Loading...
nl

Charlie

jo
jo jan 5 '07
He nu het een nieuwe rage is geworden wil ik ook wel meedoen! Dus tamara ik hoop dat je dit voor mij wilt doen!

dit zijn foto's van Yoshi en Charlie

http://fotos.maarten.nu/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1986&g2_serialNumber=1

http://fotos.maarten.nu/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1989&g2_serialNumber=2

Gr Jo
Delen:
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Wat een schatjes! :D
Wendy's
Wendy's jan 5 '07
Beste jo,
Ik wil het wel eens proberen. Ik begin met de 2de foto (volgensmij Charlie?). Daarna kijk ik wel of ik de 1ste foto kan lezen, want daar krijg ik niet zo'n goed gevoel over. Ik weet niet precies waarom.

Ik zie er een erg rustige en best slome hond in. Hij doet alles erg op zijn gemak.

Je hond is volgensmij echt zo'n knuffelhond. Hij houd ervan om eens lekker verwend te worden. Maar toch moet het hem niet te veel worden, en wilt ook zijn eigen rust zoeken. Af en toe vind hij het wel fijn om alleen te zijn, om ergens alleen te luieren.

Hij vindt het wel fijn om in de buurt van andere honden te zijn. Hij kan daar wel goed mee omgaan. En ook mee spelen. Nu heb ik het wel over honden die hij kent. Bij vreemde honden zal hij in het begin nog wat afstandelijk doen, en eraan moeten wennen.

Ik denk ook dat hij aan nieuwe omgevingen eerst moet wennen, voordat hij zich er zal thuis voelen.

Ik zie een beetje verdriet in zijn oogjes. Alsof hij het niet echt naar zijn zin heeft. Ik heb het gevoel alsof hij snel verveeld is. En het daarom niet leuk vindt als hij niks te doen heeft, daarom heb ik denk ik het gevoel alsof hij een beetje sloom is.

Volgensmij weet je hond echt bijna alles te staan in huis, en is het best een slim hondje. Als er iets verplaatst wordt waar hij veel gebruik van maakt, zal hij even in de war zijn.

Hij wilt wel eens heel actief doen. Het lukt hem niet altijd om actief te blijven, hier heeft hij denk ik moeite in. Ik heb het gevoel alsof je hond snel opgeeft.

Toch zie ik ook iets speels in hem! Hij houdt ervan om eens lekker te spelen. Maar daarna moet hij toch wel weer uitrusten.

Van gevaar kijkt hij wel op. Wat tenminste voor hem als gevaar gezien word.

Dit was dus de tweede foto, ik ben benieuwd wat je ervan vind en of ik goed zit.
Tamara26
Tamara26 jan 5 '07
Ik lees ze vanavond!
Dan heb ik alle rust...
Liefs,
Tamara26
Tamara26 jan 5 '07
Ok, ik ben er weer!
Zal eens even kijken...

1e foto:

Het eerste wat mij opvalt:
Heeft hij iets aan zijn ogen???
Staar of zo???

Een eigenwijze hond die niet altijd wil luisteren en dat alleen doet als hij er iets voor terug krijgt of wanneer hij er zin in heeft.
Een hond die in zijn hoofd plannetjes uitbroed en ze daarna uitvoert. Tenminste, dat probeert ie. Hij heeft zijn hersens op de goede plek!

Hij ligt graag op zijn plekje op de bank.
Heeft hij baknijd?
Of gromt hij als ie een botje heeft?

Een dominante hond en is daarom ook erg nieuwsgierig onder het wandelen welke hondjes hem allemaal zijn voorgegaan. Ook moet bij hem duidelijk zijn wie er de baas is.

Houdt niet van drukte, zoals kermis of markt.
Wordt nerveus van al die geurtjes, geluiden en mensen.
Blijft een schattig hondje. Juist omdat hij zo veel karakter heeft.

2e foto:

Ook een vrij dominante hond.
Heb ook het idee dat dat van jullie mag. Bij allebei de honden. Tot een bepaalde grens natuurlijk. Klopt dat?

Is geinteressert in gekke geluidjes en een balletje vind ie ook leuk.
Dollen vind ie leuk, ook met andere honden, maar er is een grens. Tot daar en niet verder!
Rustige hond in huis, totdat ze aan de deur komen, dan zal hij ze wel even keuren.
Maar met de meeste mensen kan hij overweg, ookal voert hij bij vreemden geen commando's uit.
Behalve 'zit' voor een koekje.
Graag in de keuken te vinden bij het eten koken.
Met een zielige blik kijkt hij het eten uit de pan.
Deze hond kan wel tegen een stootje.
Volgens mij hebben jullie hem vanaf puppy.

Hij voelt zich goed en is 'the man'!

Ok, dit waren ze...
Vond ze allebei wat moeilijker te lezen.
Dus ben benieuwd!

Liefs,
jo
jo jan 5 '07
Bedankt Dames!!

Ik heb tamara's lezing ff gekopieerd begin ik daar even mee!

Ok, ik ben er weer!
Zal eens even kijken...

1e foto:

Het eerste wat mij opvalt:
Heeft hij iets aan zijn ogen???
Staar of zo???

Nee hij had niks aan zijn ogen.. zover ik weet dan!!

Een eigenwijze hond die niet altijd wil luisteren en dat alleen doet als hij er iets voor terug krijgt of wanneer hij er zin in heeft.
Een hond die in zijn hoofd plannetjes uitbroed en ze daarna uitvoert. Tenminste, dat probeert ie. Hij heeft zijn hersens op de goede plek!

Klopt precies! hij deed niet graag iets voor niks! was erg slim!!

Hij ligt graag op zijn plekje op de bank.
Heeft hij baknijd?
Of gromt hij als ie een botje heeft?

Hij lag altijd op de bank was je hem kwijt lag ie op de bank geen baknijd ook niet als ie een batje had

Een dominante hond en is daarom ook erg nieuwsgierig onder het wandelen welke hondjes hem allemaal zijn voorgegaan. Ook moet bij hem duidelijk zijn wie er de baas is.

Hij was ontzettend dominant naar andere honden toe en ging het liefst op de grootste af. maar gelukkig niet bij mensen

Houdt niet van drukte, zoals kermis of markt.
Wordt nerveus van al die geurtjes, geluiden en mensen.
Blijft een schattig hondje. Juist omdat hij zo veel karakter heeft.

Drukte maakte hem niet veel uit hoe meer mensen hoe meer snoepjes hij had ontzettend veel karakter en ik spreek helaas in verleden tijd want ik heb hem vorig jaar in moeten laten slapen

2e foto:

Ook een vrij dominante hond.
Heb ook het idee dat dat van jullie mag. Bij allebei de honden. Tot een bepaalde grens natuurlijk. Klopt dat?

Ja ik weet niet of het jou is opgevallen maar hun karakter is/was allebei hetzelfde als die twee elkaar ooit gekend zouden hebben was het lol geweest, en volgens mij kennen ze elkaar (charlie is gekomen toen Yoshi overleden was)

Is geinteressert in gekke geluidjes en een balletje vind ie ook leuk.
Dollen vind ie leuk, ook met andere honden, maar er is een grens. Tot daar en niet verder!

Ja ze kan goed met andere honden omgaan maar wel tot zekere hoogte en dan is het ook klaar en loopt ze de andere kant op.. balletjes zijn helemaal geweldig

Rustige hond in huis, totdat ze aan de deur komen, dan zal hij ze wel even keuren.
Maar met de meeste mensen kan hij overweg, ookal voert hij bij vreemden geen commando's uit.
Behalve 'zit' voor een koekje.

Als mensen iets aan haar vragen gaat ze zitten kijken van doe het lekker zelf! of he waar is die snoep dan?

Graag in de keuken te vinden bij het eten koken.
Met een zielige blik kijkt hij het eten uit de pan.
Deze hond kan wel tegen een stootje.
Volgens mij hebben jullie hem vanaf puppy.

ooo het is verschrikkelijk om haar in de keuken te hebben ze schooit niet of piept niet maar die blik in haar ogen is zoooo zielig ze kan zeker wel tegen een stootje of ja stoot ze loopt iedereen gewoon om! en we hebben haar vanaf pupje van 7 weken..

Hij voelt zich goed en is 'the man'!

Ok, dit waren ze...
Vond ze allebei wat moeilijker te lezen.
Dus ben benieuwd!

Liefs,

--------------------
Tamara
Nou tamara Je hebt het echt geweldig gedaan!!!! het klopt allemaal precies!! Echt kei goed van je! ben er jaloers op hihi..
jo
jo jan 5 '07
Beste jo,
Ik wil het wel eens proberen. Ik begin met de 2de foto (volgensmij Charlie?). Daarna kijk ik wel of ik de 1ste foto kan lezen, want daar krijg ik niet zo'n goed gevoel over. Ik weet niet precies waarom.

Ik zie er een erg rustige en best slome hond in. Hij doet alles erg op zijn gemak.

ze doet alles op haar gemak is wel rustig maar ineens is ze los! zonder waarschuwing rent ze van de ene naar de andere kant

Je hond is volgensmij echt zo'n knuffelhond. Hij houd ervan om eens lekker verwend te worden. Maar toch moet het hem niet te veel worden, en wilt ook zijn eigen rust zoeken. Af en toe vind hij het wel fijn om alleen te zijn, om ergens alleen te luieren.

ze is een knuffel en het liefst ligt ze de hele avond op je schoot maar dat is niet zo fijn als er ineens 45 kilo op je stort.. en ligt ook erg graag tegen haar vriendje bobby aan. is echt een gezelligheidsdier

Hij vindt het wel fijn om in de buurt van andere honden te zijn. Hij kan daar wel goed mee omgaan. En ook mee spelen. Nu heb ik het wel over honden die hij kent. Bij vreemde honden zal hij in het begin nog wat afstandelijk doen, en eraan moeten wennen.

Charlie gaat het liefst op de grootste af met haar dominate gedrag maar is daarna erg lief en gaat spelen

Ik denk ook dat hij aan nieuwe omgevingen eerst moet wennen, voordat hij zich er zal thuis voelen.

Als ze ergens komt gaat ze eerst alles verkennen en gaat daarna rustig liggen slapen en heeft geen probleem met nieuwe omgevingen als er maar mensen zijn.. ook voor charlie geldt hoe meer mensen hoe meer snoepjes

Ik zie een beetje verdriet in zijn oogjes. Alsof hij het niet echt naar zijn zin heeft. Ik heb het gevoel alsof hij snel verveeld is. En het daarom niet leuk vindt als hij niks te doen heeft, daarom heb ik denk ik het gevoel alsof hij een beetje sloom is.

Charlie vermaakt zich prima met bobby, met een bal, of ze gaat achter haar staart aan rennen ze is ook gek opp haar flos lekker alle draadjes eruit trekken zodat het vrouwtje weer kan stofzuigen. Ook is ze gek op eten en kwijlen! waarna ik kan gaan dweilen!

Volgensmij weet je hond echt bijna alles te staan in huis, en is het best een slim hondje. Als er iets verplaatst wordt waar hij veel gebruik van maakt, zal hij even in de war zijn.

ze weet wel alles te staan maar is niet in de war als ik haar mat verplaats ze zoekt hem weer op en ploft erop

Hij wilt wel eens heel actief doen. Het lukt hem niet altijd om actief te blijven, hier heeft hij denk ik moeite in. Ik heb het gevoel alsof je hond snel opgeeft.

ze geeft niet snel op want wil altijd haar zin hebben. ze is wel ontzettend snel net zo snel als bobby dat is een kruising mechelse herder/ border collie.

Toch zie ik ook iets speels in hem! Hij houdt ervan om eens lekker te spelen. Maar daarna moet hij toch wel weer uitrusten.

Van gevaar kijkt hij wel op. Wat tenminste voor hem als gevaar gezien word.

Ze is ontzettend bang voor de stofzuiger en weet dan niet hoe snel ze weg moet zijn!

Dit was dus de tweede foto, ik ben benieuwd wat je ervan vind en of ik goed zit.

Dit is mijn reactie op je lezing
je zat niet overal goed maar de grote lijnen wel!
Gr Jo
Wendy's
Wendy's jan 5 '07
Ow, haha.. viel best wel tegen!!

Ik denk dat ik toch beter ben in het lezen van katten, en anders wel in mensen. Ik heb eigelijk niet zoveel met honden :p . En sorry dat ik in de hij-vorm heb geschreven! :o.
jo
jo jan 6 '07
oo dat maakt tovh niet uit je kan het verschil op de foto niet zien hoor!!
en sommige dingen waren echt wel goed! gewoon door gaan als je het leuk vind!! en je leert ervan natuurlijk! ik heb geen katten anders had ik daar wel een foto van opgezet.. ik heb wel een cavia! hihi
Gr Jo
Tamara26
Tamara26 jan 6 '07
Thanx Jo!

T was leuk om te doen!!!
jo
jo jan 6 '07
Heb je gemerkt dat deze twee erg op elkaar lijken? en eigenlijk stiekum hetzelfde karakter hebben?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki