Hallo Bianca,
Een mooie foto van jezelf hoor!
Maarrrr dit is niet wie je werkelijk bent het is een pose, je wilt je wel graag zo voelen, dynamisch en in actie.
Ik zie dat je af en toe erg moe bent en je terug trekt op de bank gewikkeld in een deken het liefst alleen met niemand om je heen.
Het vergt heel wat om soms de actieve rol te spelen en dynamisch onder de mensen te zijn het is erg vermoeiend voor je.
Lieverd het sloopt je helemaal en dit kan je nooit volhouden, voor wie moet je dit doen?
Je bent eigenlijk iemand die erg gevoelig is en veel op pikt uit haar omgeving, je hebt veel tijd nodig om te herstellen uit kontakten en hebt veel tijd voor jezelf nodig.
Je bent goed zoals je bent met al je voelsprietjes en mooie energie.
Ik zie je als een heel zachte mooie verfijnde persoonlijkheid die op haar tenen loopt om in deze gekke wereld het tempo erin te houden en mee te kunnen draaien, hoe lang wil je dit nog?
Ga eens na wat je waarden zijn en wat er nog meer is in het leven.
Zoek naar mogelijkheden om meer jezelf te kunnen zijn, dit zal je meer en meer vinden zie ik.
Op dit moment wil ik het even hier bij laten en wacht je reactie af.
Dit omdat ik ook moet leren nog en eerst wil weten of ik op het goede spoor zit.
alvast een warme knuffel van Bea (als je hem kunt ontvangen) en anders wens ik je een hele fijne avond nog.