Loading...
nl

even voor stellen

danauw
danauw mei 13 '10
Hoi hoi
Ik kom me hier voorstellen omdat ik op zoek ben naar me "probleepje" zo gezegt. Zelf merk ik dat ik hooggevoelig ben. Zal het proberen zo kort mogenlijk te maken. Een tijdtje geleden is de moeder van een vriendin plots overleden en zins dien kreeg ik bezoek van haar vlogen dingen door me kamer en deuren vlogen open. Ben toen verhuist Niet daarom hoor laughMaar goed t bleef door gaan.. Later naar een beurs geweest kaartje laten leggen en die mvr. gaf mij 2 geschreven briefjes 1ste instantie niet door hebbende dat t van haar is geweest.. uiteindeiljk wel. En de rust was gekeert. Bijna 2 jaar geleden zijn we met 20 weken ons kindje verloren en hebben deze op een plek in nederland in t bos bij een staancaravan begraven. Nu ruim 2 jaar laten zijn we er een weekendje weer geweest. Nu heb ik uit een vorige relatie een dochter van 4 jaar en deze werd op de 2 nacht dat we daar sliep s morgens wakker en zei wat doet die zwarte meneer in de woonkamer waardoor de zwarteschim schok en weg ging. ze wist te beschrijven dat deze net t gangetje binnen kwam lopen en weg liep richting de woonkamer. Sins dien heeft ze t er over hij was helemaal zwart en ze beschreef hem als een mannetje dat klein was en ongeveer 1 meter hoog. Mijn gedachten gingen bij ons kindje genoemt sterre... Heb dit ook tegen haar verteld omdat we toen ook een ballon voor deze kindje op gelaten hadden dus legde de link er wel bij. Maar heb sins dien een raar gevoel van in me buik onbeschrijvelijk moet er ook bij vertellen dat ik altijd droom als er een vliegtuig ongelijk gebeurt deze paar dagen van te voor droom (klinkt erg raar zeker nu!) dus dat gevoel bleef me dit weekend ook bij want was er bang voor dat het boven ons hoofd zou gebeuren maar t was toch ver van me bed show.(achter af denkend). Dit is een kleine (beetje lang hihi) beschrijving wat ik hier kom doen en waar ik naar op zoek ben want weet dat ik iets heb maar wat weet ik nog niet wilde graag 2 kindjes voelde zo en als ik deze heb wil ik er voor open staan en me er op gaan richten. Nu zijn we dus 2 kindjes rijker (knul van 8 mnd) En als of ze weten dat ik er voor open sta komen ze maar dan wel via me dochter en wil haar er niet bij bang maken.. hoop dat mensen me hier tips kunnen geven en een helpende hand kunnen zijn in me zoektocht.
Dank voor het lezen.
Groetjes Danauw:D
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 14 '10
Lieve Danauw,

Welkom op het forum!

Jeetje wat een verhaal zeg! krijg er rillingen van.

Wat ik denk dat er dus aan de hand is dat er een entiteit is in jouw omgeving die niet naar het licht is gegaan. Het is dus zaak dat deze dat wel gaat doen. ik denk dat het belangrijk is dat als je merkt dat ie er de volgende keer weer is, dat je (of je dochter, wie hem ook ziet) aan hem vraagt wat ie nou eigenlijk komt doen nog..vraag hem wat hij nodig heeft..geef hem de liefde en een knuffel denkbeeldig en stuur hem vervolgens naar het licht..door je een poortje voor te stellen waar je hem doorheen duwt.. heb ik zelf ook een keer gedaan en bij mij werkte dat.

Ook denk ik dat het goed is als jullie je leren afsluiten door beter te aarden. Dan heb je geen last van vervelende entiteiten want die kunnen dan niet binnen komen.
Maak dan denkbeeldig een piramide van licht: door je een lichtbol boven je hoofd voor te stellen; trek vanuit die bol vier touwtjes naar beneden: 1 rechts nr onder, 1 links naar onder, 1 rechts naar onder, 1 links naar onder, een rechtdoor en naar beneden, en 1 naar achteren naar beneden..zeg dan vervolgens als je daar denkbeeldig inzit: alles wat niet in mijn ruimte hoort, verlaat mijn ruimte.. probeer het maar eens en voel of je dan wat rustiger wordt;-)

Miss dat nims nog tips heeft hoe je je woonruimte entiteitvrij kunt maken..iets met een ritueel met een kaarsje en een teken van nieuw leven, maar dat weet ik niet precies meer hoe dat zit..

heel veel sterkte danauw!

Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '10
Welkom Danauw,

Ik ben het eens met wat L'arbe hier zegt. Probeer te achterhalen waarom er een entiteit bij je kan aanhaken en wat ervoor gezorgd heeft dat deze bij je is gebleven.

Je huis reinigen en inwijden is ook heel goed om te doen. Je kunt hier meer informatie vinden: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605
danauw
danauw mei 14 '10
HOi

Dank jullie wel voor de reakties die huis reiniging doe ik altijd als ik een nieuw huis betrek maar ze komen naar mij en nu dus naar me dochter toe. Deze entiteiten had ik alleen Nou ja me dochter in dat huisje. Ik zie ze alleen voor bij zippen eigenlijk vroeger ging ik dus op zoek naar mensen die me konde helpen maar nu met kids wil ik dit niet zo want ze zijn kwetsbaar voor dit soort dingen zker met z n jong knulletje van 8 maanden... Maar zal proberen met ze te gaan praten en idd vragen wat ze nog nodig hebben. Moet eerlijk bekennen dat ik me kindje nooit vaarwel heb gezegt met begraven dit heeft mijn vriend alleen gedaan zelf geen traan om gelaten want kon het niet zal dat me kindje dan zijn die wil dat ik t nu gaat verwerken?
Olijf
Olijf mei 15 '10
Hoi Danauw..
Ik denk dat je je even niet zo moet bedenken wie die entiteit is, als het je overleden kindje is zal je het weten..vermoed ik. Misschien moet je je verstand niet zo gebruiken hierover en meer voelen wat er is dat je voelt en vandaar uit handelen. Sommige entiteiten moet je gewoon wegjagen en niet liefdevol benaderen, dan voeden ze zich juist met je.
ALs het je overleden kindje is, zou die zich op die manier kenbaar maken??
Ik heb zelf een keer een entiteit, anders dan een geest, weggejaagd door gekke bekken te trekken en te doen als of ik ineens alle macht van de wereld had, me groot gemaakt en kreten gelslagen hahaha.. het geheel was een soort totemdans..hihi en dan is de kunst heel gewoon te doen, alsof het er nooit is geweest en je dagelijkse dingen doen.

Maar ik denk ook dat jullie , jij en je dochter extra gevoelig zijn en jullie zouden denk ik begeleid moeten worden hierin. Helaas zou ik niet weten wie. Ik ben zelf nog maar een kuikentje.;)
Ik denk dat het zowiezo goed is dat je rouwverwerking hebt over het verlies van je kindje.

Welkom trouwens, mijn naam is Olijf en ik ben hier niet zo lang lid. Het is voor mij nog erg nieuw om op een forum als deze te zijn. Het bevalt wel.. lieve mensen. Dus voel je welkom zou ik zeggen.
Heel veel sterkte en succes, veel plezier waar mogelijk!
admin
admin mei 15 '10
Hallo Danauw,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Cialara
Cialara mei 16 '10
Hoi Danauw,

Welkom bij Merudi
enneeeeehhhh je bent jarig vandaag he laugh

admin
admin mei 16 '10
Hee Danauw, welkom...
we hebben al kennis gemaakt een beetje via pm, is leuk..
Is het je verjaardag? Wel Happy birthday , maak er een fijn feestje van.
Elfje21
Elfje21 mei 17 '10
Hey Danauw,

Welkom op het forum!

Voor zover ik weet is het inderdaad belangrijk om te weten waarom een entiteit er is, omdat het kan dat die nog is blijven hangen tussen aarde en wat er na het leven volgt. Verder weet ik niet veel over entiteiten, dus kan ik je niet zo mee helpen.

Veel liefs,

Elfje21
gast
gast mei 18 '10
Welkom laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki