Ja ik begrijp je ik ken die ervaringen vaak lopen ervaringen ook paralel tot in het absurde aan toe.
Maar ik ga je toch proberen of ik info door krijg voor je, als het niet klopt dan is het jammer en anders heb je er mischien iets aan, we kijken wel.
Linda leerde Lotje lopen, hoor ik zeggen, heb je als kind vaak de oppas gehad op jongere kinderen was je de oudste of enigst kind met een verantwoordelijkheids gevoel voor jonge kinderen.
Ben geen enigst kind maar heb met regelmaat op jongere kinderen gepast als kindzijnde.
Je bent zorgzaam stabiel en sterk, maar soms met teveel verantwoording op te jonge leeftijd, pas op dat dit je niet gaat opbreken, schuif af en toe maar eens wat verantwoordingen opzij.
Ik zie ook dat je in de toekomst of zelfs nu al eens het gevoel kwijt wil van al die verantwoording, je bent het zat of word het zat.
je gaat je losmaken uit bepaalde situaties die daar mee te maken hebben en dat zal heel plots en abrupt gebeuren van het ene op het andere moment zeg je stop ho nu is het genoeg.
Ik schiet erbij in de lach omdat het zelfs komisch is hoe de anderen reageren, ze zijn verbijsterd de gezichten laten jou ook lachen.
En dat is oke kijk er maar naar zonder schuldgevoel met respect voor de ander maar blijf de humor van deze reacties inzien en maak het zo luchtig mogelijk .
Laat de ander ook meekijken in de spiegel en laat ze lachen om hun eigen gedrag.
Dit kun je als de beste je kan heel mooi mensen daar in veranderen door je humor en wijsheid.
Zo he das knap, want het hierboven geschrevene is al een paar keer voorgekomen en idd dat men helemaal beteuterd zijn van mijn reactie omdat ze altijd anders gewent waren. Ik moet zeggen dat dmv de afgelopen 8 jaar hele heftige dingen zijn gebeurt waardoor ik anders heb moeten gaan handelen om te "overleven". Was al zover heen dat ik mijn auto zo tegen de boom aan wilde parkeren, dat ik nog maar 62 kilo woog (normaal 70 kilo) en dat ik 5 pakjes shag in de week rookte. Tot op 1 dag en ik de "bekende knop"heb omgedraaid.
Meid je bent gewoon een kanjer, er is een grote relativerend vermogen in je aanwezig en in jou nabijheid word alles veel minder erg je kan echt iemand stabiliseren in zijn emoties, en hem steviger maken dan hij of zij is.
Alles is opeens minder erg voor de ander.
Herken je dit al ik stop even en wacht op je antwoord.
Nou echt waar lieve Bea, fantastisch, zoveel herkenning. Ben blij dat ik m'n foto heb geplaatst en zulke geweldige readingen heb gekregen. Dat doet een mens heel erg goed.
liefs van Bea