Vertaalt via Google want ik krijg de mail in het engels aan..
en wil het met jullie delen.
April tot en met mei,
Hallo geliefde Tinne, dit is misschien de meest krachtige boodschap die wij ooit hebben aangeboden. Gelieve te delen doen met familie, vrienden en netwerken, zal deze boodschap te helpen bij het begrijpen van onze ascensie zoals we spreiden heinde en verre.
Ik ben er vrij zeker van dat ik niet nodig om u te vertellen dat er veel gaande is, op onze planeet op dit moment. Ik weet dat je het ook voelen. God weet dat in de afgelopen paar maanden onze onderste drie chakra's zijn op te spelen geen einde. Het heeft geleid tot opgezwollen buik, (ik had een grote buik toch, maar nu voel ik me alsof ik te baren.) Allerlei klachten van het borstbeen naar beneden. Het bedrag van de tijden die ik heb gehad loopt de laatste acht weken, zou je niet geloven. Wat voor eten? Ik zeg je, je kon niet eens een muis in leven te houden met wat ik in beslag, maar ik verder uit te breiden. Oh, en het is niet alleen mij, ik ben te horen dat van velen van u ook die regelmatig deel je gedachten met mij.
Kijkend naar het perspectief van moeder aarde in, gaat ze door precies dezelfde. Dit is wat de T.E.A.M. had te zeggen: "Uw geliefde moeder is de voorbereiding te bevallen, is ze met weeën, dat is waarom je zo veel aardbevingen en vulkanische activiteit ervaren. Net als jullie allemaal gaan door deze uitdagingen zo is ze. Ze is te ervaren van de pistes.
Ga er doorheen met een gevoel en het inzicht dat dit een noodzakelijk proces om het naar de hogere chakra's. Zij en moet u de oude versie om te brengen in het vierde chakra, het hart. Toen ze eenmaal en we hebben het daar gebracht, zullen wij in staat om over te steken om een veel gemakkelijker te rijden. Zij zal dan verhuizen naar de hogere chakra's uiteindelijk leidt het uit van de dualiteit in de hogere hart (8e) chakra die wordt beheerst door het nulpuntsveld. Hier is er geen dualiteit, is er slechts Moeder Vader God Schepper de schepping in zijn absolute perfecte en bewuste vorm.
Op een bepaalde manier de mensheid is al het ervaren van de hogere dimensies. Hoe velen van u merkt dat de synchroniciteiten die manier zijn overvloediger dan ooit tevoren? Heb je ook gemerkt hoe je diepste hart begeert worden ondersteund als nooit tevoren? Als u nog niet? Dan kunt u zich gaan concentreren op wat maakt je hart zingen. Het zal ook voor u gebeuren. U wordt meer dan ooit tevoren in de geschiedenis geesteswetenschappen ondersteund. U moet begrijpen dat dit een periode van co-creatie als nooit eerder heeft ervaren. Wanneer je begrijpt hoe het werkt, wat we term worden wonderen zijn overdreven overvloedig.
Oh, en door de manier, neem dan laat je niet misleiden door de berichten die worden aangeboden door een aantal kanalen op aarde nu. U bent niet van plan om te gaan naar de vierde of vijfde dimensionale ervaringen of dichtheid! Het is veel grootser dan dat. Dat zijn beperkende gedachten waargenomen door hun filters en de filters zijn nog steeds bewolkt. Begrijp dat dit niet een uitspraak, het is gewoon waar ze in staat zijn om in de kraan op dit moment in hun vocht waarheid. Niet alleen zal je de ervaring alle dimensies in dit universum, zal je in staat zijn om buiten dit universum en ervaring als de scheppergod is dat je in de vele andere universa. Wij vragen u niet te beperken jezelf en stel je stoutste dromen en jezelf met je hogere bewustzijn te ontvangen wat er gebeurt en waarom open?
U bent duidelijker beginnen af te herinneren de god vonken die jullie allemaal zijn. Dat is de reden waarom de synchroniciteiten steeds meer ondersteuning van uw hart begeert vooral wanneer u werkt met een collectief bewustzijn perspectief en verlangen. Laat me u een voorbeeld: Mijn liefste godin vonk van licht bracht een boek in deze wereld dat zo veel perspectieven die de elementen, ADHD kinderen, Indigo, autistische kinderen, new age kids ondersteunt beschikt, ondersteunt en uitbreidt, die het innerlijke kind zo velen van ons zijn vergeten, ja het is zelfs een boek voor volwassenen die hun verbinding verloren van hun innerlijke kind.
Toen organiseerden we de lancering van het boek, iets wonderbaarlijks gebeurd. Een veel andere organisaties elkaar gevonden en wilde een deel van het boek te lanceren wordt. Zij werden in de gelegenheid hoewel we wisten niet wat ze zouden gaan delen. We vertrouwde erop dat hij werd georkestreerd van al onze hogere zelf. De synchroniciteiten rond dit evenement waren absoluut ongelooflijk en vaak grote ogen lieten ons in de verwondering.
Hoewel we kunnen inderdaad lijken voor sommige te worden in een zeer chaotische tijden, die natuurlijk op een manier die we zijn. Toch is het ook een tijd van grote steun. Dit is ook wat van ons gevraagd wordt om naar te kijken en kiezen wat we willen concentreren op. De chaos of de cadeautjes? (Co-creatie)
Indien en wanneer u stak met het universum wat je wil, je zal sterk worden bijgestaan. De schoonheid van dit alles is dat onze gidsen zijn synchroniciteiten gebruiken om ze duidelijk. Waarom schoonheid? Nou, dit betekent dat iedereen dit kan doen, niet alleen degenen die communiceren met gidsen, engelen, enz. Krijg de foto? Dit betekent echt zeggen dat iedere enkel wezen dit kan doen. Het enige wat u hoeft te doen is kijk uit voor de synchroniciteiten en indien nodig actie op zich nemen. Nu dit deel is bijzonder belangrijk. Waarom? Omdat u leren van de mede-scheppers. Het heelal of uw gidsen zijn het plaatsen van dingen op je pad die u verlangen dat u om maatregelen te nemen, zodra u de stappen die ze dan meer dingen op je pad. Hoe beter je op dit, hoe meer het universum (je hogere zelf) werken met en door jullie.
Wees niet verbaasd als soms bepaalde dingen komen voordat je dat zal u vragen om opnieuw te evalueren jezelf, je overtuigingen of zelfs uw automatische piloot (onderbewustzijn acties). Een voorbeeld!
Laten we zeggen dat je bijvoorbeeld wil graag een Healing Center te openen? Uw gidsen zullen het zeker moeten werken op die voor u, want het is een voorbeeld dat is meer in lijn met het collectieve bewustzijn, maar je moet bijvoorbeeld kijken naar hoe je je voelt over de fiscale man, of accountants. Als je angst of afkeer een van deze zal je onbewust blokkeren de weg van de schepping voor uw genezing centrum. Heeft u problemen ontvangen of geven? Wees bereid om naar te kijken die ook, zal je blij dat je deed.
Het is echt heel prachtig hoe al deze dingen zich ontwikkelen en wij zeggen dit omdat we hebben ook aangetoond dat de gebieden in onszelf waar we al onze creaties te blokkeren en wij hebben gewerkt op hen. We waren erg blij toen ze werden geplaatst in de voor ons want we waren niet echt bewust van hen en het was alleen wanneer we ons bewust waren van hen, die konden we er bewust voor kiezen om het anders te werk.
Een ander deel van onszelf dat we worden geduwd om te werken aan het volgende. "Onze gedachten zijn nu-moment onze toekomstige ervaringen". Fundamenteel zijn we vrij snel worden weergegeven als onze gedachten waren / zijn niet op een lijn met wat we wensen te creëren of zou wensen te beleven in de nabije toekomst zal dat het nogal evident. Ohhh en gelieve niet te veel zorgen als je nog niet helemaal onder de knie dit nog. Vergeet niet in een van onze eerdere berichten schreven we over de 7 bits hersenen en de 11 miljoen bits hersenen? Noodzaak van een jogger het geheugen? http://www.youtube.com/watch?v=CdFBFhtC3Rg
De video is de eerste van drie dat alle inzichten verschaffen. Geniet van ...
Met betrekking tot mei en wat zij in petto heeft voor ons? Nou, dat is een gemakkelijke. Het zal precies wat of waar onze gedachten zijn toegespitst op. Het is u die zal beslissen wat er gebeurt in mei voor u ....
Van onze kant willen wij u alle leuke tijden mei met je creaties.
Veel liefde en vele zegeningen altijd op alle mogelijke manieren,
Ian en de T.E.A.M.
"IMP", Rijkswegcentrum 59b, Geleen, 6161 EC, Netherlands