Loading...
nl

ook even voorstellen

bloempje
bloempje mei 18 '10
nou deze kinderen zijn dus nog erg klein, ze praten nog niet, maar van de andere reacties van ze lijkt het of ze het begrijpen, mijn eigen zoontje vind het ook erg mooi en wordt er zo rustig van dat het gewoon vreemd is.
mijn man vind het op gregoriaans lijken trouwens( gebaseerd op klanken dan smile)
bij mij is het taaltje begonnen op de lagere school nadat we een groep buitenlandse monniken groep op bezoek hadden gehad, die sprken gewoon engels, maar toch hebben hun veel invloed gehad. ondanks dat het een katholieke school was liep er ook een psychologe rond die ook met stenen werkte en meditaties deed met de kinderen( beetje jammer dat ze een gestoorde man had maar vooruit(de directeur van de school die wat meer plannen met kinderen had dan de bedoeling was)).
ondanks dat mijn moeder ei dat het voor die tijd ook al wel er was, maar dat weet ik niet meer.
ik weet het nog vanaf een jaar of 6, mijn buurmeisje kenden het ook nog van me, die vond het toen altijd maar raar.

Liefs Bloempje
Anke
Anke mei 18 '10
Van mij ook nog welkom hier! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '10
Ik had je ook nog niet verwelkomd, dus bij deze nog een warm welkom!
gast
gast mei 18 '10
Ook een beetje aan de late kant maar daarom niet minder gemeend;
Welkom laugh
bloempje
bloempje mei 18 '10
dank jullie wel voor het lieve welkom hier, voel me al helemaal thuis!
ik kan zowaar eens vrijuit denken en vragen zonder raar aangekeken te worden smile

Veel liefs Bloempje
blij met dit warme forum!
Anke
Anke mei 18 '10
Vervelend dat je dat nog niet eerder tegen gekomen bent frown
Maar fijn dat je je hier wel op je gemak voelt! laugh
Elfje21
Elfje21 mei 20 '10
Hey Bloempje,

Bedankt voor het antwoord. Bij mij zelf is het pas veel later begonnen op de middelbare school, ook wel in de periode dat mijn psychose stilaan begon op te duiken, dus daarom is het moeilijk voor me te zeggen waar het precies vandaan komt.

Veel liefs,

Elfje21
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy