat de ander nu eenmaal meer ruimte in jouw ogen verdient, en jij het aankan. Maar vaak genoeg zit je je ook wel op te vreten van binnen.
En dan duurt het eventjes voordat het 'verteerd' is ey?
Dit zal je letterlijk wel eens op de zenuwen werken!
Kan het soms zijn dat je iets met suiker hebt? Of tenminste...iets met flauwtes heeft het te maken. Deze gedachte komt nu bij mij binnen: je wordt af en toe letterlijk flauw van iets.

Ik heb het idee dat je je overal een beetje bij hebt neergelegd. Alsof je van jezelf niet vindt dat je je verder mag ontwikkelen, of dat je jezelf een beetje te oud vindt om uberhaupt nog een persoonlijke groei door te maken. Je berust je er een beetje in, lijkt het wel. Maar ergens in jouw hoofd speelt ook de gedachte: Maar verrek, er moet iets meer zijn...er IS iets meer.
Aan de andere kant...dit leventje is ook wel lekker rustig zo, is het niet smile
Ben je een beetje bang om jezelf naar boven toe open te stellen? Bang dat er teveel onrust gaat ontstaan bij je?
Je houdt er namelijk niet zo erg van, van veranderingen e.d.
Maar ehm...dat krampachtig vasthouden aan iets...werkt ook niet echt goed hè! Dat manifesteert zich bij jou lichamelijk.
Volgens mij sta je voor jouw eigen gevoel een beetje voor een keuze: of zo blijven doorgaan (wat toch wel lekker rustig is!), of de diepe duik nemen en opnieuw leren zwemmen.
Waarom zeg ik dit?
Omdat jij bij jouzelf heus wel weet en voelt dat er meer is, hihi.
En vroeger heb je dat ook zo ervaren. Je voelt, ziet en ervaart meer dan anderen om jou heen, en dat veroorzaakt veel twijfel bij je. Het wringt een beetje bij je, om eruit te komen. Maar jouw 'denken' zit jou een beetje in de weg op het moment. Dat veroorzaakt weer onzekerheid, en de angst dat er teveel gaat veranderen bij je/in je leven. Waarom eigenlijk? Zouden de mensen die nu van je houden, ineens denken 'God zeg, die Anoesj, dat is toch niks hoor'? Volgens mij niet wink

Ik wil je bij deze meegeven...dat als jij je open gaat stellen, dat er zoveel meer duidelijk kan gaan worden voor je smile
En nee, zo heel veel gaat er echt niet veranderen! Er staat iets goed voor je voor de deur, een cadeautje van bovenaf wat te springen staat om in ontvangst te worden genomen.
Het is aan jou om de deur open te doen!

Ga de komende tijd even lekker NIKS doen en achterover leunen. En laat het even over aan 'boven'. Houdt niet meer krampachtig vast, maar laat los. Reken maar, dat je zenuwen je dankbaar zullen zijn wink
En zodra je weer in je 'denken' vervalt (het malen enzo), even diep adem halen, de frustraties van je afschudden, en bij jezelf denken: Het komt wel goed, hoe dan ook. Je kan me alleen maar blij maken.
Dan straal je iets positiefs uit, en kun je ook beter 'ontvangen'.
En laat jouw levensvreugde wat meer het woord doen, en mensen daarin delen! Je bent het waard, zij zijn het waard, en het zou zonde zijn als het niet gebruikt wordt.

Een steen voor jou op dit moment...Aquamarijn. Voor nu althans. Want te snel gaan is ook weer niet prettig! Het lichtblauw van de steen werkt namelijk subtiel in op de keelchakra (jezelf uiten). Daarna kun je overstappen op een groen/blauwe steen zoals turkoois of chrysocolla (werking op zowel keel- als hartchakra; voelen en jezelf uiten). En daarna komt de groene steen zoals Malachiet smile(puur op hartchakra: voelen!).

Omschrijving Aquamarijn:
Aquamarijn is een hele spirituele steen met een sterk kalmerende werking (zowel geestelijk als lichamelijk). Het maakt oprecht, eerlijk, tolerant, onbezorgd, ontspannen en vrolijk. Het is een goede steen om te dragen als projecten of persoonlijk zaken afgerond moeten worden want het maakt dynamisch, volhardend, doelgericht en succesvol. Het zorgt voor helderheid van geest als je verward bent, verscherpt de waarneming en bevordert zelfexpressie. Aquamarijn is bijzonder geschikt om bij je te dragen tijdens meditatie. Het bevordert spirituele groei, mediamieke gaven, intuïtie en helderziendheid. Fysiek helpt de steen bij keelpijn, opgezwollen klieren, schildklierproblemen, brengt balans in het hormoonstelsel en stimuleert groei. Het heeft een gunstige werking op de ogen (bijv. op mensen die bij- of verziend zijn), maag, het gebit en de kaak, en kalmeert overmatige reacties van het immuunsysteem, zoals allergieën (met name hooikoorts) en auto immuunziektes.

bron: http://www.edelstenenenmineralen.nl/aquamarijn.html

Groetjes en het ga je goed!!! En dat IS.

Eva

admin
admin mei 18 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Nougnag, leuk konijnenbeest avatar,

Ik zie in jou een pittig mens iemand die weet wat ze wil en een snelle manier van reageren heeft.
Je kunt snel dingen overzien en er op inspringen, je bent adrem en verfijnd, met een vlotte manier van doen.
Spreek je met een duidelijke heldere stem met een dialect?
Ik zie dat je punctueel bent en een scherp verstand bezit.
Je bent een harde werker en maakt weinig fouten.
Je helpt ook anderen als je ziet dat ze fouten maken verbeterd het en gaat gewoon door, maakt er geen poespas van.
Ik ben erg benieuwd wat voor werk je doet en of je werkt.
Ik zie in ieder geval een pc, maar ook een witte schort van een serveerster.
Hier zal ik wel helemaal de mist in gaan omdat het mijn eigen gedachten zijn.
Maar ik laat het toch staan.
Verder krijg ik geen bijzonderheden te zien.
Wil je nog even laten weten of het klopt, groetjes van Bea

blushDat is om bescheiden over te komen he,hihi,
mijn hysterisch konijn,dat is mijn chineze horoscoopbeestje.
Ja, dat is zo pittig en adrem zoals dat bij een Amsterdamse hoort (zeggen ze),ja een duidelijke stem,niet knauwend of plat.
Poespas heeft geen nut, gewoon hatsikidee doorgaan anders verdoe je je tijd met gebabbel op niks af.
Op dit moment doe ik niets buiten de deur.
Jaja een horecabep en een jaar of 5 bij de postbank gewerkt achter de pc,het laatste was pakketservice,maar tja crisis he......

Dankjewel Bea
mooie lezing,goed gezien,
liefs
Anuschka
admin
admin mei 18 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Dag Anuschka smile

Toen ik je foto zag, jeukten mijn vingers meteen. Dus als je het niet erg vind, even een lezing van mijn hand nu er even tijd voor is.

Jouw naam is de Hongaarse variant van 'Annuska', wat weer afgeleid is van het Hebreeuws 'Anna'. Anna betekent Genadig/lieflijk.
En dat zie ik heel sterk bij jou, voornamelijk 'Genadig' in de betekenis van Edelmoedig. Jij bent iemand die zichzelf makkelijk 'opoffert' voor een ander, c.q. jezelf snel en te makkelijk eigenlijk op de achtergrond plaatst om plaats te maken voor een ander. Daarbij laat je soms ook teveel over je heen lopen. Dit veroorzaakt best wel eens een strijd in jouzelf: Hé maar zeg, en IK dan! Maar vervolgens houdt je wel je mond stijf dicht.
Hierdoor kun je veel in jouzelf opkroppen. In veel gevallen kun je je erbij neerleggen, gewoon, omdat de ander nu eenmaal meer ruimte in jouw ogen verdient, en jij het aankan. Maar vaak genoeg zit je je ook wel op te vreten van binnen.
Kan het soms zijn dat je iets met suiker hebt? Of tenminste...iets met flauwtes heeft het te maken. Deze gedachte komt nu bij mij binnen: je wordt af en toe letterlijk flauw van iets.

Ik heb het idee dat je je overal een beetje bij hebt neergelegd. Alsof je van jezelf niet vindt dat je je verder mag ontwikkelen, of dat je jezelf een beetje te oud vindt om uberhaupt nog een persoonlijke groei door te maken. Je berust je er een beetje in, lijkt het wel. Maar ergens in jouw hoofd speelt ook de gedachte: Maar verrek, er moet iets meer zijn...er IS iets meer.
Aan de andere kant...dit leventje is ook wel lekker rustig zo, is het niet smile
Ben je een beetje bang om jezelf naar boven toe open te stellen? Bang dat er teveel onrust gaat ontstaan bij je?
Maar ehm...dat krampachtig vasthouden aan iets...werkt ook niet echt goed hè! Dat manifesteert zich bij jou lichamelijk.
Volgens mij sta je voor jouw eigen gevoel een beetje voor een keuze: of zo blijven doorgaan (wat toch wel lekker rustig is!), of de diepe duik nemen en opnieuw leren zwemmen.
Waarom zeg ik dit?
En vroeger heb je dat ook zo ervaren. Je voelt, ziet en ervaart meer dan anderen om jou heen, en dat veroorzaakt veel twijfel bij je. Het wringt een beetje bij je, om eruit te komen. Maar jouw 'denken' zit jou een beetje in de weg op het moment. Dat veroorzaakt weer onzekerheid, en de angst dat er teveel gaat veranderen bij je/in je leven. Waarom eigenlijk? Zouden de mensen die nu van je houden, ineens denken 'God zeg, die Anoesj, dat is toch niks hoor'? Volgens mij niet wink

Ik wil je bij deze meegeven...dat als jij je open gaat stellen, dat er zoveel meer duidelijk kan gaan worden voor je smile
En nee, zo heel veel gaat er echt niet veranderen! Er staat iets goed voor je voor de deur, een cadeautje van bovenaf wat te springen staat om in ontvangst te worden genomen.

Ga de komende tijd even lekker NIKS doen en achterover leunen. En laat het even over aan 'boven'. Houdt niet meer krampachtig vast, maar laat los. Reken maar, dat je zenuwen je dankbaar zullen zijn wink
En zodra je weer in je 'denken' vervalt (het malen enzo), even diep adem halen, de frustraties van je afschudden, en bij jezelf denken: Het komt wel goed, hoe dan ook. Je kan me alleen maar blij maken.
En laat jouw levensvreugde wat meer het woord doen, en mensen daarin delen! Je bent het waard, zij zijn het waard, en het zou zonde zijn als het niet gebruikt wordt.

Een steen voor jou op dit moment...Aquamarijn. Voor nu althans. Want te snel gaan is ook weer niet prettig! Het lichtblauw van de steen werkt namelijk subtiel in op de keelchakra (jezelf uiten). Daarna kun je overstappen op een groen/blauwe steen zoals turkoois of chrysocolla (werking op zowel keel- als hartchakra; voelen en jezelf uiten). En daarna komt de groene steen zoals Malachiet smile(puur op hartchakra: voelen!).

Omschrijving Aquamarijn:
Aquamarijn is een hele spirituele steen met een sterk kalmerende werking (zowel geestelijk als lichamelijk). Het maakt oprecht, eerlijk, tolerant, onbezorgd, ontspannen en vrolijk. Het is een goede steen om te dragen als projecten of persoonlijk zaken afgerond moeten worden want het maakt dynamisch, volhardend, doelgericht en succesvol. Het zorgt voor helderheid van geest als je verward bent, verscherpt de waarneming en bevordert zelfexpressie. Aquamarijn is bijzonder geschikt om bij je te dragen tijdens meditatie. Het bevordert spirituele groei, mediamieke gaven, intuïtie en helderziendheid. Fysiek helpt de steen bij keelpijn, opgezwollen klieren, schildklierproblemen, brengt balans in het hormoonstelsel en stimuleert groei. Het heeft een gunstige werking op de ogen (bijv. op mensen die bij- of verziend zijn), maag, het gebit en de kaak, en kalmeert overmatige reacties van het immuunsysteem, zoals allergieën (met name hooikoorts) en auto immuunziektes.

Eva

Dankjewel Marenubium,

Ik ga zeker gedetaileerd op jouw lezing reageren,nadat ik m 6 keer gelezen heb.
Je zit goed hoor en morgen ga ik de edelstenen kopen hier in het dorp,we hebben 3 leuke zaakjes hiervoor.
liefs,
Anuschka
admin
admin mei 18 '10
Hoi Anuschka,

Heb al een tijdje geen foto gelezen, maar uiteraard wil ik je foto lezen. Ik heb de eerdere lezingen nog niet bekeken.

Ik zie iemand die het nodige heeft meegemaakt. Heb het idee dat je een soort schild om je heen hebt gemaakt, een overlevingsmechanisme die prima werkt, maar wel je eigen ik afschermt. Je bent best gevoelig, maar je durft je verdriet niet goed te tonen aan anderen, want ik weet zeker dat je best wel eens lekker wil janken. Maar je laat die grote, coole bruine ogen van je zien, waar dan een luikje achter zit naar het diepere stuk, en jij bent daar de beheerder van. Sociaal, zeker, gewend om met veel mensen te praten en te werken, je houdt van kletsen (een lekker sigaretje erbij?), en dan komt best datgene naar boven wat je dwars zit, maar meer in een vrije vorm, die van een grap, een leuke opmerking die anderen zeker begrijpen, maar toch blijft dat diepe verlangen er zitten.

Je leven vindt je best lekker zo. Ik heb het gevoel dat je je overtuigingen die je jezelf hebt aangepraat moet loslaten. Omdat je in een wereld zit (volgens mij zit je bijv. al een tijd in eenzelfde kring) die jouw overtuigingen versterkt, geloof je niet, of durf je niet goed te verwachten in de zin van liefde, geluk enz.. je hebt dat station gepasseerd voor je gevoel dus dat zal me niet meer gebeuren denk je. Je bent een echte overdenker, denker, maar zit in een harnasje. Je sluit jezelf hierdoor op en dat is zo zonde lieve Anuschka. Gooi je wereld open en graaf in je denkwereld van het verleden en probeer het gevoel naar boven te halen waarin jij het idee had dat alles open stond. Bij dit punt begint het verwerken, maar ook de deur naar het nieuwe. De zomer komt eraan, mooie tijd om te beginnen :-)

Daarnaast ben je krachtig, je kunt zeker je mannetje staan, en laat niet snel het kaas van je brood eten. Werk je in de zorg?

Laat maar horen wat je ervan vindt !

Groetjes,
Bart
admin
admin mei 19 '10
Origineel bericht van: Bart
Hoi Anuschka,

Heb al een tijdje geen foto gelezen, maar uiteraard wil ik je foto lezen. Ik heb de eerdere lezingen nog niet bekeken.

Ik zie iemand die het nodige heeft meegemaakt. Heb het idee dat je een soort schild om je heen hebt gemaakt, een overlevingsmechanisme die prima werkt, maar wel je eigen ik afschermt. Je bent best gevoelig, maar je durft je verdriet niet goed te tonen aan anderen, want ik weet zeker dat je best wel eens lekker wil janken. Maar je laat die grote, coole bruine ogen van je zien, waar dan een luikje achter zit naar het diepere stuk, en jij bent daar de beheerder van. Sociaal, zeker, gewend om met veel mensen te praten en te werken, je houdt van kletsen (een lekker sigaretje erbij?), en dan komt best datgene naar boven wat je dwars zit, maar meer in een vrije vorm, die van een grap, een leuke opmerking die anderen zeker begrijpen, maar toch blijft dat diepe verlangen er zitten.

Je leven vindt je best lekker zo. Ik heb het gevoel dat je je overtuigingen die je jezelf hebt aangepraat moet loslaten. Omdat je in een wereld zit (volgens mij zit je bijv. al een tijd in eenzelfde kring) die jouw overtuigingen versterkt, geloof je niet, of durf je niet goed te verwachten in de zin van liefde, geluk enz.. je hebt dat station gepasseerd voor je gevoel dus dat zal me niet meer gebeuren denk je. Je bent een echte overdenker, denker, maar zit in een harnasje. Je sluit jezelf hierdoor op en dat is zo zonde lieve Anuschka. Gooi je wereld open en graaf in je denkwereld van het verleden en probeer het gevoel naar boven te halen waarin jij het idee had dat alles open stond. Bij dit punt begint het verwerken, maar ook de deur naar het nieuwe. De zomer komt eraan, mooie tijd om te beginnen :-)

Daarnaast ben je krachtig, je kunt zeker je mannetje staan, en laat niet snel het kaas van je brood eten. Werk je in de zorg?

Groetjes,
Bart

OOOOOOW WAUW een fotolezing van mijn idool.... blush
Nou Bart zo'n eer moet ik eerst even geestelijk verwerken voordat ik reageer.....
Eerst is Marenubium aan de beurt,sorry als trouwe fan ben ik sterk geneigd dat andersom te doen natuurlijk,dat begrijp je wel natuurlijk wink
liefs
Anuschka
Cialara
Cialara mei 19 '10
Origineel bericht van: nougnag
Origineel bericht van: Jorine

Toen ik je foto zag kreeg direct een steek in mijn rechter dijbeen, weet niet of het iets betekent. Het was heel even, kort, alsof het een injectienaald was...

kom ik later op terug.....
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom ik die steek voelde... smileje doet er zo geheimzinnig over

admin
admin mei 19 '10

Toen ik je foto zag kreeg direct een steek in mijn rechter dijbeen, weet niet of het iets betekent. Het was heel even, kort, alsof het een injectienaald was...

kom ik later op terug.....
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom ik die steek voelde... smileje doet er zo geheimzinnig over

Ja daar heb jij gelijk in Jorine,
ik denk dat dat nog gaat gebeuren,er staat mij nml nogal wat te wachten de komende tijd ......
M.a.w. dat is 'het'ook voor mij....
Cialara
Cialara mei 19 '10
hmmmm dat klinkt niet echt leuk... frown
admin
admin mei 19 '10
OOOOOOW WAUW een fotolezing van mijn idool.... blush
Nou Bart zo'n eer moet ik eerst even geestelijk verwerken voordat ik reageer.....
Eerst is Marenubium aan de beurt,sorry als trouwe fan ben ik sterk geneigd dat andersom te doen natuurlijk,dat begrijp je wel natuurlijk wink
liefs
Anuschka

Hehehe, ik begrijp het helemaal Anuschka tongueIk wacht je reactie gewoon even af.
admin
admin mei 19 '10
Ach wat niet weet wat niet deert Jorine.
Nu is het niet leuk dat mijn computer mijn opdrachten niet uitvoert.
admin
admin mei 20 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Dag Anuschka smile

Waarom zeg ik dit?

Omschrijving Aquamarijn:

Eva

Dank je wel Eva

En dat zie ik heel sterk bij jou, voornamelijk 'Genadig' in de betekenis van Edelmoedig. Jij bent iemand die zichzelf makkelijk 'opoffert' voor een ander, c.q. jezelf snel en te makkelijk eigenlijk op de achtergrond plaatst om plaats te maken voor een ander. Daarbij laat je soms ook teveel over je heen lopen. Dit veroorzaakt best wel eens een strijd in jouzelf: Hé maar zeg, en IK dan! Maar vervolgens houdt je wel je mond stijf dicht
.

Mondje dicht niet echt maar dat duurt wel eventjes inderdaad.

Ja.
Mijn man heeft suiker en ik wordt wel eens flauw van iets ja.
Zoals gesprekken over het weer 6x op een dag met 1 persoon.

Bij deze situatie, die niet gaat werken, wel ja
Nooit te oud om te leren,Eva maar wel te oud voor deze situatie en daar berust ik me in.
Haha dat zal......

je Ben een beetje bang om jezelf naar boven toe open te stellen? Bang dat er teveel onrust gaat ontstaan bij je?

Ja best wel.

Waarom zeg ik dit?
En vroeger heb je dat ook zo ervaren. Je voelt, ziet en ervaart meer dan anderen om jou heen, en dat veroorzaakt veel twijfel bij je. Het wringt een beetje bij je, om eruit te komen. Maar jouw 'denken' zit jou een beetje in de weg op het moment. Dat veroorzaakt weer onzekerheid, en de angst dat er teveel gaat veranderen bij je/in je leven.

Ja dat is zo.

Waarom eigenlijk? Zouden de mensen die nu van je houden, ineens denken 'God zeg, die Anoesj, dat is toch niks hoor'? Volgens mij niet wink

HA die geven een feestje....

Zoals de kaart van Karin ook zegt. Aarstengel Michael.

Dat doet me denken aan een kleine anekdote toen ik bij de bank werkte.
We werkten daar in teams op kantoor,op het moment dat ik binnen kwam, zei een jomgen van mijn team(die achter een paal,met zijn rug naar mij toe) Anuschka komt binnen want die neemt altijd vreugde mee.
Het mooiste compliment ooit.

Ga ik doen Eva.

Dankjewel voor jouw lezing,
ik heb er veel aan,

liefs
Anuschka
admin
admin mei 21 '10
Origineel bericht van: Bart
Hoi Anuschka,

Ik zie iemand die het nodige heeft meegemaakt. Heb het idee dat je een soort schild om je heen hebt gemaakt, een overlevingsmechanisme die prima werkt, maar wel je eigen ik afschermt. Je bent best gevoelig, maar je durft je verdriet niet goed te tonen aan anderen, want ik weet zeker dat je best wel eens lekker wil janken.

Ow ja hoor Bart en dan echt zo hartstochtelijk als kleine kinderen dat doen, (wij noemen dat een Carre-momentje) je stort jezelf ter aarde,zet je mond wagenwijd open,stembanden op volume 10 en gewoon blehren of je leven er vanaf hangt met van die lange inhalen,serieus lieg ik niets aan zie je goed.
Ik DURF verdriet wel te tonen.
Het is voor mij wel belangrijk dat dat verdriet gedeeld wordt en niet dat er een soort wedstrijd of wapen van wordt gemaakt.

Maar je laat die grote, coole bruine ogen van je zien, waar dan een luikje achter zit naar het diepere stuk, en jij bent daar de beheerder van.

(COOOL :$)
Ja Bart wie anders,het wordt te ingewikkeld he anders.
Niet voor mij hoor,overigens.

Sociaal, zeker, gewend om met veel mensen te praten en te werken, je houdt van kletsen (een lekker sigaretje erbij?), en dan komt best datgene naar boven wat je dwars zit, maar meer in een vrije vorm, die van een grap, een leuke opmerking die anderen zeker begrijpen, maar toch blijft dat diepe verlangen er zitten.

Ja (oeps betrapt)

Je leven vindt je best lekker zo.

Als het een rustig kabbelend beekje zou zijn,stilstaand water gaat ernstig rieken hoor,op den duur.

Ik heb het gevoel dat je je overtuigingen die je jezelf hebt aangepraat moet loslaten. Omdat je in een wereld zit (volgens mij zit je bijv. al een tijd in eenzelfde kring) die jouw overtuigingen versterkt, geloof je niet, of durf je niet goed te verwachten in de zin van liefde, geluk enz.. je hebt dat station gepasseerd voor je gevoel dus dat zal me niet meer gebeuren denk je.

Zoals b.v. ik denk dat ik eigenlijk arrogant ben,zoiets?
Marenubium zegt ook zoiets en ik denk toch echt dat het meer iets is van ....leuk en anders maar niet,het is "dit station" waar dit over gaat,mijn hier en nu.

Je bent een echte overdenker, denker, maar zit in een harnasje. Je sluit jezelf hierdoor op en dat is zo zonde lieve Anuschka. Gooi je wereld open en graaf in je denkwereld van het verleden en probeer het gevoel naar boven te halen waarin jij het idee had dat alles open stond. Bij dit punt begint het verwerken, maar ook de deur naar het nieuwe. De zomer komt eraan, mooie tijd om te beginnen :-)

Ja,van Marenubium mag ik niets en jij vraagt me te denken (ik houd van niets doen,ik ga nu voor Eva)
Nou moet ik zeker "Get up offa that thang- van JamesBrown" luisteren he???

Laatste stukje tekst verloren.....poef weg.
Ik ben krachtig en laat me de kaas niet van het brood eten,zei je.
Ja.

Zou ik wel willen maar ik kan niet zingen grin

Dankjewel voor je inzichten Bart,

liefs,
Anuschka

admin
admin mei 21 '10
Hoi Anuschka,

Sterke reacties hier en daar.. bedankt voor je uitleg hierin.. Graag gedaan !!

Jammer dat je niet kan zingen trouwens, had graag een stukje gehoord van je smile

Liefs,
Bart
Marenubium
Marenubium mei 21 '10
Ik heb het gevoel dat je je overtuigingen die je jezelf hebt aangepraat moet loslaten. Omdat je in een wereld zit (volgens mij zit je bijv. al een tijd in eenzelfde kring) die jouw overtuigingen versterkt, geloof je niet, of durf je niet goed te verwachten in de zin van liefde, geluk enz.. je hebt dat station gepasseerd voor je gevoel dus dat zal me niet meer gebeuren denk je.

Zoals b.v. ik denk dat ik eigenlijk arrogant ben,zoiets?
Marenubium zegt ook zoiets en ik denk toch echt dat het meer iets is van ....leuk en anders maar niet,het is "dit station" waar dit over gaat,mijn hier en nu.

NEEEE dit gaat zo ECHT niet om dat je arrogant zou kunnen zijn!!!
Het gaat er om...dat jij jouzelf nu eens mag gaan toelaten meis smileDat je jezelf een beetje beperkt, en ook door de jouzelf gekozen omgeving; zij bevestigen jou nu, in jouw Zijn. Je laat je beperken hierdoor. Terwijl er zoveel meer in jou zit.
En dat...dat 'zoveel meer', DAT wrikt en wrijft bij je. DAT moet eruit komen. Wat ik al eerder zei: je denkt/gelooft er niet echt (meer) in dat het leven jou meer te bieden heeft dan wat het nu is. En dat bedoelt Bart ook met zijn woorden, zo ook ik.
Je hebt je ergens in berust, maar er is heus nog zoveel meer voor je in petto wink
En dat heeft niks te maken met arrogantie...meer met het Edelmoedig zijnde, en jezelf 'achter stellen' op anderen. Je stelt je een beetje TE dienstbaar en nederig op. Feit, dat je nu het woord 'arrogantie' hebt gebruikt, geeft aan dat je je hier wel degelijk van bewust bent.
Hoewel het echt geen arrogantie is lieverd...je weet en voelt dat jij meer verdient, en meer te betekenen hebt in dit leven.
Eigenlijk...zou je wat meer in jezelf moeten gaan geloven, en daarmee ben je echt niet 'arrogant'!!!

Bedankt voor je feedback!
Heel veel liefs van mij, en met mij vele anderen.
Want weet...je bent niet alleen Anuschka!

admin
admin mei 21 '10
Wauw Marenubium,
Love you to....(niet lollig bedoeld)

Ik wilde ermee ook duidelijk maken dat ik me er van bewust ben,door het te omschrijven als arrogantie.
Sorry,ik ga toch zeggen,ik geloof er echt wel in,daarin ben ik het met Bart en jou oneens.....dat is het enige wat ik niet heb opgegeven.
Het is alleen even zoeken,hoe nu verder.......
vanuit deze situatie.

admin
admin mei 21 '10
NEEEE dit gaat zo ECHT niet om dat je arrogant zou kunnen zijn!!!
Het gaat er om...dat jij jouzelf nu eens mag gaan toelaten meis Dat je jezelf een beetje beperkt, en ook door de jouzelf gekozen omgeving; zij bevestigen jou nu, in jouw Zijn. Je laat je beperken hierdoor. Terwijl er zoveel meer in jou zit.
En dat...dat 'zoveel meer', DAT wrikt en wrijft bij je. DAT moet eruit komen. Wat ik al eerder zei: je denkt/gelooft er niet echt (meer) in dat het leven jou meer te bieden heeft dan wat het nu is. En dat bedoelt Bart ook met zijn woorden, zo ook ik.
Je hebt je ergens in berust, maar er is heus nog zoveel meer voor je in petto

Mare, mooi gezegd, dat is inderdaad precies wat ik ermee bedoelde.. sorry dat ik het niet even wat duidelijker gemaakt heb Anuschka.

Knuffel,
Bart
admin
admin mei 21 '10
Lieve Bart,
ik heb jullie echt heel goed begrepen,daar heb ik jullie, tot zover,gelijk in gegeven....het wrikken en wrijven,datgene wat eruit moet.
Ik ga hier niet mijn situatie uit de doeken doen alleen dat het nog wat geduld vraagt.
Ik hoor(de) jullie ECHT luid en duidelijk....

liefs
admin
admin mei 21 '10
Hahaha

Ik hoor HarryS roepen kijk ff naar mijn runen,
kijk ff naar mijn runen......

ssssssssssssst harry
admin
admin mei 21 '10
hahahaha...

en mooie lezingen, grinheerlijk!
Marenubium
Marenubium mei 21 '10
Keej Tinne/Bellefleur/Martina...ik snap jouw uiting in deze, maar het voegt weinig tot niks toe.
Blijkbaar heb jij nougnag wat anders mee te geven of dan wel hetzelfde?
Of beschouw jij haar als een beschermelinge...dan gebruik aub je eigen woorden ipv te gaan vieren met de woorden van andere mensen...
Danku.
Ik beschouw mijn lezingen hier voor als gezien, want blijkbaar zijn mijn woorden minder waardevol dan de regerende Guru's hier smile
I make way, if that means that others can have more space to explore themselves.

Lat0rz en het gaat u allen goed!

En Nougnag: je hebt ergens toch niet 'onze' woorden goed opgevat meis. Macht auch nichts, het gaat inderdaad en immers alleen om de weg die wij mensen individueel hebben te gaan wink
Jij bent je daar volledig bewust van. Hou dat vast! En laat je niet van de wijs dan wel van jouw pad afbrengen door woorden en wijsheden van anderen. Je bent sterker dan je denkt smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420