Loading...
nl

Geesten??

misz Just
misz Just okt 4 '05
Ik heb een dringende vraag......
vaak zit ik in mijn kamer en dan voel ik iets boven natuurlijks ook kan ik voelen of het kwaardaardig is of niet...., alleen weet ik niet of het echt is of maar een verbeelding.....

Ik ben een keer geesten proberen oproepen met een ketting, die ketting heb ik nog steeds als ik die vast pak, voel ik sterke slechte energie........

Geesten??

Ik was bij mijn vriendin en opeens voelde ik een hand op mijn schouder ik draaide mij om maar er was niemand te zien, alsof er iemand mij gerust wilde stellen.... ik heb haar dit ook verteld en ze antwoorde erop dat zij dit ook had en ze zag........................................

Waarom ziet zij ze en voel ik ze??
Delen:
Ayasha
Ayasha okt 5 '05
 Quote:
Origineel van misz Just:
Ik heb een dringende vraag......
vaak zit ik in mijn kamer en dan voel ik iets boven natuurlijks ook kan ik voelen of het kwaardaardig is of niet...., alleen weet ik niet of het echt is of maar een verbeelding.....

Ik ben een keer geesten proberen oproepen met een ketting, die ketting heb ik nog steeds als ik die vast pak, voel ik sterke slechte energie........

Geesten??

Ik was bij mijn vriendin en opeens voelde ik een hand op mijn schouder ik draaide mij om maar er was niemand te zien, alsof er iemand mij gerust wilde stellen.... ik heb haar dit ook verteld en ze antwoorde erop dat zij dit ook had en ze zag........................................

Waarom ziet zij ze en voel ik ze??
eerst en vooral: nooit geesten oproepen! Er zijn zoveel negatieve gevolgen in verhalen gegoten van 'geesten oproepen' en alsnog slagen mensen erin het te doen. Je roept dan inderdaad alleen maar negatieve energie/geesten op. 'goede' geesten zullen jou wel opzoeken. :)

waarom zij ze ziet en jij ze voelt? Tja...Ik denk dat iedereen zich wel afvraag 'waarom hij ze niet ziet' of 'waarom hij ze net wel ziet'
echt een antwoord kan ik daar niet op geven..Ik weet alleen dat je pas in contact komt met ze als je er klaar voor bent.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '05
De een voelt ze, de ander ziet ze, en weer een ander weet wat ze zeggen. Ik denk dat er niet een standaard manier is, om geesten te ervaren. Toch denk ik niet, dat je het altijd kunt afdoen als fantasie. Ga ook zeker geen geesten oproepen, want net zoals in de echte wereld, zijn er ook geesten die het minder met je voorhebben. Je zal dus vanuit je gevoel moeten bepalen, of je te maken hebt met een kwade geest.

Wat ik heb gemerkt, is de opdringerigheid van sommige kwade geesten, als de persoon probeert verder te groeien. Het lijkt wel alsof ze dan allerlei dingen proberen, om je maar "klein" te houden. Wees dan ook sterk, en maak duidelijk dat je vind dat ze moeten oprotten, en dat ze niets bij jou te zoeken hebben,.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki