Loading...
nl

Binaural Beats

Beschermengel
Beschermengel mei 14 '10
Liefde Signal 528 Hz (Extended Mix)
Alpha Binaural Beats


Love-signaal is een helende meditatie audio met muziek afgestemd op 528 Hz. De Solfège frequentie van 528 Hz is de frequentie voor transformatie en DNA-herstel. Er is een speciale klank en kleur van de liefde volgens Dr Horowitz, een Harvard opgeleide bekroonde onderzoeker. Het uitzenden van de juiste frequentie kan helpen je hart open, snelle vrede en genezing te bespoedigen. "We weten nu de liefde signaal, 528 Hertz, behoort tot de zes belangrijkste creatieve frequenties van het universum, omdat wiskunde liegt niet, de geometrie van de fysieke werkelijkheid weerspiegelt deze muziek universeel; deze bevindingen werden onafhankelijk van elkaar afgeleid, peer reviewed, en empirisch gevalideerd, "zegt Dr Horowitz.

Music & video door Jandy de Decibel

Voor een diepere meditatie-ervaring; stereo hoofdtelefoon Theta hersengolven te stimuleren

Hoewel dit nummer is in de conventionele schaal, ik heb van de tuning-set-up, dus het zal harmonieus met de C van 528 Hz. Het is ook rijk, met de pure 528 Hz frequentie; de liefde Hz.

Frequentie 528, heeft betrekking op de nota van MI op de schaal en vloeit voort uit de zinsnede "MI-ra gestorum" in Latijn en betekent "wonder." Verbluffend, dit is de exacte frequentie gebruikt door genetische biochemici van gebroken DNA herstel - de genetische blauwdruk voor het leven is gebaseerd! MI - 528 Hz - betrekking heeft op de kroon chakra. Dr Puleo suggereert een associatie met DNA integriteit.

De regelmatige "C" die we allemaal kennen van de in deze cultuur (die uit de diatonische toonladder van do, re, mi, fa, dus, la, ti, do) is niet de frequentie van 528 Hz "C.
Een regelmatige "C" vibreert op een frequentie van 523,3 Hz.
De "C" van 528 Hz worden gebruikt voor DNA-reparatie is een onderdeel van een oude schaal heet de Solfège toonladder.


MI - 528 Hz - betrekking heeft op de kroon chakra; Dr Puleo suggereert een associatie met "DNA-integriteit" transformatie
en reparatie ................................................ .........................

Deze muziek bevat ook Alpha Binaural Beats tegen een tarief van 8 Hz

Binaural beats zijn een wetenschappelijk bewezen hersenen entrainment proces dat begon langzaam erkenning te krijgen na een artikel met de titel, Auditieve Beats in de hersenen, door dr. Gerald Oster, werd gepubliceerd in de oktober editie 1973 van het Wetenschappelijk-Amerika.
Delen:
Cialara
Cialara mei 14 '10
Heerlijk zeg dit "muziekje", heb er eventjes van kunnen genieten voordat de kinderen beneden kwamen en weer druk deden wink

Het deed me erg denken aan de Hathors... ik kreeg er zo'n zelfde gevoel bij smile
Beschermengel
Beschermengel mei 14 '10


Ja is heerlijk he...had je ook de koptelefoon op?...dan is het nog intenser.

Wow de Hathors! ..wat leuk. smile
Beschermengel
Beschermengel mei 14 '10
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '10
Heel mooi hoe dit is gemaakt. Het gaat inderdaad door je hartchakra heen. Bedankt voor het delen!
Maryssa
Maryssa mei 14 '10
Wat prachtig Beschermengel! Het voelt heel troostend en helend aan. Ik zal later ook eens luisteren met koptelefoon op.

P.S: Wat een mooie avatar heb je!
Beschermengel
Beschermengel mei 14 '10


Graag gedaan smile........ik ben blij dat jullie het mooi vinden!

Dank je voor het compliment Maryssa!
Beschermengel
Beschermengel mei 15 '10
CHAKRA BALANCE

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki