Loading...
nl

Silly, wie wil mijn foto lezen???

silly
silly mei 5 '10
anderhalf jaar geleden ook mijn foto laten lezen, er is veel gebeurd in de tussen tijd (wel positief)!!

dus ben erg benieuwd wat jullie nu van mijn foto zeggen....

ik heb hem geplaatst onder: foto sil

alvast bedankt!!!
Delen:
HarryS
HarryS mei 5 '10
Een rustige dame. Laat soms wat te makkelijk over je heen lopen.
Lijkt me geïnteresseerd in bloemen. Misschien zelfs ook paarden? Rijd je zelf?

Je hebt veel eigen ideeën over bepaalde dingen. Vaak doe je er niet zoveel mee omdat je 'het even niet het goede moment vind'. Altijd bezig met hoe een ander erover zal denken. Laat dat maar eens los. Daar ben je voorzichtig al mee begonnen, en daar moet je mee door gaan.

Je lijkt me aan de ene kant iemand die pietje precies is, aan de andere kant juist chaotisch bezig kan zijn. Je houd van regelmaat.

hier wil ik het even bij laten.
silly
silly mei 6 '10

hallo,

bedankt voor de reactie!!

ik erken er veel in! alleen de paarden... nee dat niet, heb er eigenlijk niks mee, mijn zus daarin tegen juist wel heel veel.

ik ben idd bezig met de dingen wat meer los te laten (wat zullen andere denken)en meer mijn ding te doen, minder afwachten.

Je lijkt me aan de ene kant iemand die pietje precies is, aan de andere kant juist chaotisch bezig kan zijn. Je houd van regelmaat.
klopt helemaal!!

erg bedankt!!

ik hoop dat ik meer reactie's mag krijgen...

groeten sil

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '10
Even voor het gemak
susie14
susie14 mei 6 '10
Hai silly,

Wil graag een poging voor je wagen.

Lieve vrouw en zoals ik je nu zie met een open karakter, een open blik naar de wereld.
Misschien zit ik helemaal fout....maar ik zie je als een gezellige moeder ( weet nl niet of je kids hebt maar voor mijn gevoel wel )
Ik voel een drukte van jewelste in jouw huis, een gezellige drukte. Heb het idee dat bij jou alles kan en mag.
Absoluut neit materialistisch, oprecht en eerlijk.
eigenlijk voel je heel ontspannen aan.

Heb je iets met markten of 2e hands spulletjes die je opknapt of zo? zie je een markt afstruinen.

Als kind zijnde heb je moeilijke periodes gehad. Je voelde je niet begrepen en werd mogelijk ook gepest door andere kinderen.
Ik zie je alleen en eenzaam op een bankje zitten aan een soort meer of een grotere vijver.
Heb je problemen aan je bekken en voeten? Misschien manifesteren de klachten zich op een andere manier zoals rugklachten en schouderklachten, maar probleem lijkt me in je bekken zitten..scheef bekken.

ik hoop dat je er iets uit kunt halen.

grotekes sieske
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '10
Lieve Silly,
Ik zie een vrouw met een open uitstraling. Iemand die met veel nieuwsgierigheid naar de wereld kijkt en daardoor ook open staat voor verschillende meningen. Volgens mij ben je ook echt een gevoelsmens, die veel liefde in haar energie meedraagt. Ik heb wel het idee dat je soms last hebt van veel ‘wikken en wegen’ als je beslissingen moet nemen. Daarbij laat je je volgens mij teveel leiden door wat anderen daar dan wel of niet van vinden. Mijn boodschap is: doe vooral wat je eigen innerlijke stem zegt! Dat is het belangrijkste, bij jezelf blijven.
Als ik naar je foto kijk komt er ook steeds het woordje 'vastgeroest zitten' op. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet plaatsen. maar volgens mij heeft dat iets te maken met wat je op het gebied van je werk wilt bereiken of wilt doen, maar wat er nog steeds niet van gekomen is.
Liefs!
silly
silly mei 6 '10
Origineel bericht van: sies
Hai silly,

Wil graag een poging voor je wagen.

Lieve vrouw en zoals ik je nu zie met een open karakter, een open blik naar de wereld.
ja dit klopt wel

Misschien zit ik helemaal fout....maar ik zie je als een gezellige moeder ( weet nl niet of je kids hebt maar voor mijn gevoel wel )was dit maar waar!, heb helaas nog geen kinderen zijn hier wel mee bezig (ziekenhuis)

Ik voel een drukte van jewelste in jouw huis, een gezellige drukte. Heb het idee dat bij jou alles kan en mag.
ja, veel kan en mag bij mij thuis, vind het ook erg gezzelig als de buurkindjes over de vloer komen,en doe dan graag leuke dingen met ze

Absoluut neit materialistisch, oprecht en eerlijk.
eigenlijk voel je heel ontspannen aan.klopt wel, alleen ontspannen... ik doe mijn best, maar huisarts denkt dat ik hyperventilatie heb....(gezien de symptomen)dus dan zou ik niet ontspannen zijn?

Heb je iets met markten of 2e hands spulletjes die je opknapt of zo? zie je een markt afstruinen.

ik vind markten wel altijd leuk om over heen te lopen

Als kind zijnde heb je moeilijke periodes gehad. Je voelde je niet begrepen en werd mogelijk ook gepest door andere kinderen.
niet zozeer gepest vroeger maar wel anders dan andere kinderen, meer op me zelf

Ik zie je alleen en eenzaam op een bankje zitten aan een soort meer of een grotere vijver.
kan ik niet plaatsen

Heb je problemen aan je bekken en voeten? Misschien manifesteren de klachten zich op een andere manier zoals rugklachten en schouderklachten, maar probleem lijkt me in je bekken zitten..scheef bekken.geen idee, wel mijn voeten heb erg hole voeten met hoge vreef

ik hoop dat je er iets uit kunt halen.

grotekes sieske

bedankt voor de lezing!!
silly
silly mei 6 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve Silly,
Ik zie een vrouw met een open uitstraling. Iemand die met veel nieuwsgierigheid naar de wereld kijkt en daardoor ook open staat voor verschillende meningen.
dit klopt wel!

Volgens mij ben je ook echt een gevoelsmens, die veel liefde in haar energie meedraagt.ben inderdaad een gevoelig mens! ook snel emotioneel

Ik heb wel het idee dat je soms last hebt van veel ‘wikken en wegen’ als je beslissingen moet nemen. Daarbij laat je je volgens mij teveel leiden door wat anderen daar dan wel of niet van vinden. dit klopt ook wel, maar dit gaat steeds beter

Mijn boodschap is: doe vooral wat je eigen innerlijke stem zegt! Dat is het belangrijkste, bij jezelf blijven.
Als ik naar je foto kijk komt er ook steeds het woordje 'vastgeroest zitten' op. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet plaatsen. maar volgens mij heeft dat iets te maken met wat je op het gebied van je werk wilt bereiken of wilt doen, maar wat er nog steeds niet van gekomen is.klopt inderdaad werk! wil wel verder maar lukt niet zo. en een opleiding wil ik nu nog niet aan beginnen eerst onze kinderwens vervullen en dan opleiding, uiteindelijk ga ik het zeker doen om verder te komen

Liefs!

bedankt voor de lezing!
erg mooi om te lezen wat er uit gekomen is, zet me wel aan het denken!

liefs sil
susie14
susie14 mei 6 '10
Dank je voor de uitgebreide reactie.
Wat betreft de hyperventilatie..geen idee hoe dat medisch in elkaar steekt.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '10
Lieve Silly,
Ik ben blij dat ik je wat stof tot nadenken heb kunnen geven!
K'heb wel sterk het gevoel dat je ervoor moet waken dat je wel gaat doen wat je echt het liefste wilt doen..weet niet waarom ik dit nu schrijf, maar kennelijk moet je dat nog even weten;)
Liefs!
admin
admin mei 18 '10
Hallo Silly,

Ik lees je alleen op je naam,
Als ik nu kijk dan is het eerste wat ik zie een kast en ik hoor de zin ik ben uit de kast gekomen, dat is het thema van de lezing je vertelt me dat je opener geworden bent en dat je meer van jezelf bent gaan laten zien, er zijn angsten aangepakt, en je bent hier nog volop mee bezig zie ik.
er word gezegd tegen je "wees sterk" laat jezelf niet terug stappen in de kast, alleen om even te schuilen maar spreek een tijd af en ga dan weer uit de kast vandaan.
Het is net een slakkehuisje de kast van je.
Weet dat het leven soms hard werken is maar dat er ook momenten zijn om te ontspannen, ik voel dat dit erg moeilijk is voor je om te ontspannen.
Ik zie dat je veel hebt meegemaakt en dat er nog angsten zijn.
Weet dat er hulp is voor je van bovenaf, ze zijn met je bezig en je bent onder hun bescherming, alleen gaat het langzaam het mag niet te snel gaan je mag geduld hierbij hebben.
Het is een langzaam aan proces van genezing.
Verder zie ik een heel lieve naieve vrouw in je, die vaak onbegrepen is en onbemind, niet terecht, ik weet niet waarom er zoveel moeiten zijn geweest op je pad maar, de tijd om te helen is nu.
Dat geeft ook aan dat er geen nieuwe uitdagingen zijn nu er is even een moment van rust in je leven.
Ik zie dat je niet een persoon bent die op de voorgrond hoeft te staan, dit is ook niet de bedoeling je werkt achter de schermen van het leven.
Maar hebt een heel belangrijke plaats hier op de aarde, je bent hier met een doel die bekend is in je ziel, dit doel is te zijn en worden wie je echt bent. Wanneer je zover bent krijg je ongemerkt een plaats in het geheel waar we zelf geen weet van hebben dit heeft te maken met veranderingen in ons zelf en de wereld.
Tegen de tijd dat je zover bent zal alles als een puzzel op zijn plaats vallen.
Besef dat je veel hulp krijgt van bovenaf, wees er dankbaar voor, en geniet van deze steun je hoeft het niet alleen te doen.
Ze leiden je leven de goede kant op en wijzen je de weg.
Ik zie nu een kerktoren, ben je gelovig? ben je aangesloten bij een gemeente?
Hier leid het spoor me naar toe...Ik volg je weg en word geleid naar een kerktoren, dat is symbolisch maar geeft wel aan dat je een kind van God bent, ken je Jezus al? hij heeft je leven in zijn hand, en heeft het beste met je voor.

Dit was het even voor nu als je nog vragen hebt stel ze gerust.

En ik ben nog aan het leren, wil je een reactie geven hierop zodat ik weet of ik het juist heb door gegeven.

veel liefs van Bea
silly
silly mei 24 '10
bea, bedankt!

ik geef binnen kort een reactie, als ik meer tijd heb!!

maar klopt veel!!
silly
silly mei 27 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Silly,

Ik lees je alleen op je naam,
Als ik nu kijk dan is het eerste wat ik zie een kast en ik hoor de zin ik ben uit de kast gekomen, dat is het thema van de lezing je vertelt me dat je opener geworden bent en dat je meer van jezelf bent gaan laten zien, er zijn angsten aangepakt, en je bent hier nog volop mee bezig zie ik.
ja, dit klopt helemaal!! ik trok mij erg veel aan van wat andere zeiden en zouden denken, dit doe ik nu niet meer/veel minder.

er word gezegd tegen je "wees sterk" laat jezelf niet terug stappen in de kast, alleen om even te schuilen maar spreek een tijd af en ga dan weer uit de kast vandaan.
Het is net een slakkehuisje de kast van je.
Weet dat het leven soms hard werken is maar dat er ook momenten zijn om te ontspannen, ik voel dat dit erg moeilijk is voor je om te ontspannen.
ja,klopt ook merk soms zelf ook dat ik momenten heb dat ik weer laat beinvloeden en dan ook niet op mijn gemak ben, ontspannen is zeker een probleem kan niet goed stil zitten!

Ik zie dat je veel hebt meegemaakt en dat er nog angsten zijn.
klopt, erg veel tegenslagen gehad, maar heb nu het gevoel dat we (mijn man en ik) de goede kant op gaan, dat de ergste tegen slagen achter de rug zijn, alleen nog de angst met onze kinderwens, ook al heb ik van verschillende gehoord dat het goed komt als de tijd er is

Weet dat er hulp is voor je van bovenaf, ze zijn met je bezig en je bent onder hun bescherming, alleen gaat het langzaam het mag niet te snel gaan je mag geduld hierbij hebben.
Het is een langzaam aan proces van genezing.ik weet niet wat ik hierbij moet denken/voelen.... en geduld is niet mijn sterkste kant

Verder zie ik een heel lieve naieve vrouw in je, die vaak onbegrepen is en onbemind, niet terecht, ik weet niet waarom er zoveel moeiten zijn geweest op je pad maar, de tijd om te helen is nu.
naieve hoor ik vaker, helaas. te veel vertrouwen in de mede mens.... gelukkig heb ik een lieve man die mij met veel dingen bewust/onbewust heeft geholpen om sterker te worden, verleden achter me te laten. en waarom er zoveel dingen zijn gebeurd vraag ik me ook vaak af! ik hoop echt dat het nu goed mag gaan , zoals u zo mooi zegt "de tijd om te helen er nu is"

Dat geeft ook aan dat er geen nieuwe uitdagingen zijn nu er is even een moment van rust in je leven.
Ik zie dat je niet een persoon bent die op de voorgrond hoeft te staan, dit is ook niet de bedoeling je werkt achter de schermen van het leven.
op de voorgrond is inderdaad niks voor mij!

Maar hebt een heel belangrijke plaats hier op de aarde, je bent hier met een doel die bekend is in je ziel, dit doel is te zijn en worden wie je echt bent. Wanneer je zover bent krijg je ongemerkt een plaats in het geheel waar we zelf geen weet van hebben dit heeft te maken met veranderingen in ons zelf en de wereld.
Tegen de tijd dat je zover bent zal alles als een puzzel op zijn plaats vallen.
ben wel benieuwd wat voor doel dat dan zal moeten zijn...???

Besef dat je veel hulp krijgt van bovenaf, wees er dankbaar voor, en geniet van deze steun je hoeft het niet alleen te doen.
Ze leiden je leven de goede kant op en wijzen je de weg.
Ik zie nu een kerktoren, ben je gelovig? ben je aangesloten bij een gemeente?
ik ben gelovig opgevoed maar daar blijft het ook bij, tot mijn 12e ging ik geregeld naar de kerk (moest) maar heb er nu niks tot weinig meer mee

Hier leid het spoor me naar toe...Ik volg je weg en word geleid naar een kerktoren, dat is symbolisch maar geeft wel aan dat je een kind van God bent, ken je Jezus al? hij heeft je leven in zijn hand, en heeft het beste met je voor.

Dit was het even voor nu als je nog vragen hebt stel ze gerust.

En ik ben nog aan het leren, wil je een reactie geven hierop zodat ik weet of ik het juist heb door gegeven.

veel liefs van Bea

bedankt voor de lezing, en zoals je ziet heb je het goed gedaan! met een paar dingen weet ik niet zo wat ik er van moet denken of mee moet doen.... ik hoop ook voor jouw een duidelijke reactie te hebben gegeven,
bedankt

liefs sil
admin
admin mei 27 '10
Hoi Silly bedankt voor je reactie, en ik vind het fijn dat je er iets aan hebt.

Wat betreft die kerktoren, ga eens een keertje naar de eo kijken op tv, en zie wat er met je gebeurd.

Ervaar eens van binnen wat het met je doet.

liefs van Bea
silly
silly mei 27 '10
hoi bea,

de eo heb ik vroeger wel naar gekeken bij vriendinnetjes, maar heb er nu niks meer mee.
vriendinnen van vroeger die ik nu nog een paar keer per jaar zie zijn wel nog erg met het geloof bezig, maar ook dan heb ik er niks mee, het intreseerd mij niet, veel dingen kan ik niet plaatsen waarom die gebeuren als er een god zou zijn, ik geloof wel dat er leven na de dood is, dat zeker!

maar wie weet zet ik de tv een keer op de EO om is te kijken of ik er nog altijd zo over denk.....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki