Loading...
nl

Pappa is een engel nu

Helma
Helma mei 13 '10
Ja, dat zijn het, Karin!
Beschermengel
Beschermengel mei 13 '10


Mooi Karin... en herkenbaar.
admin
admin mei 15 '10
Mooi, zo mooi!! Zo is ook precies hoe ik het met mijn vader voel. Dank je wel voor het delen meis..........

[oh, en ik moest wel lachen om je kabouter plop in je urntje ... wat een idee ...]

Liefs en dikke knuff
Mar
admin
admin mei 16 '10
Ja lol, mijn vader heeft veel humor, hij heeft ook een heel leuk boek geschreven over zijn reizen in Australie.
Een goede vriend van mijn vader vertelde dat toen hij vroeg of de chemo aansloeg, hij antwoordde..:" Volgens de artsen wel, maar ik weet niet beter of alleen de belastingdienst of valse honden doen dat..."

(voor degenen onder ons zonder dubbeltje dat valt: hij bedoelde aanslaan door de belastingdienst of het aanslaan van een hond).

Ja mijn pap zou best een aardige cabaretier zijn geweest, dat weet ik zeker.
admin
admin mei 16 '10
Met zulke herinneringen kan je ook niet anders dan glimlachen en met trots terugkijken op de periode die je vader op Aarde was!!!

Liefss xXx
Grunie
Grunie jul 5 '10
Lieve Karin,
Ik was weer eens op het forum en las je berichtjes. Condoleren en sterkte wensen is het misschien een beetje laat voor. Verdriet is er natuurlijk lees ik maar ik lees ook troost en vertrouwen omdat je op een andere manier dicht bij je vader bent. Mooi zoals jullie dit samen hebben kunnen doen.
Liefs Amber
admin
admin jul 10 '10
Dank je wel Grunie, leuk weer eens wat van je te horen smile
Verdriet is er zeker nog, maar ik kan dit met mijn moeder en zus goed verwerken en we geven elkaar daar ook de ruimte in.
admin
admin jul 10 '10
Lieve Karin,

Verdriet zal ook blijven, het gemis is heel menselijk en Aards. Dat is goed dat je dat voelt. Dat herken ik.
Het is ook goed dat je elkaar de ruimte geeft het op eigen manier een plek te geven dat je je vader hier op Aarde moet missen.
Maar mijn ervaring heeft me geleerd, dat jullie niet zijn achter gelaten door hem. Je vader is nog!! En dat voel je en weet je, dat weet ik.

xxx Marjan
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki