Loading...
nl

Lin, Tadaa en dit ben ik

Lin
Lin mei 1 '10
Geen recente foto maar zie er nog steeds zo uit.
Ben benieuwd.

Liefs linda
Delen:
Petra
Petra mei 2 '10
Er kwamen een paar dingen in me op:

Werk je in de gezondheidszorg? Ik zie je met bedrijfskleding, en ook mensen bezig.het voelt i.i.g. als iets dat heel erg bij je past.

Alleen je collega´s soms..!
Blijf een beetje uit de buurt van roddel en achterklap. Je trekt je daarin soms te veel van anderen aan en vanwege jouw eerlijkheid kunnen jouw uitspraken tegen je gebruikt worden. Laat mensen die klagen, maar gewoon klagen, hoef jij niets mee te doen, mag je meteen loslaten.

Werkdruk is soms erg groot en geeft je soms een gevoel van nergens aan toe te komen, dat vind je wel eens jammer want je
doet wat je doet graag goed.

Je twijfelt nog wel eens aan jezelf. Je handelt in eerste instantie vanuit je gevoel en daarna ga je nadenken of het wel goed was wat je deed. Je gevoel is altijd goed!

Je bent heel creatief (al heb je hier weinig tijd voor soms), sprankelend en zorgzaam. Je houdt van gezelligheid en warmte, een knapperend haardvuur, soms mag je daarin meer tijd voor jezelf nemen. Je laat je een beetje leven soms.

Vanuit je plichtsgetrouwe instelling en grote verantwoordelijkheidsgevoel kun je goed leiding geven. Je onzekerheid remt je hierin af, omdat je iedereen het naar de zin wilt maken. Wilt dat iedereen zich lekker voelt en dat kan niet altijd.

Je bent voor een deel heel open, laat veel humor en levenslust zien, toch houdt jij je diepere gevoelens voor jezelf en valt kwetsbaar zijn een beetje buiten je comfort-zone. Je wilt niet zeuren en gewoon je best doen. Iedereen heeft wel wat. Dat geeft niet en hoeft ook niet, maar het is wel belangrijk dat je de mensen in jouw directe omgeving ook eens voor jou laat zorgen en jouw zachte en kwetsbare gevoelens laat zien, zodat zij dat als een uitnodiging zien dat zelf ook te doen.

Durf jij open en eerlijk te gaan staan voor je gevoel en daar te blijven staan, of beweeg je mee met je omgeving en ben je geneigd confrontaties uit de weg te gaan om niet afgewezen of gekwetst te worden?

Liefs,

Petra
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 2 '10
Lieve Lin,
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een foto lees. Het volgende kwam bij mij op toen ik naar je foto keek. Heel belangrijk: K krijg het gevoel dat je veel meer voor jezelf mag staan. Ik krijg het gevoel dat je veel meer op de voorgrond mag treden dan dat je nu doet. Je bent volgens mij echt een gever, iemand die veel weggeeft, iemand die veel zorgt voor andere mensen, maar soms wel ten koste van jezelf. Jij mag er mag er ook zijn;) Ik zie ook iets van wantrouwen naar andere mensen toe..dat als je mensen voor het eerst ontmoet, dat je niet snel je échte ik durft te laten zien. Heeft dit miss met vroeger te maken toen je een klein kindje was? Dat mensen jou het gevoel gaven dat je er niet bij hoorde? En dat je daardoor voorzichtig bent geworden en liever op de achtergrond blijft? Toch heb ik wel het idee dat je dit wel heel graag wilt. Je ben iemand die van aanpakken weet en daarin ook het voortouw in wil nemen. Ik zie ook een diepe hartstocht in jouw ogen:) mooi! dit is volgens mij iets wat je een beetje voor jezelf houdt, maar ook naar andere mensen toe mag laten zien, jij mag er ook zijn!
Liefs!
Lin
Lin mei 2 '10
Origineel bericht van: Petra
Er kwamen een paar dingen in me op:

Werk je in de gezondheidszorg? Ik zie je met bedrijfskleding, en ook mensen bezig.het voelt i.i.g. als iets dat heel erg bij je past. Ik werk niet in de gezondsheidszorg maar draag idd bedrijfskleding waarin ik wel mensen help.

Alleen je collega´s soms..!
Blijf een beetje uit de buurt van roddel en achterklap. Je trekt je daarin soms te veel van anderen aan en vanwege jouw eerlijkheid kunnen jouw uitspraken tegen je gebruikt worden. Laat mensen die klagen, maar gewoon klagen, hoef jij niets mee te doen, mag je meteen loslaten. Dit heeft enige kanttekeningen, veel gebeurt in de werksfeer door allerlei factoren. Heb daar inmiddels wel mee leren omgaan.

Werkdruk is soms erg groot en geeft je soms een gevoel van nergens aan toe te komen, dat vind je wel eens jammer want je
doet wat je doet graag goed. Super dat je dat zo precies aanvoelt

Je twijfelt nog wel eens aan jezelf. Je handelt in eerste instantie vanuit je gevoel en daarna ga je nadenken of het wel goed was wat je deed. Je gevoel is altijd goed! Ook dit klopt

Je bent heel creatief (al heb je hier weinig tijd voor soms), sprankelend en zorgzaam. Je houdt van gezelligheid en warmte, een knapperend haardvuur, soms mag je daarin meer tijd voor jezelf nemen. Je laat je een beetje leven soms. Ook dat klopt

Vanuit je plichtsgetrouwe instelling en grote verantwoordelijkheidsgevoel kun je goed leiding geven. Je onzekerheid remt je hierin af, omdat je iedereen het naar de zin wilt maken. Wilt dat iedereen zich lekker voelt en dat kan niet altijd. Ik ben idd leidinggevende en vind het erg leuk om te doen. De tijden dat ik de overhand moet nemen vind ik nog heel erg lastig, maar zeg het nu wel.

Je bent voor een deel heel open, laat veel humor en levenslust zien, toch houdt jij je diepere gevoelens voor jezelf en valt kwetsbaar zijn een beetje buiten je comfort-zone. Je wilt niet zeuren en gewoon je best doen. Iedereen heeft wel wat. Dat geeft niet en hoeft ook niet, maar het is wel belangrijk dat je de mensen in jouw directe omgeving ook eens voor jou laat zorgen en jouw zachte en kwetsbare gevoelens laat zien, zodat zij dat als een uitnodiging zien dat zelf ook te doen. Klopt deels,heb geleerd om open en eerlijk te zijn als het moet,vroeger vertelde ik heel gemakkelijk aan iedereen wat er loos was en daar ben ik van terug gekomen. Op een gepaste manier en tijd laat ik de achterste van mijn tong zien.

Durf jij open en eerlijk te gaan staan voor je gevoel en daar te blijven staan, of beweeg je mee met je omgeving en ben je geneigd confrontaties uit de weg te gaan om niet afgewezen of gekwetst te worden? Kan vooral na de afgelopen jaren voor mezelf staan en daar ook bij blijven. De ruimte blijft altijd aanwezig om mijn mening te herzien. Soms is het verstandig om de confrontie aan te gaan en soms is het nodig deze te laten berusten zodat beide partijen kunnen nadenken zodat het schreeuwen weg blijft en er ruimte is om te praten.

Liefs,

Petra

Lieve Petra, mijn complimenten dat je zo precies zit
Geeft me een heel goed gevoel. Dankjewel

Liefs Linda
Lin
Lin mei 2 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve Lin,
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een foto lees. Het volgende kwam bij mij op toen ik naar je foto keek. Heel belangrijk: K krijg het gevoel dat je veel meer voor jezelf mag staan. Ik krijg het gevoel dat je veel meer op de voorgrond mag treden dan dat je nu doet. Je bent volgens mij echt een gever, iemand die veel weggeeft, iemand die veel zorgt voor andere mensen, maar soms wel ten koste van jezelf. Jij mag er mag er ook zijn;) Ik zie ook iets van wantrouwen naar andere mensen toe..dat als je mensen voor het eerst ontmoet, dat je niet snel je échte ik durft te laten zien. Heeft dit miss met vroeger te maken toen je een klein kindje was? Dat mensen jou het gevoel gaven dat je er niet bij hoorde? En dat je daardoor voorzichtig bent geworden en liever op de achtergrond blijft? Toch heb ik wel het idee dat je dit wel heel graag wilt. Je ben iemand die van aanpakken weet en daarin ook het voortouw in wil nemen. Ik zie ook een diepe hartstocht in jouw ogen:) mooi! dit is volgens mij iets wat je een beetje voor jezelf houdt, maar ook naar andere mensen toe mag laten zien, jij mag er ook zijn!
Liefs!

Ik moet zeggen dat je het behoorlijk goed hebt wat je schreef.Qua gever zit je ook heel goed, voel ook ongemakkelijk als ik iets krijg. Maar door deze 2 in balans te krijgen, waar ik heel hard mee bezig ben , kan ik me nog beter invoelen in een ander. Want de ander heeft ook z'n best gedaan om iets te geven.

Ik regel liever de dingen achter de couliesen in mijn prive leven.
En idd als er iets aangepakt moet worden kan ik heel lang doorgaan tot het in de puntjes af is.
Nogmaals bedankt voor je rake reading.

Liefs Linda
Lin
Lin mei 9 '10
Zijn er mss nog meer mensen die mijn foto willen lezen ?

Met vriendelijke groet Linda
Maryssa
Maryssa mei 9 '10
Lieve Lin,

Jawel hoor ik wil ook wel een poging doen grin

* Ik krijg wat irritatie te voelen bij je alsof je het een beetje beu bent dingen zo vaak te moeten zeggen. Op de werkvloer vooral volgens mij...maar ook wel prive.

* Als ik mijn hand bij jouw foto houd krijg ik een hele rustige serene energie te voelen. Iemand die streeft naar harmonie en rust. Volgens mij ben je iemand die helemaal op kan gaan in details. De lichtval in een bos, hoe de stof van een kledingstuk aanvoelt op de huid, een geur die je ruikt. Heel subtiele dingen waar jij ontzettend van kunt genieten. Zowieso heb jij hele gevoelige zintuigen; met name geur en tast springen eruit bij jou.

* Ik heb het idee dat je gevoelig bent voor allergieën. Luchtwegen moet ik hierbij noemen maar ook een hele gevoelige huid. Jouw huid reageert op stress en spanningen. Wat droge plekjes en rode vlekjes in drukke tijden.

* Jouw blik doet veel. Ik heb helaas al gelezen in een eerdere reading voor jou dat je leidinggevende bent en ik denk dat je dat op een hele mooie manier doet. Niet leidinggeven vanuit jouw rol, maar leidinggeven op natuurlijke, respectvolle wijze. 1 blik van jou en jouw medewerkers weten waar ze aan toe zijn. Dat is mooi vind ik..

* Ik denk dat er mensen zijn in jouw omgeving die je niet begrijpen. Die niet goed om kunnen gaan met jouw puurheid, het kaatst terug naar ze en legt voor hun de nadruk op de onechtheid die ze zelf ten toon spreiden en dat komt soms hard bij ze aan. Hierdoor een aantal afgunstige mensen in jouw omgeving en onbegrip.

* Ik vind katten erg bij je passen. Heb jij daar iets mee?

* Als ik naar jouw foto staar krijg ik ook een beetje het gevoel dat je wat wantrouwen hebt. Mensen moeten zich bewijzen voordat jij je laat zien. Je kunt soms daardoor wat stug overkomen maar je bent dit absoluut niet.

* De Middeleeuwen...krijg ik te zien als ik naar je kijk. Een beeld van een dienstmeisje met mutsje op dat het bordes veegt. Diezelfde ogen kijken me aan vanonder het mutsje..hmm apart. Heb je iets met de Middeleeuwen?

* Dit is apart.. terwijl ik naar je kijk krijg ik het intro te horen van Het Zwarte Gat dat was een tijd terug een paranormaal radioprogramma op Veronica maar bestaat niet meer. Had je daar wat mee? Even een linkje zoeken...
http://www.veronicastory.nl/Het-Zwarte-Gat/
http://www.andregroote.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30

Dat was mijn lezing voor jou Lin. Laat me maar weten wat er klopt en wat niet hè wink

Liefssss Maryssa
Lin
Lin mei 10 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Lin,

Jawel hoor ik wil ook wel een poging doen grin

* Ik krijg wat irritatie te voelen bij je alsof je het een beetje beu bent dingen zo vaak te moeten zeggen. Op de werkvloer vooral volgens mij...maar ook wel prive. Yep..Moet wel zeggen dat ik dmv onze meiden wel meer geleerd heb geduld te hebben.

* Als ik mijn hand bij jouw foto houd krijg ik een hele rustige serene energie te voelen. Iemand die streeft naar harmonie en rust. Volgens mij ben je iemand die helemaal op kan gaan in details. De lichtval in een bos, hoe de stof van een kledingstuk aanvoelt op de huid, een geur die je ruikt. Heel subtiele dingen waar jij ontzettend van kunt genieten. Zowieso heb jij hele gevoelige zintuigen; met name geur en tast springen eruit bij jou. Wederom een volmondig Ja

* Ik heb het idee dat je gevoelig bent voor allergieën. Luchtwegen moet ik hierbij noemen maar ook een hele gevoelige huid. Jouw huid reageert op stress en spanningen. Wat droge plekjes en rode vlekjes in drukke tijden. Mijn huid, eigenlijk m'n hele lichaam reageert heel erg sterk op stress en spanningen. Met luchtwegen heb ik niks, maar vind het wel frappant dat je ze noemt want vorige jaar hebben ze bij ons in de familie een DNA test gedaan voor de ziekte van Taaislijm. Mijn moeder is drager, maar voor mij is de kans heel erg klein tot nihil dat ik deze DNA ook draag. Enne nu ik verder denk, omdat de foto van vorig jaar is,..Ons pand heeft vorig jaar in de brand gestaan en ik heb 4 uur in de rook gestaan. thuis kreeg ik er erg last van, begon te prikkelen en voor alle zekerheid heeft het ziekenhuis mij volledig nagekeken. Duss Yep ook hier een dikke Ja.

* Jouw blik doet veel. Ik heb helaas al gelezen in een eerdere reading voor jou dat je leidinggevende bent en ik denk dat je dat op een hele mooie manier doet. Niet leidinggeven vanuit jouw rol, maar leidinggeven op natuurlijke, respectvolle wijze. 1 blik van jou en jouw medewerkers weten waar ze aan toe zijn. Dat is mooi vind ik.. Hier moet ik eigenlijk wel om lachen..omdat ze vaak tegen mij zeggen ..als blikken konden doden :|, ik val altijd door de mand met mijn ogen.

* Ik denk dat er mensen zijn in jouw omgeving die je niet begrijpen. Die niet goed om kunnen gaan met jouw puurheid, het kaatst terug naar ze en legt voor hun de nadruk op de onechtheid die ze zelf ten toon spreiden en dat komt soms hard bij ze aan. Hierdoor een aantal afgunstige mensen in jouw omgeving en onbegrip. Yep, is altijd al zo geweest, van kleins af aan. Kweet eigenlijk niet anders.. mensen mogen mij overal van beschuldigen, maar zij zijn degene die er te laat achter komen dat ze een goede vriend hebben verloren.

* Ik vind katten erg bij je passen. Heb jij daar iets mee? Niet speciaal, maar we hebben altijd al wel katten gehad, en we hebben nog 1, sinds ik met op mezelf woon.

* Als ik naar jouw foto staar krijg ik ook een beetje het gevoel dat je wat wantrouwen hebt. Mensen moeten zich bewijzen voordat jij je laat zien. Je kunt soms daardoor wat stug overkomen maar je bent dit absoluut niet. Klopt ook, als mijn intuitie direct iets verneemt dat het niet pluis is, laat ik het nog niet merken...ik geef het altijd eerst de ruimte, kan me imeers vergissen..na een tijd als het nog zo voelt houd ik de persoon ook op afstand.

* De Middeleeuwen...krijg ik te zien als ik naar je kijk. Een beeld van een dienstmeisje met mutsje op dat het bordes veegt. Diezelfde ogen kijken me aan vanonder het mutsje..hmm apart. Heb je iets met de Middeleeuwen? Ja zeker, vind die tijd geweldig, zit me met middeleeuwse films me ook voor te stellen hoe het zou zijn geweest voor mij in dat leven.Kastelen vind ik facinerend. De darken, soldaten, prinsen, prinsessen...noem maar op :$oeps draaf beetje door smile

* Dit is apart.. terwijl ik naar je kijk krijg ik het intro te horen van Het Zwarte Gat dat was een tijd terug een paranormaal radioprogramma op Veronica maar bestaat niet meer. Had je daar wat mee? Even een linkje zoeken...
http://www.veronicastory.nl/Het-Zwarte-Gat/
http://www.andregroote.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30 Nou ik moet zeggen dat ik er nog nooit van heb gehoord en dat ik het een heeeeeeeeeel erg eng liedje vind. Doet me denken aan de horrorfilms die ik ooit eens gezien heb toen ik jonger was.

Dat was mijn lezing voor jou Lin. Laat me maar weten wat er klopt en wat niet hè wink

Liefssss Maryssa

Nou lieve Maryssa
Een pittige reading zeg, knap werk !
Ben er heel erg blij mee dat je je tijd er in hebt willen steken.
Dankjewel

Liefs linda
Maryssa
Maryssa mei 10 '10
Hallo Lin,

Het is graag gedaan voor je smileFijn dat je veel herkent uit mijn lezing!

Liefs Maryssa
admin
admin mei 10 '10
Hallo Lin, ik kan je niet lezen maar het was alsof ik in een spiegel keek, waarschijnlijk lijken we erg op elkaar, het is net of ik mezelf zie door jou heen, wonderlijke ervaring moet ik zeggen.

liefs van Bea
Lin
Lin mei 10 '10
Hoi Bea,
Das idd appart, is vaak een teken dat je op dezelfde frequentie zit.
Leuk om je reactie te mogen ontvangen

Liefs Linda
admin
admin mei 11 '10
Hoi Linda dat zou best kunnen maar weet niet zoveel van deze materie
Heb jij al eens een aura foto laten maken?
Meestal kan je het zien aan de kleuren.
Ik ben benieuwd en wat weet je nog meer over dit onderwerp?

liefs van Bea
Lin
Lin mei 11 '10
Hey Bea
Heb nog nooit een aura foto laten maken omdat het een moment opname is waarin de foto gemaakt word. Met sommige mensen in mijn omgeving heb ik de ervaring hun auralaag te kunnen zien, in het begin de buitenste laag, een beetje witte dikke laag.
Met meer oefenen zou ik ook kleuren kunnen gaan zien.

Op dezelfde frequentie zitten is voor mij een manier uit te leggen dat ik heel makkelijk kontakt kan maken met degene, en degene met mij.
Dan pik fijloos gevoelens/gedachtes op.
Men spreekt ook wel over zielenfamilie. Hoe dat precies zit heb ik mij verder nooit in verdiept.

Om een voorbeeld te noemen;
Heb een vriendin in Twente wonen zo'n 200 km verderop.
We hadden elkaar al een tijdje niet gesproken, het moment dat ik aan haar dacht kwamen er 2 emoties binnen ; dat zij zelf niet lekker in haar vel zat en wat onrustig was, en dat haar zwangere dochter heel erg onrustig en down aanvoelde.
Beiden klopte.

Bij een andere vriendin die werkt in de zorg
Dan is ze bijv bij een mevr geweest (geen namen hoor)
dan krijg ik de beelden al door hoe de mevrouw op dit moment leeft, een foto die op een bepaalde plek staat, kinderen, overleden dierbaren enz enz.

Het is een weten.. anders kan ik het niet omschrijven
je voelt van elkaar overeenkomsten, herkenningen terwijl je eigenlijk helemaal niets van elkaars leven weet. En toch is die klik er.

Liefs linda
admin
admin mei 12 '10
Ja ik begrijp je ik ken die ervaringen vaak lopen ervaringen ook paralel tot in het absurde aan toe.

Maar ik ga je toch proberen of ik info door krijg voor je, als het niet klopt dan is het jammer en anders heb je er mischien iets aan, we kijken wel.

Linda leerde Lotje lopen, hoor ik zeggen, heb je als kind vaak de oppas gehad op jongere kinderen was je de oudste of enigst kind met een verantwoordelijkheids gevoel voor jonge kinderen.
Je bent zorgzaam stabiel en sterk, maar soms met teveel verantwoording op te jonge leeftijd, pas op dat dit je niet gaat opbreken, schuif af en toe maar eens wat verantwoordingen opzij.
Ik zie ook dat je in de toekomst of zelfs nu al eens het gevoel kwijt wil van al die verantwoording, je bent het zat of word het zat.
je gaat je losmaken uit bepaalde situaties die daar mee te maken hebben en dat zal heel plots en abrupt gebeuren van het ene op het andere moment zeg je stop ho nu is het genoeg.
Ik schiet erbij in de lach omdat het zelfs komisch is hoe de anderen reageren, ze zijn verbijsterd de gezichten laten jou ook lachen.
En dat is oke kijk er maar naar zonder schuldgevoel met respect voor de ander maar blijf de humor van deze reacties inzien en maak het zo luchtig mogelijk .
Laat de ander ook meekijken in de spiegel en laat ze lachen om hun eigen gedrag.
Dit kun je als de beste je kan heel mooi mensen daar in veranderen door je humor en wijsheid.
Meid je bent gewoon een kanjer, er is een grote relativerend vermogen in je aanwezig en in jou nabijheid word alles veel minder erg je kan echt iemand stabiliseren in zijn emoties, en hem steviger maken dan hij of zij is.
Alles is opeens minder erg voor de ander.

Herken je dit al ik stop even en wacht op je antwoord.

liefs van Bea
Lin
Lin mei 13 '10
Origineel bericht van: Bea
Ja ik begrijp je ik ken die ervaringen vaak lopen ervaringen ook paralel tot in het absurde aan toe.

Maar ik ga je toch proberen of ik info door krijg voor je, als het niet klopt dan is het jammer en anders heb je er mischien iets aan, we kijken wel.

Linda leerde Lotje lopen, hoor ik zeggen, heb je als kind vaak de oppas gehad op jongere kinderen was je de oudste of enigst kind met een verantwoordelijkheids gevoel voor jonge kinderen. Ben geen enigst kind maar heb met regelmaat op jongere kinderen gepast als kindzijnde.

Je bent zorgzaam stabiel en sterk, maar soms met teveel verantwoording op te jonge leeftijd, pas op dat dit je niet gaat opbreken, schuif af en toe maar eens wat verantwoordingen opzij.
Ik zie ook dat je in de toekomst of zelfs nu al eens het gevoel kwijt wil van al die verantwoording, je bent het zat of word het zat.
je gaat je losmaken uit bepaalde situaties die daar mee te maken hebben en dat zal heel plots en abrupt gebeuren van het ene op het andere moment zeg je stop ho nu is het genoeg.
Ik schiet erbij in de lach omdat het zelfs komisch is hoe de anderen reageren, ze zijn verbijsterd de gezichten laten jou ook lachen.
En dat is oke kijk er maar naar zonder schuldgevoel met respect voor de ander maar blijf de humor van deze reacties inzien en maak het zo luchtig mogelijk .
Laat de ander ook meekijken in de spiegel en laat ze lachen om hun eigen gedrag.
Dit kun je als de beste je kan heel mooi mensen daar in veranderen door je humor en wijsheid. grinZo he das knap, want het hierboven geschrevene is al een paar keer voorgekomen en idd dat men helemaal beteuterd zijn van mijn reactie omdat ze altijd anders gewent waren. Ik moet zeggen dat dmv de afgelopen 8 jaar hele heftige dingen zijn gebeurt waardoor ik anders heb moeten gaan handelen om te "overleven". Was al zover heen dat ik mijn auto zo tegen de boom aan wilde parkeren, dat ik nog maar 62 kilo woog (normaal 70 kilo) en dat ik 5 pakjes shag in de week rookte. Tot op 1 dag en ik de "bekende knop"heb omgedraaid.

Meid je bent gewoon een kanjer, er is een grote relativerend vermogen in je aanwezig en in jou nabijheid word alles veel minder erg je kan echt iemand stabiliseren in zijn emoties, en hem steviger maken dan hij of zij is.
Alles is opeens minder erg voor de ander.

Herken je dit al ik stop even en wacht op je antwoord. Nou echt waar lieve Bea, fantastisch, zoveel herkenning. Ben blij dat ik m'n foto heb geplaatst en zulke geweldige readingen heb gekregen. Dat doet een mens heel erg goed.

liefs van Bea

Ontzettend dankjewel

Liefs linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy