Loading...
nl

Angst om in een massa van mensen te zijn

admin
admin mei 3 '10
Het zal er van afhangen of ie net spruitjes had gegeten *proest*
Maryssa
Maryssa mei 3 '10
laughlaughlaugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '10
Origineel bericht van: Takhihiii
Stel, je staat schouder aan schouder op elkaar gepakt, en dan moet je een scheet laten. Dat zou jij zonder gêne kunnen doen?

Ja inderdaad dat zou ik gewoon kunnen doen.

Ik begrijp alleen niet welke relatie dit heeft met psychopaten.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 3 '10
Lieve mensen,

Het is jammer dat deze discussie een beetje een rare vorm heeft aangenomen. De reden voor dit topic was om feedback te krijgen op het stukje 'je kunnen afsluiten in een omgeving van mensen'. De mensen die hier serieus op in zijn gegaan wil ik nogmaals danken.
Ik hoop dat ik hiermee de 'scheetdiscussie beindigd heb' wink

Liefs!
Maryssa
Maryssa mei 3 '10
L'arbe de Vie, je hebt gelijk dat dit topic gaat over "je afsluiten van anderen in je omgeving". Ik begrijp het voorbeeld van Takhihi maar moest er ook erg om lachen. Ik ging daar off topic. Mijn excuses.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 5 '10
excuus aanvaard:)
Precious1
Precious1 mei 5 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Takhihiii
Ik herken hier veel in. Zoveel dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat er mensen zijn zonder die angsten, tenzij je psychopaat bent. Er zal toch wel een gezonde middenweg zijn tussen zo angstig zijn dat het je belemmert en doen waar je zin in hebt ten koste van je medemens?

Ik ben zonder die angst, maar toch echt geen psychopaat. Ik sta zonder problemen tussen menigtes en voel me er helemaal happy mee. Ik trek me dan ook totaal niets aan van wat iemand anders van mij vind en kan het daarom ook zonder problemen.

Vanuit mijn eigen kracht er zijn, is het enige wat hiervoor nodig is.


Ik heb ook totaal geen moeite met menigtes, ik kan het misschien "wat druk" vinden, maar angstig, nee totaal niet. En ik ben toch echt heel lief en aardig!

Soms zoek ik de menigtes ook juist op, zoals concerten enzo.
Heerlijk!
Maryssa
Maryssa mei 5 '10
Ik heb er bijna altijd in menigtes wel last van. Meestal ga ik ergens anders staan / zitten waar het positiever voelt en ik combineer het met mezelf aarden. Het grondingskoord voorstellen dat vanuit mijn stuitje de aarde in gaat, zich vertakt en dat ik bevestig aan het middelpunt van de aarde. Dan gaat het meestal beter. Ik heb tijdens een paranormale avond ook geexperimenteerd met hoe me af te sluiten. Ik kwam daar geregeld in contact met een persoon die bezig was energie te tappen bij mij. Ik heb mezelf er met opzet aan bloot gesteld en ben tijdens het gesprek goed gaan aarden. Helemaal geen last van haar invloeden gehad. Dus het werkt wel. Ik denk dat het even uitproberen is welke manier van afsluiten het beste bij jou past. En misschien een idee om het als oefenmateriaal te zien die menigtes. Niet vermijden hoor! Lekker erop uit!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '10
Origineel bericht van: Precious1

Soms zoek ik de menigtes ook juist op, zoals concerten enzo.
Heerlijk!

Dat heb ik precies hetzelfde smileik geniet echt van de energie van een menigte op bijvoorbeeld een house party. Dan ben ik juist degene die aan het tappen is wink. Zoals afgelopen koninginnedag op het museumplein met 200.000 mensen. Voelde me echt heerlijk laugh.
Precious1
Precious1 mei 5 '10
Haha, Nims, nou zo'n museumplein hoeft voor mij dan weer niet, maar dat ligt meer aan de artiesten en het publiek (dronken johnnies en anita's).
Maar een goed concert waar iedereen uit zijn dak gaat of heerlijk geniet van de muziek, top!
Alleen maar positieve energie!

Wanneer ik me niet goed voel in menigtes is alleen wanneer ik totaal niet lekker in mijn vel zit. Dan trek ik me het liefst terug in mijn huis en kan ik niet tegen drukte om me heen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 5 '10
Lieve Maryssa,
"Het grondingskoord voorstellen"
Ook een interessante visualisatie! heb uhm uitgeprobeerd, kost best wat oefening, maar thankss voor de tip! smile
Liefs!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki