Loading...
nl

Bellefleur - Tinne

admin
admin mei 5 '10
Bellefleur was een deel van Tinne, en uiteraard een avatar naam.
Ik hield van haar, maar ze is er niet meer. Heel zeker was Bellefleur m'n allerliefste vriendin! We kennen elkaar door en door.
En ik neem graag de fakkel hier van haar over,
want hoe dan ook Tinne is Bellefleur, en zovéééél meer..
Ik wilde het even graag laten weten, grin
Dus ik heet iedereen hartelijk welkom, als Tinne !

Delen:
gast
gast mei 5 '10
Welkom laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '10
Ik vond het vooral even wennen en ben best gehecht geraakt aan Bellefleur. Wordt altijd vrolijk van de naam Bellefleur smile.

Ik zal haar missen.

Desalnietemin. Welkom Tinne!
gast
gast mei 5 '10
Haha, het is toch alleen de naam die je hoeft te missen wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 5 '10
haha, welkom!
Staat de naam Tinne ergens voor? Im curious!
Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '10
Tinne is haar echte naam haha smile. Maar ze is belgische, dus wss een belgische naam?
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '10
ooow haha, dat kan natuurlijk ook:P
Maar ik had die naam nog nooit gehoord en was benieuwd of daar een betekenis aan zit..thats all..een naam wordt toch niet zomaar geven aan iemand;)
admin
admin mei 6 '10
Tinne is m'n roepnaam sinds ik 21 ben,
Tinne was vroeger een Tinneke..


Tinne is iers voor hulst!



De hulst (Tinne)

De hulst staat symbool voor rust, evenwicht, aanpassingen aan wisselende situaties en bescherming tegen negatieve invloeden. Toch kan de huls ook behoorlijk steken. Men zou dus beter mooie dingen kunnen laten voor wat ze zijn en waar ze zijn! De bloedrode bessen staan symbool voor diepe liefde, warmte en gezondheid, beschermd door de doornen van de omringende bladeren.

Kleur: Donkergrijs.

Periode: 8 juli - 4 augustus.

Uitleg met betrekking tot de spiritualiteit:
Het is voor uw geestelijke gezondheid van belang dat u rustig en in balans bent. Zoek geen moeilijke situaties en laat u niet te gemakkelijk uit uw geestelijk evenwicht halen, want alleen in een rustige, ontspannen omgeving is uw spiritualiteit en geloof op haar best. Bescherming en pijn liggen heel dicht bij elkaar. Vandaar ook dat alleen mensen waarvan we houden ons ook echt pijn kunnen doen. Inzicht dat boven het normale dagelijkse aardse uitgaat, helpt u om, ondanks deze wisselende emoties, evenwichtig te blijven. Een spiritueel inzicht dat u laat beseffen dat door de pijn die het leven soms geeft, u begrip en mededogen groeit.

(past kompleet bij mij deze tekst.)

admin
admin mei 6 '10
Origineel bericht van: gast
Haha, het is toch alleen de naam die je hoeft te missen wink


ja inderdaad,
De naam Bellefleur is een schitterende naam. Het is de mooie bloem die ik ben, de lotus in het hart (die iedereen in zich draagt en kan voelen openbloeien)
Maar het bleef een naam die ik hanteerde,

Tinne is m'n geboortenaam (officieel Martina, doch dat was omdat men in onze christelijke maatschappij toendertijd, Tinne moest omzetten naar een heilige naam. Nu hoeft dat allemaal niet meer, nu zou je bij wijze van spreken je kind kast mogen noemen.)

Ook aan de naam Tinne ben ik niet gehecht. (wilde ik er even bijschrijven! grin)
admin
admin mei 6 '10
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."

Romeo and Juliet (II, ii, 1-2)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Misschien ben ik een gewoontedier wink
admin
admin mei 13 '10
Is de engelmens een dier? laughlaugh
Cialara
Cialara mei 13 '10
Het zou een engelmens niet misstaan winkik ken er wel die zelfs een draak zijn ha ha ha...

Fijn Tinne, dat je je eigen naam gaat gebruiken!



admin
admin mei 13 '10
ja in die opzichten ben ik ook een uil en een wolf en wie weet wat nog.. enne schitterend plaatje Jorine!
admin
admin mei 15 '10
Welkom Tinne ... en Bellefleur bedankt voor alles wie je was en toch ook nog bent!!! Want in mijn gevoel zal Bellefleur niet verdwijnen en zal Tinne op deze manier groeien en bloeien ...

Liefs Mar
bloempje
bloempje mei 15 '10
welke naam je jezelf ook geeft smile
je bent wie je bent en straalt uit wie en wat je bent. maar vooral waar je voor staat smile
zolang je uit liefde praat en handelt en leeft is alles goed.



Veel Liefs Bloempje die toch meer gewend is aan de naam Bianca voor zichzelf.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki