Loading...
nl

The moon - wie wil mijn foto lezen? :)

New Moon
New Moon mei 8 '10
Ben benieuwd wat mensen allemaal zien smile
Succes en ik hoop dat de foto het doet!
Delen:
admin
admin mei 10 '10
Hallo Moon,

Mooie ogen heb jij zeg....
Ik lees niet je foto maar gebruik je naam om aan informatie te komen.

Voor mijn gevoel ben je iemand die een hele tijd op een plaats kan zitten weg dromen en niet vooruit komt inaktief en zelfs de neiging tot stilstand.
Dit is een heel ander plaatje dan je ogen doen vermoeden, ik voel me erg zwaar worden en weinig energie, wat blokeerd je op dit moment, waar heb je het moeilijk mee?
Je wilt vooruit maar iets houd je tegen om knopen door te hakken en de weg weer vrij te maken.
Ik denk dat het te maken heeft met een keuze in de relationele sfeer.
Op dit moment ontbreekt je de kracht, ga er hulp bij zoeken als je er niet uit komt voor jezelf, praat er over met mensen die je kunt vertrouwen of ga ze zoeken.
Maar doe wel iets zodat je uit de impasse komt.

Verder denk ik dat er iets met je been is, net of je linkerbeen iets korter is als je rechterbeen en ik voel dat je heftig reageerd op je maandelijkse cylus.
Ik krijg hele warme handen, dat kan beteken dat ik je wat energie stuur of je kunt het zelf dan is dit een aanwijzing om zelf eens te kijken of je je buikpijn kunt verlichten bij jezelf.

Dit was het Moon voor nu even.
Ik ben nog aan het leren dus ik hoop dat je even wilt laten weten of ik je goed heb aangevoeld.

Wens je nog een hele fijne avond en voor straks welterusten.

liefs van Bea
New Moon
New Moon mei 10 '10
Hoi Bea,

Dankjewel voor de lezing!
Ik ben inderdaad een dromer, en daardoor kom ik snel tot stilstand in mijn ontwikkeling. Dit is altijd al mijn valkuil geweest en dat weet ik ook, dus knap dat je dat hebt aangevoeld smile

Momenteel heb ik problemen met een goede vriend. Ik voel denk ik wat voor hem, maar hij heeft na intiem contact met me te hebben gehad aangegeven dat hij deze vriendschap nooit in gevaar wil brengen. Ik weet niet wat hij voelt, maar ik ben er de laatste tijd (onnodig) veel mee bezig, dus ik ben minder bezig met mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik weet ook niet zo goed hoe ik me op moet stellen tegenover hem, er hangt ook een rare spanning tussen ons. ---> heeft er iemand anders nog tips of inzichten wat ik hier mee kan/moet? Ik weet me even geen raad, behalve het aan een goede vriendin vertellen.

Hihi, dat been is vaker tegen me gezegd (bij een aura reading), gelukkig functioneren ze wel normaal maar er kan energetisch iets niet goed zitten denk ik. Die maandelijkse cyclus kan kloppen, ik heb sinds 5 maanden de mirena en misschien rommelt het daar nog een beetje smile

Heel erg bedankt, je voelt het goed aan!

Liefs van the moon
Maryssa
Maryssa mei 11 '10
Hallo TheMoon,

Zo ik heb me even genesteld op de bank eens even kijken naar jouw foto..

* De wereld van de elfjes, feeën, natuurwezens heb je daar een band mee? Wicca krijg ik er ook bij.

* Ik krijg bij jouw foto een waarschuwing door..dat je heel erg open staat voor de andere kant. Dat is op zich heel goed maar aard jij je wel genoeg? Ook krijg ik het gevoel dat er wat energieën zijn in jouw slaapkamer die je oppikt en die je soms een onrustige slaap bezorgen. Experimenteerdrang zit er bij je; ook met het spirituele en dat is prima om te ontdekken wat er bij je past, maar pas op voor dingen als glaasje draaien.

* Ik krijg ook alcohol door en blowen. Ehm..doen jouw vrienden dat en laat je je nog wel eens overhalen? Lekker niet doen als je er geen zin in hebt hoor. Je bent heel gevoelig en het heeft op jou meer impact deze middelen dan op anderen.

* Heb jij last van jouw onderrug?

*Ik krijg mijn rechterknie te voelen bij je. Heb je daar last van?

* Mijn nek aan de linkerkant begin ik te voelen als ik naar je kijk.

* Ze laten mij ook jouw linkerteen voelen. Alsof dat gewricht wat stijf is soms. Een dansblessure? Je hebt het gehad over dansen bij mijn foto maar ik heb ook het gevoel dat jij dat graag doet. Ik vind een dansopleiding bij je passen maar heb het idee dat je het als hobby doet en een andere opleiding volgt. Ben je er nog niet helemaal uit wat je op werkvlak wilt?

* Je hebt een bepaalde uitstraling; mensen kunnen zich wel eens omdraaien als je voorbij loopt. Ik denk dat er ook wel wat mannen zijn die jou heel leuk vinden. Heb jij een relatie? Als het een ja is dan denk ik dat er wat twijfel speelt. Er moeten nog wat dingen helder worden. Is iemand niet helemaal duidelijk in zijn bedoelingen naar jou toe? Het aantrekken-afstoten gevoel krijg ik er bij

* Ik vind schrijven heel erg bij je passen. Krijg je te zien op een bankje in het groen; een park of zo. Lekker bezig te schrijven wat er in je opkomt en genieten van het briesje door je haar en de zon op je gezicht.

* Er komt een onbegrepen gevoel ineens bij me op. Voel jij je anders dan anderen; begrijpen ze je niet altijd? En begrijp jij anderen niet? Is niet altijd makkelijk voor je maar ik heb het gevoel dat daar wel wat in gaat veranderen. Dat er wat gaat veranderen in jouw opstelling naar anderen; dat je daar als het ware mee gaat spelen en ontdekt dat een andere manier voor jou beter voelt en ook weer heel andere reacties bij anderen oproept.

Dat was mijn lezing voor jou TheMoon. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet hè wink

Liefs Maryssa
New Moon
New Moon mei 11 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo TheMoon,

Zo ik heb me even genesteld op de bank eens even kijken naar jouw foto..

* De wereld van de elfjes, feeën, natuurwezens heb je daar een band mee? Wicca krijg ik er ook bij.

Ik ben niet echt bezig met elfjes, feeën en dergelijke, maar ik heb zeker een bijzondere band met mystiek. Dit kan in de meest alledaagse gebeurtenissen voorkomen, dat ik denk "hee dit is bijzonder!", of daar een bepaald gevoel bij krijg.

* Ik krijg bij jouw foto een waarschuwing door..dat je heel erg open staat voor de andere kant. Dat is op zich heel goed maar aard jij je wel genoeg? Ook krijg ik het gevoel dat er wat energieën zijn in jouw slaapkamer die je oppikt en die je soms een onrustige slaap bezorgen. Experimenteerdrang zit er bij je; ook met het spirituele en dat is prima om te ontdekken wat er bij je past, maar pas op voor dingen als glaasje draaien.

Goh hier sla je de spijker op z'n kop. Vooral deze nacht heb ik zo ontzettend slecht geslapen, ik kan zelfs angstig worden. Ik heb het idee dat ik wel goed ben in mezelf beschermen, maar dat ik vooral in mijn slaap die bescherming kwijtraak... heeft iemand tips daarvoor? Ik zal in ieder geval zometeen even mijn kamer lekker schoonmaken en opruimen, want het is een zooi.

* Ik krijg ook alcohol door en blowen. Ehm..doen jouw vrienden dat en laat je je nog wel eens overhalen? Lekker niet doen als je er geen zin in hebt hoor. Je bent heel gevoelig en het heeft op jou meer impact deze middelen dan op anderen.

Wat knap dat je dat kan zien zeg! Mijn hart sloeg echt over toen ik dit las. Het klopt dus inderdaad dat ik wel blow en drink, zeker de afgelopen week (iets te veel), maar ik laat me niet overhalen. Wel worstel ik met de vraag hoe vrienden mij zien, en hoe ik me tegenover hen moet opstellen.

* Heb jij last van jouw onderrug?

Ja! ik moet nogal veel tillen voor mijn werk en mijn rug is altijd een zwak punt geweest. Ik doe nu wat voorzichtiger en til op de juiste manier en zo min mogelijk.

*Ik krijg mijn rechterknie te voelen bij je. Heb je daar last van?

Is vaker gezegd door readers! Ik denk dat het meer temaken heeft met energie en zelfvertrouwen. Gelukkig doet het geen pijn.

* Mijn nek aan de linkerkant begin ik te voelen als ik naar je kijk.

Nooit last van gehad, wel zit er soms spanning achter mijn oor/in mijn nek. Dit zit aan mijn rechterkant

* Ze laten mij ook jouw linkerteen voelen. Alsof dat gewricht wat stijf is soms. Een dansblessure? Je hebt het gehad over dansen bij mijn foto maar ik heb ook het gevoel dat jij dat graag doet. Ik vind een dansopleiding bij je passen maar heb het idee dat je het als hobby doet en een andere opleiding volgt. Ben je er nog niet helemaal uit wat je op werkvlak wilt?

Dit is mijn rechter (grote) teen. *wordt dat bij je lezing vaker door elkaar gehaald? :)* Die heb ik gebroken een paar jaar geleden, ik heb tegen een muurtje geschopt bij het voetballen...! Dansen vind ik inderdaad fantastisch! Ik zit er niet op maar doe het graag voor de spiegel en tijdens het uitgaan, het is mijn uitlaatklep. Momenteel doe ik een tussenjaar en ga binnenkort beginnen met een nieuwe studie (psychologie). Wat ik hiermee ga doen later weet ik ongeveer, maar nog niet concreet. Klopt dus smile

* Je hebt een bepaalde uitstraling; mensen kunnen zich wel eens omdraaien als je voorbij loopt. Ik denk dat er ook wel wat mannen zijn die jou heel leuk vinden. Heb jij een relatie? Als het een ja is dan denk ik dat er wat twijfel speelt. Er moeten nog wat dingen helder worden. Is iemand niet helemaal duidelijk in zijn bedoelingen naar jou toe? Het aantrekken-afstoten gevoel krijg ik er bij

Oef Maryssa, jij bent echt goed. Het wordt tijd om eens met hem te praten denk ik ....

* Ik vind schrijven heel erg bij je passen. Krijg je te zien op een bankje in het groen; een park of zo. Lekker bezig te schrijven wat er in je opkomt en genieten van het briesje door je haar en de zon op je gezicht.

Klopt exact! ik heb een bankje in een mooi natuurgebied waar ik graag heenfiets als ik wil nadenken. Dan neem ik een klein boekje mee en schrijf ik daarin. Ik kom dan helemaal tot rust door het prachtige uitzicht en de stilte daar.

* Er komt een onbegrepen gevoel ineens bij me op. Voel jij je anders dan anderen; begrijpen ze je niet altijd? En begrijp jij anderen niet? Is niet altijd makkelijk voor je maar ik heb het gevoel dat daar wel wat in gaat veranderen. Dat er wat gaat veranderen in jouw opstelling naar anderen; dat je daar als het ware mee gaat spelen en ontdekt dat een andere manier voor jou beter voelt en ook weer heel andere reacties bij anderen oproept.

Dit is precies mijn levensthema waar ik nu mee bezig ben, en het grootste probleem wat ik heb en altijd al mee geworsteld heb... Gelukkig heb ik best wel wat mensen kennis en speel erg graag mee (zoals jij al zegt), ik "test" ook altijd mensen, om te kijken of ze ook "anders" zijn. Heb ook het idee dat ik bijna door heb hoe ik me defenitief opstel naar anderen, maar nog niet helemaal..

Dat was mijn lezing voor jou TheMoon. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet hè wink

Liefs Maryssa

Lieve Maryssa, mijn complimenten, en heel erg bedankt voor je reading. Jij weet dingen over mij die mijn beste vrienden niet eens weten, ik kreeg echt kippenvel toen ik jouw reactie zag. Heel veel succes op jouw pad, je hebt hier veel talent voor, doe er wat mee! smile

liefs, the moon
Maryssa
Maryssa mei 11 '10
Hallo TheMoon!

Fijn dat het aardig klopt! Linkerkant en rechterkant verwarren heb ik nog niet zo vaak gehad. Geen idee hoe andere fotolezers dat ervaren.

Wat je schrijft over jouw slaapkamer...opruimen helpt zeker. Net als wierook branden en hier jouw hele kamer mee doorlopen ook langs de muren en in de hoeken(kies hiervoor reinigende wierook zoals bijvb salie, darsan maar er zijn vast nog meer soorten met reinigende werking)en brand hierbij een kaarsje voor je gaat slapen in jouw slaapkamer. Wat ik meestal doe is aartsengel Michael aanroepen en hem vragen mij te beschermen gedurende de nacht, zodat ik rustig kan gaan slapen. Ook visualiseer ik een koepel / pyramide van licht om mij heen.

Ik hoop dat je er wat mee kunt..

De lezing is graag voor je gedaan en bedankt voor je complimenten!

Liefs Maryssa
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 12 '10
Lieve themoon,
Toen ik naar je foto kreek, kwamen de volgende zinnen bij mij op: ik heb daarbij de vorige lezingen niet gelezen:

-Maak het jezelf niet te moeilijk>weet niet in welke context

-Je hebt een zwak voor raadsels, dingen die onbekend zijn. ik heb het idee dat je te krampachtig probeert in je spirituele zelf te groeien..dit werpt zn vruchten niet af..mijn boodschap, doe even wat rustiger aan;)

-ik zie ook steeds het vrijheidsbeeld voor me..heel gek..ben je onlangs in amerika geweest of ga je erheen. Of miss is dit een symbolisch beeld die jij wel kan plaatsen?

-ik heb het idee dat je de laatste tijd een beetje oververhit bent, door gebeurtenissen in je leven. Ik voel een enorme hitte van je foto afkomen..iets te veel van het goede.

-steeds komt ook het woordje ‘zaak’ omhoog. Is er toevallig ook iets op je werk aan de hand. Heb je toevallig een nieuwe baan aangeboden gekregen, of ben je in een onderhandelingspositie geweest voor een functie..ik zie steeds een plaatje van jouw en een tafel en een spreker, waarbij de tafelblad steeds omhoog en naar beneden gaat..weet niet zo goed hoe ik dat moet plaatsten.

-ik heb ook het idee dat je je zelf wat meer moet afsluiten voor kwade invloeden buiten jouw energieveld..volgens mij heb je daar namelijk last van.

-Ben je iemand die zich graag laat uitdagen?

-Verder zie ik beelden waarin je in een omgeving bent van veel rookwolken, veel rook..

Ik ben benieuwd of je hierin wat herkent,

Liefs!

New Moon
New Moon mei 13 '10
Lieve l'arbe de vie, heel erg bedankt voor je lezing smile

Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve themoon,
Toen ik naar je foto kreek, kwamen de volgende zinnen bij mij op: ik heb daarbij de vorige lezingen niet gelezen:

-Maak het jezelf niet te moeilijk>weet niet in welke context

daar kan ik wel wat mee smile

-Je hebt een zwak voor raadsels, dingen die onbekend zijn. ik heb het idee dat je te krampachtig probeert in je spirituele zelf te groeien..dit werpt zn vruchten niet af..mijn boodschap, doe even wat rustiger aan;)

Dat klopt inderdaad!! En niet alleen op het spirituele pad. Ik ben een (te) nieuwsgierig persoon.

-ik zie ook steeds het vrijheidsbeeld voor me..heel gek..ben je onlangs in amerika geweest of ga je erheen. Of miss is dit een symbolisch beeld die jij wel kan plaatsen?

Hmm... mooi symbool voor mijn thema van dit jaar --> vrijheid. Ik ga binnenkort ook alleen op reis (echter niet naar Amerika) Ik heb dat letterlijk in een boekje opgeschreven met oud en nieuw, hehe.

-ik heb het idee dat je de laatste tijd een beetje oververhit bent, door gebeurtenissen in je leven. Ik voel een enorme hitte van je foto afkomen..iets te veel van het goede.

Ja, dat klopt. Ik heb het op dit moment erg lastig omdat er de laatste tijd te veel gebeurd is en ik teveel van mezelf gevraagd heb.

-steeds komt ook het woordje ‘zaak’ omhoog. Is er toevallig ook iets op je werk aan de hand. Heb je toevallig een nieuwe baan aangeboden gekregen, of ben je in een onderhandelingspositie geweest voor een functie..ik zie steeds een plaatje van jouw en een tafel en een spreker, waarbij de tafelblad steeds omhoog en naar beneden gaat..weet niet zo goed hoe ik dat moet plaatsten.

Ik eigenlijk ook niet. Het zou ook iets kunnen zijn in de relationele sfeer... ik heb de laatste tijd heel veel dingen met verschillende mensen uitgepraat aan een tafeltje.

-ik heb ook het idee dat je je zelf wat meer moet afsluiten voor kwade invloeden buiten jouw energieveld..volgens mij heb je daar namelijk last van.

Klopt helemaal. Gelukkig ben ik hard bezig met de tips die ik van Maryssa heb gekregen, en dit werkt hartstikke goed!

-Ben je iemand die zich graag laat uitdagen?

Klopt winkIk hou wel van uitdagingen en wil vaak gelijk hebben haha.

-Verder zie ik beelden waarin je in een omgeving bent van veel rookwolken, veel rook..

Hm ik ben een roker, maar dit zou ook symbolisch kunnen zijn. Ik weet het even niet meer op dit moment.

Ik ben benieuwd of je hierin wat herkent,

Liefs!

L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 13 '10
Lieve Themoon,

miss dat de rook er voor staat dat je het in bepaalde situaties ook letterlijk 'even niet ziet' ;-)

LIefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Of dat je jezelf achter een rookgordijn wilt verschuilen?
New Moon
New Moon mei 13 '10
Hmm ik vind het best wel tijd om dat rookgordijn eens op te trekken smile

Bedankt beiden voor jullie inzicht!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie