Loading...
nl

Steeds vaker en meer behoefte voor meditatie?

Eruan
Eruan mei 14 '10
Hoihoi! smile

De laatste tijd heb ik steeds vaker en meer behoefte om te mediteren, op de meest vreemde momenten heb ik zin om me af te zonderen, of om naar het bos te gaan naar rustige stille plaatsen.
Is dit normaal en moet ik eraan toegeven? Ik ben benieuwd of meer mensen zich hierin herkennen.

Liefs Ann_ik
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '10
Dat is normaal en zeker aan toegeven. Je hebt dan rust en stilte nodig.

Je kan je wel afvragen of het iets speciaals is waartegen je je wilt afsluiten, en of meditatie geen uitvlucht voor je is.
gast
gast mei 14 '10
Als het op een natuurlijke manier komt kan het nooit verkeerd zijn. Is het ene dwingend iets vanuit je ego dan zou ik er wel even naar kijken waar het vandaan komt.
Heidelroos
Heidelroos mei 14 '10
Héél herkenbaar wink
Cialara
Cialara mei 24 '10
Stilte volgens Janosh...

Stilte en rust zijn zeldzame ervaringen geworden. Door onze overvolle agenda’s racen we voorturend van A naar B. Om echter gebruik te kunnen maken van de nieuwe wetten en regels, die bij de nieuwe realiteit horen, zullen we dicht bij onszelf moeten kunnen blijven. De energie van ‘Stilte’ inspireert je om af en toe stilte en rust in jezelf te ervaren. Stilte is veel meer dan ‘niet praten’ of geen lawaai horen. Stilte is een leegte. Het is de plek waar alles vandaan komt en waar je bewust in verbinding treedt met de bron van alle creatie.

http://www.the-arcturians.com/ned/codes1/stilte.htm

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki