Loading...
nl

Amytje14, fotolezen

Amytje14
Amytje14 mei 3 '10
hooi,
ik ben benieuwd naar wat jullie uit mijn foto kunnen aflezen. smile
gr amytje14

Delen:
Duifje
Duifje mei 3 '10
Oh meisje, wat zie ik een hoop verdriet en onbegrip bij je. Teleurstelling in het leven. Terwijl je van naturen een heel vrolijke meid bent.

Er gebeurt van alles met je en je weet niet waar je het zoeken moet...

Zorg goed voor je zelf blijft door mijn hoofd spoken... eerst jij dan de rest.....

Ik zou je wel een dikke knuffel willen geven, zo van meissie kom maar mag je hier even goed uithuilen.

verder kom ik nu niet....

KNuff meis,

Duiffie
Amytje14
Amytje14 mei 4 '10
hooi, bedankt voor het antwoord wink
op het moment heb ik juist geen verdriet etc maar mischien dat je dat ziet doordat ik nooit erover praat en het dus oud verdriet is?
(de foto is wel nieuw, 10 min voordat ik dit had gemaakt de foto genomen)
gr
Duifje
Duifje mei 5 '10
Hai Ambertje,

Ik ben ook niet helemaal duidelijk geweest.

Wat ik zie is de vrouw die verdriet mee draagt dat hoeft geen verdriet van NU te zijn maar je hebt het nog niet allemaal verwerkt. Wel in een hokje gestopt, stickertje eropgeplakt, een plek toegewezen maar tis nog niet allemaal verwerkt. Dat geeft ook niet, soms hebben dingen wat langer de tijd nodig. Ik voel een vrouw bij je met zwart lang licht krullend haar (meer een slag dan een krul) ik voel daar heel veel liefde bij. het is een vrouw die ouder is als jij. daarbij krijg ik een zwaar gevoel in mijn onderbuik... misschien zegt het je wat?...

Ik denk dat het belangrijk is dat je wel over je verdriet kunt praten, schrijf het van je af..... wegstoppen in jezelf is namelijk niet de oplossing. Je bent nog jong en hebt een preachtig leven voor je.
ALs je diep in jezelf kijkt (kan kijken) dan weet je dat je een heel wijs persoon bent. Die eigenlijk zelf heel goed weet wat goed voor haar is. Echter door verschillende factoren kun je dat nu niet (nog niet. of in het verleden niet..) zien.

Draag jij normaal een bril? Of heb je een bril gedragen?......

Sorrie dat mijn antwoord zo lang is.....er komt ineens nog meer opzetten bij je.... ...

Knuff Duif
Amytje14
Amytje14 mei 6 '10
hmm, volgens mij ken ik geen vrouw met zwart lang haar.. en ik draag ook geen bril of ooit gedragen.

dat je antwoord lang is maakt niets uit, vind ik juist leuker.
gr.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '10
Lieve Amy!
Ik zie een jong meisje die heel erg op slot zit. En daarmee bedoel ik dat ik het gevoel heb dat je niet helemaal uit je ‘schulp’ durft/of kunt komen.

Je ziet erg wit en ik heb het gevoel dat je veel last hebt van energieverlies, waardoor je vaak vermoeid bent. Miss heeft dit er ook wel mee te maken dat je je niet begrepen voelt, dat is wat ik voel als ik naar je foto kijk.

K’heb echt sterk het idee dat er dingen zijn die je ‘gezien’ of meegemaakt hebt, die je echt nog moet verwerken..ik zie en voel veel verdiet bij jou..verdriet van een tijdje terug al weer..ik heb ook het idee dat je niet goed weet wie je daarbij kan helpen of hoe je dat moet doen.

Ik heb het idee dat je wat betreft persoonlijkheid iemand bent die een heel eigen, standvastige mening heeft, waardoor je ook iets eigenwijs over je hebt.

Daarnaast heb ik het gevoel dat je nogal hard bent voor jezelf en iets beter voor jezelf moet zorgen, omdat je je eigen grenzen niet altijd bewaakt.

Je bent iemand met een heel heldere blik in je ogen en volgens mij ben je ook een erg gevoelig iemand. Dit laat je niet snel aan de buitenwereld zien, maar het zit wel van binnen. Miss is dat wat ik zie, dat je het moeilijk vindt om te communiceren met de mensen om je heen over ‘emoties’.

Liefs!
Amytje14
Amytje14 mei 7 '10
Klopt helemaal. ik heb inderdaad verdriet van een tijdje terug en ik heb eigenlijk ook niemand aan wie ik dat kan vertellen. en eigenwijs ben ik zeker. ook ben ik inderdaad hard voor mezelf maar dat komt doordat ik anders de rest een beetje laat liggen. (school etc.)en dat kan ik niet hebben (qua overgaan)
dan van vaak vermoeid zijn is ook waar, maar dat komt ook doordat ik geen brood lus en dat dan ook niet eet. (wat niet goed voor je is natuurlijk) daar ben ik nu weer aan begonnen. en ik voel me ook inderdaad niet begrepen.
en dat laatste klopt ook helemaal. het allermoeilijkste vind ik om mijn emoties te laten zien. hoewel dat laatste tijd wel beter word en ook ben ik inderdaad een gevoelig persoon.(wat ik inderdaad ook niet zo gauw laat zien)
gr.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 8 '10
Weet je wat het probleem is als je je verdriet/of andere emoties niet kwijt raakt.. op de lange termijn blijft dat in je systeem zitten, waardoor je die last dus altijd bij je blijft dragen, dat is niet goed voor je;) dat heb ik ook ervaren. Het zou echt goed zijn als je een manier vind om dat kwijt te raken;) door het eruit te huilen of door een therapeut te vinden, die je daar bij kan helpen. Voor mij heeft regressie goed geholpen.
Goed eten is heeel belangrijk;) Goed dat je daar weer beter op gaat letten:)
Heel veel sterkte meis,
Liefs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske