Loading...
nl

Een gek bouwwerk en een boete.

New Moon
New Moon apr 30 '10
Ik heb gedroomd dat ik heel veel trappen op moest lopen in een gigantisch, luxe, gebouw wat mijn school bleek te zijn. Op een bepaalde verdieping liep ik naar postvakjes om "even te kijken of iemand een bericht voor me had achtergelaten". Hier lag een pakket in, hij was van mijn exvriend uit zweden. *off-dream: een tijdje geleden heeft hij gezegd dat er een brief voor me aankwam, deze is echter nooit aangekomen omdat hij dyslectisch is en erg veel moeite heeft met zijn handschrift* Hierin zat een bouwwerk, te vergelijken met een wiskundig figuur gemaakt van hout. Dit raakte me , in de droom en daarna, heel erg. Ik was blij en voelde me verbonden.

Buiten gekomen pakte ik mijn fiets, en zette mijn muziekspeler, die vastgeklemd zat aan mijn stuur, aan. *ik luister normaal altijd muziek op de fiets, maar die van mijn droom had echt speakers* Even later werd ik aangehouden door de politie , ze mompelden van ja dat mag niet he, ik vroeg: hoe hoog is de boete? zij antwoorden heel onduidelijk, maar ik kon verstaan dat ze het over 200 euro hadden.

Ik werd erg overstuur wakker na deze droom. Ben namelijk aan het sparen voor een reis *ben een jong persoon* en 200 euro minder zou niet mooi zijn.. tongue

Heb lang nagedacht over deze droom en kan het 1 en ander plaatsen, maar ben benieuwd wat jullie hiervan vinden smile
Delen:
New Moon
New Moon jun 14 '10
Hee mensen!

Ik ben nog steeds erg nieuwsgierig naar jullie mening of inzichten over deze droom. Als er niets naar boven komt, laat ik deze post/topic gewoon weer omlaag zakken smile

Alvast bedankt.

Liefs, the moon
Cialara
Cialara jun 19 '10
Ik heb je droom nu al een paar keer doorgelezen, maar vind hem behoorlijk ingewikkeld om hem zomaar even uit te leggen... ik zal een klein stapje doen om het te proberen, misschien helpt het je op gang smile

Meestal zijn gebouwen of huizen symbool voor je zelf, je ziel, je innerlijk. Je bent dus in je innerlijk. Omdat het een school is, kan het betekenen dat je dit ofwel hebt meegenomen uit je dagelijkse leven, ofwel dat het om een leerfase gaat waar je in zit. Dat je omhoog loopt, dat kan betekenen dat je aan het groeien bent, of dat je steeds verder komt nu.

De luxe en comfortabele omgeving geven mij een gevoel van veiligheid. Het is veilig nu om die groei te maken.

Je gaat kijken bij je postvakje, je verwacht dat er een berichtje is... Komt dat van buiten of van binnen?

Wiskunde komt ook terug, je vind dat heel erg boeiend iets, ik las dat al in wat topics van je terug. Wiskunde is interessant, het kan wetenschappelijk sommige paranormale dingen verklaren. Het is een heel bouwwerk, dus het is geen eenvoudig iets waar het over gaat. Maar gemaakt van simpel hout, dus levensecht.

Einstein noemde je in een van je topics ook... ik voel hier iets van een link...

Dan ga je naar buiten, of wel, je gaat de weide wereld weer in. En je bent zo uitbundig op de fiets met je muziek... dit staat denk ik symbool voor het naar buiten willen komen met je kennis, je gevoelens enz.

Maar je komt de politie tegen, de buitenwereld is er niet van gediend om het maar bot te zeggen, dat jij zo uitbundig bent en vol vertrouwen in wat je weet en ziet en hebt gehoord. Er is afgunst op jouw vrolijkheid en muziek.

Kan betekenen dat je er zelf nog niet helemaal mee naar buiten durft te komen, bang voor "een boete" ...


Dit was mijn uitleg zover, wat ik er een beetje van kan maken. Interessant genoeg om mee verder aan de slag te gaan denk ik wink

Liefs Jorine.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki