Hoi hoi
Ik kom me hier voorstellen omdat ik op zoek ben naar me "probleepje" zo gezegt. Zelf merk ik dat ik hooggevoelig ben. Zal het proberen zo kort mogenlijk te maken. Een tijdtje geleden is de moeder van een vriendin plots overleden en zins dien kreeg ik bezoek van haar vlogen dingen door me kamer en deuren vlogen open. Ben toen verhuist Niet daarom hoor Maar goed t bleef door gaan.. Later naar een beurs geweest kaartje laten leggen en die mvr. gaf mij 2 geschreven briefjes 1ste instantie niet door hebbende dat t van haar is geweest.. uiteindeiljk wel. En de rust was gekeert. Bijna 2 jaar geleden zijn we met 20 weken ons kindje verloren en hebben deze op een plek in nederland in t bos bij een staancaravan begraven. Nu ruim 2 jaar laten zijn we er een weekendje weer geweest. Nu heb ik uit een vorige relatie een dochter van 4 jaar en deze werd op de 2 nacht dat we daar sliep s morgens wakker en zei wat doet die zwarte meneer in de woonkamer waardoor de zwarteschim schok en weg ging. ze wist te beschrijven dat deze net t gangetje binnen kwam lopen en weg liep richting de woonkamer. Sins dien heeft ze t er over hij was helemaal zwart en ze beschreef hem als een mannetje dat klein was en ongeveer 1 meter hoog. Mijn gedachten gingen bij ons kindje genoemt sterre... Heb dit ook tegen haar verteld omdat we toen ook een ballon voor deze kindje op gelaten hadden dus legde de link er wel bij. Maar heb sins dien een raar gevoel van in me buik onbeschrijvelijk moet er ook bij vertellen dat ik altijd droom als er een vliegtuig ongelijk gebeurt deze paar dagen van te voor droom (klinkt erg raar zeker nu!) dus dat gevoel bleef me dit weekend ook bij want was er bang voor dat het boven ons hoofd zou gebeuren maar t was toch ver van me bed show.(achter af denkend). Dit is een kleine (beetje lang hihi) beschrijving wat ik hier kom doen en waar ik naar op zoek ben want weet dat ik iets heb maar wat weet ik nog niet wilde graag 2 kindjes voelde zo en als ik deze heb wil ik er voor open staan en me er op gaan richten. Nu zijn we dus 2 kindjes rijker (knul van 8 mnd) En als of ze weten dat ik er voor open sta komen ze maar dan wel via me dochter en wil haar er niet bij bang maken.. hoop dat mensen me hier tips kunnen geven en een helpende hand kunnen zijn in me zoektocht.
Dank voor het lezen.
Groetjes Danauw:D