Hallo TheMoon,
Zo ik heb me even genesteld op de bank eens even kijken naar jouw foto..
* De wereld van de elfjes, feeën, natuurwezens heb je daar een band mee? Wicca krijg ik er ook bij.
* Ik krijg bij jouw foto een waarschuwing door..dat je heel erg open staat voor de andere kant. Dat is op zich heel goed maar aard jij je wel genoeg? Ook krijg ik het gevoel dat er wat energieën zijn in jouw slaapkamer die je oppikt en die je soms een onrustige slaap bezorgen. Experimenteerdrang zit er bij je; ook met het spirituele en dat is prima om te ontdekken wat er bij je past, maar pas op voor dingen als glaasje draaien.
* Ik krijg ook alcohol door en blowen. Ehm..doen jouw vrienden dat en laat je je nog wel eens overhalen? Lekker niet doen als je er geen zin in hebt hoor. Je bent heel gevoelig en het heeft op jou meer impact deze middelen dan op anderen.
* Heb jij last van jouw onderrug?
*Ik krijg mijn rechterknie te voelen bij je. Heb je daar last van?
* Mijn nek aan de linkerkant begin ik te voelen als ik naar je kijk.
* Ze laten mij ook jouw linkerteen voelen. Alsof dat gewricht wat stijf is soms. Een dansblessure? Je hebt het gehad over dansen bij mijn foto maar ik heb ook het gevoel dat jij dat graag doet. Ik vind een dansopleiding bij je passen maar heb het idee dat je het als hobby doet en een andere opleiding volgt. Ben je er nog niet helemaal uit wat je op werkvlak wilt?
* Je hebt een bepaalde uitstraling; mensen kunnen zich wel eens omdraaien als je voorbij loopt. Ik denk dat er ook wel wat mannen zijn die jou heel leuk vinden. Heb jij een relatie? Als het een ja is dan denk ik dat er wat twijfel speelt. Er moeten nog wat dingen helder worden. Is iemand niet helemaal duidelijk in zijn bedoelingen naar jou toe? Het aantrekken-afstoten gevoel krijg ik er bij
* Ik vind schrijven heel erg bij je passen. Krijg je te zien op een bankje in het groen; een park of zo. Lekker bezig te schrijven wat er in je opkomt en genieten van het briesje door je haar en de zon op je gezicht.
* Er komt een onbegrepen gevoel ineens bij me op. Voel jij je anders dan anderen; begrijpen ze je niet altijd? En begrijp jij anderen niet? Is niet altijd makkelijk voor je maar ik heb het gevoel dat daar wel wat in gaat veranderen. Dat er wat gaat veranderen in jouw opstelling naar anderen; dat je daar als het ware mee gaat spelen en ontdekt dat een andere manier voor jou beter voelt en ook weer heel andere reacties bij anderen oproept.
Dat was mijn lezing voor jou TheMoon. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet hè
Liefs Maryssa