Ik heb gedroomd dat ik heel veel trappen op moest lopen in een gigantisch, luxe, gebouw wat mijn school bleek te zijn. Op een bepaalde verdieping liep ik naar postvakjes om "even te kijken of iemand een bericht voor me had achtergelaten". Hier lag een pakket in, hij was van mijn exvriend uit zweden. *off-dream: een tijdje geleden heeft hij gezegd dat er een brief voor me aankwam, deze is echter nooit aangekomen omdat hij dyslectisch is en erg veel moeite heeft met zijn handschrift* Hierin zat een bouwwerk, te vergelijken met een wiskundig figuur gemaakt van hout. Dit raakte me , in de droom en daarna, heel erg. Ik was blij en voelde me verbonden.
Buiten gekomen pakte ik mijn fiets, en zette mijn muziekspeler, die vastgeklemd zat aan mijn stuur, aan. *ik luister normaal altijd muziek op de fiets, maar die van mijn droom had echt speakers* Even later werd ik aangehouden door de politie , ze mompelden van ja dat mag niet he, ik vroeg: hoe hoog is de boete? zij antwoorden heel onduidelijk, maar ik kon verstaan dat ze het over 200 euro hadden.
Ik werd erg overstuur wakker na deze droom. Ben namelijk aan het sparen voor een reis *ben een jong persoon* en 200 euro minder zou niet mooi zijn..
Heb lang nagedacht over deze droom en kan het 1 en ander plaatsen, maar ben benieuwd wat jullie hiervan vinden